Heel goede ervaringen

Prima ervaringen bij vragen een vriendelijke medewerkster aan de telefoon die alle tijd neemt om deze re beantwoorden.

Netjes verpakt en snel geleverd

Hele fijne producten die ik graag gebruik.

Top bedrijf

Ben enorm tevreden over Chi. Goede zuivere olie , snelle levering. Goede vitamine pillen En soms een verrassing erbij Voor mij een dikke 10 Met vriendelijke groet Anna

Goed geluisterd naar klacht

Ik had een aromadiffuser besteld, die bij gebruik erg veel lawaai maakte. Zonder probleem werd me een nieuw onderstuk toegestuurd, die ik binnen twee dagen in huis had. Dus goede service! De diffuser maakt trouwens nog wel iets lawaai, maar niet zoals de vorige.

Heel tevreden

Fijne ervaring in contact mail en telefonisch met klantenservice. Website is prettig. Bestellen zonder problemen

Goed verpakt

Iets breekbaars besteld goed verpakt kwam het aan. Meteen de verdamper aan gezet met de kerst geur van dit jaar , genieten. Elke keertevreden over mijn bestelling

Goed. Snelle levering ondanks black friday

Prettig. Goed product en vriendelijke klantenservice.

Snelle bezorging en goed verpakt met aandacht voor het milieu.

Geweldig en met extra cadeautje, dankuwel

Snelle levering, met als extra ook nog een heel praktisch cadeautje.

Goede producten

Altijd kwaliteitsolien van Chi.

Fijn product. Goede levering

Snelle levering, goed en duurzaam verpakt. Heldere communicatie erover. Altijd heerlijke producten

chi, geweldig

Geweldige producten, heel klantvriendelijk en snelle levering

Snelle levering en een heerlijke geur.

Zeer prettige diffuser

Zeer prettig in gebruik en ook mooi om te zien. Heerlijke geuren verspreiden zich met gemak door de kamer. Ik had graag een factuur gehad/kunnen downloaden.

mooie site, en prima spullen.

Geniet van de olie en van de inhaler. Ziet er mooi en stevig uit, handig in gebruik. Makkelijk schoon te maken. Ben er super blij mee.

Levering vlot, product prima. Alles goed dus.

Top bedrijf met top medewerkers

Mooie producten

Geweldige producten, snel geleverd!

Heerlijke geuren voor in de diffuser, in bad en op het geurblokje. Gebruik al jaren de Chi producten naar volle tevredenheid!

Altijd hele fijne producten

Ik vind de producten die ik bestel bij jullie altijd heel fijn en lekker ruiken

Hele fijne producten.

Heel tevreden met de huidverzorging, gebruik niets anders meer. Ook erg tevreden over de etherische oliën.

Goede kwaliteit en correcte levering

De oliën zijn weldadig en de diverse geuren geven het huis een aangename sfeer.

Geweldige producten

Ik spuit de Davos roomspray altijd in mijn mondkapje, je krijgt dan gelijk mer lucht! De TeaTree clean air gebruik ik in de aroma diffuser in de huiskamer juist nu in Corona tijd vind ik dat heel prettig!

Prachtig

100% natuurlijke geuren!

Mijn bestelling werd heel vlot geleverd.

Heel tevreden

Davo geur in mijn praktijk . Vinden de klanten heel fijn en fris . Mvg LiaPas