Geweldige site vandaag een tackle station besteld daarna krijg ik een mail dat het gister in de aanbieding was dus nog geld terug krijg! Geweldig nog niet eerder gezien ..

Topoutlet

Topoutlet

Super bedrijf

Zeer snel en voor een super prijs.

Top service, snelle bezorging.

Super.

ga zo door super

alles binnen binnen 24 uur ,super service

Goede en snelle service

Bij bestelling ( als je het af wil komen halen )kan je het meestal uurtje later al op komen halen,erg snelle service en eerlijke prijzen.

Alles perfect

Wel een dagje later geleverd, vanwege black friday.

Prima bedrijf netjes gebeld voor de aflevering.

Tweede bestelling en weer tevreden

Voor de 2de keer besteld en weer snel geleverd. +scherpe prijzen +goed verpakt +duidelijke communicatie +snelle verzending

Gewoon goed

Al heel veel besteld , en altijd 100% in orde, heeft een uitstekende servive

doen wat ze zeggen

prima zaak snel geleverd en je wordt keurig op de hoogte gehouden van je bestelling

kwaliteit en top hengelsportzaak

kwaliteit en goede ,,,en goedkope producten snelle levering ik ben zeer tevreden met me producten en snelle levering ,,,voor mij geen andere hengelsport winkel meer of ze moeten net niet hebben wat ik zoek mvg barry

Duidelijk, makkelijk en snel.

Gewoon zoals het hoort, geen poespas! Aanrader...

perfecte levering

alles is vlotjes verlopen zonder probleem super

Zo als altijd uitstekend

Bestel vaak bij sportvis outlet en nog steeds super service vriendelijk personeel mooi artikelen nergens goedkoper Zeer tevreden klant

Dit is mijn eerste keer en zeker ook niet de laaste keer zijn met die top aanbiedingen

Dit is mijn eerste keer en zeker ook niet de laaste keer met die top aanbiedingen En netje en optijd bezorgd

Snel en vriendelijk

Goede service, mooi aanbod

Kunnen veel bedrijven nog iets van leren.

Snelle levering. Producten zoals omschreven

Snelle levering. Producten zoals omschreven. Prettig contact!!!

Lage prijzen, een echte outlet winkel. Binnen de 24 u levering gekregen in België, indrukwekkend.

Een dikke 10

Snel aan huis hele goeie service en klant vriendelijk

Niks op aan te merken

Vrijdagavond laat besteld, maandag direct bevestiging en dinsdagmiddag in huis. Alles netjes ingepakt en ook stevig verpakt.

Goed materiaal, prima prijs

Vrijdagmiddag bestelling gedaan, zaterdag alles binnen. Royaal aanbod tegen prima prijs. Ga zo door!

Een top site en altijd op tijd geleverd

Een site een een super prijs en een klantvriendelijke site en alles wordt altijd netjes optijd geleverd