Top kwaliteit en service

Volledig in goed vertrouwen werd een product zonder moeite omgewisseld . Ik voel me gezien en gehoord als klant !!

Fijne producten heerlijke geuren

Klanten vinden het ook fijn in gebruik . En ik zelf in mijn praktijk . Mvg.Lia Pas Pedicure

Heerlijke geuren

Heerlijke geuren, goede uitleg voor gebruik.

Snelle en correcte levering

Chi is een orodukt dat ik iedereen zou willen aanbevelen.

Altijd snelle service. Super fijne producten!!

Ik gebruik het zelf , na het douchen verwerkt in een olie, in de diffuser en tijdens mijn massages. Zalig om je eigen olie te creëren met de ethische oliën die op dat moment fijn voor je zijn.

snelle volledige levering van de producten.

Een goede kwaliteit en snele levering, top :-)

Netjes verpakt en geleverd

Plezier voor iedereen.

Mijn bestelling is goed en snel geleverd. Plezier voor mama. Geleverd in een natuurlijke verpakking. Plezier voor het milieu. Gevuld met ‘mais chips’. Plezier voor de kinderen die er prachtige dingen mee bouwen.

Heerlijke lavendelolie

Lavendelolie gekocht om meer te ontspannen in de avond en beter in slaap te komen. Echt een topper i.c.m. CBD olie!

Fijne olie

Gebruik olie op een geursteentje en in de diffeuser.

Snelle levering, goede kwaliteit

Al mijn bestellingen bij Chi verlopen heel voorspoedig. Ik ben erg tevrden over de produkten die ik bestel en maak er graag gebruik van zowel in de thuissituatie als in mijn praktijk.

Zoals altijd top service!

Hele fijne ervaringen met Chi, keer op keer! Altijd is alles netjes ingepakt en ook is de prijs kwaliteit verhouding goed! Mijn ouders hadden we ook altijd de oliën van Chi standaard in huis en deze zijn dus niet meer weg te denken uit mijn dagelijks leven! Kortom ik ben meer als tevreden!

Fijne oliën, goede service

Het voelt elke keer weer als een feestje als de bestelling binnen is. Cadeautje uitpakken en genieten. Heerlijk.

Altijd goede service

Chi werkt heel correct en bied goede service

Prima, puur natuur producten

Goede kwaliteit. Altijd in orde,

Altijd correcte en snelle levering.

De producten zijn van zeer goede kwaliteit en de levering is altijd snel en correct.

Valt niet veel aan toe te voegen gewoon uitstekend

Snelle en goede service

Mooie producten

Copaiba, kamille roomse en wintergreen besteld. Zijn goede priducten en werden goed verpakt voor de verzending en een snelle levering. Ik ben zeer tevreden. Mvg Remoon

Top producten

Het zijn zeer goede producten zeer aantebevelen

zoals altijd erg goed!

De spullen van Chi worden altijd met enorm veel zorg verzonden, in een kartonnen doos met afbreekbare spullen erin. Het enige wat m.i. nog kan verbeteren is de hoeveelheid plakband, wellicht dat daar nog een meer milieu vriendelijk tape voor bestaat.

tooopp!!!

Love it, ga er nog 1 halen. Moooi design.

Is goe maar met een Maar

Mijn bestelling is in een veel het grote doos gestopt met veel ‘plastic’(?) vul materiaal. Is toch niet nodig lijkt mij

Heerlijke etherische oliën, goede kwaliteit

De etherische oliën van Chi zijn heerlijk. Pas zoete sinaasappel uitgeprobeerd en de geur die in huis wordt verspreid is heel aangenaam. Bezoekers informeren ernaar wat het is en die geef ik dan de Chi folder mee.

zeer tevreden

super producten, zeer nette levering en communicatie netjes en snel