Heerlijk

Het geeft mij en mijn gasten ontspannen gevoel, rust, werkt ook positief op de ademhaling.

altijd weer bijzonder goed

met de producten van Chi begin je de dag goed en je eindigt er happy mee

Bestellingen zijn altijd snel en volledig . Bij een vraag wordt er snel en vriendelijk geantwoord. Echt fijn bedrijf om bij te bestellen. Verpakking vind ik wel wat veel maar dat zal waarschijnlijk moeten want alles is altijd heel bij chi . Ik ben altijd blij als alles binnen komt.

Zeer goed!

Snelle levering en kwaliteitsproducten

Snel en veilig

Snel verzonden en veilig verpakt. Dankje

Kwaliteit en betrouwbaarheid tekenen Chi Natural Life

De kwaliteit van de etherische oliën en de andere producten zijn van hoog niveau. Ook aan de verzending van de pakketten wordt alle zorg en aandacht besteed. Ook de prijs is van hoog niveau. Zou hier en daar een tikje omlaag kunnen.

Fijne website, makkelijk bestelproces, ruim assortiment. De verpakking waarin de bestelling geleverd werd was echter milieuonvriendelijk. Te grote doos dus heel veel verpakking"pindas". Verder alles dik in orde!

Mooie producten!

Zelf vind ik het fijn dat er duidelijke beschrijving bij de producten staan, welke bv in voeding gebruikt kunnen worden :) Chi leverd snel en er zat zelfs een klein kadootje (bloemzaden) bij! Alles goed met zorg verpakt en verzonden Al jaren blij mee!

Heel fijn

accurate en snelle levering

Word altijd vriendelijk en goed geholpen. Altijd een accurate en vlotte levering

Fijne bestel site altijd snelle en correcte levering. En mooie producten.

Netjes en snel bezorgd

Weer lekkere nieuwe oliën besteld, keurig en snel geleverd!

Snelle service en topproducten

Snelle service en topproducten

Mooie artikelen. Heel netjes verpakt. Alles ziet er professioneel uit. Enige minpuntje is dat bijv de diffuser die ik heb gekocht bij een andere groothandel veel goedkoper wordt verkocht waardoor de marge natuurlijk daar voor mij veel interessanter is. De gratis cursus is een hartstikke fijne aanvulling en top informatie. Ik ben benieuwd naar de oliën.

Snelle levering, goed verpakt fijne producten en een leuke attentie erbij!

Netjes verpakt en snel geleverd

Het boek was prijzig om aan te schaffen, daarom hadden ze het heel erg goed verpakt, zodat het niet kon beschadigen. Een zakje zaadjes erbij gehad, die ik deze week met mijn kind heb geplant in het bos. Zeer tevreden :)

eer goed

Prima service !

Steeds correcte bestelling,goed verzorgd ingepakt van de topprodukten Merci CHI

Heel goed!

Snelle levering. Kwalitatief goede producten! Blij mee.

Super snelle levering

De producten werden super snel geleverd! Dus ik kon snel genieten van mijn bestelling! Ook zat alles weer fantastisch verpakt!!

De producten van chi Natural life zijn zonder meer hoog van kwaliteit. Ook al wijken de geuren wel eens af. Ze streven voor de beste producten./oogst.

Cacao essentiele olie was 1 harde brok

Ik kreeg het flesje keurig verpakt met de post. Jammer genoeg was de substantie keihard ookal was het flesje gewoon kamertemperatuur. Ik heb het nog een dagje tijd gegeven en het proberen te verdunnen met een paar druppels amandel olie maar het cacao extract bleef brokkelig en hard.

Beste Mevrouw/ Meneer, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de Cacao CO2. Het klopt dat de Cacao CO2 een vaste substantie is. Onze cacao olie is een CO2 extract. Een CO2 extract heeft een vaste vorm. Dit komt omdat bij de destillatie meer van het plantenmateriaal mee komt. Om het CO2 extract vloeibaar te maken, kan deze au bain-marie verwarmd worden voor gebruik. Om de olie vloeibaar te houden kun je deze mengen in een vette plantolie voor gebruik op de huid en mengen in alcohol voor gebruik in een aroma diffuser. Ik hoop dat we je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben zodat jij plezierig gebruik kunt maken van het product! Met hartelijke groet, Team Chi Natural Life.

Altijd even Heerlijk en vlot!

Ik weet dat wat ik bestel altijd goed is. Ik geniet volop van de kwaliteit en de geuren! En altijd snel in huis!

Geen andere cremes/producten nodig

Nogmaals de gezichtsolie van chi besteld. Dit keer ook voor mijn kleindochter van 13. Deze was dolenthousiast geworden na een probeer/weggeefflesje olie. We kunnen er weer een hele tijd tegen en hebben geen andere huidverzorgingsproducten nodig.

Geweldig!!!!

Snelle levering en leuke attentie erbij