Dit is top!

Zo blij dat we hier binnen liepen voor onze e-bikes. Deskundig, enthousiast en gastvrij!

Goed weet waar ze het over heeft

Erg prettig geholpen en goede service

Wij hebben een goede uitleg gekregen en advies op maat. Top service, fiets is naar Zeist getransporteerd en rijklaar gemaakt. Super service en een echte aanrader. Gazelle kan trots zijn op deze winkel.

Prima bedrijf

Erg klantvriendelijk

Betrokkenheid

Zeer persoonlijke aandacht en daadwerkelijke interesse

vriendelijk en verstand van zaken

Ik was al een tijdje op zoek naar een speed pedelec. Bij Bike & Care kreeg ik deskundig advies. Uit eindelijk heb ik er eentje gekocht. Goede en snelle service. Toen er een probleempje met de fiets was, werd het snel opgelost.

Goede tip om te testen in testcentrum in Ede.

Fijne verkoopster en denken echt met je mee

Eerst in de winkel geweest voor een nieuw zadel voor mijn eigen fiets. Deze werd gelijk gemonteerd. In de tussen tijd even rond gekeken voor meisjes fietsen. Uiteindelijk online besteld en werd afgeleverd in de winkel. Tijdens het rijklaar maken ook gelijk standaard erop gezet en zij wieltjes eraf gehaald. De bel die erbij zat deed het niet goed en toen mocht mijn dochter zelf een nieuwe (prinsessen) bel uitzoeken. Dus die was helemaal blij. Erg vriendelijk personeel en weten waar ze over praten!

Heel vriendelijk, klantgericht goede kennis van zaken en hele goede kennis van zakenmensen

Heel vriendelijk, klantgericht goede kennis van zaken en hele goede service. Top!

Specialistische en bekwaam

Weten wat er te koop is en adviseren er naar

Goed , goede voorlichting en deskundig en profesioneele afhandeling.

Goede voorlichting , deskundig personeel ,de aankoop goed em gezellig afgehandeld.

Goede service aandacht voor klant

geweldig, persoonlijke, professionele benadering

Ze nemen de tijd voor hun klant, geven goede adviezen, waarbij de klant voorop staat. Ook bij onze grote investering bleven ze ons op eerlijke en positieve manier adviseren.

zeer goede persoonlijke service

prettig contact . veel geduld om alle info te geven

Zeer goed geholpen

Wij zijn bijzonder fijn voorgelicht en geholpen!

Fijne winkel

Ze staan altijd klaar voor je. Vriendelijke service. We hebben hier onze oude fietsen in onderhoud en ik heb net een mooie nieuwe gekocht. Erg tevreden.

Vriendelijk, zakelijk en deskundig.

Duidelijk meerwaarde ten opzichte van internetwinkels. Hier ga je graag heen.

Heel goede service

Fijne service van halen en brengen bij reparatie of beurt.

Zeer vriendelijk, staan altijd klaar

Kan altijd binnenlopen met een vraag. Kleine zaken worden direct verholpen, zonder dat hier altijd een factuur aan verbonden zit. Zeer goede service, komen afspraken altijd perfect na. Advies is altijd eerlijk en oprecht, verkoop wordt hier niet gepushed.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijk, klantgericht en heel menselijk.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede communicatie, Klantvriendelijk

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Oprechte interesse naar de wens van de klant met objectief advies. Komen afspraken na en communiceren uitermate duidelijk en correct!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij hebben onze Gazelle E Bike’s in Odijk gekocht omdat wij daar zo ontzettend goed ,vriendelijk en uigebreid zijn voorgelicht en geholpen . Een echte fijne zaak met een steunpunt in Zeist waar wij ook terecht kunnen en ook daar heel fijn zijn geholpen ! Een dikke 10 en aanrader !

Kan daar echt niets voor bedenken

Over Bikes and Care

WIJ HELPEN U GRAAG IN EEN VAN ONZE WINKELS OF PER MAIL /TELEFOON OM DE JUISTE FIETS TE KIEZEN. IN ONZE PROFESSIONELE WERKPLAATSEN IN ODIJK & ZEIST KUNT U TERECHT VOOR AL UW FIETSREPARATIES. MOOIE ACCESSOIRES, FIETSONDERDELEN, FIETSLEASE OF EEN FIETSVERZEKERING; ONS DESKUNDIG PERSONEEL STAAT VOOR U KLAAR.