Geweldig product en snelle levering

Lekker geurende olie en goede snelle levering. Ik ga hier nog vaker mijn producten kopen.

Zeer accuraat

Snel en volgens afspraak geleverd.

Zijn voor mij bekende producten. Jarenlange ervaring met verschillende samenstellingen. Ook de nieuwe producten geprobeerd! Bevallen goed! D. Inacio

Geen op of aanmerkingen ging zo als ik vind dat het hoort te gaan

Superfijne etherische oliën. Mooie producten waar je echt iets aan hebt. B.v de inhaler met Davosolie en de rozenspray, ga zonder de deur niet uit.

Fijne producten

Met respect voor de natuur

Correcte levering

Producten waren met zorg verpakt en werden snel geleverd.

Snel, goed, vriendelijk

Snelle verzending en goede en vriendelijke klantenservice Goede verpakking

Uitstekende producten en goede service

Ik koop al 30 jaar producten van Chi. De kwaliteit van essentiële oliën etc. is heel erg verschillend en moeilijk te beoordelen als consument. Chi stelt nooit teleur. Het bedrijf is met de tijd meegegaan, milieubewust en bestellen en thuis afleveren is heel gemakkelijk geworden. Ik ben nog steeds fan

Heel vlotte levering en bij de vragen die ik had heel vlug antwoord gekregen.Heel behulpzaam.Zeker een aanrader.

Goed verpakt en snel genoeg verzonden

Prachtige producten, super service

Chi heeft een groot aanbod van prachtige producten, de klantenservice is vriendelijk en zijn zeer snel met het oplossen van eventuele problemen.

natuurlijk uitstekend

De producten zijn altijd goed verpakt in een natuurlijk afbreekbaar materiaal. Dat vind ik er zo heerlijk aan. Niet alleen de oliën maar de hele verpakking is zo natuurgetrouw. Het ruikt ook heerlijk als je de doos openmaakt.

Kan er niks mooiers van maken ..

Snel, fijne producten en nooit gedoe

Blij met de snel geleverde heerlijke producten. De afwikkeling van een bestelling verloopt altijd makkelijk en zeer snel. Fijn!

Heerlijk genieten

Door de heerlijke geuren die door het huis dwarrelen van Chi geeft een zeer ontspannend gevoel.

Soepel werkend en zuinig in gebruik.

Zeer tevreden.

Grote bestelling correct en snel geleverd. Leuke attentie ivv bloemzaadjes wordt zeer gewaardeerd.

Altijd ok

Altijd alles goed

Snelle levering en fijne producten

Zeer professioneel en klantvriendelijk

Zeer professioneel, kundig en klantvriendelijk. Ik had een probleem met mijn bestelling. Dit is direct opgepakt en opgelost. Dank team Chi voor de topservice!

kwalitatief goed

natuurlijke producten van goede kwaliteit

Product prima,veel nodig voor port vrij verzenden

Producten zijn prima. Onder het mom van "wij zijn groothandel", pas portvrij bij 100 euro!! Is voor kleine zelfstandige pedicure nu niet echt klantvriendelijk.

Beste Marga, Bedankt voor de review. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de porto kosten. We hebben je een privé bericht gestuurd. Met hartelijke groet, Team Chi Natural Life.

Nét binnen , nog geen ervaring

Eerst gaan proberen. Website keurig en veel keus!

Beste Birgitta, Bedankt voor het plaatsen van de review. Graag willen we weten wat we beter kunnen doen. Laat het ons maar weten. Met hartelijke groet, Team Chi Natural Life.

Fijn bedrijf!

Hele fijne natuurlijke producten. Fijne site om te bestellen en snelle levering!