Topservice

Altijd op tijd word het product bezorgd en via de mail word je keurig op de hoogte gehouden.

Prettige koop ervaring

Fijne duidelijk overzichtelijke webshop met een groot aanbod aan producten. Bestellen is erg makkelijk en de verzending is erg snel!

top service

Hier bestel ik graag!

Inmiddels vaste klant, Overzichtelijke, goede prijs kwaliteit, top service waar nodig. Goede bereikbaarheid, En grote voorraad en altijd netjes op tijd geleverd.

Fast Shipping

I purchased a Dell laptop at Redable and it was shipped the next day while the Dell webshop would take 3 weeks! (for the same model)

duidelijke offerte, maatwerk mogelijk, korte levertijd

Laptop samengesteld op de site, offerte aangevraagd en enige dagen later besteld. Nette prijzen. ruim assortiment. Klein minpuntje, geen verzend email gehad. Bezorging was een verrassing.

hele goede service en denken mee

Ik had per ongeluk een azerty-toetsenbord besteld in plaats van een Qwerty. Ik werd gebeld of ik dat echt wilde of dat ik me had vergist. Echt heel fijn, want ik had gewoon niet goed gelezen. Het Qwerty-toetsenbod was niet op voorraad, maar ik wilde er toch op wachten. Werd zelfs nog eerder geleverd dan ik had verwacht.

Artikel was op voorraad maar helaas geen bezorging de volgende dag

Had speciaal een artikel gevonden wat op voorraad was en stond ook bij: Volgende dag in huis. Nog extra contact gehad en kreeg de bevestiging dat het verzonden was. Alleen 2 van de 3 artikelen waren bezorgt maar 1 niet. Zonder bericht dat het andere artikel later zou worden bezorgt. Helaas ook geen track en trace om de bezorging te volgen.

Eigenlijk best heel goed!

Eigenlijk best heel goed. Alleen jammer dat een update tussendoor over de productie van de laptop ontbreekt. De reactie op vragen is super snel!

Prima site en levering

Chromebook besteld en volgens verwachting geleverd. Geen verwachte aflevertijd van pakketbezorger. Wel de dag. Geen onnodige afleverspam.

Snel en goede prijs

Aangezien Prardigit het herhaaldelijk ernstig laat afweten wat service betreft is Redable mijn nieuwe supplier van PC's voor mijn bedrijf en mijn kanten.

Jammer dat ik geen 6 sterren kan geven!

Jammer dat ik dit bedrijf geen 6 ster kon geven, want ze verdient het wel. Een top bedrijf om zaken mee te doen! Geweldig gemotiveerde medewerkers. We zijn goed geholpen en daarom liep alles soepel. Gaan zo door Redable!

Order geannuleerd zonder overleg

Na plaatsen van bestelling werd zonder overleg de order geannuleerd. Artikel en prijs waren een "foutje van het systeem". Ze namen hiervoor geen verantwoordelijkheid en is door Redable geen oplossing voorgesteld. Slechte klantenservice als je het mij vraagt.

Beste Koen, Bedankt voor het invullen van een review. Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling zonder overleg geannuleerd zou zijn. We willen het graag voor u bekijken. Kunt u het ordernummer met toelichting naar klantenservice@redable.nl mailen? Wij kijken dan graag via die weg met u mee. Alvast bedankt voor de reactie! Groeten, Redable

Zeer snel geleverd en kreeg steeds update waar notebook zich bevond.

Gemixt

Heb in april een laptop besteld bij Redable waar ik verder tevreden mee ben. Ook de levering was snel. Waar ik totaal niet over te spreken ben was de klantenservice vooraf. Via de chat vroeg ik in hoeverre ik de laptop mocht uittesten, zonder dat dit mijn retourrecht binnen de bedenktermijn zou aantasten. Ik kreeg onder andere medegedeeld dat ik er niet op mocht werken, maar wel dat ik de laptop aan mocht zetten om bijvoorbeeld het beeldscherm te testen... Nadat ik vroeg of ik bijvoorbeeld alle functies mocht uitproberen, zonder er iets op te downloaden, zoals ik ook bijvoorbeeld in de winkel zou kunnen doen (iets wat oa de consumentenband als maatstaf hanteert), kreeg ik de reactie dat ze in de winkel daar speciale programma's voor hebben geinstalleerd op de laptops en ik dus maar naar de winkel zou moeten gaan om hem daar te testen. ...Schaamteloos. Dan had ik dus net zo goed naar de plaatselijke elektronicagigant kunnen gaan. Ook gaat dit advies totaal voorbij aan het nut van de Wet koop of afstand. Deze behandeling overschaduwd voor mij toch het geleverde product, waardoor Redable voor mij een onvoldoende ontvangt en niet aanbevolen wordt. Mvg, Mohamed

