Af en toe scherpe nash aanbiedingen

Leuke aanbiedingen

Concurrerende prijs

Met name de Fox Rage Predator 49 Strand Wire was zeer scherp geprijsd. Nergens voor deze prijs te verkrijgen.

Diverse artikelen besteld en alles is netjes en compleet geleverd

Top producten en mooi geprijsd

Alles netjes op tijd geleverd

Fantastische deals in duurzame tijden !

Fantastische deals en prijs / kwaliteit verhouding zodat je nog een klein beetje mee kan doen in je hobby !

Goede service snelle levering

Goede service snelle levering

1ère commande satisfaisante

Les délais de livraison sont très bien, le produit est conforme et les prix sont beaucoup moins élevé qu'en France. Je recommande votre site. Cordialement

Mooie assortiement, alleen jammer weinig zeevis spullen

Het is wel ,dat je soms goed op de prijs moet letten. Dit i.v.m. dat het ergens anders goedkoper kan wezen voor de zelfde spullen

Schnelle Lieferung, top Service

Kaufe seit Jahren hier ein und bin stets immer zufrieden. Schnelle Lieferung und vorbildliche Verpackung gehören zu jeder Bestellung!

Super geregeld

Snelle levering en goede prijs

Hengels en karper spullen gekocht netje op tijd altijd goed zo niet geen probleem met retourneren

Top site en voordelig

Boilies besteld en binnen 2 dagen was het binnen Hele goede service Top site.

Goede services

Alles netjes en correct verzorgd

Vlotte service,snelle levering

Top service!!

Zeer snelle verzending heel goeie producten. Heel goeie vriendelijke communicatie. Een echte aanrader.

Kwaliteit en goede service

Zeer tevreden, mijn vaste adres voor alle roofvis benodigdheden

prima in orde

alles was prima in orde!

Geweldige prijzen, snelle levering

top

Goed bedrijf

Visserij-reel

Ik heb je welkom geheten! Ik heb het bestelde product op tijd ontvangen. Ik woon in Hongarije, maar ze stuurden mij een defecte vismolen en de klantenservice reageerde niet op mijn bericht. Ik denk niet dat ik nog een keer bij hen zal kopen. Ik hoop dat PayPal mijn probleem oplost en de prijs van het defecte product terugbetaalt... Ik raad je aan om ze alleen via PayPal te betalen, zo heb je in ieder geval kans om je geld terug te krijgen als je problemen ondervindt. George

Top klantenservice bestel hier!!

Heel goed geholpen,ook telefoon contact vriendelijke eerlijke mensen. punten nog ontvangen en me nash titan hide xl heel snel thuis geleverd die ik besteld had.

Top webshop

Heel tevreden en snel bezorgd.

GOED PRETTIG ERVAREN

Aan rader voor iedereen Zekers kom ik terug

Sonik Insourgent 10ft 4,5lb

Alles gut gelaufen, kann ich nur weiterempfehlen.

Top prijzen en snelle verzending.

Over Sportvis Outlet

Sportvis Outlet is een nog jong bedrijf, gelegen in het Noord-Brabantse Valkenswaard. Sportvis Outlet is opgericht met de visie dat hengelsportartikelen van hoge kwaliteit niet persé duur hoeven te zijn. Anderzijds is het wel prettig om met goed materiaal te vissen en dus A-merken te kunnen aanschaffen. Bij Sportvis Outlet is dat dus mogelijk; een prima kwaliteit visbenodigdheden, tegen een lage prijs!