Deskundig, klantgericht, vriendelijk en leveren prima werk!

Evo is een prima partner voor het plaatsen van zonnepanlen. Bij het bedrijf uitgekomen vanwege de mooi vormgegeven veldopstelling die het bedrijf levert. Eerste klantcontact was zeer informatief, de offerte was helder en tijdens het bezoek aan huis zijn het plaatsingsproces en de werkzaamheden goed doorgenomen. Stukken voor de vergunningverlening waren compleet. De installatie is snel, vakkundig en netjes uitgevoerd. Alles werkt. Zeer tevereden. Al met al niet de scherpste offerte, maar goed werk mag ook iets kosten.

Prima gelegd. Goede vakmannen.

Goede vakmannen.

Prettige manier van kwaliteit leveren

Mooi bedrijf. Ken het al sinds 2010. Kwaliteit en ervaring blijft gelijk.

Goede informatie vooraf en snelle plaatsing.

Goede service tot nu toe. Wij wachten alleen nog op de foto's van de situatie . Personeel is vriendelijk en kon de juiste informatie geven.

erg fijn bedrijf!

Erg tevreden met de zonnepanelen die evo energie heeft geplaatst. Tijdens de plaatsing bleek er een storing te zijn in mijn elektrische installatie, dit had niets te maken met het werk dat evo energie heeft gedaan, maar toch gingen de mannen van evo energie niet weg voordat zij de storing hadden getraceerd, hulde!

Erg goed

Vanaf eerste contact in de showroom een vertrouwd gevoel. Prettige benadering en goed advies. Na beoordeling van diverse offertes waarbij de prijzen niet heel sterk uiteen lopen voor het goede gevoel gekozen. Vragen werden snel beantwoord. De montageploeg was vriendelijk en naar mijn gevoel deskundig. Tevreden met onze keuze voor EVCO

Mooi bedrijf met goede uitleg en service

Mooi bedrijf met duidelijke uitleg van de mogelijkheden en goede service voor en achteraf. Personeel wat netjes en goed werk verricht op de dag van installatie. Ook de afhandeling wat betreft de teruggave btw regelen ze voor je. Prijsverhouding is goed maar niet de goedkoopste. Het vertrouwen en de service maakt dat helemaal goed.

Helder voortraject en professioneel

Contact gezocht met EVO Energie met een idee over de plaatsing van zonnepanelen. Hiervoor is EVO langsgeweest om te schouwen en ons een goed advies gegeven, waardoor we op een ander effectiever plan uitkwamen. Netjes en een vakkundig toelichting gekregen met een heldere offerte met meerdere opties die voor ons van toepassing konden zijn. Uit de beschikbare opties een keuze gemaakt, waarna men snel kon leveren. Vooraf werd er meerdere malen goed overlegd met ons met betrekking tot de dagen van uitvoering. De monteurs hebben snel en super netjes gewerkt en hebben alles netjes opgeruimd achtergelaten alsof er niets gebeurd was; met het enige verschil, dat ons dak nu vol ligt met zonnepanelen. Nu maar hopen op zonnige dagen!

100% tevreden over levering en 70% over de montage

Ja, helaas geen 90 of 100% tevredenheid. Waarom ? Omdat ik op het schuine dak één bevestigingsklem van één paneel los op het dak zie liggen en dus niet gemonteerd is. Zelf maar gemonteerd. Bij het boren in steen in de bijkeuken niet even de jassen die er naast hangen aan de kant gedaan waardoor alle rode steenboorstof over de jassen zit. Jammer, geen hoofdprijs hiervoor. Zelf maar met de stofzuiger geprobeerd om alle boor stof er uit te zuigen. Verder goede uitleg gekregen over allerlei mogelijkheden van het systeem. Over één jaar maar eens kijken wat het allemaal opgeleverd heeft.

Wij zij erg tevreden over de plaatsing

Leuk om te zien hoeveel de panelen soms opleveren, de papieren begeleiding mag iets beter zijn. Wij waren natuurlijk niet thuis in aanvraag subsidie e.d. Omzetbelasting.

Jullie zeggen wat je doet en jullie doen wat je zegt!

De panelen zitten er mooi op en alles is vlot gegaan.

goede ervaring met dit bedrijf

Evo-energie neemt de tijd voor haar klanten en levert een goed product. De monteurs weten waar ze over praten en wat ze doen. Blij mee.

Goede ervaring met Evo-energie!!

Van prettig en informatief eerste gesprek bij Evo-energie zelf, naar een goede inventarisatie en goed advies op ons huisadres. Daarna snelle verwerking van de opdracht en vlotte en prima installatie van de zonnepanelen. Hierbij ook weer goede en volledige uitleg over het systeem en de te installeren app. Zeer tevreden en laat de zon maar komen!

Betrouwbaar bedrijf

Perfect en snel geinstalleerd.

Goed, fijn en deskundig bedrijf. Zowel op kantoor als bij ons op lokatie

Deskundig advies op maat op kantoor. Fijn in omgang. De ploeg op locatie was deskundig, professioneel, beleefd en fijn in omgang. Van begin tot eind.

Duidelijke communicatie, hartelijke ontvangst in de showroom

In de showroom kun je op afspraak informatie ontvangen over de verschillende zonnepanelen. Op basis van een legplan van de zonnepanelen kan er besproken worden wat de mogelijkheden zijn. Hierin ben ik goed geholpen door de verkoper. In de showroom kun je ook de zonnepanelen zien en deze met elkaar vergelijken. Dit is prettiger dan de afbeeldingen op de informatiebrochures. Tijdens de levering en montage zijn allereerst de stappen uitgelegd en vervolgens gingen de jongens aan het werk. Na het afronden van de klus is de werking van de app uitgelegd en is alles verder netjes opgeleverd. Ik ben tevreden met het eindresultaat.

Prima; goed product en een uitstekend team aan het werk!

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle realisatie en uitstekend werk.

Goede service en soepel verlopen

Na een eerdere annulering weer opnieuw bij evo mijn pv panelen besteld. Vlotte afhandeling en installatie. Alles mooi weg gewerkt en mee gedacht over het kabeltraject. Zeker een aanrader.

EVO heeft ons op professionele wijze van een zonnepanelensysteem voorzien.

Na een aanbeveling door de overbuurvrouw zijn we met EVO in contact gekomen. In Doetinchem door Bob met open armen ontvangen en wegwijs gemaakt in de zonnepanelenwereld. De voorbereiding op - en afronding van de montage is volgens planning netjes en professioneel verlopen.

Vriendelijke ontvangst, gedegen offerte en vakkundig geïnstalleerd; dit bedrijf is een aanrader!

duidelijk, vakkundig en snel

Vooraf kregen we duidelijke uitleg, alles was in 2 uur geplaatst en ze lieten alles weer netjes achter

Duidelijk advies en prettige vriendelijke monteurs

Uitstekend advies en begeleiding en een professionele installatie.

Wij hebben een 10-tal panelen laten leggen op een begroeid plat dak. Dit is snel, netjes en met duidelijke uitleg nadien door de mensen van Evo energie gedaan.

alles geregeld zoals het hoort

Prima offerte, keurige afspraken maken en er aan houden, installatie vakkundig en snel, zeer tevreden

Van oriëntatie tot plaatsing was een soepel verlopend traject.

Evo-energie is een deskundig bedrijf. Prima voorlichting en offertes. Vlotte en nette installatie.