Levering super snel,zelfs met me postcode (die was verkeerd in gevuld)had ik het pakje de dag erna al binnen. Ik bestel hier zeker weer...

Gewoon goed

Besteld. Niet lang gewacht. Zeer snel geleverd

Zeer professioneel en klantgericht

Na een misverstand mbt. Track en trace. Heb ik mn. (Kwetsbare lange 2 delige) hengel ,zeer netjes en stevig geleverd gekregen en ben netjes even gebeld om het misverstand te verduidelijken. Nog bedankt voor de hengel en het zeer professioneel en spontane ophelderen Gr. M.de B.

Topservice en erg klantvriendelijk

Klein foutje is supersnel opgelost. Snelle reactie en persoonlijk contact.

Makkelijk bestelsysteem

Truien gezien en snel besteld

Worden altijd netjes geleverd.

Super snel en netjes geleverd

Prima bedrijf. Bestelling netjes verpakt en snel geleverd. Goede producten ook. Ik raad ze aan.

Gewoon top

30 x 113 grams karpeloden voor 30,-, dan is deze jongen tevreden.Tijd om die bakken te pakken

Duidelijke website en de levering is volgens planning verlopen..

De website is overzichtelijk en alles werkt goed. Ik heb een Track and Tracé nummer ontvangen waar door ik m'n pakketje in de gaten kon houden.

Gewoon geod

Goed beschermd verpakt, Jammer dat DHL wat traag is

Super communicatie en hele snelle hulp bij vragen

Met de svo boilie meteen die dag een karper gevangen.

Zeer goede en snelle leveringen

Probleemloos kopen

Al vaker iets gekocht zonder problemen, en is er iets mis even melden en het word voor 100% opgelost. Ik zit nu weer te wachten op een zending.

Fijne spullen voor een redelijke prijs

Snel geleverd en zeer goede producten.

Sehr gut

Fantastische klantenservice!

De eerste bestelling werd supersnel geleverd. Helaas was er iets mis gegaan en ontbrak 1 artikel. Dat kan altijd gebeuren, het is maar net hoe je er als bedrijf mee omgaat. Ik een mail gestuurd op zondag en maandagochtend gelijk reactie, wij gaan het voor u oplossen. Daarna een handmatige foto van de verzending bij PostNL. Gewoon hee netjes en adequaat afgehandeld met leuke persoonlijke benadering. Bij mij staat Sportvisoutlet nu in de favorieten voor mij uitrusting!

Ik had een toppenset nodig gebeld naar sportvis outlet en ze hadden op voorraad werd goed te woord gestaan.en werd vriendelijke geholpen aan de telefoon en zeer goed uitleg.gr wilco

doen wat ze zeggen

Heel goed. Al meerdere keren fijn geholpen

Gewoon goed

Goeije deals

Probleempje binnen een paar minuten opgelost!!!

De medewerkster was erg aardig, vriendelijk, behulpzaam en heel correct!!!

Levering was lekker snel binnen jammer dat er in mijn Nash rig opbergbox xl 2 scheurtjes zitten

Zeer positief goede verzorgde behandeling tot nu toe dis perfect.

Als zeer positief dus

Over Sportvis Outlet

Sportvis Outlet is een nog jong bedrijf, gelegen in het Noord-Brabantse Valkenswaard. Sportvis Outlet is opgericht met de visie dat hengelsportartikelen van hoge kwaliteit niet persé duur hoeven te zijn. Anderzijds is het wel prettig om met goed materiaal te vissen en dus A-merken te kunnen aanschaffen. Bij Sportvis Outlet is dat dus mogelijk; een prima kwaliteit visbenodigdheden, tegen een lage prijs!