Een uitstekend, betrouwbare organisatie.

Bij het plaatsen van onze airco een duidelijk advies, nette plaatsing en nog even een telefoontje na de tijd!

Top communicatie van begin tot en met de oplevering.

Vanaf de binnenkomst in de showroom tot en met de uitleg van de app is er een goede communicatie geweest met iedereen. Beleefd, vakkundig en netjes. Wij zijn zeer tevreden met onze panelen en baterij. Wij raden dit bedrijf zeker aan.

Goed werk geleverd.

Zonnepanelen en laadpaal zijn netjes geinstalleerd.

Alles goed geregeld en werk goed

Van eerste gesprek tot oplevering installatie alles goed geregeld en afspraken nagekomen.

Goede uitleg en netjes aangesloten. Vriendelijke mannen. Super uitleg app. Deze werkt prima.

Prima service, geen op of aanmerkingen!

Geen opmerkingen, prima ervaring met EVO!

Goede service, duidelijke afspraken

Flexibel, duidelijke afspraken die worden nagekomen, goede service.

Houden zich aan hun woord

Super service!

Fijn contact, eenvoudig geregeld en een mooi eindresultaat.

Is perfect .

Klant vriendelijk en luistert naar klant wat deze graag geïnstalleerd wil hebben

Keurig gepland, en keurig uitgevoerd, en het functioneert zoals beloofd

Het was een vlotte en duidelijke offerteprocedure, een makkelijk te maken afspraak over de planning, en de uitvoerders hebben het werk keurig achtergelaten. De installateur heeft in een handomdraai mijn app aangepast en vanaf dag 2 functioneerde de app zoals het hoort. Kortom gewoon doen!

Snel, vriendelijk en kwaliteit, precies zoals verwacht!!

Het was misschien wat lastig om de omvormer in de schuur aan te sluiten zonder dat er buiten bekabeling te zien zou zijn maar HULDE voor de technische mannen. Prima gelukt!! Dank daarvoor.

Gewoon top!

De aanbieding was goed, datumplannen voor de schouw en definitieve plaatsing ging vlot. Er is netjes gewerkt, op een beschadiging van een nokpan. Deze is keurig vermeldt en wordt in een later stadium nog vervangen.

Vanaf moment 1 fijn contact met EVO-energie. Mensen denken met je mee en zorgen voor een snelle uitvoering van de offerte en plaatsing.

goed en netjes aangelegd door fijn e mensen

Nu nog zon en alles komt goed!

Snelle reactie offerte, snel vakkundig

Na offerte aanvraag zelfde dag nog reactie. Communicatie daarna was uitstekend. Zonnepanelen naar tevredenheid geplaatst. Aansluiting tot aan de meterkast was even spannend, maar uiteindelijk zonder breek of hakwerk uit kunnen voeren…..laat de zomer maar komen. Bedankt EVO-energie

Zeer net en correct bedrijf die zijn afspraken nakomt.

Nette prijs, goed advies, levering volgens afspraak, zeer correcte medewerkers.

Beste Theo, Dank voor een kort maar krachtige beoordeling.

Goed gekwalificeerd bedrijf.

Goed, rustig, met kennis, en schoon.

Beste Sieds, Dank en veel plezier met de uitbreiding op de door ons eerder geleverde systeem.

Fijne communicatie

Fijne communicatie, duidelijke uitleg en snelle service!

Beste Marie, Heel erg bedankt en veel plezierige jaren met de panelen.

Prettig bedrijf, goede afspraken en er wordt meegedacht

Goed voorgelicht, netjes geplaatste panelen op grond met het excellent earth systeem. Vakmensen die bij een betrouwbaar bedrijf werken.

Van offerte tot het eind zijn we tevreden

Fijn dat er persoonlijk contact is met het bedrijf en dat niet alles digitaal hoeft

Goede advisering en service!

Na een goed en eerlijk advies in de showroom hebben we akkoord gegeve op de offerte. Binnen 5 weken hadden we de panelen op ons dak liggen! Ook de installateurs zijn kundige heren die goed meedachten en zelfs een extra lampje in onze meterkast hebben gemaakt! Wat attent!

Prettig en kundig

Prettig bedrijf om mee te werken

Helemaal prima

Prima mensen. Correct en vriendelijk