Net zoals altijd, prima. Goede, zorgvuldige verzending.

Het enige wat ik jammer vind is dat pas bij 100€ de verzendingskosten weggaan.

Fijne website met nog fijnere producten.

Ik ben erg blij met de mooie producten van Chi, ik gebruik de cremes, etherische olien en luchtsprays al een aantal jaar naar tevredenheid.

Snelle service en persoonlijk. Heel prettig contact.

Uitstekende webshop

Duidelijke site, snelle levering en netjes verpakt! Mijn complimenten.

snelle levering met extra informatie

boek snel geleverd, helaas wel beschadigd aan de punt.

Fijne producten.

Ik gebruik een aantal van CHI, voor een frisse geur in huis tot een ontspannende geur in de praktijk. Fijne massage olie, heerlijke huidverzorgingsproducten en fijne voedingssupplementen.

Snelle levering! Fijne producten, roodheid en ontstekingen worden zichtbaar minder Na kleine week in gebruik

Geweldig mooi dik boek. Een dikke aanrader. Ook super verpakt en zelfs een klein kado'tje erbij gekregen.

Snelle accuraat en keurige levering

Goed.

Super fijn en vriendelijk bedrijf met de mooiste producten!

Graag had ik een track en trace ontvangen via de mail, bij mijn bestelling. De klacht/vraag waar mijn pakket bleef is goed afgehandeld. Ik heb mijn pakket in goede orde ontvangen.

Ontevreden

Niks ten nadele van het bedrijf en merk Chi maar deze aroma diffuser werkt bij mij gewoon echt NIET. Er komt geen geur vanaf (en ik gebruik een goede kwaliteit olie).

Beste Marjolein, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je Aroma Diffuser. We nemen contact met je op om tot een goede oplossing te komen. Met hartelijke groet, Team Chi Natural Life.

Mooie producten, makkelijk te bestellen, snel en keurig geleverd

Op de website van Chi Natural Life vond ik precies wat ik zocht aan de beste prijs. Het bestellen ging heel vlot en 's anderdaags kreeg ik alles al netjes thuis geleverd met nog wat extra inspiratie aan het pakketje toegevoegd. Heel prettig allemaal!

Slechte levering

Meerdere malen problemen met de levering van mijn bestelling. Ik regel niet meer in de webshop. Dpd de leverancierspartner van chi levert niet uit volgens berichtgeving, niet op de dag zoals vermelding in de e-mail , beschadigde pakketten en meer ergernissen .

Beste Mevrouw/ Meneer Druten, Bedankt voor het plaatsen van de review dit stellen we zeer op prijs! Wat ontzettend vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de bezorgdienst. We maken goede afspraken en proberen deze ook na te streven. Helaas komt het wel eens een keer voor dat dit niet lukt maar proberen dan altijd om samen naar een oplossing te zoeken. Met hartelijke groet, Team Chi Natural Life.

Heerlijke geuren en wil in de toekomst graag wat olieen uitbreiden. Als het me lukt om via de web site te bestellen . Dat ziet er ingewikkeld uit ,ik ben daar niet handig in .

geen goed contact

ik heb iets niet geleverd gekregen, maar krijg geen reactie op mijn mail Er zat geen bijenwas bij

Beste Tineke, Wat ontzettend vervelend dat er iets mis lijkt te zijn gegaan met je bestelling. We nemen contact met je op en gaan het oplossen voor je. Onze excuses voor het ongemak. Met hartelijke groet, Team Chi Natural Life.

Geweldige service. Bestelling na 2 dagen al ontvangen.

Snel geleverd!

Mijn bestelling kwam sneller dan verwacht

Vlotte levering, prima supplementen!

een leven zonder chi niet mogelijk

Chi is een deel van mijn leven geworden al meer dan 20 jaar. De producten en opleidingen zijn een deel van mijn levens pad geworden. Wat zou ik meer in die keuken hebben willen zijn. Zoveel cursussen heb ik gevolgd. Waaronder ook de opleiding Aromatherapie. Maar helaas dat mocht niet zo baten. Maar mijn liefde staat nog altijd. Hun kwaliteit en kwantiteit is altijd eerlijk en oprecht gebleven. En zal ook altijd mijn oliën blijven bestellen. Ik hou van dat bedrijf en de mensen.

goede producten

de producten zijn super!

Snel fijn en biologisch!!!

Snelle levering goeie producten

Heerlijke massage olie besteld. Zoals altijd heel blij mee

Klantvriendelijk en meedenkend. Diverse keuze voor massage oliën en andere mooi producten. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Prettig

Druppeldopje blijft in dop zitten. Ik moet nu het pipet gebruiken. Dat vind ik minder praktisch.