Zonnepanelen zitten goed, echter voortraject moeizaam

Ik werd goed geholpen bij de keuze, echter twee dagen na tekening contract melding dat de panelen niet geleverd konden worden, dus van 330 naar 325 panelen. Een maand later bleken die ook niet leverbaar, dus moesten het 320 panelen worden... Bij de schouw werd gezegd dat er vier onder elkaar pasten, bij installatie bleek dit niet te passen... dus anders opgelost, onder dakkapel, geeft wel wat minder opbrengst. Bij installatie twee vakkundige installateurs en twee helpers. Een van de vakmannen werd na de ochtend vervangen door een helper... Lof voor de andere vakman die het eigenlijk grotendeels in zijn eentje moest klaren en ervoor zorgde dat het goed werd opgeleverd. Het was echter geen ‘team’.

Zeer vriendelijk en alles zoals afgesproken!

Goede hulp bij het instaleren van de app en de uitleg ervan was prettig.

Net bedrijf, secuur werk

Levering van de panelen verloopt vlekkeloos, professioneel en snel. Communicatie idem dito. Enige uitzondering was tijdstip van plaatsing, wat ietwat verwarrend gecommuniceerd was, dit was na een telefoontje opgelost.

Goede kwaliteit voor een nette prijs. Alle vragen van offerte tot opleveringen worden snel en goed beantwoord.

Super bedrijf

EVO-ENERGIE goed bedrijf echt klant gericht houden aan de afspraken

duidelijk en netjes volgens afspraak

vriendelijk en correct personeel, Ze hebben zich keurig aan de regels van het RIVM gehouden en het was gezellig. En natuurlijk zijn wij tevreden met de aanleg van onze panelen

Deskundig en goede service.

Afspraken goed nagekomen. Alles vlot geïnstalleerd.

beter kan niet

Goede uitleg in showroom gehad. Telefonisch contact en via e-mail verliep prima. Snelle montage. Opmerkingen die we na plaatsing hadden is goed op gereageerd en opgelost.

Niet helemaal maatwerk

Veel overleg vooraf, te weinig afstemming bij de installatie.

Zonnepanelen, waren snel geplaatst.

De app heeft helaas maar 1 dag gewerkt. Probleem is bekend, maar geen uitsluiting wanneer hij weer zal werken. Box van Growatt app is ingeplugd en op de grond achter gordijn gelegd. Het was netjes geweest als box met plugjes en schroeven aan de muur was gezet (plugjes en schroeven bleven in doos achter).

Goede en snelle service

Goede flexibele service en vakkundig

Kwaliteit en netjes werk.

Bedrijf dat streeft naar kwaliteit en net werk. Geen prijsstunter. Team jonge enthousiaste monteurs die weten wat ze doen.

Netjes en vakkundig uitgevoerd

Plaatsing netjes uitgevoerd. Administratief wordt alles snel geregeld.

GOED.EN.BETROUWBAAR

ZEER.GOED

Kwalitijd en kwaliteit

Wij kwamen bij EVO energie, omdat wij geïnteresseerd waren in Sunpower zonnepanelen en via de klantenservice van dit merk kregen we de leverancier bij mij in de regio en dat was EVO-energie. In plaats van allerlei gegevens online, werden we uitgenodigd in de showroom voor uitleg en demonstratie. Dan worden zonnepanelen letterlijk en figuurlijk tastbaar. Van de verkoper kregen we van diverse soorten panelen en omvormers uitleg. Voordelen en nadelen. Offertes van diverse combinaties werden gemaakt. We hebben een keuze gemaakt en op afgesproken datum kwam iemand schouwen en er werd goed geluisterd hoe wij het wilden wb aanleg. Helaas konden door de Coronauitbraak de panelen niet op tijd geleverd worden en hebben ze op de afgesproken datum voorbereidend werk gedaan. 2 maanden later kwamen de panelen en konden we snel genieten van zelf opgewekte stroom. Waarom geen 10, omdat vergissing maken menselijk is en men dakpannen vergeten was terug te leggen. Hierdoor lekkage in de schuur. Punt erbij voor de snelle service voor het te verhelpen. Dus een dik verdiende 9 Aftersales (BTW teruggave etc, goed advies)

Prima geregeld allemaal; ook nazorg toen de app het snel liet afweten.

Mijn ervaringen zijn overwegend positief. Enige smetje was dat de schouwing vooraf niet gedaan was, waardoor het dak bij installatie niet geschikt bleek. Was dit eerder geconstateerd, dan was er veel tijd bespaard. Verder geen klachten.

Kennis, ervaring, vertrouwen, accuraat!

EVO is een klantvriendelijk bedrijf met kennis van zaken door jarenlange ervaring. Op advies van meerdere klanten zijn wij in zee gegaan met dit bedrijf en dit zeer naar tevredenheid!

Uitstekend alles nagekomen van begin tot oplevering.

Vanaf het eerste contact tot oplevering, alles prima. Vanwege een iets uitlopend project elders, kwamen ze bij ons om 11.30 uur. Gelijk begonnen met twee personen de panelen leggen. Een ander in de meterkast alles klaar maken. S' middags rond 15.30 was alles klaar en netjes achtergelaten. Prima werk, werkend afgeleverd. 12 Sunpower panelen.

Hele goede service

Correcte toenadering. Goede uitleg van systeem. Na controle ook top gedaan.

Er is prima werk geleverd.

Zowel de voorbereidende fase als de uitvoering verliepen zonder problemen; zelfs het coronavirus heeft geen roet in het eten gegooid, iets, waar het aanvankelijk wel naar uit zag. Bij de uitvoering werd optimaal rekening gehouden met onze wensen.

Alles snel en vakkundig geregeld

De heren kwamen op de tijd zoals afgesproken en hadden de installatie snel en vakkundig opgezet. ook op eventuele vragen tussendoor wordt vakkundig en begrijpelijk uitgelegd. Een aanrader

Duidelijk, transparant en uitstekende service

Korte lijntjes, heldere uitleg tussen verschillen en mogelijkheden. Transparante offerte, goede service en volledige ontzorging.

Efficiënt en effectief

Niets aan toe te voegen

Komt afspraak na en werkt netjes

Solide partner met heldere communicatie