altijd blij geworden van de aankopen bij ilse.

kijk in de krant en zie weer zo,n aanbieding die je niet kunt weigeren en achteraf goed dat ik het gedaan heb.

• Kun je je ervaring met ons product omschrijven? N.v.t.
  • Zou je ons product aanbevelen? N.v.t.

Mooie artikelen

Veel mooie artikelen voor een mooi prijsje. En makkelijk met betalen en een snelle levertijd.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Goede kwaliteit.
  • Zou je ons product aanbevelen? Ja

Klant bij Koopjedeal? Het loont de moeite !

Geregeld maak ik gebruik van de aanbiedingen van Koopjedeal en meestal is er tevredenheid. Is die er een keer niet en ik meld dat bij Koopjedeal dan wordt er naar een oplossing gekeken en die is er na verloop van tijd altijd !

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Waar voor je geld
  • Zou je ons product aanbevelen? Ja

Jullie doen het geweldig.

Heb twee artikelen gekocht en zowel de kwaliteit als de prijs waren wat ons betreft prima.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? kousen zijn prima. Geven goede steun.

een heel tevreden klant

Ik heb al vaak gekocht bij koopjedeal.nl.Alles is altijd zeer goed en correct verlopen.Ben trouwens nu op mijn nieuwe laptop bezig die ik vorige week bij jullie kocht en er zeer tevreden over. Ik kan jullie zeker aanraden als betrouwbaar en met heel goede producten.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? prima
  • Zou je ons product aanbevelen? Ja

Ik ben zeer tevreden over koopjedeal

Alles prima op tijd en in geweldige staat afgeleverd

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Welk product heb er al vele ontvangen

oke

Mijn laatste bestelling bestond uit 2 leveringen. Voor een kreeg ik een T&T-bericht: Briefpost. Voor het andere niets terwijl het toch een PAKKETJE was. Graag hierin een aanpassing in Uw T&T-systeem. b,v,d.

• Wat vind je van ons product ? N.v.t.
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? N.v.t.
  • Zou je ons product aanbevelen? N.v.t.

A.P.A.C. van den Broek, Wat vervelend! Het is ook zeker de bedoeling dat u voor beide zendingen traceergegevens ontvangt. Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice hierover zodat wij er zorg voor kunnen dragen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. U kunt ons per mail bereiken op: klantenservice@koopjedeal.nl. Met vriendelijke groet, Team Koopjedeal.

altijd snelle en goede afleveringen

Goede koopjes en altijd snelle afleveringen gehad. Gaat zo door voor blije mensen. b.v.d. H.M.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? geen klachten

Afspraken worden nagekomen

8 boompjes besteld, maar er bleken er slechts 4 te zijn geleverd. De klantenservice heeft dit correct opgepakt en nog 4 boompjes nageleverd.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Zoals omschrijving
  • Zou je ons product aanbevelen? Ja

over het algemeen ben ik tevreden

battery kwaliteit onder de maat na twee uur is deze leeg

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? buiten lampjes hebben te weinig battery sterkte dus branden te kort
  • Zou je ons product aanbevelen? Nee

Beste Jan, Dank voor uw beoordeling over het door u ontvangen product. Vervelend om te lezen dat de batterij capaciteit niet optimaal is en om deze reden komen wij graag in contact met u om na te gaan of dit alsnog verbetert kan worden. Ik wil u vragen contact op te nemen met onze klantenservice via: klantenservice@koopjedeal.nl. Wij horen graag van u! Met vriendelijke groet, Team Koopjedeal.

Snelle service!

De service is goed en de producten worden volgens afspraak geleverd. De communicatie omtrent verzending etc. is ook erg goed.

Super en meer dan super

Voldoet aan verwachting👍👍👍👍

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Tevredenvoldoet aan verwachting

Prima koopjes

Prima service, snelle levering, goede kwaliteit producten.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? De fruitbomen zijn al van aardig formaat. Nu hopen dat er dit jaar wat aan komt.
  • Zou je ons product aanbevelen? Ja

goede kwaliteit en snelle levering

bestellingen zijn snel afgehandeld, producten zijn van goede kwaliteit, prijs is prima

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? goede kwaliteit producten en snelle levering

Goede dienstverlening

Door een adresfout mijnerzijds correcties netjes afgehandeld.

• Zou je ons product aanbevelen? Ja

Voordelige en kwalitatief goede online koopsite

Wat ik al via Koopjedeal.nl aangeschaft hebt kon ik goed gebruiken en is van goede kwaliteit en voordelig geprijsd. Ben er wel tevreden mee.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Voordelige en kwalitatief goede online koopsite
  • Zou je ons product aanbevelen? Ja

Fantastische producten, seizoengebonden en snelle toelevering!!!

Ik heb al verschillende producten aangeschaft, alles prima verzorgd en voldoen zeer aan het gebodene.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? zie bovenstaand
  • Zou je ons product aanbevelen? Ja

Snel, gemakkelijk en accuraat.

Ik ben heel tevreden met koopjedeal. Werkt ook gemakkkelijk vor mensen die niet zo thuis zijn met de computer.

• Zou je ons product aanbevelen? Ja

Leuke deals voor een koopje

Als ik iets nodig heb ga ik altijd snuffelen bij koopje deal want als het daar is heb ik het snel en voor een mooi prijsje.

• Zou je ons product aanbevelen? Nee

Fijne , leuke en voordelige aanbiedingen.

Een betrouwbare organisatie.

• Zou je ons product aanbevelen? Ja

goede kwaliteit en een snelle levering

Ik ben goed op de hoogte gehouden na mijn bestelling. De levering vond plaats binnen de beloofde tijd en het product was van gewenste kwaliteit.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? het skimasker, dat ik bebruik bij het wandelen, voldoet prima tegen de kou op mijn gezicht

Leuke boekensteunen

Ik had een 10 gegeven als er bij deze "zwevende" boekenplanken onderaan een groter ijzeren plaatje aan had gezeten dan alleen 2 haakjes. Omdat er dan onderaan een groter boek op kon liggen nu buigt dat door. Je kan dan stapelen van groot naar klein. Maar nu dan wat kleinere boeken e.o. staat ook leuk. Dan die ene maar in de kast.

• Zou je ons product aanbevelen? Ja

Koopjedeal is een snelle en betrouwbare leverancier

Mijn bestellingen s'avonds besteld en de volgende dag in de middag al geleverd. Communicatie over een later geleverd product met de klantenservice werd snel opgepakt en de gestelde vragen kwalitatief goed beantwoord. Daarnaast de korting die op de bestelde producten werd gegeven, maakt dat deze veel besparing oplevert. Kortom Koopjedeal een webwinkel waar het leuk winkelen is.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Producten beloven zoals op de webside beschreven.
  • Zou je ons product aanbevelen? Ja

Alles wat ze zeggen komen ze na ,top

Fruitboompjes besteld top verzorgd erg blij mee. Ga zeker nog een keer bestellen

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Goed verpakt en kwaliteit producten
  • Zou je ons product aanbevelen? Ja

Prima service. Vandaag besteld de volgende dag in huis ondankt alle perikelen rond covid-19.

Zie boven

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? tandenborsteltjes zijn net zo goed als oral B zelf. en een betaalbare prijs.