tuinlampen besteld voor 19.98 ik moest betalen 29.98.

Niet leveren van een matras. deze week bestel ik buiten lampen,voor de prijs uit de folder 17.98 eu ik moest 27.98 betalen.ik ben zoals u kunt begrijpen niet tevreden !!!!! gr.w.verheij.

• Zou je ons product aanbevelen? Nee

Beste Wim, Wat ontzettend vervelend! We hebben inmiddels contact gehad over de levering van uw matras. Betreft de buitenlampen, heb ik u een mailtje toegestuurd met meer informatie hierover! We horen graag van u! Met vriendelijke groet, Team Koopjedeal

Was tevreden,nu laat koopjedeal mij in de steek.

We hebben in t verleden verschillende items bij koopjedeal gekocht. Nu zijn we al ruim 2 weken aan t wachten en ook op mail wordt niet gereageerd.Erg jammer ook omdat we al betaald hebben.

• Zou je ons product aanbevelen? N.v.t.

Beste Marga, Wat ontzettend vervelend! Inmiddels is er mailcontact geweest en gaan wij dit uiteraard voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Koopjedeal.

Niet geweldig

Ik had twee olijfboompjes besteld, lange levertijd, langer dan verwacht, corona? Toen ik ze had ontvangen was er eentje stuk, per mail gemeld. Oké Koopjedeal zet bijna direct de klacht door naar de leverancier, maar die krijgt dan vijf werkdagen om te reageren. Weer een week verder en nog geen boompjes in de wachtende bakken. Aangezien vandaag de vijfde werkdag is ben ik benieuwd of ik iets hoor vandaag en wat ze gaan doen.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Niet goed verpakt tijdens verzending.
  • Zou je ons product aanbevelen? Nee

Beste Mariet, Wat ontzettend vervelend! Zojuist hebben wij u per mail een passende oplossing gestuurd. Mocht u nog vragen hebben, horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Team Koopjedeal.

Nog niet overtuigd...

Op 28 april een bestelling geplaatst, tot op heden nog niet geleverd. Contact maken met de klantenservice gaat moeizaam, duurt lang voordat er bericht terug komt. Hoop dat de bestelling snel komt, dan wordt mijn mening wellicht bijgesteld. Het heeft waarschijnlijk alles te maken met de huidige maatregelen, maar prettig is het tot op heden niet.

• Zou je ons product aanbevelen? N.v.t.

Beste Patrick, Vervelend om te lezen dat uw bestelling nog niet is geleverd. Ik zal meteen gaan uitzoeken waar uw order blijft en neem daarna contact met u op. U verneemt van mij! Met vriendelijke groet, Team Koopjedeal.

is niet best

Ik heb een parasol besteld, deze is niet aangekomen om 1 of andere reden, inmiddels ben ik 6 mails verder, krijg geen antwoord. maar de aanhouder wint ik blijf net zo lang mailen totdat ik hem heb.

• Zou je ons product aanbevelen? N.v.t.

Beste Leen, Wat ontzettend vervelend! Zojuist hebben wij dit voor u opgelost en per mail heeft u hier een bevestiging van ontvangen. Mocht u nog vragen hebben, hoor ik dit graag. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Koopjedeal

Meestal tevreden, maar 1x NIET.

Ik heb 3.5 weken geleden een stoel van €299 gekocht en die is nog steeds niet geleverd. Men doet kennelijk te weinig. Ik ben daar behoorlijk Ontevreden over. Joep Hesseling

• Zou je ons product aanbevelen? N.v.t.

Beste Joep, Erg vervelend om te vernemen dat uw bestelling nog niet is geleverd. Ik zal hier direct achterna gaan! U verneemt zo spoedig mogelijk van mij. Met vriendelijke groet, Team Koopjedeal.

Fantastisch!!!!

Je besteld en krijg meteen te horen wanneer het afgeleverd wordt, ik ben verslaafd aan koopjes deal!!!! De prijzen zijn niet te vergelijken met de winkel. Wat je thuis krijg valt echt niet tegen het is geweldig.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Alle producten zelfs planten voor de tuin zijn mooi.

Supper

Goede service netjes verpakt en op tijd voor levering top

• Zou je ons product aanbevelen? Ja

snelle levering , waar voor je geld .Zorgvuldig verpakt.

Heb blauwe regen besteld , snelle levering zorgvuldig verpakt .Ze zijn aangeplant en groeien als kool . Dat word een prachtige muur vol blauwe regen .En omdat het product is zoals jullie beloven heb ik tweede bestelling gedaan ook de zelfde ervaring als eerste bestelling , ook een mooi plekje in de tuin gegeven begint ook al uit te botten.Geweldig ,bedankt voor dat alles . Zeker de moeite waard om regelmatig te kijken op jullie site en mooie producten te kopen voor een toffe prijs.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Top heb tweede bestelling gedaan , vlotte levering en de planten groeien enorm.Ze staan prachtig.
  • Zou je ons product aanbevelen? Ja

geweldige aanbiedingen, en altijd snel leveren

Meerdere keren hebben wij wat besteld, en het is altijd datgene wat wij er van verwachten. En je kan altijd kijken wanneer de levering s gepland.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? zit als gegoteen

Super deals hebben jullie

Al een aantal keren leuke dingen besteld voor een.zeer aantrekkelijke prijs.Het wordt keurig op tijd geleverd.en het genieten kan beginnen.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Super mooie bloemen besteld ,staan nu bij ons in de tuin.
  • Zou je ons product aanbevelen? Ja

altijd de dag erna bezorgd en ook wat ik bestelde!

