Goed en duidelijk

Goede informatie op de website. Duidelijke afspraken, verzending gratis (boven €29,95). Verzending relatief gezien wel wat traag (enige kleine minpuntje).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede prijs en snelle verzending!

Mijn laptop werd op dezelfde dag verstuurd, zou hem de volgende dag in huis hebben! Er was op dat moment helaas niemand thuis, maar toen werd het netjes de volgende dag geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede prijs en snelle verzending!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle en adequate sales en klantenservice

Met sales en de klantenservice is het snel schakelen. Alleen de vooraf aangegeven levertijd was een week langer dan in eerste instantie aangegeven. Wel prima terugkoppeling bij het informeren daarnaar (het item moest uit China komen).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldige service Online als aan de telefoon

Geweldige service. Ogenschijnlijk een foutje in de productspecificaties. Via telefonische navraag bericht gehad dat de leverancier ook zei dat er geen wifi 802.11ac op zou zitten. Na telefonisch nogmaals contact gehad te hebben of ik het erop ging wagen of het er toch in zou zitten, toch deze laptop besteld. Volgende dag in huis. Op de doos gekeken, stond er gewoon wifi 802.11ac. Uitgepakt, geinstalleerd en aangemeld op de 802.11ac-AP. Kortom zowel online als offline snelle en goede service. Top !!

Goede communicatie, goede service

Je bent zo goed als dat je je klachten afhandelt. Ik had een klacht en die werd snel en vriendelijk verholpen! Verder heldere en vlotte communcatie, goed advies.

Goede prijs, prettige communicatie, snel en goed geleverd

Goede prijs, prettige communicatie, snel en goed geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering persoonlijk advies

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, scherpe prijzen

Nog niet gevonden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

We hebben 4 monitor steunen besteld waarbij er helaas 1 binnen een week kapot ging. Redable heeft direct een nieuwe steun opgestuurd om deze uit te kunnen wisselen. Dat vinden wij een prima oplossing ! Bedankt Redable !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer snel geleverd. Tevreden over het geleverde

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede contact met klantenservice juiste en snelle levering ik kreeg wat besteld heb

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed produkt,brother printer

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed assortiment en snel leverbaar tegen concurrerende prijzen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, goede prijs!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik Heb een HP Dock gekocht, redable had een scherpe prijs, de levering en communicatie ging zeer vlot. Zending was ook goed verpakt. Ik Ben zeer tevereden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer accuraat en snel gehandeld en een klantvriendelijke aanpak met tevens een goed philips Monitor product gekocht bij hun. Als je wat te vragen heb, dan geven ze direct antwoord.

geen, Zo verder gaan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Nu 2x een product besteld en de levering ging zoals het op de site wordt voorgesteld. Bij de vervoerder kan nog wel iets verbeterd worden, maar daar gaat het nu niet over. Vragen via de mail worden correct en binnen afzienbare tijd beantwoord. Het belangrijkste is , ik ben zeer tevreden met mijn aankopen.

Ik kan even niets bedenken, alleen ga zo door.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geleverd, goed communicatie en goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Levering ging eerst mis, maar ben vervolgens uitstekend geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering binnen de verwachte tijd

Helaas werkte er een aantal toetsen niet van de nieuwe laptop. deze wordt nu via HP gerepareerd, helaas moet ik dus nog langer wachten voor ik mijn laptop kan gebruiken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke en vriendelijke en snelle communicatie. Goede prijzen, snelle levering en ook prima updates daarover.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snelle service een echte aanrader volgende keer bestel ik er zeker weer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Redable

Redable is een veelzijdige en dynamische ICT-leverancier met maar één doel; De technologische wereld een stuk eenvoudiger achterlaten dan we het vonden.

Filter op Taal