No nonsens, veel kennis en ervaring, uitstekende service

Een tijdje geleden heb ik een Gazelle e-bike gekocht en in dat proces ben ik uitstekend geholpen en voorgelicht door de eigenaresse van Bikes and Care. Ze doen de naam van de winkel eer aan!

Vriendelijk en professioneel

Mijn dochter is helemaal gelukkig met haar nieuwe fiets. Wij werden snel, vakkundig en heel vriendelijk geholpen. Er werd goed meegedacht qua maat. Ik raad deze fietswinkel zeer aan.

De verkoper heeft veel passie en plezier in het verkopen van een fiets en als klant zeer goed geholpen met de juiste aankoop. Heel blij mee en de service was top!

perfecte service

Heb tijdens de zoek tocht voor nieuwe fietsen een prima uitleg gekregen over de producten die we aangeboden kregen en bij aflevering een super uitleg.

Er wordt goed meegedacht en service verleend

Fijn geholpen. Net een stukje extra service verleend door mee te denken over de fietsverzekering en het proces verder met mij in gang te zetten en te adviseren over aanvullende accessoires. Ook erg tevreden met de fiets. Een blije klant :)

Ontzettend goed geholpen. Vriendelijk , nemen de tijd en professioneel. Zou het zeker een ander aanbevelen .

Sandra denkt mee aan een goed alternatief en is zeer behulpzaam. Zeer professioneel en betrouwbaar en de service is uitstekend!

Professionele uitleg en zeer vriendelijk/klantgericht

Zeer prettig geholpen.

Goed advies

Nieuwe fiets gekocht. Een tijd geleden al besteld. Vandaag opgehaald; heel goed geholpen.

Persoonlijk en deskundig

Tijdens het uitzoeken van mijn nieuwe fiets werd ik vakkundig en heel vriendelijk geholpen. Mede daardoor heb ik mijn eerste e-bike bij Bikes and Care gekocht

Super winkel & service

Altijd de beste service, snelle reacties en acties!

Super fijne kleine zelfstandige, vriendelijk, betrokken, betrouwbaar

Goed meedenken, geen druk, erg prettige zaak.

Fijne, persoonlijke, winkel

Altijd wordt er tijd genomen voor de klant. Vriendelijk personeel en goed, vakkundig advies. Perfecte service. Een aanrader!

Komt alle afspraken na

Alle afspraken zijn uitstekend en snel uitgevoerd. De fietsen zijn omgeven twee maanden eerder geleverd dan voorspeld maar wij zijn er blij mee. In de winter fietsen wij nooit dus na thuiskomst hebben wij een paar kleine ritjes gemaakt om te proberen en er staat nu 10 km op maar de volgende Maand gaat het zeker gebeuren. Bedankt voor de goede zorgen.

Goede service en ervaring met Gazelle fietsen!!

Na de aankoop van een gazelle fiets ben ik enthousiast gaan fietsen. Helaas werd deze afgelopen maand gestolen ook hierna super goed geholpen en wederom advies gekregen.

Goed geholpen

Goed geholpen

Vriendelijk, deskundig en meedenkend

Door leveringsproblemen lang moeten wachten. Wel steeds vriendelijk te woord gestaan bij vragen. Aflevering prima. Duidelijke uitleg.

Ongelooflijk klantvriendelijk en deskundig.

Er werd met mij meegedacht en een goede oplossing geboden voor mijn wensen. Ook ben ik altijd welkom om nog wat bij te stellen.

Goed advies, vervolgens juiste aankoop

Geweldig!!

Wat een vriendelijkheid en service!

Prima fietsenzaak

Aardige mensen die nog de tijd voor je nemen. Duidelijk instructies voor je nieuwe fiets. Nemen alles uit handen afrekenen en fietsen maar.

Vriendelijk en goede service!

Nieuwe fiets gekocht, keurig afgeleverd. Erg vriendelijk geholpen.

Vriendelijk en met kennis

Een vriendelijke benadering. Met kennis en een goede service. Niet te duur in mijn bleving. Ik heb altijd hele goede ervaringen met Bikes ans care in Odijk. Ik kom er graag.

Vriendelijke geholpen

We werden vriendelijk en goed geholpen ook de service is uitstekend.

Zeisterweg 17 3984NH Odijk

Over Bikes and Care

WIJ HELPEN U GRAAG IN EEN VAN ONZE WINKELS OF PER MAIL /TELEFOON OM DE JUISTE FIETS TE KIEZEN. IN ONZE PROFESSIONELE WERKPLAATSEN IN ODIJK & ZEIST KUNT U TERECHT VOOR AL UW FIETSREPARATIES. MOOIE ACCESSOIRES, FIETSONDERDELEN, FIETSLEASE OF EEN FIETSVERZEKERING; ONS DESKUNDIG PERSONEEL STAAT VOOR U KLAAR.