Ik ben zeer tevreden. Goed aanbod en redelijke prijzen. Goed verpakt en niet lang hoeven wachten op de bestelling

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? goed

Uitstekende producten

De producten, die ik tot dusver heb gekocht bevallen mij uitstekend. De tuinder en de parasol zijn prima. Wel ff doorzetten om t in elkaar te zetten.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? In orde. Soms ivm drukte ff wachten maar met de producten is nooit iets aan de hand
  • Zou je ons product aanbevelen? Ja

Veel waar voor weinig geld

Goede info, leuke aanbiedingen en correcte aflevering

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Gewoon goed
  • Zou je ons product aanbevelen? Ja

Tot op heden goede kwaliteit voor een mooie prijs!!

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Prima kwaliteit
  • Zou je ons product aanbevelen? Ja

Meerdere keren iets besteld perfect afgeleverd en verzorgd bij de laatste bestelling een sound bar kregen wij kapot in de doos dit is perfect opgelost binnen een week nieuwe perfecte service

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Prima geluid

Mooie deals,stroeve communicatie

Ik heb afgelopen weken wel een aantal zaken aangekocht en over sommige tevreden,andere minder. Wat mij het meest stoort is de bevestiging en opvolging van de bestelling en levering. Uiteindelijk is alles in orde gekomen,maar het is niet fijn als je mails geen respons krijgen en er geen andere manieren zijn om contact op te nemen

• Zou u ons aanbevelen? Yes
  • Olijfbomen kleiner dan verwacht en zien er niet echt vol uit
  • Nee

Service zonder problemen

Goede artikelen tegen een prima prijs, de dagelijks email word altijd doorgelezen

• Zou je ons product aanbevelen? Ja

Ze doen wat ze zeggen. En mooie aanbiedingen met aantrekkelijke prijzen

Alles wordt netjes op tijd geleverd. En als het een keertje niet goed is wordt het netjes afgehandeld. Gewoon een fijne webshop!

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Net mondkapjes gekocht. Goed, doeltreffend en betaalbaar!

Helaas: slecht

Gewoon een ongeorganiseerde puinhoop. Afspraken worden niet na gekomen. Website draait niet goed. Klanten service niet bereikbaar en op mails word slecht/niet gereageerd

• Zou je ons product aanbevelen? N.v.t.

Beste E. Nienhuis, Wat vervelend om te lezen dat u dit zo ervaart. Inmiddels heeft u een gepaste oplossing mogen ontvangen. Mocht dit niet naar wens zijn dan horen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Team Koopjedeal.

ik heb stamroosjes gekocht

zeer slechte ervaring toen ik ze kreeg zat er 1 in de verpakking de andere 2 lagen los in de doos er zat totaal geen wortels aan heb er voor 3 wel 34 euro betaald fotos opgestuurd maar tot op heden niks meer van gehoord

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? stamroosjes
  • Zou je ons product aanbevelen? Nee

Beste Wim, Wat ontzettend vervelend dat u nog geen reactie heeft ontvangen. Zojuist heeft u per mail een passende oplossing ontvangen! Mocht u nog vragen hebben, hoor ik dit graag. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Koopjedeal

Uitblijven van levering+trage klantenservice

Mij wordt verzocht een review te schrijven over een product die nog niet geleverd is. Na het verstrijken van de leveringsdatum zonder ontvangen van een track&trace, duurt het dagen voordat de klantenservice een reactie geeft. Opties om via whatsapp of telefoon contact op te nemen heeft koopjedeal niet. Pas na twee weken wordt contact opgenomen met een leverancier met een reactietijd 3-5 werkdagen(terwijl het product op voorraad zou zijn). Ik weet niet waar dit eindigt, wel kan ik vaststellen dat de leveringsbeloften met een grote korrel zout genomen moet worden.

• Wat vind je van ons product ? N.v.t.
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? leveringsproblemen

Prima deals

Ik heb inmiddels verschillende nuttige aankopen gedaan. Goede kwaliteit en ondanks coronacrisis snelle bezorging.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? 1 minpuntje: de ontsmettingsdoekjes zijn heel erg klein. Had duidelijker vermeld moeten worden op de website.
  • Zou je ons product aanbevelen? Ja

Leuke artikelen en snelle levering

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Goed bedrijf

Top kwaliteit heerlijk trainen

Prima ervaring levering snel en netjes