Aandacht en goed advies

Ik vind het heel fijn dat jullie echt de tijd nemen voor de klant ook al is het druk. De kleinschaligheid en direct contact (ook via mail) vond ik zeer prettig.

Deskundig advies en snelle levering. Betrokken, positieve medewerkers.

Na mijn besluit een nieuwe fiets aan te schaffen contact opgenomen met BIkes en Care in Odijk. Mijn huidige fiets was daar in onderhoud zodat ik al bekend was met de medewerkers die heel positief, behulpzaam en deskundig overkomen. Bij de aflevering werd voldoende tijd genomen om eea goed uit te leggen en te demonstreren. Ik ben heel blij met mijn nieuwe Gazelle

Thuiskomen en thuis zijn.

Het bedrijf straalt één en al passie uit voor het vak. Dat in de breedste zin van het woord en dat al ruim 100 jaar! Met dezelfde passie als voor het vak doen ze dat voor jou als klant! Je bent er ook als mens! En dat geeft mij het thuisgevoel! Hou van ze!

Zeer fijn

Prima informatie en zeer vriendelijk en goed geholpen

Professioneel en erg behulpzaam.

Blij met mij nieuwe speed pedelec. Professioneel en erg vriendelijk geholpen.

Super goed geholpen en eerlijk

De tijd voor vragen, uitleg en ontspannen sfeer.

Helemaal goed, niets op aan te merken!

Mooie fiets, uitstekende dienstverlening.

zeer klantgericht

bedrijf denkt goed met klanten mee. flexibel. communicatie verloopt prettig en duidelijk.

Super vakkundig en vriendelijk geholpen!

Hele goede ervaring met Bikes and Care. Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Ruim assortiment en waardevolle suggesties! Top!!

fantastisch, nieuwe St3 in 1 dag!

snel en zeer deskundig, super service ongeacht locatie. het is een probleem wanneer ze dicht zijn of met vakantie!

Op een zeer professionele, enthousiaste en vakkundige manier geholpen.

Via internet en YouTube bij Bike & Care terecht gekomen. Door de filmpjes een goed gevoel gekregen en dat gevoel werd bevestigd toen ik mij in de winkel in Odijk verder ging informeren. Super spontaan en enthousiast ben ik geïnformeerd en geadviseerd waarna ik tot aanschaf van een Stromer ben overgegaan. Een week later stond de fiets klaar en kon ik hem ophalen. Tijdens het ophalen werd ik uitgebreid op de hoogte gesteld van de werking van de fiets. Ik ben blij dat ik Bike & Care gevonden heb! Ik houd van dit type service en de liefde die ze uitstralen voor het product dat ze leveren!

Super advies, levering en onderhoud

Fijn om advies te krijgen van echte fietsliefhebbers met kennis van zaken. Fijne zaak voor onderhoud van electrische fietsen.

Ik ben super blij met mijn fiets!

De service is prima.

Goede service, vriendelijk personeel

Heel fijn geholpen, goed meegedacht. Fijne communicatie

Super aardige mensen met een goede voorlichting. Kennis van zaken.

Deskundig en klantvriendelijk

De medewerkers zijn klantvriendelijk, deskundig en nemen de tijd voor goed advies

Goede en vriendelijke service

De medewerkers waren aardig behulpzaam en hielden zich aan afspraken.

Fijne vlotte service

Fijn om een proefrit te mogen maken op een Gazelle. Uiteindelijk is dit ook voor mij DE fiets geworden. Fiets verzekering afgesloten, een pracht slot erbij besteld. Behalve de zwaardere accu liet even opzich wachten. Ik ben een te vrede klant. En reuze blij met mijn fiets.

Zeer klantvriendelijk, deskundig en voortreffelijke communicatie!

Mk

Mooie comfortabele fiets maar ik weet nog niet of het accubereik voldoet

Vlot, plezierig en deskundig geholpen

Plezierig geholpen, duidelijke keuzemogelijkheden, ook fijne tekst en uitleg bij afleveren.

Vriendelijk en professioneel, veel kennis en ervaring, uitstekende service.

Eerste kennismaking meteen positief. Betrokken eigenaresse, klantvriendelijk, veel kennis van zaken, denkt mee en komt afspraken na. Uitstekende service.

Fijne fietsenwinkel, goede service

Goed geholpen bij de aankoop, fijne mensen en goede service

Heel goed!

Ben goed voorgelicht en er is me meteen de goede fiets voor mij aanbevolen.

Prettig en deskundig advies

Bij de aanschaf van mijn nieuwe elektrische fiets kreeg ik een goed en prettig advies. Geen handjeklap over de prijs, wel een mooie korting op de adviesprijs.

Over Bikes and Care

WIJ HELPEN U GRAAG IN EEN VAN ONZE WINKELS OF PER MAIL /TELEFOON OM DE JUISTE FIETS TE KIEZEN. IN ONZE PROFESSIONELE WERKPLAATSEN IN ODIJK & ZEIST KUNT U TERECHT VOOR AL UW FIETSREPARATIES. MOOIE ACCESSOIRES, FIETSONDERDELEN, FIETSLEASE OF EEN FIETSVERZEKERING; ONS DESKUNDIG PERSONEEL STAAT VOOR U KLAAR.