Goed en snel

Duidelijke website waar je makkelijk mooie koopjes kan vinden voor de juiste prijs

Top service.

Snelle levering zoals altijd. Top service.

Super online shop

Zoals altijd snel geholpen, gisteren besteld en vandaag geleverd.

Super service, nog bedankt voor je belletje :-)

Super service, nog bedankt voor je belletje :-) Groet: John

Goed spul voor een leuke prijs

Bestelling binnen bo time geleverd prima

👌🏻👌🏻

Top!!

Snelle reactie en bezorging!! En goeie correspondentie via de mail!!!

Goede service, snelle levering. Prijstechnisch super

Niet altijd is alles wat je zoekt aanwezig, maar het is super om rond te snuffelen. Ik heb er al genoeg gevonden, waar ik heel blij mee ben

Mooie spullen voor mooie prijsjes.

Mooie spullen voor mooie prijsjes. En snel binnen.

Snelle levering en goed product

Goede en duidelijke website en levert snel.

super sercive !!

Alles netjes geleverd, zoals afgesproken !!

Snelle levering , goede qualitijd

Goede qualitijd en snelle levering

Besteld snel in huis ziet er altijd goed uit

Goeie service en afspraken

Bestellen gaat vlot. Haal je het zelf af, dan worden er steeds duidelijk afspraken gemaakt over de afhaaltijden. Alles staat netjes klaar. Je kunt de artikelen met koerierdienst laten leveren. Heel interessant is dat je verschillende aanbiedingen kunt aankopen, deze kan laten bewaren tot je denkt voldoende te hebben en dan alles in één keer te laten opsturen. Daar bespaar je telkens de vervoerskosten mee. Service is heel goed. Zijn er problemen met het aangekochte product, een telefoontje en ze brengen het in orde. Vlot bereikbaar, zelfs na de openingstijden. Uitgebreid aanbod.

Grote klasse!

Grote klasse voor de service! Het product is er en kan de outlet niks aan veranderen. Maar de service is bepalend voor een bedrijf. En jullie weten als geen ander hoe dat werkt en moet!! Zelfs na sluitingstijd nog te bereiken en zonder enige twijfel er alles aan doen om je van dienst te zijn!!!

Duidelijke en snelle bestelling afwerking en goede spaarpunten systeem

Iets op maandag bestellen en dinsdag ontvangen is voor mij een grote plus punt en zal ik ook goed beoordelen. Enigste puntje van verandering zal zijn. * Het zoek en bekijk proces van de producten op de website zelf zou in mijn ogen wat beter kunnen. ( als je terug gaat schiet de website automatisch te ver terug waardoor je opnieuw een zoek opdracht moet maken) * Het aanpassen van de aantallen of het verwijderen van producten in je winkelmandje is erg lastig of niet mogelijk. (ik moest mijn hele winkelmandje verwijderen, omdat ik mij had bedacht over een aantal en een product die ik later niet meer wou bestellen) Voor de rest ben ik over het algemeen tevreden over jullie webshop en de spaar mogelijkheid bij bestellingen en zal ik jullie webshop hoog beoordelen met een 9.0.! Jullie zijn op de goede weg en ik hoop nog jaren bij jullie te mogen bestellen. Met vriendelijke groet Stefan van Grunsven

Goede service en mooie goede aanbiedingen

Duidelijke web site en leuke aanbiedingen.

Snelle levering. Mooie prikzen

Artikelen snel geleverd. Mooie prijzen. Prima Aan te bevelen.

Een goede webshop

Top Prijzen en ook nog is een prima service

Fantastisch!

Gemaild zelfde dag al verzonden en op de koop een presentje helemaal top, beveel ik zeker aan!

Goede prijzen snel opgestuurd en meer dan ruim assortiment.

Vandaag bestellen volgende dag binnen

Prima direct geregeld

Dit maakt een bedrijf sterk

Kwaliteit,service, informatie, duidelijk. En snelheid! Een mooi eigenschap van deze firma. En natuurlijk kwaliteit Houden zo toppers!

Supersnelle bezorging, binnen 2 dagen binnen, toppers

Over Sportvis Outlet