Heel fijn bedrijf!

Veel kennis aanwezig en heel interessante studie reizen.

Zeer fijne producten

Zeer fijn in gebruik

Ik gebruik de essentiële oliën van chi aan en af al ongeveer 40 jaar. Nog steeds tevreden over de kwaliteit, de service enzovoorts. Een echte aanrader.

alles perfect geregeld

Alle spullen van Chi zijn zo heerlijk, de massage olie voor m'n huid, gemend met heerlijk lavendel of rozen voor n heerlijke geur. Dan de spirulina die mij als vegan eter alle mineralen e.d. aanvult waardoor k altijd genoeg energie heb. Kortom Chi is mijn merk!!!!

Fijne heerlijke geranium olie

Naast de Geranium ook vette planten oliën, hydrolaten in gebruik. Heerlijk puur natuur voor de gezichtsverzorginf

betrouwbaar en goede kwaliteit

Chi artikelen zijn van zuivere kwaliteit

Goed advies en zo in huis!

Fijne Goede Geuren

Ik heb goede ervaringen met kiezen en bestellen. Maar ik had ook een flesje dat niet open ging. Hoe ik ook probeerde te draaien het flesje weigerde om open te gaan. De geuren die ik bestelde waren lekker. Met een goede diffuser gaat mijn huis heerlijk ruiken! Mijn dank daarvoor.

oké

Moest ik de producten niet goed vinden, bleef ik geen klant. Ik hou niet van reviews want ik ben noch een influencer, noch een marketeer. Ik vraag met aandrang mij niet meer te contacteren voor een review. Ik zal de vraag niet meer beantwoorden!!!

Producten goed voor de huid en doet wat het beloofd.

Met ene gevoelige huid is het lastig goede producten te vinden. Van Chi heb ik onder andere de stick na de beet, chi zalf en blok gezichtsreiniger. Alle producten werken zoals ze beschrijven en voelen heel fijn!

Hele fijne producten.

Gebruik de gezichtsolie nu een paar jaar. Heel erg tevreden. Ook de etherische olie is heerlijk in de diffuser.

Hele fijne oliën en bestellingen altijd zeer snel in huis

Prima produkten en snel bezorgd.

(H)eerlijke producten

Fijne site! Prachtige producten en ontzettende behulpzame mensen.. Blij mee

Mooie natuurlijke producten.

Altijd goed verpakt verstuurd. Mooi natuurlijke producten. Ik gebruik ze heel graag. Voor mezelf en in mijn praktijk.

Duidelijke site en goede service

Alleen maar positief

Top firma!

Zeer goede producten, sociaal geëngageerd, goede service.

Kwalitatieve producten en fantastische service

Producten zijn steeds van topkwaliteit. Online aankopen verloopt altijd vlot. Door de uitgebreide info per product weet je wat je koopt. Leveringen verlopen correct, veilig en ecologisch verpakt. Tot nu toe nog nooit problemen gehad met Chi Natural Life.

Een hele fijne site om mijn speciale artikelen te bestellen en dan ook snel thuis te hebben

Helemaal Perfect.

Geweldige producten. Doen echt wat ze beloven. Nabestelling snel geleverd. Ben heel tevreden. Ga vooral zo door. Met vriendelijke groet.

Prachtige oliën goede service een aanrader en echte verwennerij

Zulke mooie producten ik ben er heel blij mee. Fijne geuren en snel geleverd

Er is niets verplicht

Gewoon sterren uitdelen zou me dan voldoende moeten zijn!

Hele fijne natuurlijke producten

ik gebruik er veel van, zowel de etherische olie als de gezicht verzorgende producten, voor het bad, en natuurlijk tegen de beesten. Het werkt allemaal heel erg fijn en is ook nog eens goed voor mens, dier en de natuur. Heel blij mee

Zeer tevreden over de producten en de levering.

Heel tevreden

Fijne website, kwaliteitsvolle producten die goed zijn voor de gezondheid.

Koele Mei 42

4816JD Breda