nette afhandeling

Ik had een ip camera gekocht die niet voldeed aan mijn verwachtingen. Kon het gratis terugsturen, deze afhandeling verliep heel duidelijk en netjes. ook kreeg ik het van het geld snel terug. Het s een betrouwbare leverancier.

Heel goede afhandeling en service

Snelle orderverwerking en communicatie. Verzending correct en direct.

Goede ervaring. vandaag besteld morgen in huis

Ik heb goede ervaring met deze leverancier. 2 keer een bestelling geplaatst. vandaag besteld morgen in huis bij beide. en de prijs was ook gunstiger dan veel andere online verkopers. aan te raden

Prima site

Via de van tweakers kwam ik op de site van Redable terecht. Ik heb een laptop van Asus bij hun besteld en de volgende dag heb ik het netjes binnen gekregen.

Goed en netjes

De website ziet er goed uit en voelt vertrouwd aan, het product was netjes geleverd, helaas wel een dag te laat, maarja wat wil je ook als je besteld op de drukste dag ooit van DHL. Een klein verbeterpunt: Hoewel het goed is dat jullie veel contactmogelijkheden hebben (bijv via whastapp) mag de reactietijd wel iets korter, het duurde eenmalig 1,5 dag voor er reactie was.

Positieve ervaring

De beschrijving van het bestelde product was duidelijk. De verwachte levertijd werd duidelijk aangegeven (het product was niet op voorraad). Het bestelproces verliep eenvoudig. De bestelling werd enkele dagen eerder dan de vermelde leverdatum geleverd. Dat is altijd een mooie meevaller.

Top service!

Snelle en correcte levering van hetgeen besteld is. Vanwege verkeerd besteld ook een RMA moeten aanvragen en dit is ook snel en prima afgehandeld. Kom hier zeker nog terug voor overige bestellingen.

Zeer goede service

DHL had een verkeerd tracknummer meegeleverd. Redable was makkelijke te bereiken, zeer vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon en de volgende dag was het pakket er. zeer goede service. heel tevreden.

Uitmuntende beschrijving laptop

Mijn keuze voor Redable was een uitmuntende beschrijving van mijn laptop. Daarnaast een vlotte en nette aflevering en dat voor een nette en concurrerende prijs.

Niks anders dan lof!

Overzichtelijk, goede prijs kwalitieit, goede service. Veel producten direct op voorraad en altijd netjes op tijd geleverd.

Goed product, prima levering.

Niets op aan te merken.

Fast delivery. Good packaging.

Very satisfied. Fast delivery as they promised on the web page. Package was delivered without any problems.

Nu 2 keer iets besteld bij Redable

Nu 2 keer iets besteld bij Redable, een Philips curved monitor en later een HP printer. Werkt helemaal prima. Snel en netjes geleverd en bestelproces is heel makkelijk en betrouwbaar. Kortom, Redable staat bij mij naast Coolblue, Bol.com en Amazon als een vaak snellere en goedkopere optie voor ICT klaar!

Uitstekende service, supersnelle levering, scherpe prijzen

Redable stuurde binnen een dag mijn bestelde beeldscherm toe. Kan niet beter! Ook de communicatie rond de verzending is top. Kortom, niets dan lof!

Zeer goede service had all in one besteld maar zat geen muis en toetsenbord bij stond wel op foto

Zeer goede ne correcte service

Ik moest mijn order (i.v.m. Corona crises) annuleren. Werd hier door de medewerker zeer correct en snel geholpen. Ook de betaling, die ik al had gedaan, de volgende dag al op mijn rekening terug.

Vrijdagmiddag besteld en op zaterdag al in huis.

perfecte service. Ook als het een keer niet goed gaat!

Uitstekende communicatie en zeer snelle levering.

Menig webshop kan hier een voorbeeld aan nemen qua communicatie en snellelevertijden als mede de service.

Netjes op tijd, ondanks de Corona-situatie

Netjes op tijd, wel een grote doos voor een klein dingetje :-)

Snelle levering, goede communicatie, klantgericht

Snelle levering, goede communicatie, klantgericht

Top actie!

Van de week attendeerde een collega me op een actie van jullie voor een gratis Laptop Desk Stand ivm het thuiswerken door het Corona virus. Ik deze standaard vandaag binnen gekregen. Dank daarvoor!

Goed product en een scherpe prijs

Snelle service en het product goed verpakt

Snelle levering, product perfect verpakt!

Over Redable

Redable is een veelzijdige en dynamische ICT-leverancier met maar één doel; De technologische wereld een stuk eenvoudiger achterlaten dan we het vonden.