snelle levering, goede kwaliteit en mooie prijs

Sokken snel geleverd, netjes verpakt en door de brievenbus, dus ik hoefde er niet thuis voor te blijven. Goede kwaliteit en mooie prijs.

ik heb mijn sokken nog niet ontvangen!!

De sokken specialist van Nederland Rob Smees, Bedankt voor uw bestelling bij SokkenDirect.nl. Zodra we uw pakket verzenden, sturen wij u een Track- en Tracenummer. U kunt de status van uw bestelling controleren door in te loggen op uw account. Indien u vragen heeft over uw bestelling kunt u ons e-mailen op [email protected]. Uw bestelling #1000035639 Geplaatst op 31 okt. 2021 18:17:34 Factuuradres Rob Smees Meikevermeent 39 1218hc Hilversum Nh Nederland T: 0653166432 Bezorgadres Rob Smees Meikevermeent 39 1218hc Hilversum Nh Nederland T: 0653166432 Betaalmethode iDEAL Bezorgmethode Verzenden via PostNL Items Aantal prijs Hugo Boss Marc RS uni donkerblauwe sokken Art.nr.: 50388436-401 M39-42 Maat 39-42 6 € 59,70 Subtotaal

Prima sokken!

Echt tevreden met alle sokken die ik heb ontvangen.

Vlugge levering

Vlugge levering van goede kwaliteit sokken die na jaren gebruik nog steeds favoriet zijn.

Voorraden niet op peil

Wacht nog op een nalevering. Slechte zaak voor een online shop. Zorg dat je je voorraden actueel houdt. Was in 1985 een van de eerste software programma's die ik heb geschreven.

Van bestellen tot levering top!

Fijne website en alles ging vlot tot levering aan toe.

Prima service!

Snelle levering en prima website. Alleen jammer dat er nu al een gat zit in 1 van mijn dure Falke sokken. Dacht ik eens iets duurzaams te kopen..

Prima sokken voor een mooie prijs

Duidelijke website, snel geleverd, mooi produkt voor een mooie prijs

goed geregeld

makkeljk en hoef niet in coronatijd naar de winkel

topservice!

kwaliteit, snelheid, all good!

Mooi, snelle levering

Leuke site, en snelle levering

goede afhandeling van het gevraagde .

Mijn ervaring met sokkendirect is goed

Helemaal prima

De bestelde sloffen werden vlot bezorgd. Het enige aandachtspuntje was dat overal stond dat het door de brievenbus zou passen, maar dat was dus niet zo.

prima service, top

zie boven

Snel ontvangen

Alles was snel en gezamelijk opgestuurd. Zeer tevreden.

Goed, behalve de verpakking.

Sokken prima. Verpakking was te groot voor de brievenbus. Onze brievenbus heeft ronde hoeken. De rechthoekige doos paste er dus niet doorheen. Gelukkig waren we thuis. Erg lastig voor de PTT dit. Een soepeler verpakking lijkt mijns inziens de oplossing.

Sokken 29 oktober besteld nu 8 november nog niets ontvangen.

Ik kreeg wel een e-mail dat de sokken zijn verzonden maar 10 dagen na de bestelling nog niets ontvangen. Na deze review kreeg bericht dat er iets was fout gegaan met de verzending en dat ze dit zouden herstellen. 2 dagen later kreeg ik zelfs 3 paar sokken i.p.v. de 2 paar die ik had besteld.

Snelle brievenbus levering

Altijd mijn favoriete merk in voorraad en voordelig geprijsd.

Bestelling niet ontvangen

Na wat over en weer bericht, tot gezamenlijke tevredenheid gekomen.

Niet volledig

De levering was niet volledig, op de pakbon stond nalevering vermeld maar dus wel afgerekend en ik wacht nog op de nalevering maar heb geen idee of en wanneer deze komt…

Prima maar ik mis de zoekfunctie of filters in de webshop.

Filters toepassen in de webshop.

Altijd prima

Goed overzichtelijk te bestellen

super snel en prima sokken

goede sokken voor een nette prijs

Kwaliteit sokken perfect

Sokken geleverd inmiddels

Sokken eerst niet geleverd , na enkele weken en na contact met sokken direct wel geleverd . Sokken zijn prima Dank, goed opgelost !

Lage Geeren 12 3828 ta Hoogland