Prima prijs kwaliteit en levering.

Prima prijs kwaliteit en levering. Leuke aanbiedingen zo nu en dan.

Bestelt voor 16.00u en twee dagen later in de brievenbus dank u daar voor gr

Geweldig en zeer snelle levering

Aan te bevelen aan veel vissers

Helemaal top

Producten voor een geweldige prijs, super netjes en stevig verpakt en netjes op tijd bezorgd

positief

Ben duidelijk op de hoogte gehouden over mijn order. Zeer vriendelijk contact. Zal er volgende keer zeker weer bestellen.

duidelijke site en snel leveren TOP

voor mij een compleet aanbod.

Toppers

De service is net als de aanbiedingen geweldig

Uitstekende service en altijd goede aanbiedingen

Altijd direkt en snel leveren nooit klachten gehad

Voldoet aan de verwachtingen

Geweldig bedrijf

Prettig behandelt en goede service

Mooie prijzen en snelle service

Zeer goed!

De service en bezorging was heel snel! Ik had een verkeerde maat besteld van het product en belde naar het hoofdkantoor om dit te kunnen wijzigen. Meneer aan de telefoon zei dat het geen probleem was en dat werd snel geregeld. Volgende dag gewoon het product in huis met de juiste maat! Top winkel!!

zeer goede service

van de bestelling tot de bezorging zeer goed geregeld,

Een echte aanrader om iets te bestellen

Na een foutje bij het leveren van het gevraagde product heb ik contact opgenomen met de zaak. Deze hebben dit op een professionele manier aangepakt en alles in orde gebracht. Dikke pluim!

Snel en goed, ik hou ervan.

Super dienstverlening en kwaliteit.

Bestelling werd goed verpakt en geleverd. Hier bestellen we nog.

Prima.

Prima !

Webshop

Snelle levering en een geweldige service

Goede snelle service

Na het plaatsen van mijn bestelling kon ik mijn hengel dezelfde dag nog ophalen

Service

Zocht molens die ooit op hun site gestaan hadden. Spijt ze toen niet gekocht te hebben. Na 'n mailtje het gelukt dat ze er nog 3 hadden liggen. Op site geplaatst en kunnen bestellen. Nu in afwachting van levering. De vorige bestelling binnen 2 dgn in huis.

Dikke prima

Na bestellen, gelijk de verzendlink ontvangen en de volgende dag in huis. Top geregeld allemaal. Voor de mensen die twijfelen gewoon bestellen!

Super snel en voordelig

De bestelling werd super snel geleverd. De webshop is duidelijk en eenvoudig. Mijn eerste bestelling maar niet mn laatste

Perfekte dienstverlening

Toppers

Over Sportvis Outlet

Sportvis Outlet is een nog jong bedrijf, gelegen in het Noord-Brabantse Valkenswaard. Sportvis Outlet is opgericht met de visie dat hengelsportartikelen van hoge kwaliteit niet persé duur hoeven te zijn. Anderzijds is het wel prettig om met goed materiaal te vissen en dus A-merken te kunnen aanschaffen. Bij Sportvis Outlet is dat dus mogelijk; een prima kwaliteit visbenodigdheden, tegen een lage prijs!