Ter zake doende reactie!

Ik had, als professional, moeite met het inloggen op de website van Chi Natural Life. Een mailtje gestuurd en ik kreeg de volgende dag een snelle en oplossende reactie, waar ik blij mee was. Probleem snel opgelost.

Snelle service en goed verpakt

mooie producten en duurzaam verpakt. En snel in huis. dus genieten1

Fantatsich

Kortom zeer goed , fijn’e vernuftige verpakking en prima producten

perfecte service

Altijd als ik iets bij Chi bestel, wordt het snel en goed geleverd en altijd in een duurzame verpakking. Niet alleen de producten zijn duurzaam en biologisch, ook de verpakking is dat al vele jaren.

Fijne producten al jaren , en een goede service

Teatree

Ben vaste klant aangaande de teatree crème. Fantastisch product.

Zoals altijd weer geweldig!

Mijn ervaring met Chi Natural Life is altijd goed! De bestelling die ik deze keer gedaan had wordt altijd keurig geleverd en omringd met de grootste zorg. Ik had de mooie diffuser 'leafs' gekocht en deze staat mooi bij mij in de woonkamer. Een echte blikvanger! Bij mij is de mix-olie Energize de meest favourite olie om te diffusen, maar uiteraard pak ik ook andere oliën net naar gelang mijn stemming is. Ja... heel tevreden!

Mijn ervaring is goed.

Mooie producten, snelle en goede service.

Heerlijke geuren

Snelle levering, heerlijke geuren. Goed verpakt

Weer uitstekend

Snel geleverd en weer compleet. Ook prijs en kwaliteit zijn in goede verhouding. Blij met Chi. Werk er al jaren mee!

Met zorg verstuurd

Milieubewust en snel bezorgd

Helaas niet altijd vul flacons meer

Zo blij dat de neutrale hydrofiele olie weer in 't assortiment is :-) Ik gebruik het als oog- en gezichtsreiniging, heel zacht voor mijn droge huid, geen trekkerig gevoel en geen irritaties. Mijn huid voelt/is schoon en zacht aan na gebruik, en voor de oogmake-up eraf te halen is ie top! Snel en netjes bezorgd.

Mooie producten en milieuvriendelijk verpakt.

Firma die zeer dicht bij hun klanten staat,die superproducten verkoopt

Steeds behulpzaam,vriendelijk,betrokken zowel aan telefoon,mail of terplaatse. Wanneer je daar komt,voel je de warme onderling,maar ook naar de klanten . Vind jullie allen echt toppers,doe zo voort.....

Uitstekende ervaring met Chi. Snelle verzending van de bestelling. Uitstekende producten.

Mooie aanwinst en werkt goed

Fantastische communicatie en hulp

Na contact te hebben opgenomen met Chi, hebben ze mijn probleem gelijk opgepakt en zijn er aandacht aan blijven besteden totdat het opgelost was. Enkel lof voor de snelle aanpak en fijne benadering naar mij toe.

Heel goed.

Leuke mensen daar, wordt goed geholpen, en goede kwaliteit producten !! Super...

Snelle levering.

Ruim assortiment.

Op een enkele uitzondering na levert Chi klasse producten.

Ben zeer tevreden over de bio etherische oliën die ik bestelde evenals de snelle bezorging.

Zelfs ik als leek, kan er weg mee.

Door dat ik vroeger nog een account had was het even zoeken. Maar nu met jullie hulp is het in orde gekomen. Zalige voetengroetjes Yolanda POOZZZ

Geweldig!!

Geweldige producten Ik ken ze al vanaf het begin En geweldige cursussen. Super!!

Perfect!

Ik apprecieer de uitleg die bij de producten staat op de website heel erg. Die laat toe om een goed idee te krijgen van de producten die je wenst aan te kopen. Bestellen is ook zeer eenvoudig en gebruiksvriendelijk. De levering gebeurt zeer snel wat erg leuk is, dan kan je de nieuwe producten meteen inzetten en gebruiken.

Snelle levering. Top kwaliteit producten. Heel tevreden