Snel, vriendelijk en kwaliteit, precies zoals verwacht!!

Het was misschien wat lastig om de omvormer in de schuur aan te sluiten zonder dat er buiten bekabeling te zien zou zijn maar HULDE voor de technische mannen. Prima gelukt!! Dank daarvoor.

Gewoon top!

De aanbieding was goed, datumplannen voor de schouw en definitieve plaatsing ging vlot. Er is netjes gewerkt, op een beschadiging van een nokpan. Deze is keurig vermeldt en wordt in een later stadium nog vervangen.

Vanaf moment 1 fijn contact met EVO-energie. Mensen denken met je mee en zorgen voor een snelle uitvoering van de offerte en plaatsing.

goed en netjes aangelegd door fijn e mensen

Nu nog zon en alles komt goed!

Snelle reactie offerte, snel vakkundig

Na offerte aanvraag zelfde dag nog reactie. Communicatie daarna was uitstekend. Zonnepanelen naar tevredenheid geplaatst. Aansluiting tot aan de meterkast was even spannend, maar uiteindelijk zonder breek of hakwerk uit kunnen voeren…..laat de zomer maar komen. Bedankt EVO-energie

Zeer net en correct bedrijf die zijn afspraken nakomt.

Nette prijs, goed advies, levering volgens afspraak, zeer correcte medewerkers.

Beste Theo, Dank voor een kort maar krachtige beoordeling.

Goed gekwalificeerd bedrijf.

Goed, rustig, met kennis, en schoon.

Beste Sieds, Dank en veel plezier met de uitbreiding op de door ons eerder geleverde systeem.

Fijne communicatie

Fijne communicatie, duidelijke uitleg en snelle service!

Beste Marie, Heel erg bedankt en veel plezierige jaren met de panelen.

Prettig bedrijf, goede afspraken en er wordt meegedacht

Goed voorgelicht, netjes geplaatste panelen op grond met het excellent earth systeem. Vakmensen die bij een betrouwbaar bedrijf werken.

Van offerte tot het eind zijn we tevreden

Fijn dat er persoonlijk contact is met het bedrijf en dat niet alles digitaal hoeft

Goede advisering en service!

Na een goed en eerlijk advies in de showroom hebben we akkoord gegeve op de offerte. Binnen 5 weken hadden we de panelen op ons dak liggen! Ook de installateurs zijn kundige heren die goed meedachten en zelfs een extra lampje in onze meterkast hebben gemaakt! Wat attent!

Prettig en kundig

Prettig bedrijf om mee te werken

Helemaal prima

Prima mensen. Correct en vriendelijk

Uitstekende voorlichting en installatie

Zie bovenstaand

Alles perfect geregeld, fijn en kundig personeel

Zie boven

Netjes geplaatst

Op zoek naar zonnepanelen en kwam uit bij EVO energie. Goed geadviseerd en keuze gemaakt. Alles vlot en netjes geleverd en gemonteerd. Zeer tevreden.

Snelle en goede afhandeling

Prettig

alles verliep prima, van advies tot oplevering.

Beste Hans, Dank voor deze kort maar krachtige beoordeling. Wij stellen het ons doel om alles soepel te laten verlopen. Fijn dat u het zo heeft ervaren. Team Evo Energie

Het enphase systeem beviel ons al zeer goed. Er zijn 9 extra panelen gelegd. De monteurs hebben snel en vakbekwaam gewerkt

Beste Sjef, Dat is het mooie van het Enphase systeem dat wij al jarenlang leveren en installeren. Uitbreiding is bij Enphase dan in het overgrote deel zonder meer mogelijk. Met vriendelijke groeten, Team Evo Energie.

Komen afspraken na

Beste Henk, Altijd fijn om te lezen dat u het heeft ervaren als zeer positief, ja wij zijn van ons woord. Afspraak is afspraak. Met zonnige groet, Team Evo Energie

Zeer tevreden.

Hartelijke ontvangst, en nemen ruim de tijd voor uitleg. Duidelijke offerte ontvangen en gemaakte afspraken zijn nagekomen.

Beste Theo, Dank voor je lovende woorden, we streven naar transparantie, zoals dat met een mooi woord heet. zonnige groet, Team Evo Energie.

prettig bedrijf ,goed advies , werkzaamheden netjes uitgevoerd

goed advies, en uitleg in de showroom gekregen, wij hebben gekozen voor een veld opstelling, dit kon op korte termijn uitgevoerd worden, we zijn zeer tevreden

Beste fam. Vos, Dank voor de mooie woorden, en veel zonnige dagen met de veldopstelling zonnepanelen van Evo Energie. Met zonnige groet, Team Evo Energie.

Het was een prettige samenwerking. Aanpassingen konden snel doorgevoerd worden. Uitleg vanuit de monteur was duidelijk m.b.t. gebruik van de app. Terplekke wou ik graag wat aanpassingen, die werden meteen uitgevoerd. Miste een berichtje met wanneer/hoe-laat de monteur langs zou komen. Zat s"morgens met kinderen die naar school gebracht moesten worden dus dit was wel prettig geweest. Volgens de desbetreffende monteur was het wel gebruikelijk dat dit voor de tijd bekend was. De verkoper waar ik contact mee heb gehad kwam nog ter-plaatse om te kijken hoe het ging en of alles naar wens was. Al met al ben ik zeer ter vrede over de voorbereiding, afhandeling, plaatsing en afronding.

Beste Kevin, Dank je wel en feedback is altijd welkom, soms is er een omstandigheid waarbij dat bericht wat wij normaal gesproken vooraf mailen niet is verzonden of goed aankomt. Excuses daarvoor. In ieder geval fijn om te lezen dat je al met al tevreden bent.

Goede uitleg, advies en uitvoering.

Heel positieve ervaringen. Als weinig deskundig op dit terrein was de uitleg en het advies prima. Ook degenen die de panelen kwamen plaatsen waren erg vriendelijk en volgens mij ook goed in hun werk.

Beste Gerrit Jan, Fijn dat je het als positief hebt ervaren dat de zaken die zijn besproken ook goed hebt kunnen plaatsen. Met zonnige groet, Team Evo Energie

Alles tot in de puntjes verzorgd.

Vriendelijke ontvangst, heldere uitleg met goed meedenken en alle producten in de showroom. Daarna een net zo duidelijke offerte, waarvan de prijs later zelfs verlaagd is omdat de panelen goedkoper waren geworden. Korte tijd later het plaatsen en aansluiten. Prima vaklui die zorgvuldig werken tot en met het uitleggen van de app. Kortom: zeer tevreden.