goed geholpen voor een advies van elektrische fiets.

vriendelijk, vakkundig, geduldig, niet opdringerig personeel

Klantvriendelijk

Vriendelijk en behulpzaam

Als klant heel serieus genomen en ruime aandacht

Je voelt je geen nummer, maar een echte klant met aandacht en uitleg, zodat je in alle rust een beslissing kunt nemen. De service na de aankoop verdiend een 10. Heel blij dat we naar deze winkel zijn gegaan.

Goede voorlichting

Persoonlijke betrokkenheid en goede voorlichting.

Gebruikelijke goed meedenken en service!!

Zowaar grote stap genomen om aan een e-bike te beginnen. Ben een bekende klant dus Sandra kon mijn verwachtingen al invullen. Daarna de bekende zorg voor mij en de (instructie over de) nieuwe fiets. Gewoon top dus!!!

Vriendelijke en kundige verkoop,

Goed advies gekregen en blij met onze aankoop passend bij onze wensen. Ook qua prijs/service/asseccoires goede keus.

Super fietsenzaak in Odijk

kwaliteit en vriendelijkheid staan hier met stip op 1. je wordt goed geadviseerd bij het uitkiezen van een nieuwe fiets. en voor reparaties weten ze het altijd te fixen. Top team.

Goed en snel geholpen!

Vriendelijk en deskundig geholpen. Voor je het weet rijd je met een goed gevoel weg!

Prettige en persoonlijke advisering

Ik vond en vind een persoonlijke relatie met een fietsenmaker belangrijk wanneer je een technisch hoogwaardig product koopt als een Stromer. Ik heb getest en advies gekregen in aanvulling op mijn eigen oriëntatie en ben daar erg tevreden over.

Prettige en snelle service bij aanschaf van de elektrische fiets

Prettig geholpen bij aanschaf van de nieuwe fiets, rijklaar maken was binnen een dag uitgevoerd en kon vlot op pad met de nieuwe fiets.

Deskundig advies en hartelijk

Zie boven

Uitstekend geholpen en goede service

Wij zijn bij de Bikes and Care winkel in Odijk uitstekend geholpen. Veel informatie gekregen en er werd met ons meegedacht over onze aanschaf voor elektrische fietsen. Ook hebben we een fietsendrager aangeschaft die uiteindelijk niet goed bleek te werken met onze auto met led-verlichting. Ook hier werd zonder problemen een andere fietsendrager geregeld en besteld. Al met al een winkel waar je graag komt voor informatie, hulp en service!

Sandra, de verkoopster, weet waarover ze praat.

Sinds 2 jaar verhuisd naar Odijk. Vlak bij fietsenzaak Bikes and Care. Bij aankoop nieuwe fietsen dus daar naar toe. Kort bij huis is wel zo prettig! Daarbij, een prettige behandeling, en ze komt vertrouwd over.

Op een prettige en vakkundige wijze geholpen.

Fijne winkelervaring met persoonlijke aandacht

Goed geholpen in de winkel met goede uitleg.

Goede ervaring

Prettig team met veel technische- en productkennis van Stromer speed pedelecs die bij andere (veel grotere) fietsdealers in de provincie niet aanwezig is. Ondanks het kleine pand in Odijk staat het gehele assortiment van Stromer op voorraad in verschillende configuraties. Een proefrit maken op de gewenste fiets was eenvoudig geregeld. Onderhoudsorganisatie lijkt goed op orde met twee lokaties in Zeist en Odijk. Tot op heden nog maar een enkele keer hiervan gebruik hoeven maken voor een eerste beurt, deze kon binnen een aantal dagen gepland worden. Ook dit kan bij sommige andere fietsenhandelaren nog wel eens veel langer duren.

Vriendelijk en professioneel.

Ben al jaren klant voor reparatie en service van mijn fiets, dus toen ik een nieuwe fiets wilde was de keus voor Bikes and Care snel gemaakt.

Klantvriendelijkheid icm kennis heel prettig om te komen

Gewoon goed snel en netjes geholpen ook al was het druk in de zaak ze namen goed de tijd voor je. Uitgebreide uitleg gegeven over de nieuwe fietsen dus kunnen met een gerust gevoel weer de weg op.

Prima service!

Vlotte en duidelijke hulp. Enthousiast geholpen!

Goede ervaring.

Prettige ontvangst, duidelijke informatie en goede afspraken.

Wat goed is mag goed genoemd worden.

Eerste bezoek waarin goede uitleg en presentatie van de fiets die wij op het oog hadden. Keuze gemaakt, snelle levering (week) geregeld. Klein hickup met mijn fiets wat in paar tellen snel verholpen was. Aan te raden voor iedere aspirant koper.

Vakkundige hulp bij het kiezen van een e-bike

Ik kreeg duidelijk en deskundig advies bij de aankoop van mijn nieuwe e-bike. Fijn om deze kennis lokaal beschikbaar te hebben.

Alles super geregeld

Voor de tweede keer een Speedpedelec bij Bike&Care gekocht en weer was alles super geregeld. Van een goed advies tot het uiteindelijk afstellen van de fiets, niets komt kennis of service te kort.

Aardig en deskundig!

Kom al jaren bij dit bedrijf met mijn elektische fiets

Goed advies en service gekregen bij mijn nieuwe e-bike. Toppie

Over Bikes and Care

WIJ HELPEN U GRAAG IN EEN VAN ONZE WINKELS OF PER MAIL /TELEFOON OM DE JUISTE FIETS TE KIEZEN. IN ONZE PROFESSIONELE WERKPLAATSEN IN ODIJK & ZEIST KUNT U TERECHT VOOR AL UW FIETSREPARATIES. MOOIE ACCESSOIRES, FIETSONDERDELEN, FIETSLEASE OF EEN FIETSVERZEKERING; ONS DESKUNDIG PERSONEEL STAAT VOOR U KLAAR.