Altijd een goede service en geweldige opvolging.

verwarrend

In eerste instantie was ik geschrokken van de gigantische doos met vulmateriaal waarin een heel klein flesje verpakt was. Chi Natural Life heeft me geïnformeerd dat het vulmateriaal afbreekbaar is. Dat maakt deze verpakking afbreekbaar en voor mij verteerbaar. Het product is goed.

Chi maakt me blij

De producten van chi zijn goed van kwaliteit, helpen mij, doen mijn huid goed en geven mij vreugde

Correct

Wat Chi betreft werd ik, na een klacht, onmiddellijk geantwoord. Over DPD, die het pakketje moet afleveren, ben ik niet te spreken. Pakketje besteld op 15 januari en tot op heden nog steeds niet ontvangen, alhoewel ik van DPD een mail ontving dat vandaag (21/01) het pakketje zou geleverd worden tussen 11:00 en 12:00 uur

Snelle en nette levering

Zeer snel en netjes afgeleverd en nog een verrassing erbij ook. Erg leuk!

Snelle levering goed verpakt

Alles was goed verpakt, webshop ook duidelijk wat je koopt snelle levering zeer tevreden

Prachtige producten. Snelle service

Ik kan wel zeggen dat ik zeer tevreden ben met het aanbod van Chi. Ik beveel het iedereen aan. En mag er dan ook graag bestellen. Waarna mijn bestelling altijd heel vlot afgewikkeld wordt.

Super! Snelle levering.

Goede productinformatie en prettige dienstverlening.

goed en tijdig

mooi assortiment van goeie kwaliteit

Snelle levering, mooi verpakt, heel tevreden

De specialist in 100% natuurlijke producten

Chi is HET bedrijf voor 100% natuurlijke producten. Bij Chi weet je dat je eerlijke en zuivere producten koopt. De producten zijn allemaal van enorm hoge kwaliteit en hebben ook nog eens een prachtige uitstraling.

Uitstekende service!

Uitstekende service, leuk extra cadeautje erbij!

Hele mooie diffuser

Snelle levering en mooi product!

fantastisch

Mijn pakket op woensdag besteld en donderdag om 13 uur was het al binnen. Helaas was de diffuser beschadigd. Geen probleem bij Chi. Gesproken met Joyce werkzaam bij Chi en zaterdag was er al een nieuwe diffuser in huis. Echt geweldig hoe snel alles werkt bij Chi. Mijn complimenten.

Blij met deze top producten

Zo als altijd goede kwaliteit en snelle levering

Als altijd goed, snel mijn bestelling gekregen. Olie en rose hydrolaat - top qualiteit.

Snelle Levering en top producten.

Heel fijne producten, snelle afhandeling. Goed en milieuvriendelijk verpakt.

Keurige levering in snel temp

De bestelling ging makkelijk en vlot gevolgd door duidelijke mails en vlotte bezorging. Ronduit top.

Fijne webshop

Mooie produkten, fijne webshop en snelle verzending!

Zuivere producten, snelle levering

Zuivere producten, snelle levering

Fijne producten, fijne service

Ervaring met de producten van Chi: allen uitermate goed ! Overal wordt over nagedacht, de afkomst van het product (puur) de verpakking en ook weer de verpakking van verzending.

Prachtige producten , ik kan niet meer zonder .

Ik gebruik al ruim 20 jaar prducten van Chi prive maar ook in mijn werk .

Erg tevreden!

Goede producten waar ik erg tevreden over ben.