Fijne producten

Via mijn schoonheidsspecialiste in aanraking gekomen met Chi Naturel Life en totaal verrast door het gevoel van mijn huid. Super service en snelle levering.

Goede site, vlotte levering en ruimte voor vragen.

Snelle levering en goede service

Top merk!

Hele fijne en mooie producten, puur, hoge kwaliteit (dit ruik en voel je!) zeer uitgebreide omschrijving/info over 't product, al jaren mijn favoriet :-)

Gewoon goed!

Heerlijke produkten, vooral de Lavinchi olie. Snel en goed verzorgd geleverd. Een aanrader!

Betrouwbare kwaliteit

Kwalitatief zeer goede producten.

Prima service, snelle levering en een prima kwaliteit

Binnen 3 dagen geleverd. Goede communicatie en de omschrijving van oliën is duidelijk en deze werkt prima

weer snel en goed

wat een doos om een tube en potje in te verzenden. Chi is al jaren goed bezig maar het kan misschien nog net iets beter?

top bedrijf

snelle levering en mooie producten van een fijn familiebedrijf. Super dat er zoveel rekening wordt gehouden met natuur, omgeving en medemenselijkheid!

Luisterboek

Ik bestelde de luisterboek, maar ik heb nog steeds niets ontvangen.

Zeer tevreden Top!!

Ik ken het bedrijf vanaf het begin Ik ben zeer tevreden De cursussen en de lunch super Altijd vriendelijk maar het product is Top!!

Heel fijn!

Ik heb de cursus van chi over oliën gevold: heel leerzaam! De oliën zijn ook heel fijn en gebruik ik graag. Adviseer ze ook graag in mijn werk in een drogisterij.

Topbedrijf

Warme,respectvolle bedrijf,met een warm team,die steeds klaarstaan om jouw te helpen,en kennis hebben van ze verkopen, Een grote familie...

Puur, niet irriterend

Heerlijk.

Prima kwaliteit en snelle levering.

Zie hierboven

Zeer klantvriendelijk en kwalitatief hoogstaande producten.

Kundig en zeer meedenkende medewerkers. Hoge kwaliteit van natuurlijke producten. Mooi inzetbaar zowel privé als in de zorg. Een bedrijf waar ik al jaren het volste vertrouwen heb.

Mijn pakket van hun was verdwenen ( gestolen) CHI stuurde gratis de zelfde bestelling weer op... heel attent!

Goed product

Chi is top voor mij

Van de producten zijn we erg tevreden. Enkel jammer met verkoop in de zaak dat de marges klein zijn.

Sehr gut

I have always received good and fast deliveries. They now give warning too when any positive balance on my account is about to expire which is totally in order.

Uitgebreid assortiment, snelle levering, goede service en klantvriendelijk.

Geweldige website

Uitgebreide informatie over hoe deze producten te gebruiken voor een optimale toepassing. Ben fan van Chi producten. Snelle levering.

Alle artikelen die u verkoopt,zijn goed voor mijn lichaam,ga zo door.

heeerlijke geuren

de geuren die ik koop van Chi zijn super lekker. ik zag ze laatst ook liggen bij eenwinkel bij ons in de buurt en heb meteen weer 2 geuren erbij gehaald. binnenkort ga ik zeker weer meer geuren online bij bestellen. ik vind de uitleg die bij de geuren staat ook super handig zeker om de bijpassende geur te vinden die ik zoek en het ruikt altijd heerlijk. dus ik ga zeker meer bestellen !!

Koele Mei 42

4816JD Breda