Vertrouwd goed

Altijd vertrouwde goede levering van hoogwaardige kwaliteit.

Snel ontvangen, fijne producten.

Fijne producten en ook goede uitleg via de mail gekregen van de verschillende gezichtsolie producten

Verder geen commentaar

Super fijne en eerlijke producten

Met alle producten van Chi werk ik zeer prettig, alles voelt goed en daarbij komt het ook nog eens dat de geuren ook heerlijk zijn.

Goede kwaliteit

Snelle service, fijne geuren!

Super producten

Ik hoopte jullie op de beurs in Brussel te zien. Daarom dan maar online besteld. Ik kon jullie produceer missen!

Altijd nette afhandeling

Besteld en eerste werkdag in huis. Super

Heerlijke etherische olie en snelle bezorging

Onlangs heb ik weer 3 etherische oliën besteld bij Chi Natural Life. Ook deze (Wintertime, Harvest time en Forest walk olie) ruiken heerlijk. Ik gebruik ze dagelijks in mijn diffuser. Na mijn bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van de status, en de bezorging was al de volgende dag. De oliën waren goed verpakt, zodat ze niet kapot konden gaan tijdens het vervoer. Ik zal ook in de toekomst weer bij Chi Natural Life bestellen. De kwaliteit van hun producten is erg goed, maar daarnaast ook de service en ze hebben vaak leuke aanbiedingen.

Heerlijke oliën meteen in gebruik genomen in mijn massagepraktijk. Ik ben geïnteresseerd in een displaytje waar ik meerdere oliën kan presenteren voor de verkoop Is dat mogelijk?

Puur, in alles!

Zolang als ik Chi in de praktijk gebruik ben ik enthousiast. De producten en verpakking is prettig. De resultaten mooi!

conform verwachting en afspraak.

Wat afgesproken is , is ook conform uitgevoerd en afgehandeld. Chapeau !

Fijne produkten

Besteld en zou snel bezorgd worden alleen jammer dat ik niet thuis was en het niet bij de buren is bezorgde

Beste Amber, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de bezorging van je pakket. We maken goede afspraken met de bezorgdienst en proberen deze ook na te streven. Helaas komt het wel eens een keer voor dat dit niet lukt maar proberen dan altijd samen naar een oplossing te zoeken. Met hartelijke groet, team Chi Natural Life.

Is goed en mooi op tijd aangekomen

Fijne olie voor mijn luchtwegen

Zoals altijd: shoppen bij Chi fijne ervaring!

Al jaren kom ik bij Chi en doe ik online bestellingen. De levering is snel, de producten van goede kwaliteit en de mensen hartelijk. En ook heel belangrijk: altijd een topservice en staan ze klaar met kennis, advies en hulp.

Zalige producten

Zalige geuren

Prima verzorgd allemaal. Snelle reacties en service gericht.

Toppie

Zondagavond besteld en dinsdag in huis. Alles geleverd volgens de bestelling. Ik gebruik al langer de etherische oliën van Chi, dan weet je gewoon dat het echt goed spul is. Groetjes, José.

De producten zijn zoals verwacht en de levering correct.

Goede snelle service

Alles héél vlot verlopen

Snelle levering, goede service

Ik bestel regelmatig oliën ed. bij Chi en heb soms vragen. Deze worden snel beantwoord en de artikelen zijn binnen 2 dagen geleverd.

Zodra ik besteld heb word ik goed op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling binnen komt

Leuke attentie erbij. Alleen zo jammer dat mijn hond de lipbalsem eerder te pakken had dan ik.

Verpakking vind ik passend bij de producten.n

Heel goed de vulling vd verpakking die van maïs is gemaakt. Die gebruiken wij weer als bodem voor ons GFT-bakje in de keuken om het vocht op te nemen. Dank!

Erg goed

M’n bestelling klopte niet ( actieproducten vergeten bij te voegen ). Maar met een telefoontje was meteen geregeld en kreeg netjes alles nageleverd .