Zeer fijne en pure producten wat goed is voor de geest en lichaam.

Ik gebruik de oliën voor aroma therapie. In een tijd waar onze lucht continue wordt vervuilt door geoengineering, waar de zon wordt geblokkeerd onder het mom van het klimaat. Bieden deze oliën veel steun en reiniging voor je luchtwegen, mind en systeem. Een ware aanrader!

Dag erop al geleverd!

Service top

Fantastisch bedrijf met dito producten

Hele fijne natuurlijke producten die snel geleverd worden. Enige verbeterpuntje vind ik (bij mijn meest recente bestelling) de doos waarin mijn bestelling geleverd werd. Deze was echt buitenproportioneel groot. Weliswaar opgevuld met natuurlijk afbreekbaar materiaal. Maar toch, doos had echt veel kleiner gekund. Maar over het algemeen top bedrijf met heerlijke eerlijke producten.

Prachtige producten

De kwaliteit van de etherische oliën zijn fantastisch!

Fijn bedrijf en heerlijke producten

Heerlijk om je huid met deze 100% natuurlijke, plastic-vrije en actieve producten te verwennen en te verbeteren

Fantastisch!

De olietjes waren hier zo snel dat het leek alsof ze hier waren voor ik ze bestelde.

Altijd goede producten

Goede kwaliteit, erg prettig dat er pipetjes bij zitten, al jaren een fan!

Product doet wat het beloofd

Heerlijke vegan gezichtsolie, wat doet wat het beloofd. Mn huid is na 3x gebruiken al opgeknapt en heerlijk zacht.

Produkt is goed en verzending snel.

Mooie producten snelle levering

Goede producten en netjes en snel afgeleverd

Prachtige diffuser

Mijn andere diffuser is kapot gegaan. Het zozou duurzamer als je ook los de diffuser kunt bestellen ipv met omhulsel

Snelle levering goede producten

Altijd snel geleverd en een goede omschrijving van de producten!

Geweldige spullen

Fijn bedrijf snelle bezorging goede kwaliteit

Top producten punctueel bezorgd

De top kwaliteit van Chi; punctuele zorg; verpakking volledig afbreekbaar; zeer tevreden.

Fijne eterische olie

Bijna iedereen die mijn praktijk bezoekt zegt dat het zo lekker ruikt.

Al de producten zijn ’natuurlijk’ genieten. Zowel de verzorging als de aromatherapie is zalig Ook de service en levering is dik in orde. Al jarenlang fan

Mooie producten

De etherische oliën ruiken heerlijk en geven sfeer aan mijn praktijk.

Vlot, kwaliteit

Bestelling werd vlot verwerkt en bezorgd! De producten zijn van hoge kwaliteit, erg fijn in gebruik.

Milieuvriendelijke verpakking, snel verzonden en een leuk cadeautje!

Puur en echt zoals de producten

Al vele jaren mag ik gebruik maken van de producten die bij Chi Natural. Voor heen Chi internationaal en daarvoor Chi daarvoor Masteco. Wanneer ik werd overgehaald een ander essentiële olie te gaan gebruiken, werd ik altijd weer teleurgesteld ik de zuivere kwaliteit. Geen bedrijf waar essentiële oliën en vetten plant oliën en verkopen kunnen de liefde niet zo geven ze dat bij Chi Natural. Maar tot op heden kan niemand mij meer over reden en zal Chi altijd mijn liefde houden. Want deze liefde gaat verder dan we kunnen beseffen.. De energie is te groot dat nog geen ander heeft kunnen bereiken.

Prima producten en service

Producten zijn goed.

Fijne website en goede prijs

Ik kon gelijk vinden wat ik zocht, de olie was goed geprijsd en werd ook nog gratis thuisbezorgd.

Prachtige diffuser

Fijn in gebruik.

Vriendelijk, verstand van zaken eerlijk

Heerlijke geuren

De olieen zijn puur van geur. Zowel in mijn diffuser als in mijn lampje worden er heerlijke geuren door mijn huis verspreid. Aanrader.