Beste Mohamed, Bedankt voor het invullen van een review. Wat vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Uiteraard mag u de laptop van alle kanten bekijken, aanzetten en alle functies testen. Zoals u wellicht kunt begrijpen, is het niet mogelijk om de laptop volledig in gebruik te nemen voor een langere periode en deze vervolgens te retourneren. Wellicht dat hier de verwarring in is ontstaan, dat wij zeer spijtig vinden. Het is goed om te lezen dat u verder tevreden bent over de laptop en levering. Wij willen u graag veel plezier toewensen met uw aankoop. Groeten, Redable

Redable is een aanrader.

Overzichtelijke site, goede prijs kwaliteit, top service. Altijd goed bereikbaar, Veel direct op voorraad en altijd netjes op tijd geleverd.

Prima service!

Goede informatie op de website. Levertijd comfort omschreven.

Geen enkele klacht of opmerking

Goed, helemaal zoals het moet zijn.

Redable schet ernstig tekort

Ik kocht Redable een HP scanjet PRO 2500 t1 voor bijna eur 300. nieuw maar in een open doos. Er zat geen software bij, ook geen activeringscode voor Readisis. Die code zou op de CD staan. Maar ik kreeg geen CD. Dus Redable gebeld maar die vonden dit niet hun probleem. Ik moest HP maar benaderen. Maar zo zit het Nederlandse en Europese consumentenrecht niet in elkaar. De verkoper moet zorgen voor zo'n bedrag een werkend nieuw exlemlaar te leveren. Vandaag, een paar dagen nadat het ondeugdelijke aaraat was gezooorgd, belde ik HP. Daar was dit/mijn nieuwe exemplaar al bekend. Vreemd. Iets klopt niet. Het apparaat was niet nieuw. Waarom hoor ik dat niet? Ook de eerste kkoper had kennelijk problemen met het apparaat gehad. In Limburg zeggen ze dan: ik voel mij in de tas gezeken. Schande.

Beste NIel, Bedankt voor het invullen van een review. Wat vervelend om te lezen dat deze situatie is ontstaan. We hebben zojuist direct geprobeerd om u hierover telefonisch te spreken, om zo de verwarring die hierin ontstaat weg te nemen. Helaas hebben we u niet kunnen bereiken. We willen graag met u naar deze situatie kijken en u vragen om contact met ons op te nemen. Alvast bedankt voor de reactie! Groeten, Redable

Levering NIET in 1 dag

product was goed... levering niet. ik had de switch 24 uur later nodig voor een klus. Levering duurde 48 uur waardoor ik op zaterdag nog een keer naar die klant kon.... Zet anders levering 48 uur dan kan ik zelf de keuze maken. Nu niet

Beste Dre, Bedankt voor het invullen van een review. Wat vervelend om te lezen dat deze situatie is ontstaan. Uiteraard proberen we al onze bestellingen met de grootst mogelijke zorg en volgens afspraak te leveren. Wegens de landelijke maatregelen tegen het coronavirus kunnen leveringen momenteel helaas soms langer duren dan gebruikelijk, omdat de huidige situatie ook een enorme impact heeft op onze vervoerders. Wij betreuren het dat uw bestelling in dit geval voor een dermate grote overlast voor u heeft gezorgd, waarvoor onze excuses. Groeten, Redable

Goed product en service

gewoon goed en snel geleverd.

Goedkoop uw product kopen

Het juiste product ontvangen alleen was het onduidelijk wanneer het pakket kwam. De binnen 24 uur klopte niet.

nette afhandeling

Ik had een ip camera gekocht die niet voldeed aan mijn verwachtingen. Kon het gratis terugsturen, deze afhandeling verliep heel duidelijk en netjes. ook kreeg ik het van het geld snel terug. Het s een betrouwbare leverancier.

Heel goede afhandeling en service

Snelle orderverwerking en communicatie. Verzending correct en direct.

Goede ervaring. vandaag besteld morgen in huis

Ik heb goede ervaring met deze leverancier. 2 keer een bestelling geplaatst. vandaag besteld morgen in huis bij beide. en de prijs was ook gunstiger dan veel andere online verkopers. aan te raden

Over Redable

Redable is een veelzijdige en dynamische ICT-leverancier met maar één doel; De technologische wereld een stuk eenvoudiger achterlaten dan we het vonden.