Toppers goede service

Altijd goede service

Bestelling netjes geleverd

Ik had Nash zonnebril besteld. Netjes verpakt en snel geleverd.

Alles snel en netjes geleverd

Meerdere bestllingen gedaan altijd snel geleverd

prima service vakbekwaam

Super als altijd

Zeer positief. Snelle goede service.

ben goed geholpen

ik ben goed geholpen en het snel contact opnemen met de klant vind ik zeer goed .

Topservice!

Hele fijne webshop met veel keuze tegen goede prijzen. Ik kon de bestelling dezelfde dag nog gaan ophalen. Zeker weten een aanrader.

Mooie prijzen en correct

Al 2 keer besteld,goeie prijzen en snelle service

correcte dienstverlening

het prettige is dat er snel word gereageerd op mails. dus voor mij is het een dikke 11

Altijd mooie aanbiedingen

Super top

Goede en snelle service, duidelijk en snel bezorgd.

Goed, snel en duidelijk

Goed product

Voldoet aan verwachting

betrouwbare winkel met goede promo's

betrouwbare winkel met goede promo's, helaas is de verzending boven een bepaald bedrag niet gratis en ook niet goedkoop maar wel snel.

Snelle levering en top spullen.

Fijn

Keurige levering. Altijd leuke en scherpe aanbiedingen. Overzichtelijke website met (te)veel keuze Ga zo door dit maakt de hengelsport leuk en betaalbaar.

Snel en goed geholpen

Weet niet

Hoe moet ik mijn ervaring delen als ik de enquête eerder krijg als dat mijn bestelling binnen is

Gewoon super snelle afwerking

Super snelle afhandeling

Was top

Alles was netjes optijd

Goedbedrijf

Goeie snelle levering

Scherp geprijsd, snelle levering en vriendelijk

Zo zouden alle webshops moeten zijn, no nonsense.

Prima service, en leuke prijzen.

Gewoon top

Over Sportvis Outlet

Sportvis Outlet is een nog jong bedrijf, gelegen in het Noord-Brabantse Valkenswaard. Sportvis Outlet is opgericht met de visie dat hengelsportartikelen van hoge kwaliteit niet persé duur hoeven te zijn. Anderzijds is het wel prettig om met goed materiaal te vissen en dus A-merken te kunnen aanschaffen. Bij Sportvis Outlet is dat dus mogelijk; een prima kwaliteit visbenodigdheden, tegen een lage prijs!