uitstekend

Al jaren tevreden klant. Goede kwaliteitsproducten, vriendelijke medewerkers en snelle levering.

goede service

heerlijke olie voor mijn gezicht

Altijd eerlijke en fijne producten. Betrouwbare en duidelijke info.

Heel goed!

Hele goede olieën

Topkwaliteit en top afhandeling!

De kwaliteit van de producten van Chi Natural Life is hoog. Die wil ik ook voor mijn patiënten en mijzelf. Ook over de afhandeling van mijn bestelling ben ik zeer tevreden. De geste van een extra Tea Tree Lipbalsem bij een bestelling van twee stuks waardeer ik zeer. U zou nog wat kunnen sleutelen aan de prijs is mijn advies.

Altijd snel en goed

Altijd een snelle en goed verzorgde verzending. De produkten zijn geweldig, vooral de Lavinchi relaxolie.

Altijd perfect

Altijd als k spullen bij Chi bestel, gaat het zo smoothe. Binnen de kortste keren staat de bezorger al op de stoep en het is altijd zeer milieuvriendelijk ingepakt. Dus altijd blij met Chi

100% natuurlijk, werkt huidverbeterend én heerlijke geuren!

Natuurlijke huidverzorging, met een huidverbeterende werking en ook nog eens heerlijke geuren! Elke dag blij mee!

Fijn bedrijf met goede service en geweldige producten.

Goede, pure producten

Fijne producten, dichtbij de natuur. Bestellingen worden altijd snel en zorgvuldig geleverd.

Zoals altijd alles prima

De levering is zoals altijd snel en perfect.

Weer fijne biologische oliën besteld. De geuren zijn heerlijk.

Ik maak mijn eigen geurmengels met de jojoba-olie. De olie trekt goed in en werkt fijn.

Bestel zo veel, en elke keer tevreden

Fijne producten en snelle levering

Producten van Chi zijn van goede kwaliteit. De levering is super snel.

Zeer fijne en pure producten wat goed is voor de geest en lichaam.

Ik gebruik de oliën voor aroma therapie. In een tijd waar onze lucht continue wordt vervuilt door geoengineering, waar de zon wordt geblokkeerd onder het mom van het klimaat. Bieden deze oliën veel steun en reiniging voor je luchtwegen, mind en systeem. Een ware aanrader!

Dag erop al geleverd!

Service top

Fantastisch bedrijf met dito producten

Hele fijne natuurlijke producten die snel geleverd worden. Enige verbeterpuntje vind ik (bij mijn meest recente bestelling) de doos waarin mijn bestelling geleverd werd. Deze was echt buitenproportioneel groot. Weliswaar opgevuld met natuurlijk afbreekbaar materiaal. Maar toch, doos had echt veel kleiner gekund. Maar over het algemeen top bedrijf met heerlijke eerlijke producten.

Prachtige producten

De kwaliteit van de etherische oliën zijn fantastisch!

Fijn bedrijf en heerlijke producten

Heerlijk om je huid met deze 100% natuurlijke, plastic-vrije en actieve producten te verwennen en te verbeteren

Fantastisch!

De olietjes waren hier zo snel dat het leek alsof ze hier waren voor ik ze bestelde.

Altijd goede producten

Goede kwaliteit, erg prettig dat er pipetjes bij zitten, al jaren een fan!

Product doet wat het beloofd

Heerlijke vegan gezichtsolie, wat doet wat het beloofd. Mn huid is na 3x gebruiken al opgeknapt en heerlijk zacht.

Produkt is goed en verzending snel.

Mooie producten snelle levering

Goede producten en netjes en snel afgeleverd

Prachtige diffuser

Mijn andere diffuser is kapot gegaan. Het zozou duurzamer als je ook los de diffuser kunt bestellen ipv met omhulsel

Koele Mei 42 4816JD Breda

765719199