Verkopen snel een fiets klaar is kees.

eerste serie beurt versnelling nog niet goed,rem om zetten,al gezegd bij aan koop gezet toch nog 25euro betalen.

Geachte heer van Rooijen, wat vervelend dat u onze service zo ervaren heeft. Als een versnelling naar uw gevoel niet goed is, kunt u altijd even bij ons langs rijden. Kunnen we het direct oplossen zullen wij dat dan. Is dit door drukte of vanwegen het mankement niet mogelijk dan maken wij een afspraak. Hier wordt bij een nieuwe fiets ook niets voor gerekend, dat hoort bij de service op een nieuwe fiets. Wat betreft de rem is het een ander verhaal. De remmen moesten van kant verwisselt worden. Dus achter werd voor en andersom. In het geval van een hydraulische rem is dat een ander verhaal dan bij een mechanische rem met een remkabel. De remleidingen moeten los, deze moeten opnieuw gemonteerd worden en afgevuld en op druk gezet worden. Wij hebben dit voor u gedaan tegen een gereduceerd tarief, omdat het een nieuwe fiets betrof, maar dit kan helaas niet kosteloos. Wij geven al korting op de fiets en een gratis 1ste servicebeurt na 3 maanden of 500km. En veel afstel zaken zijn inderdaad kosteloos, maar het omzetten van een hydraulische rem is echt grotere werkzaamheid. Wij trekken het ons zeker aan dat dit voor u onduidelijk was en zullen in de toekomst duidelijker aangeven dit geen gratis service is en wat de kosten daarvan zijn. Als laatste willen wij wel iets zeggen over uw opmerking; Verkopen snel een fiets en klaar is Kees. Dit is gewoonweg niet waar. Wij nemen altijd ruim de tijd voor al onze klanten. Zo ook voor u bij verkoop en bij het ophalen van de fiets en nogmaals bij het ophalen van de fiets voor uw vrouw. Wij leggen het gebruik van de fiets uit, stellen de fiets op de juiste hoogte af, lopen altijd even mee om gedag te zeggen en te bedanken en proberen goed te luisteren naar de wensen van de klant als tevens de persoonlijke verhalen. Wellicht dat u door uw irritatie er zo over denkt, maar wij weten hoe wij werken en iedereen die ons kent weet dat van Klaar is Kees nooit spraken is.

Fijn geholpen

Zeer prettige benadering en goede informatie.

Ze nemen hier de tijd voor je en denken met je mee. Prima service. Vriendelijk en vrolijk.

Heel vriendelijk en professioneel geholpen

Alle tijd wordt er voor genomen met goede tips. Hier kom ik zeker terug.

Vriendelijk en behulpzaam

Denken mee, zijn zeer klantvriendelijk en zijn oplossingsgericht.

Deskundige en geduldige hulp!

Ik was blij met de geduldige hulp. Ik kon moeilijk kiezen maar mocht op het gemak proefrijden en nog eens terugkomen met m'n dochter. Ik kreeg goede hulp en begeleiding bij de aanschaf en het daadwerkelijk op maat maken van de fiets. En ik ben heel blij met de fiets Groet!

Geweldige fiets, topservice

Prima geholpen!

Fijn geholpen en als er wat is (lukt niet zadel schroef los te krijgen) helpen ze gelijk!

Hele fijne fietsmaker

Gewoon hele fijne fietsmaker.

Uitstekend advies en goede service

Ik wilde mijn fiets inruilen. Om moverende redenen was Nike and care hiertoe niet bereid. Zij dachten creatief mee in de oplossing. Met als resultaat een fiets gekocht

snelle service goed advies

je wordt deskundig geholpen en ze staan altijd gelijk voor je klaar

Top bedrijf! Stromer specialist

Echt veel kennis van Stromer en al de opties omheen. Deze bedrijf focus alleen op Stromer en Gazelle, en ze zijn dus bekwame specialisten!

Goede en persoonlijke hulp

Er werd uitgebreid de tijd genomen om mij te helpen met het kiezen van een elektrische fiets.

Alles prima geregeld en 2 uur tijd na de bestelling had ik mij fiets al.

Helemaal top.

Zeer behulpzaam en vakkundig

Er werd ruim de tijd genomen voor de uitleg van bijv accu, display ed. Zeer vriendelijk met verstand van zaken.

Energiek, opgewekt behulpzaam vrolijk. Open en eerlijk

Duidelijk verstrekken van info. Behulpzaam met het invullen of aanvragen van de info, over lease a bike. Goede tips en trucs. En advies.

Alles is geweldig

Alles is gewoon goed

Is heel goed

Topie

Heerlijk, eindelijk weer een winkel die service hoog in het vaandel heeft

Afgelopen maand twee nieuwe gazelle’s ultimate c8+ gekocht. Van informatie bij de eerste oriëntatie en aankoop tot het individueel instellen van de fietsen, het was allemaal perfect geregeld. Wat heerlijk, eindelijk weer eens een winkel die de klant voorop stelt en waar degene die verkoopt, mevrouw (in dit geval), veel technische kennis heeft. We hebben er niet alleen een goede koop aan, maar zijn ook een positieve winkelervaring rijker !

Sandra luistert en vraagt goed door. Zo kwam ik snel tot mijn keuze voor de ST2. Heeft uitgebreide kennis van de Stromer en kan dit ook duidelijk uitleggen.. Daarnaast heeft ze humor. Goede uitleg bij aflevering, koppeling met Stromer app en uitleg alle functies van de fiets. Neemt hier ruim de tijd voor (ook nog na sluitingstijd)

Geweldig geholpen door super vriendelijke mensen

Mensen met een glimlach, met kennis van zaken en bereid een stap extra te doen.

super service!

nieuwe fiets gekocht, alles op tijd geleverd, zeer vriendelijk en top service. fiets is helemaal goed afgesteld. helemaal tevreden.

Deskundige adviezen en betrokken medewerkers

Na uitgebreid eigen zoeken terecht gekomen bij Gazelle van Bikes ans Care. De deskundige medewerkers gaven mij het gevoel de juiste keuze te kunnen maken. Na een maand ervaring met de Gazelle Chamonix kan ik zeggen: Bedankt voor de service die steekhoudend en betrokken was!

Prettige geholpen

geheel vrij, niet opdringerig.

Vriendelijke cordate hulp

We zijn op een prettige, kundige manier geholpen

Over Bikes and Care

WIJ HELPEN U GRAAG IN EEN VAN ONZE WINKELS OF PER MAIL /TELEFOON OM DE JUISTE FIETS TE KIEZEN. IN ONZE PROFESSIONELE WERKPLAATSEN IN ODIJK & ZEIST KUNT U TERECHT VOOR AL UW FIETSREPARATIES. MOOIE ACCESSOIRES, FIETSONDERDELEN, FIETSLEASE OF EEN FIETSVERZEKERING; ONS DESKUNDIG PERSONEEL STAAT VOOR U KLAAR.