Snelle verzending!

Voldoet geheel aan wat je verwacht

Timings klopten, netjes verpakt en producten in de doos die ik had besteld. Ervaring dus in orde

Altijd goed

Al vaak besteld, nooit klachten.

Super service.

Nadat ik gemeld had dat mijn bestelling niet geleverd was, heb ik gelijk een reactie gehad en is er actie ondernomen. Toen na 1 dag mijn bestelling ontvangen.

Snelle, correcte levering,

Allen, miste ik een retourformulier? Ik hen mn pakket deels retour gestuurd. Maar nog geen enkele reactie mogen ontvangen? Manuela Kroes-Verkerk

de sokken voldoen niet

de geleverde sokken zijn voor mijn wandelschoenen te dun, hoe ik tot die keuze heb kunnen komen is nog even niet duidelijk ,wel kan ik niet goed zien op de website welke dikte de kouss heeft, ik heb een paar uitgeprobeerd de rest zit nog in de verpakking, graag uw antwoord.

Had even mail gestuurd waarom het zolang duurde. Ze belde meteen terug en probleem samen opgelost.

Doen wat ze beloven

Concurrerende prijs en een goed merkproduct.

Mooie sokken. Zitten perfect!

Makkelijk bestellen

Prima prijs kwaliteit alleen levering duurde langer dan wat track & tracé liet zien

Snelle levering, makkelijk order te plaatsen

Easy does it. Ruime keus. Snelle levering.

Een prima ervaring met jullie!

De bestelling kwam vlot in een prima verpakking! Een retour werd ook snel terug betaald!

Snelle levering voor een goede prijs

Goed!

Snelle en goede levering! En goedkoper dan bij Falke!

Snelle levering, goed kwaliteit

Snelle levering, goed kwaliteit, goedkoop. Zeker een aanrader!!

goede service

ik heb goede ervaring met sokkendirect . bij mijn bestelling zaten sokken die moeilijk te verkrijgen waren bij het bedrijf . Zij belden mij op met deze mededeling en of ik daarvoor andere sokken in de plaats wilde die wel goed leverbaar waren . Ik vind deze service geweldig , omdat je anders misschien weken op je bestelling of gedeelte van de bestelling moest wachten . Nu was de bestelling in enkele dagen in huis dankzij hun telefoontje over de moeilijke levering van bepaalde sokken.

Goede service en uitstekend assortiment

Mijn favoriete merken altijd met paar muisklikken bij de hand

Allereerst uitgebreide collectie, met mooie sokken. En wat ook heel fijn is, het komt door je brievenbus. Je hoeft niet thuis te blijven.

Prima prijs, snelle levering, goede service

Falke TK2 Cool sokken gekocht voor een goede prijs, de bestelling is met 2 dagen geleverd. Door een voorraadtekort zou een paar blauwe sokken na geleverd worden. Mijn voorstel voor een andere kleur werd direct afgehandeld en de volgende dag geleverd. Prima service.

gewoon slechte transportteur

levering duurde 1 week, normaal 2 a 3 dagen. pakket was onvindbaar. vaak contact gehad. slechte zaak

Vlotte bezorging

De sokken moeten nog gedragen worden

Snelle en correcte afhandeling bestelling.

Prettig dat de bestelling zo vlot verliep.

Prima kwaliteit prijs verhouding

Na een mail over nog niet geleverde kousen door post nl ben ik super snel geholpen. Kousendirect heeft aan zijn naam voldaan. Dank voor de snelle service!.

Prima service; snelle levering. Echt geweldig.

Bij het openen van het pakje, waar 2 x 3 herensokken inzaten, gaf mijn man aan dat er een paar ontbrak. Ik heb dit bij sokkendirect gemeld. Direct daarna werd me een nieuw paar toegezonden. Een paar uur later vond hij de sokken op de grond, ze waren uit het pakje gevallen. Ik heb het paar 09-09-2021 teruggestuurd.