SUBLIEM

TOP SERVICE

Top kwaliteit voor een Top prijs

Klasse webshop !

I recommend

I recommend

Klasse

Het gaat zoals het hoort

super

altijd mooie prijzen en snel geleverd..voorraad is ook duidelijk op de site.. dit is een van mijn favo shops..

prima shop

Goede en snelle service

Goede en snelle service Top producten tegen lage prijzen

Goede service.

Goede en snelle levering zelfs in deze tijden.

super,alles zoals het hoort

alles zoals je hoopt dat het gaat

Supersnelle service en knalprijzen!

Supersnelle service en knalprijzen!

Uitmuntend

Zeer scherpe prijzen , heb nergens anders goedkoper kunnen vinden ! En ook goede levering en service , helemaal niks op aan te merken !

Bij SVO is de prijs altijd oké! Top of minder top, een betaalbare uitrusting voor iedereen!

Gekregen wat ik besteld heb!

Goede kwaliteit en goede service

Al meerdere malen bij sportvisserij outlet besteld. Goede kwaliteit tegen betaalbare prijzen. Fijne webwinkel en goede service

uitstekende service en naservice!!!

Een topwinkel met een uitstekende service, goede produkten en snelle afhandeling van een bestelling. Zelfs bij een retour een topservice. Beantwoorden vlot een vraag.

Elke keer feilloos.

Tot nu toe alleen maar prima ervaringen. Verzending is erg snel en goed verzorgd. Prijzen zijn zeer goed en het zijn kwalitatieve topmerken die worden verkocht. Ik ben erg blij met deze website.

Supersnel en goed verpakt geleverd!

Erg tevreden.

Altijd netjes optijd en leuke aanbiedingen

Heb geen klachten. Sportvis Outlet regelen altijd netje optijd je bestelling kunnen sommige nog wat van leren.

Snelle levering top acties

Nieuwe fox hengel besteld was ondanks de corona crisis snel in huis top geregeld weer

Perfect zoals altijd

Mooie spullen mooie prijzen . Altijd goed in mijn ogen. Vaker wat besteld bij deze shop en ga er nog vaker bestellen in de toekomst.

goede snelle service

klantvriendelijk bedrijf met gemotiveerde medewerkers, goede snelle service.

Helemaal top!

Nash scope hengels besteld wetende dat deze later zou worden verstuurd. Helaas door deze gekke corona tijd kon t niet op tijd geleverd worden, maar door vlotte communicatie per email goed op de hoogte gehouden waarvoor dank! Ga zo door! Zal zeker vaker wat bestellen.

Ik ben al een aantal jaren klant, en wat ze verkopen is goed en niet duur.

Bel al een aantal jaren klant, en telkens als ik wat bestel wordt het vlot geleverd en voldoet het altijd aan mijn verwachtingen. 3 pluspunten , 1 vlotte levering 2 voldoet altijd aan wat verwacht mag worden 3 als je tel contact zoekt wordt je ook vlot en vriendelijk geholpen Kortom IK BLIJF KLANT

Ik ben zeer tevreden

Mijn bestelling is snel en goed verpakt geleverd.

Top!!

Zocht een losse mxr+ en dit werd vrij snel geregeld.

Over Sportvis Outlet

Sportvis Outlet is een nog jong bedrijf, gelegen in het Noord-Brabantse Valkenswaard. Sportvis Outlet is opgericht met de visie dat hengelsportartikelen van hoge kwaliteit niet persé duur hoeven te zijn. Anderzijds is het wel prettig om met goed materiaal te vissen en dus A-merken te kunnen aanschaffen. Bij Sportvis Outlet is dat dus mogelijk; een prima kwaliteit visbenodigdheden, tegen een lage prijs!