Na niet in een keer compleet maar wel opgelost.

Na mijn bestelling kreeg ik keurig netjes bevestiging van de bestelling. Ook het verzenden ging snel. 2 dagen na bestelling lag het pakket in de brievenbus. Hé das vreemd. ik had 21 paar sokken besteld. Dat kan nooit passen in de brievenbus. En inderdaad. Dit bleek helaas te kloppen. Ik had 7 sets van 3 paar sokken besteld en slechts 1 set van 3 paar sokken ontvangen. Telefoon geeft aan dat het nummer niet bestond. Op whatsapp werd na een kleine 24 uur gereageerd. De reactie op de mail was gelukkig wel wat sneller. Uiteindelijk is de volgende dag de rest van de bestelling alsnog verzonden. En is alles. Netjes opgelost

Overzichtelijke website, veel keuze. Zondag versteld, dinsdag netjes geleverd!

Héél correcte communicatie met mij als klant!

Buiten de schuld van Sokkendirect bleek tijdige levering niet mogelijk. Op mijn vragen over de levertermijn, per e-mail gesteld, werd prompt adequaat en integer geantwoord. Alle vertrouwen in dit bedrijf!

Verkeerde levering naar tevredenheid opgelost

Na twee paar sokken te hebben besteld, ontving ik één goede paar en één verkeerde paar, namelijk niet het type dat ik besteld had. Nadat ik contact met het bedrijf had gehad, heeft men de goede sokken opgestuurd samen met een gefrankeerd etiket om de verkeerde sokken terug te kunnen sturen. Naar tevredenheid afgehandeld.

Super snelle levering, crisis averted

Twee dagen voor een vierdaagsfestival kwam ik tot de realisatie dat mijn voeten het zwaar zouden krijgen, dus na een snelle Google search kwam ik op tweelaags sokken die worden geprezen voor hun anti blaarwerking. Alle andere websites die dergelijke sokken verkochten spraken van levertijden tot 5 dagen, in mijn geval zinloos. Ik kwam ook sokkendirect.nl tegen. Een simpele webshop met goed ogende deals. Sokken Direct geeft 1-2 dagen aan als levertijd, dus de keuze was snel gemaakt. Tot mijn aangename verwachting waren de sokken al binnen 1 dag bij mij thuis. Zeer tevreden dus.

Zeer klantvriendelijk!

Door mijn fout ging er wat mis met de levering. Dat werd keurig en zeer klantvriendelijk opgelost. Daarnaast scherpe prijzen en groot assortiment.

Goede winkel en geweldige (after sales) service!

Ik heb er al een paar keer sokken gekocht en ben meer dan tevreden over assortiment, prijsstelling en levering. En soms een leuke aanbieding. De laatste keer toen er wat kwaliteitsproblemen waren met een aantal Falke sokken werd dit meteen heel adequaat opgelost. Boven verwachting. Ik kan deze winkel dus zeker aanraden aan iedereen!

Ondanks dat Post.nl aangaf dat mijn bestelling was bezorgd, zat het pakketje niet in de brievenbus. Het team van Sokkendirect.nl heeft mijn bestelling opnieuw verzonden. Dit pakketje is in goede orde ontvangen. Geweldig opgelost. Top!

Veel keuze, snelle levering

Groot assortiment, veel keuze uit verschillende merken en kleuren. Kwaliteit is top en werd snel geleverd. Kortom, top!

Een droom van een sok.

Helaas is de productbeschrijving op de site van Sokkendirect.nl zo verschrikkelijk goed (de weelderige bewoordingen die mijn favoriete parfums begeleiden steken er karigjes bij af) dat ik knarsetandend moet toegeven dat ik die tekst in mijn schriftelijke waardering voor deze sokken niet ga toppen. De Tommy Hilfiger Cashmere off whites zelf overtreffen die geweldige tekst wel. Een ode, ja, een geheel eigen stijl, ja, een iconische college sok.. zeker, hij is schitterend en comfortabel. Als ik naar de samenstelling van de vezels kijk vermoed ik dat comfort en ultieme zachtheid zorgvuldig is geschakeld aan een relatieve duurzaamheid. Het aanschuiven over de voet is een feest en tot mijn verrassing werd ik vanmorgen schaterlachend wakker omdat een schattig ultra zacht off white kitten in mijn droom de meest gekke capriolen aan het uithalen was. Een droom van een sok.

Het heeft even geduurd maar sokken zijn gearriveerd.

Ik heb al sinds dag van de bestelling 5 dagen geleden bericht in post app staan dat brievenbuspakketje nog niet door post is ontvangen of verwerkt. Ik probeer sokkendirect.nl te bellen maar ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Help, waar zijn mijn sokken? Na mailcontact heb ik gelijk bericht gekregen dat men er achteraan zou gaan om pakket te traceren bij de post. Dag er na lag bestelling in de bus. Of deze nou niet verzonden was of opnieuw is ingepakt en verstuurd weet ik niet maar feit is dat ze het opgelost hebben en ik de bestelling in huis heb.

Mooie website, snel geleverd

Doen wat ze beloven.

super!

perfect, ga zo door

Snelle levering en uitgebreid assortiment

Uitgebreid assortiment. Zowel voor mannen, vrouwen en kinderen. Heb gelijk een nieuwe batch besteld voor het hele gezin. Ook fijn dat het snel geleverd wordt. Zo had ik alles nog op tijd binnen voor de vakantie.

Goede ervaring

Sokken besteld en ik had ze de volgende dag in huis. Was ook wel nodig omdat ik altijd veel te lang wacht met nieuwe sokken kopen. Top!

Slechte levering ondanks mails

Ik heb twee paar sokken besteld, deze waren op voorraad en zouden meteen verstuurd worden. Dezelfde avond een mail gekregen dat ze verstuurd waren met een track & trace code. Diezelfde avond een bericht van PostNL dat ze de dag erna geleverd zouden worden, brievenbuspakketje. De dag erna niets gezien. In de middag kreeg ik een mail van logxstar.com dat de bestelde sokken onderweg waren met wederom een track & trace. Die gaf aan dat de volgende dag geleverd werd. Daarna kreeg ik elke dag een mail van PostNL dat de bestelling niet op tijd geleverd kon worden, levering de dag er na. Vreemd was dat er elke keer een andere melding stond: pakketje nog niet ontvangen, pakketje gesorteerd, pakketje gesorteerd, pakketje is onderweg, zending is gesorteerd. Inmiddels zijn we een week verder en ik heb nog steeds geen pakketje ontvangen.

Mooie aanbieding voor kwalitatief goede sokken.

Snelle en correcte levering.

Super professioneel warm aanbevolen

prima service en kwaliteit

ruime keuze op toegankelijke website. dag na bestelling keurig verpakt geleverd. met plezier bestel ik weer, als ik sokken nodig heb.

Helaas, tot nu toe (2 dec.) heb ik het pakketje nog steeds niet ontvangen.

Zoals bovenstaande regel, het pakketje heb ik nu sinds 1,5 week later nog steeds niet ontvangen, wat voor mij betekent nooit meer verzending met PostNL, Hoop zeer zeker dat het toch komt.

Ik heb bericht ontvangen dat de sokken geleverd zouden zijn, maar ik heb niets ontvangen.

het zou op 11 nov om 12:41 geleverd zijn, maar heb tot op heden niets ontvangen. ook geen briefje in de brievenbus. Hoe kan dit??

Super snelle levering

Blij met mijn Falke sokpantoffels

Prima, goede site

Mooie sokken, snelle levering

Sokken zijn goed, snelle levering. Prettig dat het brievenbus pakketje is.