Goede service snel binnen

Snelle levering!

Snel en goede prijs

Bezorging

Alle bestelde artikelen netjes.alleen de bezorging met dpd kon beter

Quick delivery, great prices, outstanding customer support

Quick delivery and true outlet pricing. very responsive, kind and supportive in case of trouble. Rob is the best!

Gut

Gut

Zeer snelle reaktie en dito service

Gemaild ivm artikel wat uitverkocht was of deze nog zou komen voor dezelfde aanbiedingsprijs. Zelfde dag nog een reactie dat er nog 2 waren met een directe link erbij. Dus deze direkt gebruikt en dag later artikel in huis. Dus super!

Groot aanbod aan zeer goede prijzen.

Groot aanbod aan zeer goede prijzen en zeer snel verzonden. Een echte aanrader.

Goede prijs en snel in huis

Mooie aanbieding gezien en het artikel mocht ik erg snel ontvangen. Goede communicatie, geen overbodige email ontvangen.

Perfect altijd alles mooi op tijd !!

Niets op aan te merken. Top!

Niets op aan te merken. Top!

Top winkel

prima kwaliteit

parka nash polar

maatvoering goed en kwaliteit zeer goed. bezorging zeer snel

Snelle levering, uitstekende prijzen

fijne (online)winkel en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

een fijne en overzichtelijke webwinkel met een goede en vriendelijke klantenservice die met je mee denkt en mooie kortingen, ook op hoogwaardige merken.

Had de Berkeley sick bug besteld Was snel geleverd . Inmiddels paar grote baarzen mee gevangen. Goeie site prima service en goedkoop

goede service en prima spullen

Na bestellen aangegeven dat ik het vandaag nog graag zou komen ophalen. Was geen probleem en bestelde spullen stonden al klaar in Valkenswaard

envoi pour la france

merci pour votre rapidité et votre sérieux pour un envoi pour la France

Blijven kopen

Netjes verpakt

Alles netjes verpakt en de omschrijvingen kloppen

5 kg te weinig geleverd en was ook niet zoals gewoonlijk de voederboilies

Na verschillende keren de proline voeder Boilies besteld te hebben Zijn ze nu van tegen vallende kwaliteit geur loos en smaakloos Tot overmaats van ramp is er een zak te weinig geleverd (al goed )krijg wel terug betaald Ben ik niet gewoon tot nu toe was alles ok jammer Francis

Beste Francis, Fijn dat we er samen zijn uitgekomen :) De voerboilies zijn echt verrassingszakken, voor de beleving van andere klanten, u kunt dus 3x achter elkaar een zak hebben met diverse kleuren door elkaar of diverse diameters, maar een andere keer ook weer 1kleur en 1 maat. Zoekt u dus voerboilies en heeft u speciale wensen bel ons dan even op, dan kijken we wat er op dat moment op voorraad is. 0031407370601

Snelle levering en pakketje inorde

Snel besteld, snel opgehaald, prima service, vriendelijk

Bij iedere bestelling, snelle en zeer goede service, vriendelijk, flexibel en zeer aan te bevelen.

Nette snelle levering.

Prima site, makkelijk te bestellen producten en een snelle levering.

Goed en goedkoop en prima service

Goede mogelijkheid om tegen greduceerde prijzen hengelspullen te kopen Altijd snelle levering

Over Sportvis Outlet

Sportvis Outlet is een nog jong bedrijf, gelegen in het Noord-Brabantse Valkenswaard. Sportvis Outlet is opgericht met de visie dat hengelsportartikelen van hoge kwaliteit niet persé duur hoeven te zijn. Anderzijds is het wel prettig om met goed materiaal te vissen en dus A-merken te kunnen aanschaffen. Bij Sportvis Outlet is dat dus mogelijk; een prima kwaliteit visbenodigdheden, tegen een lage prijs!