Snelle levering van goede producten

Ik bestel al jaren op regelmatige basis producten bij Chi Natural Life. Altijd een snelle en adequate levering. Bij problemen of vragen word ik telefonisch verder geholpen. Zeker aan te bevelen!

Snelle levering, goede kwaliteit

cadeautje bij de bestelling

Heerlijke producten

Klanten zijn zeer tevreden

Chi is een aantal jaren geleden in mijn leven gekomen en nu ben ik enthousiaste verkoper van de producten. Mijn klanten zijn erg tevreden over de verschillende producten en ik heb nog nooit te horen gekregen dat iets tegen valt. Echt een aanrader. Puur, natuurlijk en fijne prijs-kwaliteit verhouding.

Mooie producten.

Vlotte levering.

altijd zeer tevreden

vlotte en nette levering

Snel en betrouwbaar

Van de week weer een bestelling ontvangen van Chi. Het is fijn dat ik er op kan rekenen dat de bestelling altijd compleet en snel geleverd is. Geen gedoe: betalen, snel ontvangen en klaar!

Snelle service en alles weer compleet!

De website is prettig in gebruik, snelle levering en de bestelling weer compleet!

Zeer snelle levering van de bestelde etherische oliën.

Zoals altijd top service!!

Goede informatie bij de geuren, snelle en goed verpakte verzending. En... de christmasmix elk jaar niet te vergeten, heb nu gelijk maar 2 flesjes gekocht voor ze op zijn.

Alles snel van website t/m de levering Top

De website vind ik duidelijk en overzichtelijk ,het bestel proces is lekker vlot en dan de aflevering keurig verpakt en ook snel geleverd met heerlijke producten .

Snel en in goede orde bestelling ontvangen

Snel en in goede orde bestelling ontvangen

Perfecte levering

Helemaal tevreden met de bestelling en levering.

snelle levering en prima prijs!

Prima en snelle levering.

Producten zijn super.

Klantvriendelijk en correct

Precies wat ik besteld heb en geleverd zoals afgesproken was.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Mooi product

Ruikt lekker. Werd ook snel geleverd

Fijne producten,zuinig in gebruik!

Super fijne producten

Kleine difuser is heel fijn. En weer heerlijke olieen gekocht, zoals Davos

Bestelling goed ontvangen

Mijn bestelling heb ik goed ontvangen. Wel heel jammer dat een flacon met 30 cc inhoud en een inhaler met een flaconnetje van 10 cc, verzonden was in een doos met heel veel piepschuim bolletjes.

Zoals altijd alles perfect!

Mooie producten die ook snel ‘groen’ geleverd worden!

Het is heerlijk om de producten van Chi te gebruiken!! In mijn eigen samengestelde massageolie, de ‘kant en klare’ olie in de diffusers, de eigen samenstellingen in de diffusers, om huidproducten te maken of aan te vullen, oneindig… Wanneer je besteld heb je de producten daarna snel geleverd, ook erg fijn. Bestellen is grabbelen als een kind in een snoepdoos:)

levering was snel en gewenste bestelling

essentiële olie gaf het gewenste resultaat.

heerlijke geur

lavendelolie, rozemarijnolie en de sandelhout olie ruiken echt heerlijk en heel goede kwaliteit Rozenhydrolaat ruikt heerlijk en mooie kwaliteit, maar op mijn gezicht krijg ik fijne schilfertjes als ik het gebruik, het lijkt wat uit te drogen op een of andere manier. Of het past niet goed bij mijn huid, dat zou ook kunnen. Het is wel ook koud weer nu, Misschien is het meer passend in de zomer