Goede sevice

En levering mercie

Goede kwaliteit voor een hele goede prijs en snelle levering. Een aanrader!!

Uitmuntend

Hele goede service!

Ook zeer goed

Fijne online shop

Goedkoop, snel geleverd.

Matig

Heb 2 buzzerbars besteld krijg er maar 1 en ga ik kijken op de site zijn ze ook niet meer leverbaar dus zit nu met 1 buzzerbar

Beste Gino, Na een duidelijk telefonisch gesprek, kwamen we samen toch overeen dat u echt maar 1 buzzerbar heeft bestelt. Ook hadden we voor u een hele nette oplossing om alsnog een extra buzzerbar op te sturen, een foutje is namelijk menselijk. U zou de beoordeling voor ons aanpassen, maar helaas heeft u dat niet gedaan, dit vinden wij erg spijtig, aangezien wij in geen enkele zin een fout hebben gemaakt, en nu toch met een 1 worden beoordeeld. Erg jammer.... Met vriendelijke groet, Sportvis Outlet

Top kwaliteit voor een goede prijs.

Goede producten en snel in huis, en dat voor een mooie prijs.

Razend snel, goeie kwaliteit voor een prima prijs

Nash sling voor een mooie prijs.. Fijne banksticks voor er bij. Ik ben er blij mee..

Gewoon super !!

Om je eerlijk te zeggen was dit mijn eerste bestelling bij jullie.. en als de eerste goed gaat en super snel was moet het altijd wel het geval zijn! Tuurlijk kan er iets onverwachts gebeuren maar goed dat heb je wel eens we zijn geen robots dus een foutje moet kunnen!

Betrokkenheid als het mis gaat.

Bij ontvangst blijkt mijn hengel gebroken. Gebeld met S.O. Wordt later teruggebeld door bedrijfsleider. Kan alles terugsturen op hun kosten. Ook de eventuele nieuwe bestelling is voor hun rekening. Als ik vraag voor een passend reeltje met lijn krijg ik advies en komen we eruit. Niet lang daarna krijg ik mijn nieuwe bestelling "gepanserd" aangeleverd. Prima!

Top spul en snel geleverd

In een woord Topp

Snelle levering, goed product

Nash zonnebril besteld, product zoals beschreven en snelle levering !

Gewoon top..

Levering super snel,zelfs met me postcode (die was verkeerd in gevuld)had ik het pakje de dag erna al binnen. Ik bestel hier zeker weer...

Gewoon goed

Besteld. Niet lang gewacht. Zeer snel geleverd

Zeer professioneel en klantgericht

Na een misverstand mbt. Track en trace. Heb ik mn. (Kwetsbare lange 2 delige) hengel ,zeer netjes en stevig geleverd gekregen en ben netjes even gebeld om het misverstand te verduidelijken. Nog bedankt voor de hengel en het zeer professioneel en spontane ophelderen Gr. M.de B.

Topservice en erg klantvriendelijk

Klein foutje is supersnel opgelost. Snelle reactie en persoonlijk contact.

Makkelijk bestelsysteem

Truien gezien en snel besteld

Worden altijd netjes geleverd.

Super snel en netjes geleverd

Prima bedrijf. Bestelling netjes verpakt en snel geleverd. Goede producten ook. Ik raad ze aan.

Gewoon top

30 x 113 grams karpeloden voor 30,-, dan is deze jongen tevreden.Tijd om die bakken te pakken

Duidelijke website en de levering is volgens planning verlopen..

De website is overzichtelijk en alles werkt goed. Ik heb een Track and Tracé nummer ontvangen waar door ik m'n pakketje in de gaten kon houden.

Gewoon geod

Goed beschermd verpakt, Jammer dat DHL wat traag is

Super communicatie en hele snelle hulp bij vragen

Met de svo boilie meteen die dag een karper gevangen.

Over Sportvis Outlet

Sportvis Outlet is een nog jong bedrijf, gelegen in het Noord-Brabantse Valkenswaard. Sportvis Outlet is opgericht met de visie dat hengelsportartikelen van hoge kwaliteit niet persé duur hoeven te zijn. Anderzijds is het wel prettig om met goed materiaal te vissen en dus A-merken te kunnen aanschaffen. Bij Sportvis Outlet is dat dus mogelijk; een prima kwaliteit visbenodigdheden, tegen een lage prijs!