zeer prettige vaklui

Goede vaklui die meedenken en verstand van zaken hebben, prettige omgang

Uitstekende service.

Grote inzet en een uitstekend verlopen installatie.

Installeren voldeed prima aan onze verwachtingen!

Onze ervaring met EVO zijn goed ,installatie werk is goed en snel verricht . Uitleg was duidelijk en waar nodig nog extra toegelicht. Medewerkers hebben alles netjes opgeruimd dus wat mij betreft hebben ze de 5 sterren dik verdiend. Groet George

Goed meegedacht om het kwaliteitsproduct zo goed mogelijk te installeren.

In een zeer korte tijd wist een goed op elkaar ingespeeld team de installatie van mijn zonnepanelen goed en keurig te installeren. Ik ben zeer tevreden met het resultaat en zal bij een volgende duurzame investering eerst EVO-Energie raadplegen.

Vanaf het begin tot de oplevering, en de afwikkeling van de adm. zeer content!!

zoals afgesproken

Alles conform afspraak

Vanaf het bezoek aan de showroom tot het uiteindelijk plaatsen, geweldig!

Zie hierboven. Prettig bezoek aan de showroom en de monteurs waren ook top! Goede uitleg van de werking van de panelen en de app

Ze doen wat ze beloven! Kwaliteit leveren en netjes

prima service

Ze doen wat ze beloven. Goede informatie.

leuke jongens netjes gewerkt

Mijn ervaring is prima , de jongens waren mooi op tijd, werkte netjes ruimde alles mooi op , ging prima ,waar ik kon helpen heb ik dat gedaan, Gr Paul.

Zeer tevreden over zonnepanelen.

Totale traject van advies, offerte en plaatsen van zonnepanelen is prima verlopen. De panelen zijn keurig geplaatst als ook aansluiting in de meterkast. Wat zeker ook genoemd mag worden zijn de zeer prettige monteurs die het plaatsen van de panelen verzorgd hebben. Keurig werk geleverd als ook tijd voor goed advies in bijvoorbeeld app om opbrengst panelen te volgen.

Betrouwbaar en hoge kwaliteit in producten en diensten

Professionele advisering bij kennismaking, brede kennis eigenaar en vakkundige en sympathieke medewerkers

Goed geregeld, lekker gewerkt duidelijke uitleg

Zeer meedenkend ook als het even niet standaard werk is; professioneel en vakkundig

Prima ‘geen zorgen’ service

Alles volgens afspraak en op basis van de offerte geleverd. Geen onaangename verrassingen, dat is wel zo plezierig. Tot nu toe zeer tevreden. Nu moet de zon zijn werk gaan doen…

Fijne betrouwbare club.

Alles gestructureerd aangepakt en bekwaam opgeleverd. Een onvolkomenheid binnen 24 uur opgelost.

Alles tot tevredenheid geregeld met goede en deskundige mensen.

Zoals hierboven omschreven

Goed , Duidelijk overzichtelijk en betrouwbaar

uitbreiding met 4 panelen

Wij hadden 10 zonnepanelen (2019, schuin pannendak) en hebben er 4 extra (2022, op plat garagedak) bij laten plaatsen. Alles netjes geïnstalleerd. Grotere opbrengst (50% hoger dan voorheen) ook meteen zichtbaar in de Enlighten-app.

Prima leverancier. Geen problemen gehad.

EVO is deskundig, goed bereikbaar - zowel telefonisch als per mail - de medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. De installatie verliep zonder grote problemen en werd opgeleverd zoals afgesproken. Helaas is EVO soms ook slachtoffer van de slechte leverbaarheid van producten en personeelsschaarste. Daar heb ik ook last van gehad maar EVO heeft telkens weer voor acceptabele alternatieven gezorgd.

Hun werk was prima.

Ze werkten netjes en vlot en hebben alles netjes opgeruimd en mee genomen.

Ze doen wat ze beloven!

Van begin tot einde een duidelijke begeleiding voor de aanschaf van onze zonnepanelen. We hebben het ontvangst in de showroom als zeer prettig en duidelijk ervaren. Het is voor een leek fijn om te zien wat je koopt.

Goede partij voor PV installaties!

Keurig geplaatst en opgeleverd! Medewerkers met kennis en ervaring en komen gemaakte afspraken na.

Prettig

Oogt erg professioneel en duidelijk in communicatie

Plakhorstweg 11

7008 AS Doetinchem