Snelle professionele levering

Vanwege de hoge kwaliteit, het gemakkelijk bestellen en goede klantenservice verkies ik Redable echt boven de andere webshops!

Onbetrouwbaar en onprofessioneel

Zeer onbetrouwbaar en zeer onprofessioneel. Vooraf telefonisch contact gehad om leverdatum te verifiëren. Hierna besteld. Het artikel zou er binnen ca. twee weken zijn, maar was er na meer dan twee maanden nog niet. Vervolgens annuleren ze de bestelling maar. Inmiddels is het artikel bij andere webshops stukken duurder, maar ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid om je hiervoor te compenseren. Inhoudelijk op een mail reageren is ook teveel gevraagd voor de medewerkers.

Beste Emile, Bedankt voor het invullen van een review. Wij vinden het vervelend om te lezen dat je onze service op deze manier ervaart. Wij willen het graag voor je bekijken. Kun je het ordernummer met toelichting naar [email protected] mailen? Wij kijken dan graag via die weg met je mee. Groeten, Redable

Redelijk

Mijn ervaring is over het algemeen goed ! Alleen het moeder bord heb ik un probleem wat ik verholpen wil zien ,ik ben un man van 76 jaar en heb jaren comp geinstaleerd en gemaakt , dit heb ik nog niet mee gemaakt wat te doen nu ? Aan u het woord ?

Goede ervaring

Duidelijke website, product voor de scherpste prijs en goed levering

Goed, met een paar kleine puntjes

Het product wat ik ontving was niet helemaal wat ik had verwacht, kan gebeuren. Daarna contact gehad met de klantenservice, deze zou mij terugbellen. Helaas was dat niet gebeurd, nadat ik nogmaals contact zocht werd ik wel terugemailt. Het online aanmelden van retouren werkte niet, dus moest ik helaas daar ook nog voor mailen. Voor de rest wel een goed bedrijf, met kleine verbeterpunten. Maar wel aanbevolen om te bestellen

Mijn derde bestelling inmiddels die perfect verlopen is.

Prijs klopt, snelle levering.

Helemaal oké

Zeer snelle levering, tijdens de drukke periode feestdagen.

Professioneel

Vakkundig en vooral eerlijk advies, op tijd geleverd.

Deskundige ICT-leverancier met oog voor service

Razendsnelle levering en telefonisch uiterst behulpzaam te woord gestaan voor advies. Oftewel, service op maat! Redable is voor ons nu onze vast ict-leverancier.

Snelle betrouwbare levering

Online, en de volgende dag al in huis, in deze drukke tijd. Gewoon top!

Prima levering, nette bezorgers en bezorging. Geen omkijken naar op deze manier.

Produktvoorlichting professioneel

Logestiek slecht ,laptop werd bezorgd op factuuradres en niet op het overeen gekomen en bevestigd afleveradres daardoor veel problemen en extra auto moeten sturen die 250 km moest rijden om de laptop op te halen.

Beste Eduard, Bedankt voor het invullen van een review. Wat vervelend om te lezen dat het pakket naar een onjuist adres is gestuurd. We willen het graag voor je bekijken. Kun je het ordernummer met toelichting naar [email protected] mailen? Wij kijken dan graag via die weg met je mee naar deze situatie. Alvast bedankt voor de reactie! Groeten, Redable

Service is betrouwbaar en goed

Ik heb zeer goede ervaringen met Redable. Betrouwbaar, snel en accuraat. Grote keuze. Milieu bewust met de verzending.

Prima prijs, weinig behulpzame klantenservice

Plus: - Voor de lage prijs bij deze winkel gekocht. - Snel en goed geleverd. Min: - Informatie van track & trace klopte niet. - Voor advies bij juiste monitorsteun slecht geholpen: adviseur kende maar 1 merk en zocht het niet voor me op, maar stuurde me door naar een tool op een andere site, die ook nog eens het specifieke type monitor niet herkende.

Goede service, klantgericht!

Altijd de belofte nakomen, duidelijke communicatie, goede en correcte bezorging door super vriendelijke mensen. Top!

Customer service does not exist

My product had technical issues, so I wanted to return it. However I could not do it. Login form on the website does not work, return form does not work, nobody responds to emails or messages in Facebook, and on the phone they say "send us an email".

Dear Vladimir, Thank you for completing a review. We are sorry to read that you are experiencing our service in the way you mentioned. We would like to review it for you. Can you email the order number and explanation to [email protected]? We would be happy to look at this situation with you in this way. Looking forward to your reply. Kind regards, Redable

helemaal goed!

prima laptop, keurige levering, leuke prijs.

Topshop

Goede helpdesk, goede prijs en snelle levering

Wederom supersnelle levering

Gewoon goed.

Prima bedrijf met supersnelle levering.

Inmiddels al de tweede bestelling gedaan en wederom weer keurig verpakt de volgende dag via UPS geleverd. Je wordt ook goed via email op de hoogte gehouden van de voortgang van de verzending. Inmiddels vaste klant dus. :) Ook belangrijk is dat je hier met je creditcard kunt betalen.

Snelle levering!

snelle, mag wel zeggen (heel) snelle service, en correct!

vrijdag gebeld over een bestelling en niet maandag maar zelfs nog zaterdags in huis!

erg snelle en fijne leverancier.

Erg snelle leverancier. goede voorraad en assortiment. Enkel kunnen de beschrijvingen wat beter.

Prima webshop met snelle levering!

Ik had een WD Ultrastar DC HC520 12 TB drive nodig voor mijn NAS en Readable was de webshop met de hoogste klantbeoordeling en een redelijke prijs. Ook kon je hier met creditcard betalen. De drive kwam de volgende dag, zoals beloofd en werd bezorgd door UPS. Hij was uitstekend met schuim verpakt in het doosje van de fabrikant en daar om heen een grotere omdoos waar ook weer verpakkings materiaal inzat. Perfect. Ik ga in de toekomst hier zeker weer bestellen gezien deze positieve ervaring. Bedankt Readable!

Over Redable

Redable is een veelzijdige en dynamische ICT-leverancier met maar één doel; De technologische wereld een stuk eenvoudiger achterlaten dan we het vonden.