Altijd fijne.producten

Altijd fijne producten, die heerlijk ruiken.

Mijn heerlijke gezichtsolie weer in huis!

Mijn gezichtsolie sensitive van Chi was op en ik kan niet zonder. Ik gebruik hem samen met een paar spraytjes rozen hydrolaat ook van Chi. Echt een geweldige combinatie voor mij! Het doet mijn huid heel goed. Ook kocht ik nog de Aromassage skin oil Neck & Schoulder, deze werkt ook goed bij hoofdpijn vanuit je nek! Kortom: weer blij met mijn aankopen!

Goede kwaliteit

De tea tree olie heb ik ontvangen in een handig flesje met pipet, echt top! De kwaliteit is goed.

Fijne levering en verrassend extraatje

Een vertrouwd bedrijf met goede begeleiding.

Alle verzorgingslijnen voor jong en oud zijn te vinden.

Fijn bedrijf!

Ik ben een enorme fan van CHI prachtige producten! Altijd alles milieuvriendelijk verpakt! Voor mij het adres voor etherische oliën.

Perfect!

Zeer snelle verzending en hele goede service toen ik nog een vraag had over de bestelling

Goed en fijn de produkten van Chi

De produkten van Chi zijn van goede kwaliteit en fijn om te gebruiken.

Heerlijke geuren

Heerlijke olie, etherisch. Aanraders snelle levering.

Goed en vertrouwd

Gewoon een vertrouwd en goed product , dat ik al langer gebruik voor verschillende doeleinden indien nodig. Met goed resultaat.

Didn’t receive any items

I ordered twice in a row recently, but didn’t get any orders delivered.

• Would you recommend us? No

Sterk merk!

Producten zijn geweldig, altijd snel verzonden en een geweldige klantenservice. Van harte aanbevolen.

Fijne producten en fijne medewerkers bij vragen.

Fijne producten en fijne medewerkers bij vragen.

Top service, prima producten, lekkere geuren!

Ik bestelde enkele producten om te vernevelen in mijn aroma diffuser, ik ben blij dat ik wat opzoekwerk deed en zo terecht kwam bij Chi. Fijne geuren die je goed ruikt, 3 druppels zijn voldoende om een subtiel aroma te verspreiden. Alles kwam zeer verzorgd, goed verpakt en binnen de twee dagen aan.

Ik hou niet van verplichten. Maar voor één x dan nog.

geweldig

Artikelen waren goed ingepakt

Vlotte bezorging

Vlotte bezorging

Uitstekend werk verricht

Makkelijk te bestellen,hulp indien nodig en snel in huis

Bio zonder plastic of vergif. Goed bezig

Altijd tevreden. Top kwaliteit en bio. Dank u .

goede service

olie was niet op voorraad op de site bij de bestelling, maar wel bij de bestelling gedaan, netjes, mocht ik later betalen

Fijne producten en snel geleverd!

Hele fijne producten met een snelle levering. De informatie over de producten is up to date en begrijpelijk uitgelegd. Kortom ik bestel graag voor zowel privé als in mijn praktijk.

Heerlijk

Fijne geuren voor de diffuser

uitstekend

Goede kwaliteit/prijs verhouding, snelle levering en prima service.

Chi heeft een fijne webshop en snelle service en levering.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.