Deskundig advies en snelle afhandeling

Deskundig advies en snelle afhandeling

Snelle bestelling

Binnen 3 dagen geregeld

Bijzonder vriendelijk en kundig

We hebben hier de fietsen voor onze jongens gekocht. Bij Bikes&Care zijn ze zeer vriendelijk en persoonlijk ontvangen. Twee mooie goede fietsen gekocht met goede servicevoorwaarden.

Veel tijd voor uitleg bij aankoop van Speed Pedelec. Al jarenlang klant met goede service!

Perfecte service

Ben heel goed geholpen alles is goed uitgelegd

Uitstekende zaak voor allerlei fietsen en bijzaken

Onze elektrische fietsen gestolen in Zeeland, bij thuis komst konden ze gelijk nieuwe leveren, top!!!

Gewoon top

Op mijn zoektocht naar een nieuwe speed pedelec bij Bikes en Care gekomen. En heel snel geslaagd. Meedenken Vakkennis Een ruim aanbod Alles netjes geregeld Kortom, een winkel waar service en klanttevredenheid hoog in het vaandel staat.

Bij binnenkomst gelijk naar een vraag service gericht antwoorden. Geweldige service,top....

Persoonlijk advies en contact

Erg prettig. Goede service, blij met zo’n ondernemer in ons dorp

Trouwe klant bij uitstekend team!

We zijn reeds 12 jaar klant en hebben in de loop der jaren verschillende nieuwe fietsen gekocht. We zijn uitermate tevreden over de adviezen, nakomen van afspraken , onderhoud en service! Dit team verdient een dik compliment!

Fijn

Goed en eerlijk advies, snel in beantwoording van vragen via de mail. Kwalitatief goede fietsen worden gekocht en ook naderhand goede service.

geweldig

In de winkel heeft men alle aandacht voor je (hoe druk het ook is) Krijgt antwoord op al je vragen. Kan altijd terecht voor vragen, men kijkt en denkt met je mee. Indien mogelijk lost men de vraag/probleem direct op.

Kennis en aandacht

Bij Bikes&Care staat kwaliteit voorop. De aanschaf van een speedpedelec hier komt met deskundige begeleiding en een efficiënte service. De fiets zelf is van topkwaliteit en de prijs is in lijn met deze kwaliteit. Snelle hulp en duidelijke uitleg over de fiets zijn standaard, wat zorgt voor een betrouwbare aankoopervaring. Aanbevolen voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe speedpedelec.

Professioneel advies.

Het advies is uitstekend en vriendelijke benadering.

goed geholpen voor een advies van elektrische fiets.

vriendelijk, vakkundig, geduldig, niet opdringerig personeel

Klantvriendelijk

Vriendelijk en behulpzaam

Als klant heel serieus genomen en ruime aandacht

Je voelt je geen nummer, maar een echte klant met aandacht en uitleg, zodat je in alle rust een beslissing kunt nemen. De service na de aankoop verdiend een 10. Heel blij dat we naar deze winkel zijn gegaan.

Goede voorlichting

Persoonlijke betrokkenheid en goede voorlichting.

Gebruikelijke goed meedenken en service!!

Zowaar grote stap genomen om aan een e-bike te beginnen. Ben een bekende klant dus Sandra kon mijn verwachtingen al invullen. Daarna de bekende zorg voor mij en de (instructie over de) nieuwe fiets. Gewoon top dus!!!

Vriendelijke en kundige verkoop,

Goed advies gekregen en blij met onze aankoop passend bij onze wensen. Ook qua prijs/service/asseccoires goede keus.

Super fietsenzaak in Odijk

kwaliteit en vriendelijkheid staan hier met stip op 1. je wordt goed geadviseerd bij het uitkiezen van een nieuwe fiets. en voor reparaties weten ze het altijd te fixen. Top team.

Goed en snel geholpen!

Vriendelijk en deskundig geholpen. Voor je het weet rijd je met een goed gevoel weg!

Prettige en persoonlijke advisering

Ik vond en vind een persoonlijke relatie met een fietsenmaker belangrijk wanneer je een technisch hoogwaardig product koopt als een Stromer. Ik heb getest en advies gekregen in aanvulling op mijn eigen oriëntatie en ben daar erg tevreden over.

Prettige en snelle service bij aanschaf van de elektrische fiets

Prettig geholpen bij aanschaf van de nieuwe fiets, rijklaar maken was binnen een dag uitgevoerd en kon vlot op pad met de nieuwe fiets.

Deskundig advies en hartelijk

Zie boven

Zeisterweg 17

3984NH Odijk

Over Bikes and Care

WIJ HELPEN U GRAAG IN EEN VAN ONZE WINKELS OF PER MAIL /TELEFOON OM DE JUISTE FIETS TE KIEZEN. IN ONZE PROFESSIONELE WERKPLAATSEN IN ODIJK & ZEIST KUNT U TERECHT VOOR AL UW FIETSREPARATIES. MOOIE ACCESSOIRES, FIETSONDERDELEN, FIETSLEASE OF EEN FIETSVERZEKERING; ONS DESKUNDIG PERSONEEL STAAT VOOR U KLAAR.