snel en goed afgeleverd

prima site en service

Goeie service

Goeie service en snel bezorgd. Helaas was de bestelling niet compleet. Na een mailtje gelijk telefonisch contact. De restant van de bestelling werd direct verzonden en is snel bezorgd. Kortom aardige mensen die snel schakelen, niet duur en zeer betrouwbaar.

Goede levering veelkeuze en scherpe prijzen.

Leuke prijzen en goede service.

Leuke prijzen vergeleken met andere websites. Heb gebeld en kreeg goede advies. Vriendelijk personeel. Keep going Sportvis Outlet.

Goeie spullen Goeie levering Netjes verpakt Enige nadeel is verzendkosten Maar voordeel spot goedkoop en dat compenseert de verzendkosten weer Goeie ervaring

Top bedrijf, snelle levering

De bestelling was snel, 1 artikel was verkeerd geleverd. Direct contact gehad met een medewerker en die heeft meteen actie ondernomen. Aanrader om je visspullen bij te bestellen.

Goede kwaliteit, goede prijs!

Snelle levering.

Snelle verzending en goede prijzen

Snel verzonden , doch is door DHL onjuist gesorteerd en zal hopelijk goed aankomen

Goede en supersnelle levering.

Topper der top

Niks op aan te merken

Jammer dat het product kapot aankwam maar dat was door de pakketdienst gedaan Prima service en goed opgelost

Veel keus en aanbiedingen. Kwaliteit prima. Levering volgens afspraak

Duidelijke communicatie en goede afstemming

Na het plaatsen van de bestelling werd ik gebeld voor een afhaalmoment. Zo gedaan allemaal. Binnen 5 min. liep ik tevreden de deur uit.

Excellent service and some nice prices

Top class service thank you

Top, alles op tijd geleverd tegen een mooie prijs

Goed, duidelijk en goedkope merkspullen !

Goede duidelijke website en goede merkspullen voor een stuk minder geld voor mij geld dat voor karperspullen kortom TOP !!

Producten goed verpakt en snelle levering! Zeer tevreden

Allés goed verlopen

Top service!!!

Met veel tevredenheid bestel ik bij Sportvis-Outlet. Ze doen er alles aan om de klant tevreden te maken. Een dikke 10!!!

Prima alles volgens afspraak

Hele goede service alles volgens afspraak en zeer snel geregeld allemaal. Top

Een zeer tevreden klant

Zeer tevreden. Een blije klant

Gaat net een stap verder met service

Super goede service en ervaring. Goede communicatie en alles netjes.

Top geregeld!

Na bestellen heb ik snel de artikelen ontvangen. Daarbij waren zij keurig verpakt en helemaal naar wens.

super service

ik had een fout gemaakt in mijn bestelling. gebeld en alles was gelijk gecorrigeerd. Super aardig en snel. Absoluut een aanrader. Mooie spullen ook

Over Sportvis Outlet

Sportvis Outlet is een nog jong bedrijf, gelegen in het Noord-Brabantse Valkenswaard. Sportvis Outlet is opgericht met de visie dat hengelsportartikelen van hoge kwaliteit niet persé duur hoeven te zijn. Anderzijds is het wel prettig om met goed materiaal te vissen en dus A-merken te kunnen aanschaffen. Bij Sportvis Outlet is dat dus mogelijk; een prima kwaliteit visbenodigdheden, tegen een lage prijs!