Fantastische service!

Bij de levering was de verpakking helemaal stuk. Ik heb dit gemeld bij het koerierbedrijf en bij Chi. Enkel van Chi kreeg ik vrijwel onmiddellijk een antwoord en een compensatie. ( Wat eigenlijk niet de bedoeling was, omdat de fout bij de koeriersdiensten lag)

Geweldig snelle en correcte levering!

Prima perfect!

Heerlijke producten, snelle levering!

Fijne, natuurlijke producten. Duidelijke website met veel informatie over de producten. Snel besteld en geleverd. Ik ben al jaren een zeer tevreden gebruiker van de Chi producten!

Prettig

Fijn en goed zijn de artikelen die ik ontvangen heb.

Zeer positieve ervaring

Topproducten en snelle levering. Bedankt.

Snelle levering en ruim assortiment

Snelle levering met een leuk cadeautje.

Het is mijn eerste keer dat ik een bestelling plaatste. De levering was veilig verpakt en er zat een leuk cadeautje bij. Ik ben een tevreden klant.

Prettig geregeld

Olie zijn duur maar in de winkel krijg je er geen verrassing bij

Snel de bestelde producten geleverd

Mijn nummer 1 voor natuurlijke producten

Al jaren bestel ik bij Chi en iedere keer is de kwaliteit top en de verzending snel! Als er iets is, staat het team voor je klaar om het professioneel en super vriendelijk op te lossen. De gratis online cursus en de cursus met startpakket hebben me nog enthousiaster gemaakt om met de oliën aan de slag te gaan. Dankjewel Chi!

Snel en zorgvuldig

Via de nieuws brief zag ik dat bij besteding van 30 euro je gratis winter room spray kreeg afgelopen weekend. Deze is netjes mee geleverd en snel. En de Spry ruikt heerlijk helemaal blij mee

Mooie aroma diffuser

Mijn bestelling werd snel geleverd. Ik had een vraag en deze werd binnen een dag beantwoord. De aroma diffuser is naar volle tevredenheid.

Mooie eerlijke producten

Mooie producten. Goed verpakt Snel in huis

Goede producten en uitstekende service.

Hele fijne oliën, qua geur, werking. supersnel geregeld! Het is als een kind in een snoepwinkel met het bestellen in de shop:))

Hele fijne producten en zeer snelle levering !

Weer heel goed!

Mijn ervaringen met Chi zijn altijd goed: goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering.

Frisse geur

Zeer tevreden over de vlotte service, snelle levering en de produkten zijn super. Een fris huis met de davos geur, een verkwikkende geur met de happiness of een spray die super handig is voor altijd een aangenaam frisse geur in de badkamer of het toilet. Zeer fijne oliën. Ik zou ze aanbevelen voor wie graag met geuren werkt.

Prettig

Artikelen zijn fijn alleen bij de resque lipbalm tea tree was mij niet duidelijk dat daar munt in zat. Verder bevalt de rest mij heel goed

Kwaliteit producten met een oog voor milieu

Kwaliteiten producten met zero plastiek verpakking. Top! Er zijn veel bedrijven die alleen verpakkingen verkopen met weinig inhoud. Chi is andersom: veel inhoud met weinig (onnodige) verpakkingen.

Fijne webshop

Fijne webshop met een breed en overzichtelijk assortiment. Verwijzingen naar andere producten slaan ook daadwerkelijk ergens op. Kwaliteit van de producten lijkt tot nu toe erg hoog.

Perfect!

Geweldig product een paar druppels en je slaapt als een blok.

Zeer betrouwbaar bedrijf

Heel fijn dat ik altijd kan rekenen op een snelle afhandeling van mijn bestelling! Voor ik het weet heb ik alles in huis.

Gemakkelik bestellen en snel geleverde fijne en mooie producten.

Gemakkelijk bestellen via duidelijke website. Snelle levering en zoals altijd mooie producten. Kreeg zelfs een mooi kadootje.