Kwaliteit, puur, warm

De producten zijn puur en van hoge kwaliteit. Chi als bedrijf warm en empatisch.

Heerlijke geuren en werkt goed.

Fijne geuren en materiaal om de geuren tot hun recht te laten komen.

Uitstekend product

Zeer luxe diffuser aangenaam en zeer prettig.

Geweldig priduct

Het product geweldig Hoe het verpakt was ook geweldig Order bevestiging ook heel goed Transporteur ( DPD) echt niet goed Afleveradres is 24/7 geopend en toch kreeg ik een bericht dat er niemand thuis was…..Maar DPD staat erom bekend ( ook onze ervaringen, waardeloos transporteur)

Snelle levering, heerlijke geuren, waar voor je geld

fantastisch !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

altijd goede ervaringen met Chi

Top !

Service aan de telefoon fantastisch ! Spullen snel geleverd en ben heel blij met de kwaliteit !

inspiratie bron, kennis veld, puur natuur!

CHI is een warm bad met een berg aan kennis aan boord en waar je altijd weer blij en tevreden het pand verlaat.

Top levering

Altijd goed verpakt, snelle levering. Kwaliteit

Geweldig!!

Ik gebruik nu een aantal dagen badschuim aangevuld met essentiële olie en na het douchen de jojobaolie ook aangevuld met essentiële olie en ik ben meer dan tevreden. Mijn huid voelt zachter aan en ziet er rustig uit. Geen jeuk en schrale plekken meer. Na het douchen gebruik ik de massage jojobaolie op een vochtige huid en het trekt snel in.

Snelle levering en snel antwoord op mijn vragen!

Heel positief

geweldig

Was en snelle levering en er miste niks alles was perfect

Wel goed

Was goed

Nvt

Niets op aan te merken, super tevreden!

Prima producten en snelle levering

Al geruime tijd ben ik zeer tevreden over de producten van Chi. Al meerdere keren bestellingen gedaan en altijd tot grote tevredenheid.

Altijd goed en netjes

Mijn ervaring met Chi bestellingen leveringen altijd snel en netjes verpakt en gelverd. Niets gebroken en het vulmateriaal is ook weer afbreekbaar.

Uitmuntend

Snelle levering en geweldige producten

Altijd zeer goed

Snelle levering, alles zeer goed verpakt. Heerlijke producten.

super goede service

mooie producten en goede service, erg tevreden.

Fijne producten!

Kijk er altijd naar uit, wanneer ik mijn producten van Chi ontvang. Altijd zit er een extraatje bij en een schat van informatie.

Er zou aan communicatie het een en ander kunnen verbeteren.

Heb via de site een vraag gesteld, geen antwoord. Heb een vraag over een defect product van mijn klant gehad. Klantenservice erg moeilijk bereikbaar. Defect product retour gezonden, geen bericht gehad of het überhaupt is aangekomen, en hoe eea wordt afgehandeld. Over de communicatie ben ik zeker niet tevreden

Beste Meggy, Wat vervelend om te horen dat je nog geen reactie hebt gehad. Onze excuses hiervoor dit is zeker niet de bedoeling! We gaan contact met je opnemen om met een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Het Chi Natural Life Team.

Heel fijn bedrijf, met heerlijke product

Ik heb mooie producten mogen ontvangen. Ik be. Erg tevreden met chi. Ik ga zeker vaker bestellen.

Fijn product en snel geleverd!

❤️

Super snelle en goede levering van topproducten