Leuke spulletjes

Vlug geleverd

Leuk bedrijf

Visoutlet is gewoon super !!!

Altijd mooie aanbiedingen .

Top service voor nog betere prijs

Zocht een goede roofvis molen met degelijke slipkracht. Deze hadden ze in de promo staan. Deze besteld en de volgende dag nestjes in huis.het was zo verpakt dat er bijna onmogelijk schade aan de molen kon komen.. dank jullie wel voor weer de beste service

Gewoon super

Eerste keer iets besteld hier. Netjes ontvangen. Gewoon goed

Top service !

Snelle levering ! Goed bereikbaar en snel antwoord!

In een woord super !!!!

Bestellen gaat gemakkelijk en de levering klopt altijd en is snel binnen Nog nooit teleurgesteld door jullie

Zeer snel geleverd,ik ben tevreden.

Netjes en snel geleverd

Al jaren blij mee!!!!!

Al jaren koop ik met enige regelmaat visspullen bij SVO.altijd naar tevredenheid ook als je een belletje doet wordt je netjes te woord gestaan.dus kort top!!!!!

1 ster minder voor de verpakking

1 plug was niet meer voorradig waar dan ook meteen over werd gebeld en een duurder alternatief werd aangeboden. Dit werd op een vriendelijke en correcte manier gedaan. Ik ben echter wel van mening dat een verpakking van 35 bij 25 bij 12 cm niet bij een drietal kleine pluggen en wat tungsten gewichtjes hoort. Deze hadden bijna per enveloppe verzonden kunnen worden. Dit even als aandachtspunt.

Snel en kundig

Scherpe aanbieding met snelle verzendservice. Blij met de producten.

Deze keer niet zo tevreden.

Deze keer wat besteld en twee dagen later krijg je voor 20 euro 10 kilo meer.

Was iets misgegaan bij de vervoerder. Ik heb sportvis outlet gebeld en er werd meteen actie ondernomen.

Very good, fast processing and excelent comunication

Very good, fast processing and excelent comunication

Zeer goede service een aanrader

Perfecte service en snelle verzending

Perfecte service en snelle verzending

Perfect geleverd

Goeie service

Een goede ervaring

Goede eerste ervaring. Overzichtelijke website. Snel geleverd en op de voorgestelde tijd. Verpakking zou ik zelf niet voor gekozen hebben, Een gesealde plastic zak. Maar ondanks dat is het product i.i.g. heel aangekomen. En is uiteindelijk waar het om gaat. Vandaar 1 * minder.

Is goed

Is gewoon goed.

Zeer tevreden over de communicatie,en persoonlijk contact.

Ik heb mijn bestelling nog niet binnen,maar ben zeer tevreden over de communicatie. Ze houden he op de hoogte door even te bellen,en als je zelf nog vragen hebt zijn ze makkelijk te bereiken. Ook staan er hele mooie aanbiedingen op de site.

Goede spullen.

Visoutlet is gewoon super !!!

Over Sportvis Outlet

Sportvis Outlet is een nog jong bedrijf, gelegen in het Noord-Brabantse Valkenswaard. Sportvis Outlet is opgericht met de visie dat hengelsportartikelen van hoge kwaliteit niet persé duur hoeven te zijn. Anderzijds is het wel prettig om met goed materiaal te vissen en dus A-merken te kunnen aanschaffen. Bij Sportvis Outlet is dat dus mogelijk; een prima kwaliteit visbenodigdheden, tegen een lage prijs!