Aandacht en service

Zeer tevreden over de hulp en service bij aankoop van mijn Stromer ST2 bij Bikes&Care in Odijk. Van eerste advies tot aan afhalen van de speed pedelec was de service en aandacht uitmuntend.

Goede ervaring

Vriendelijk, goede uitleg en goed geholpen.

Super tevreden! Goede en fijne service!

Bij het uitzoeken van een nieuwe Gazelle speedpedelec fijn geholpen door Sandra! Ze weet waar ze het over heeft, legt alles goed uit, neemt de tijd voor je en geeft goede adviezen!

Topservice!

We zijn fijn geholpen door personeel met verstand van zaken dat ook graag met je meedenkt. Het personeel neemt de tijd voor je om de juiste informatie te verstrekken zodat je een goede keuze kunt maken.

Klantgericht, vriendelijk en deskundig!

Deskundig en vriendelijk geadviseerd bij de aanschaf van een speedpedelec van Stromer. Chapeau voor deze gepassioneerde mensen!

Heerlijk om zonder al te veel inspanning vele kilometers af te leggen.

Bij het betreden van de winkel kreeg ik uitgebreide informatie over de e-bike en heb ruim gebruik kunnen maken om deze uit te proberen. Dank zij de mogelijkheid om de druk op de pedalen zo te regelen dat men, ondanks een knie blessure, toch volop gebruik kan maken om vele tochten te maken.

Voor nu onze ervaring snelle service fiets zaterdag gekocht op dinsdag ophalen

Waarom naar een prijsvechter als je ook naar een vakman kan ....

Voor het geld hoef je het niet te laten..... Ik heb bij Bikes en Care dezelfde prijs betaald als ik bij Fietsvoordeelshop zou moeten betalen. Echter bij hen kreeg ik naast persoonlijk advies, ook werkplaats informatie op basis van hun ervaring met het merk: zoals Wat zijn de zwakke plekken van een merk, wat zijn de sterke kanten. (Daarbij was de fiets op voorraad en zat er geen ellenlange levertijd op.) Bij het ophalen van de fiets was die goed nagelopen op losse scharnierpunten en kreeg ik tips over wat mogelijk bij de eerste 500 km op zou kunnen doen. En ook gelijk de geruststelling dat dit makkelijk verholpen kon worden. Wij zijn zeer tevreden en zouden deze zaak zeker aanraden aan anderen.

Fijne fietsenwinkel

Je krijgt hier goed advies bij de aankoop van een nieuwe fiets. Vriendelijk personeel

Nette oplevering fiets

Mijn nieuwe Ebike is netjes rijklaar gemaakt, kinderzitje erop, uitleg gekregen over fiets etc. Ik vond het een fijne ervaring en zou hier zeker nogmaals een fiets kopen.

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend team. Helemaal tevreden.

Gewoon ouderwets goede service

Geweldige service

Eerlijk oprecht en niet moeilijk doen!

Vriendelijk, attent, behulpzaam. Verkoopt geen onzin, probeert je niks aan te smeren. Is helder en duidelijk.

Super goed.

Goed advies, snel geleverd!

Uitstekend geholpen

Zij weet wel waar ze het over heeft en ze helpt je met alles op fiets gebied

Prims

Goede service en vriendelijke mensen

heel prettige 'behandeling' bij de aankoop van mijn e-fiets

ik kan het niet korter zeggen dan hierboven!

Prettige winkel komt afspraken na

Kan deze winkel zeker aanbevelen! Nemen de tijd voor hun klanten.

De service en klantvriendelijkheid was echt top.

Prima surfes

Fijn geholpen met onze keuze

Ondanks deze lastige periode met afstand houden en mondkap dragen, deskundig en plezierig advies gekregen. Mevrouw dacht fijn mee, had alle tijd voor ons en bracht goede optie's ter sprake. Ondanks dat de gekozen fiets elders iets goedkoper was, toch hier gekocht. Dit vanwege de vriendelijkheid en de toezegging dat mocht er iets zijn, we gewoon langs konden komen en direct geholpen zouden worden.

Bijzonder klantvriendelijk

Voelt als een soort van thuiskomen. Lekker dorps waar ik van hou en wat tegenwoordig vaak ontbreekt. Compliment

Prima zaak !

We worden altijd vriendelijk geholpen; en er is veel expertise

Vriendelijk en deskundig

Goed, vriendelijk en deskundig geholpen bij de aankoop van mijn fiets.

Zeisterweg 17

3984NH Odijk

Over Bikes and Care

WIJ HELPEN U GRAAG IN EEN VAN ONZE WINKELS OF PER MAIL /TELEFOON OM DE JUISTE FIETS TE KIEZEN. IN ONZE PROFESSIONELE WERKPLAATSEN IN ODIJK & ZEIST KUNT U TERECHT VOOR AL UW FIETSREPARATIES. MOOIE ACCESSOIRES, FIETSONDERDELEN, FIETSLEASE OF EEN FIETSVERZEKERING; ONS DESKUNDIG PERSONEEL STAAT VOOR U KLAAR.