Prettig bedrijf met fantastische producten

Chi is een zeer prettig bedrijf om olieën te bestellen. De olieën zijn van uitstekende zuivere kwaliteit. Ook is er een prima prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb via Chi een online cursus gedaan en ook dit was erg leuk om te doen om de kennis over de olieën te vergroten. Je hebt bestelling vlot in huis, meestal binnen één of twee dagen. Vragen worden snel en uitgebreid beantwoord via mail. En verzendkosten zijn v.a 30 euro gratis en er is ook nog eens een mooi puntensysteem voor korting. Kortom, ik bestel er altijd heel graag.

Heerlijke olies en snelle levering

Geweldig product

Product werkt naar behoren. Vanaf dag 1 heel positief!

Fijne natuurlijke producten

Fijne mooie natuurlijke producten

Waardevolle producten

Rozen destillaat is mijn gezichtsbasislotion.

Prima product en snel geleverd.

Ik koop er regelmatig

Heerlijke producten

De producten van Chi zijn zuiver en een aantal ook biologisch geproduceerd. Ik gebruik vaak de olie in een diffuser maar ben ook fan van de roomspray om de energie in een ruimte snel te verbeteren.

Echt fijn!

Mooi product. Ik had de eerste keer teveel gebruikt. Omdat het op olie basis is, weinig nodig, verdeeld zich goed over je huid. Voelt ook lekker aan op je huid Ik ga over op deze producten

Super bedrijf

De website is duidelijk en gebruiksvriendelijk. De spaarpunten zijn fijn meegenomen. De leveringen zijn altijd dik in orde.Er is een ruim aanbod aan online cursussen maar bovenal zijn de producten top

goede zeep

goede spullen

Very fast service

CHI products are outstanding and the delivery service is very fast. From Holland to here in Germany normally takes 1 to two days after placing an order in the early morning.

Mooi product en snelle levering en als verrassing een cadeautje

Goede kwaliteit en service

Zeer tevreden van de kwaliteit van de producten en van de geboden hulp bij vragen.

Goede service, snel en duidelijk antwoord. Bestelling goed en milieuvriendelijk verpakt. De cursus duidelijk en leuk om te doen!

Mooie producten

Mooi bedrijf met (h)eerlijke producten. De starterscursus is ook echt een aanrader.

uitstekend

zeer goede ervaringen met Chi Natural Life !!!

Heel goede producten..

Ik gebruik chi producten nu al een paar jaar. Heel tevreden, het doet mijn huid goed. De etherische olie gebruik ik in de diffuser Ons huis ruikt altijd heerlijk. Snelle levering kortom heel tevreden.

Geweldig.

De homespray ruikt heerlijk fris in huis,de rozenwater is verfrissend op mijn gezicht en de olie op mijn huid voelt als herboren.

Mooie producten

Al mijn oliën zijn van Chi. Nu ben ik helemaal blij met lemongrass. 3 dropjes in mijn diffuser is voldoende om te kunnen genieten van de heerlijke geeuwen.

Zoals altijd op tijd geleverd met zo min mogelijk verpakkingen

Gewoon Goed

Kwaliteit

Goede kwaliteit!

Heerlijke geuren

Ik vind de geuren heerlijk. Ze staan goed omschreven op de site

Altijd snel en correcte cerzemding

Fijnste olien

Zeer goede en mooie producten van hoogwaardige kwaliteit!

Snelle correcte service. Ook altijd fijn geholpen bij de klantenservice.