Fijn geholpen, vakmensen

Fijn geholpen, vakmensen

Van het begin tot en met de plaatsing alles perfect. Duidelijke uitleg over het systeem en zeer snelle plaatsing door nette vakkundige monteurs. Evo-energie is zeer aan te bevelen.

Komen de afspraken na die met elkaar zijn besproken.Vriendelijke ontvangst in Doetinchem. Mooi ruim opgezet voor zonnepanelen en batterij opslag. Deskundig advies voor het doel wat je zoekt.

Deskundig advies en goede aftersales!

De advisering, offertebespreking en schouw waren perfect (klantvriendelijk en deskundig). Bij de uitvoering waren er een paar issues die naderhand direct naar tevredenheid zijn opgepakt. Dus ook de aftersales is goed!

gewoon goed!

Duidelijke afspraken en goede installatie.

Betrouwbaar bedrijf met verstand van zaken.

Duidelijke communicatie, goede uitleg over verschillende opties. Komen afspraken na. 1 zonnepaneel werkte niet goed en werd nog deelfde week vervangen. Geen verbeterpunten.

Een bedrijf met veel vakmanschap

Doordat ik door het vorige bedrijf ben opgelicht, heeft dit bedrijf me uit de brand geholpen. Na contact te hebben gehad met evo energie, hebben ze binnen een paar weken mijn probleem opgelost. Ik haal nu het dubbele kWh binnen. Ze hebben dit met veel vakmanschap gedaan. Een groot compliment voor evo energie. Dit compliment gaat ook uit voor het personeel die dit mogelijk maken.

Installatie zonnepanelen en nieuwe meterkast snel en correct uitgevoerd

Goede informatie vooraf. Snelle en gespecificeerde offerte met een concurrerende prijs. Na opdracht is eerst een schouw uitgevoerd. Daarna installatie binnen 3 weken. Gehele installatie van zonnepanelen en nieuwe meterkast in één dag gereed en werkend opgeleverd. Alles keurig volgens afspaak verlopen.

Uitstekende voorlichting en uitvoering Laadpaal installatie

Wij hebben een Webasto next laadpaal inclusief Load balancing door EVO energie laten leveren en installeren. Het proces van offerte tot levering/plaatsing is soepel verlopen. Het systeem werkt uitstekend

Vertrouwenwekkend

Na het eerste telefonisch contact over defecte panelen, had ik er vertrouwen in. Geduldige uitleg , snelle reactie zijn belangrijk.

Prettig eerste gesprek gehad en fijne uitleg. Mooi aanbod en snel en netjes gemonteerd. Raad Evo-energie zeker aan.

perfect,correct en volgens afspraak werk geleverd

Correct werk geleverd en de gemaakte afspraken na gekomen.

Kundig, accuraat, vriendelijk, lomen afspraken na

Ik was op zoek naar een veldopstelling en heb in Evo-energie een goede partij gevonden. Ze komen hun afspraken na. Zijn zeer kundig en zeer vriendelijke mensen. Heerlijk om mee te werken. Kan hen zeker aanraden.

Prima ervaring!

Vlot, vriendelijk, professioneel en zorgvuldig. Dat kenmerkt onze ervaring met EVO Energie. Een plus vinden wij dat het bedrijfokaal werkt. We hebben er vertrouwen in dat we goed geholpen worden mocht er iets met onze zonnepanelen aan de hand zijn. Nog prettiger zou het zijn als iemand van het uitvoerend team (het plaatsen) al een keer komt kijken. We hebben nu bij elke stap van het proces verschillende mensen gezien. Joyce en Geri

Prima uitgevoerd

Ik heb geen nadelige ervaring gehad met dit bedrijf. Alle informatie die vooraf met ons besproken is klopte voor en tijdens de uitvoering.

Betrouwbaar

Het duurde even voor de offerte werd toegestuurd, dit was ook medegedeeld . Het zag er goed uit ,een uitgebreide offerte met duidelijke cijfers. Het was precies zo als het hoorde Voor het plaatsen van de zonnepanelen werd er nog een schouw uitgevoerd,om e.v.t. problemen voor af op te lossen. Al met al fantasties Gerard

Solide bedrijf met uitstekende, betrouwbare medewerkers.

Er zijn veel aanbieders op de markt van zonnepanelen. Het valt niet mee om een bedrijf te vinden die goede voorlichting geeft, verstand heeft van de producten en de plaatsing met eigen medewerkers keurig verzorgt. EVO-energie is zo'n bedrijf.

goede service

Snelle levering en keurig werk leidingen bijna niet zichtbaar

Het eerste contact met de telefoniste was uitermate goed en geïnteresseerd. Het offerte gesprek was zeer verhelderend en duidelijk. De plaatsing door de heren was ook heel goed en vertrouwd. Nu is er alleen nog een puntje wat altijd Jan gebeuren en dst is het volgende. Tijdens de uitleg van de app kon ik alle panelen zien wat ze opdrachten bij serie. Toen de medewerkers weg waren staat er alleen nog dakpannen in geschreven. Dus kan ik niet meer zien wat de panelen individueel doen.

Super, geweldig meegedacht om daar waar het even tegenzat tot een oplossing te komen.

Plezierig en informatief bezoek in de showroom. Vlot de offerte en 2 legplannen ontvangen. Kort na de order is de schouw uitgevoerd. Plaatsing is binnen 1 maand uitgevoerd. Met creatief denken en probleemoplossend overleg is het toch gelukt om in 1 dag 16 panelen te plaatsen Alles kump toch nog goed.

Goed, vlotjes en snel geregeld

EVO komt uit een erg drukke periode, hierdoor werd er in eerste instantie niet geregeerd op mijn mail met aanvraag zonnepanelen. De 2e poging ging een stuk vlotter, even in de showroom geweest, de offerte met een dag in huis en de plaatsing was snel geregeld.

Fijn dat we een goed gesprek hebben gehad, voordat de offerte werd uitgebracht. In de loop van het proces waren er een paar kleine dingen onduidelijk (rondom Facturatie en de schouw) maar het eindproduct is prima

goed proces en goed product

Vanaf het begin goede service bij mijn vragen en de installatie vindt in goed overleg plaats. Dakpannen die niet voldoen worden vervangen zodat daarna alles weer pico bello is. Inmiddels draait de installatie prima; helaas nog wat weinig zon ;-)

Heel erg goed.

Contact verloopt erg goed. Afspraken worden nagekomen. Fijne monteurs, die de montage verzorgden.

betrouwbaar en fantastische instalateurs!

Fantastitisch werk geleverd door de monteurs van dit bedrijf! Hebben hun werk keurig gedaan en alles netjes achtergelaten. Communicatie met het bedrijf was ook perfect. Topkwaliteit zonnepanelen! Een bedrijf dat al jaren op de markt is en kwaliteit hoog in het vaandel heeft!