Goede prijs en goede service

Goed geholpen en goed geadviseerd.

Deskundig, klantvriendelijk, adequaat, betrouwbaar!

Ik heb me gezien en gehoord gevoeld. Alle afspraken zijn nagekomen en zelfs meer dan dat. Een familiebedrijf met meer dan 120 jaar ervaring. Zeer aan te bevelen!

Fantastische zaak. Mooie fiets aangeschaft

Na aanschaf was na 2 dagen pedaal losgeschoten. Is direct de volgende dag opgelost. Goede zaak. Nette opvolging. Aanrader voor iedereen.

Vakkundig geholpen

Prima duidelijke en vakkundig advies. Snelle levering en service

Perfect op tijd!

Afspraak inplannen via internet loopt prima. Ben op tijd geholpen, kom wachten op mijn fiets. Na de servicebeurt weer heerlijk op t fietsje richting huis. De fiets reed stukken beter dus dik tevreden!

Prettig geholpen met de grootste kennis

Zeer snelle levering van de fietsen Goede service Mooie korting

Fantastic

Brought my bike in, you repaired it very well and I collected it one hour later. Very nice people and very helpful

Bij Bikes & Care Odijk krijg je uitstekend advies en een prima service.

Op advies van Bikes & Care zijn we eerst bij het Gazelle Experience Centre in Amersfoort gaan kijken. Daar werden we heel vakkundig te woord gestaan en mochten we de door ons gekozen fietsen uitproberen. Uit vele opties bleven twee "kandidaten" over. In de winkel van Bikes & Care werden we door Sandra heel prettig geholpen en begeleidt in het maken van onze definitieve keus. Drie dagen later waren we de trotse eigenaren van een prachtige e-bike. Sindsdien pakken we met nog meer plezier de fiets voor een tochtje in de omgeving.

Zeer prettige en goede service

Recent mijn 2e Stromer gekocht en wederom erg tevreden.

Professionele en zeer vriendelijke winkel

Moedefiets voor mijn dochter gekocht incl fietsstoeltjes. Deze was op voorraad en werd netjes, vriendelijk en professioneel geholpen! Zeker een aanrader deze winkel!

Erg netjes geholpen!. We gingen voor 1 elektrische fiets en gingen weg met twee. Een goed en fair aanbod, een goede service, en goede uitleg. Waar een lokale fietsendealer zich weer mee onderscheid van internetaankopen. Op dag van afhalen alles netjes rijklaar gemaakt en duidelijke uitleg over de functies op de fiets. Kortom, een goede deal.

Fijn dat er nog echte service is!

In een tijd van snel online bestellen is Bikes&Care een verademing. Ze nemen de tijd voor je aankoop, geen slechte verkoop praatjes en een eerlijk verhaal, goede service en vriendelijke mensen.

Vriendelijk en servicegericht geholpen.

Vanuit Houten in Odijk terecht gekomen voor een bepaalde fiets. Geen spijt van, super vriendelijk geholpen en prijs kwaliteit zeer goed.

Super service en top kwaliteit

Vakmanschap en top service.

Aandacht en goed advies

Ik vind het heel fijn dat jullie echt de tijd nemen voor de klant ook al is het druk. De kleinschaligheid en direct contact (ook via mail) vond ik zeer prettig.

Deskundig advies en snelle levering. Betrokken, positieve medewerkers.

Na mijn besluit een nieuwe fiets aan te schaffen contact opgenomen met BIkes en Care in Odijk. Mijn huidige fiets was daar in onderhoud zodat ik al bekend was met de medewerkers die heel positief, behulpzaam en deskundig overkomen. Bij de aflevering werd voldoende tijd genomen om eea goed uit te leggen en te demonstreren. Ik ben heel blij met mijn nieuwe Gazelle

Thuiskomen en thuis zijn.

Het bedrijf straalt één en al passie uit voor het vak. Dat in de breedste zin van het woord en dat al ruim 100 jaar! Met dezelfde passie als voor het vak doen ze dat voor jou als klant! Je bent er ook als mens! En dat geeft mij het thuisgevoel! Hou van ze!

Zeer fijn

Prima informatie en zeer vriendelijk en goed geholpen

Professioneel en erg behulpzaam.

Blij met mij nieuwe speed pedelec. Professioneel en erg vriendelijk geholpen.

Super goed geholpen en eerlijk

De tijd voor vragen, uitleg en ontspannen sfeer.

Helemaal goed, niets op aan te merken!

Mooie fiets, uitstekende dienstverlening.

zeer klantgericht

bedrijf denkt goed met klanten mee. flexibel. communicatie verloopt prettig en duidelijk.

Super vakkundig en vriendelijk geholpen!

Hele goede ervaring met Bikes and Care. Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Ruim assortiment en waardevolle suggesties! Top!!

fantastisch, nieuwe St3 in 1 dag!

snel en zeer deskundig, super service ongeacht locatie. het is een probleem wanneer ze dicht zijn of met vakantie!

Op een zeer professionele, enthousiaste en vakkundige manier geholpen.

Via internet en YouTube bij Bike & Care terecht gekomen. Door de filmpjes een goed gevoel gekregen en dat gevoel werd bevestigd toen ik mij in de winkel in Odijk verder ging informeren. Super spontaan en enthousiast ben ik geïnformeerd en geadviseerd waarna ik tot aanschaf van een Stromer ben overgegaan. Een week later stond de fiets klaar en kon ik hem ophalen. Tijdens het ophalen werd ik uitgebreid op de hoogte gesteld van de werking van de fiets. Ik ben blij dat ik Bike & Care gevonden heb! Ik houd van dit type service en de liefde die ze uitstralen voor het product dat ze leveren!

Zeisterweg 17

3984NH Odijk

Over Bikes and Care

WIJ HELPEN U GRAAG IN EEN VAN ONZE WINKELS OF PER MAIL /TELEFOON OM DE JUISTE FIETS TE KIEZEN. IN ONZE PROFESSIONELE WERKPLAATSEN IN ODIJK & ZEIST KUNT U TERECHT VOOR AL UW FIETSREPARATIES. MOOIE ACCESSOIRES, FIETSONDERDELEN, FIETSLEASE OF EEN FIETSVERZEKERING; ONS DESKUNDIG PERSONEEL STAAT VOOR U KLAAR.