Goed en betrouwbaar bedrijf.

Duidelijke communicatie, goede uitleg, keurig en goed werk afgeleverd.

Netjes

Keuring geholpen Vriendelijke monteur alle vragen naar behoren beantwoord Netjes gewerkt alles keurig opgeruimd

Uiteindelijk alles op een prettige bekwame wijze uitgevoerd

Werknemers vriendelijk en bereid alles duidelijk uit te leggen. Werk netjes uitgevoerd.

Goed contact met jullie. Duidelijke afspraken en een perfecte plaatsing. Kantoorpersoneel en monteurs hier thuis waren professioneel en vriendelijk. Chapeau!

Alles volgens afspraak

Flexibel ingespeeld op de bijzondere omstandigheden van lange levertijden. Goed advies en goede uitvoering.

Vriendelijke en kundige monteurs. Er werd netjes gewerkt. Goede duidelijke uitleg gekregen.

Wij zijn zeer tevreden

De installatie verliep vlot. Een klein mankementje in de meterkast werd de volgende dag snel verholpen.

Alles zeer correct geregeld.

Prima gedaan

Compleet, netjes en goede montage

Geleverd zoals afgesproken. Nette monteurs en snelle montage.

Prima werk

Goed werk geleverd, alles volgens afspraak. Prettig montage team, vriendelijke mensen en er werd stevig doorgepakt. De uitleg was ook OK.

Vriendelijk netjes snel

uitstekende services, betrouwbaar!

Eigenlijk heb ik geen noemenswaardige opmerkingen waardoor de service niet goed is! ondanks dat er krapte is aan materialen en personeel kan. Ik alleen maar zeggen: ga zo door mensen met de kwaliteit die door jullie wordt geleverd!

Correcte, vakkundig en aanspreekbare monteurs. Veel in overleg wat een gevoelsbeleving van vertrouwen geeft. Kortom: complimenten! Niet alleen de monteurs maak ook de EVO collega’s tijdens het totale proces van: oriëntatie, plan van aanpak, uitvoering, nazorg en de dame van de administratie.

Installatie van het systeem was goed geregeld, er is gedaan wat er is beloofd.

Voor EVO geldt, wat wordt beloofd wordt gedaan. Tot nu toe zeer tevreden.

uitstekend

Goede uitleg van zowel voor als tijdens de installatie van de zonnepanelen. Goed overleg mogelijk tijdens de plaatsing met het personeel dat ik als kundig heb ervaren.

Goede afspraken die precies nagekomen zijn

Vakmensen

Prima service, netjes gewerkt en afspraken heel goed nageleefd. Top!

Vorig jaar offerte aangevraagd en dit jaar zijn de zonnepanelen gelegd en aangesloten conform offerte. Alles werkt naar behoren. Top!

De uitvoering was lastig, maar toch opgelost door Evo.

De bedrading van zonnepanelen naar de meterkast werd tijdens de schouw bekeken door evo en er werd gezegd, dat het aanleggen wel zou lukken, al moest het wel buitenom, vanwege betonvloeren. Op de middag van het uitvoering was het de monteurs niet meegedeeld, hoe de bedrading moest lopen. Uiteindelijk is het via een leiding, vastgezet met 4 klemmen in het daklood, waardoor er risico op lekkage in de toekomst kan ontstaan. Had wellicht vooraf beter doordacht kunnen worden, of er geen alternatief was. Op zich zit het netjes, maar had het niet nog beter gekund, blijft de vraag. Administratie (Jolanda) krijgt van mij een pluim, klantvriendelijk en meedenkend.

Goeie uitvoering volgens offerte, afspraken worden correct nagekomen. Vriendelijk en beleefd personeel.

Ben tevreden over de informatie vooraf en plaatsing van de panelen, netjes gewerkt en lekker snel. En ze zijn vriendelijk en dat is ook prettig!

Professioneel

Goed advies, en uitstekende montage door de monteurs. Meedenkend hoe zaken zo optimaal mogelijk kunnen uitvoeren.

Vakmensen aan het werk

Kundige vakmensen hebben bij ons, ondanks regelmatige onderbrekingen vanwege regenbuien, de zonnepanelen prima gelegd.

Prima advies, nette montage, en goede nazorg!

Het traject van het begin tot het eind klopt. Goede kwaliteit hardware kundig personeel op kantoor en op de weg en een uitstekend werkende installatie. Enig - puntje is dat i.v.m. met schaarste in de markt we iets langer moesten wachten dan vooraf de planning was. Hierover ben ik steeds keurig tijdig geïnformeerd. Voor mij is EVO een aanrader en een dikke 5 sterren zeker waard

Over het algemeen goed, maar de schouw had beter gekund.

Afspraak, informatie, duidelijkheid over planning allemaal goed. Installatie ook. Maar de werkvoorbereiding met de schouw had beter gekund zodat we geen verrassing op de dag zelf hadden. Bleek dat op een deel van het pannendak geen panelen geplaatst konden worden. Dit had voorkomen kunnen worden door van tevoren een technisch betere schouw.

zeer prettige vaklui

Goede vaklui die meedenken en verstand van zaken hebben, prettige omgang