Snel en degelijk, goede communicatie ondanks de Corona crisis

Vlak voor en bij begin maatregelingen van de maatregelingen rondom de Corona crisis snel een nieuwe monitor, toetsenbord en Notebook gekocht.. zelfs in deze toestanden in een a twee dagen geleverd op een prima tijdstip. Goede communicatie en prijs en meer dan goede logistiek. Zeer tevreden.

Alerte reactie met bijbehorende service

De levering zou een dag te laat zijn. Na een mailtje van mijn kant hebben ze gekeken of het anders was op te lossen en dat lukte ze. Perfect!

top zeer tevreden

Top zeer tevreden

Bestelling geplaatst en net op tijd bezorgd. Keurig verpakt.

Zoals je het verwacht

Scherpe prijs, snelle levering, goede service

Correct verzonden en volgende dag in huis.

Scherpe prijs en maken hun belofte waar.

Great products, cheap prices, fast delivery!

No complaints at all. Even though I had to return a product, the experience was still top notch and everything was handled very fast and easy.

Support, telefonisch contact, meedenken

Support voldoende , telefonisch contact prettig, meedenken met klant, flexibel ingesteld, logistiek kan beter

zoals beloofd de volgende dag geleverd

de verpakking was voor mij vreemd de laptop in orginele goed beschermde verpakking deze zat in een doos waar wel zes laptops in konden echter zonder opvulling dus tijdens verzending heel veel ruimte om heen en weer te schuiven. tip misschien toch opvul materiaal gebruiken.

Garantie voor een defect product werd correct afgehandeld.

Goede winkel, snelle levering

Een monitor gekocht bij Redable. Goede prijs in vergelijking met andere winkels. De levering was snel, zoals beloofd. Nette service en geen enkel probleem gehad.

Is gewoon goed!

Nette en vlotte levering

Prima ervaring

Mooie prijs voor een UPS gekregen. Moest wat langer erop wachten maar werd netjes via email op de hoogte gehouden

Aardige mensen en goede service

Zie titel

Snel en gratis bezorgd. Zeer goed verpakt

Voor het eerst iets besteld. Goede info op website. Duidelijk bestelproces. Keurig op de hoogte gehouden over levering. Ze doen wat ze beloven tegen een goede prijs. Op basis van mijn ervaring een aanrader.

Je zou willen dat meer bedrijven zo'n werkethiek hadden. Om te beginnen, heerlijke website, super overzichtelijk, intuïtief, veel info. Redelijke prijzen Ongelooflijk goede service: Redable is telefonisch, via chat, en mail op ieder moment (kantooruren) bereikbaar voor vragen en advies. Bovendien houden ze je zelf constant op de hoogte over vorderingen (in mijn geval moest er een nieuwe bracket en grafische kaart besteld en geïnstalleerd worden) en verzending. En nog aardige mensen ook! Van harte aanbevolen, ik zie geen reden om ooit nog ergens anders te zoeken.

Hier bestel ik graag

Webshop die doet wat het beloofd. ruime voorraad, overzichtelijke site, goede prijs kwaliteit. En snelle levering.

Snelle en zeer correcte levering.

Bestelling geplaatst, binnen 30 minuten reactie en een telefonische vraag van Redable. Omdat het al 17:00 was verwachte ik niet dat het de dag erna al geleverd zou worden maar dit was buiten de service van Redable gerekend! TOP!

Slechte levering

DPD heeft voor 1e levering in woning waar 2 bedrijven zitten op de bel van verkeerde bedrijf gedrukt waar niemand aanwezig was. Wij vonden een briefje met hierop de melding dat wij pakketje 12 KM verderop konden gaan ophalen. Bij nabellen zowel bij DPD alsook bij Redable en uitleg gegeven dat DPD pakketje nog een keer moet afleveren, is bij beide bedrijven gewillig geluisterd echter geen actie ondernomen. Uiteindelijk dus pakket toch maar bij depot opgehaald.

Beste Onno, Bedankt voor het invullen van een review. Wat vervelend om te lezen dat u onze service op deze manier ervaart. We willen het graag voor u bekijken. Kunt u het ordernummer met toelichting naar [email protected] mailen? Wij kijken dan graag via die weg met u mee naar deze situatie. Alvast bedankt voor de reactie! Groeten, Redable

Snelle levering en prima prijs

Snelle levering en prima prijs

Goed, maar net niet perfect

Lenovo chromebook gekocht, volgens opgave website en klantenservice met HDMI, ....niet dus. Na tel contact, toch besloten om te houden en een USB-c > HDMI dongle aan te schaffen. Dit werkt ook, alleen jammer dat ik hiervoor wel € 4 verzendkosten moest ophoesten. Dit had niet nodig geweest als de informatie juist was geweest.

Superservice en uitgebreide product keuze!

Supergoede ervaring met Redable, van advies tot ruime productkeuze en uitstekende levering.

Goede site en Chat werd uitstekend behandeld.

Wat ik zocht was dmv een goed search engine goed te vinden en te vergelijken. Omdat ik vragen over het product had chat gebruikt. De vragen werden snel en professioneel behandeld.

tevreden geleverd zoals beloofd

Geleverd zoals beloofd, snelle reactie goede service bedankt

Bij het kopen van een laptop ben ik prima geholpen. De levering ging ook helemaal goed.

Oosterveldsingel 45 7558PJ Hengelo

085 - 7608816

Over Redable

Redable is een veelzijdige en dynamische ICT-leverancier met maar één doel; De technologische wereld een stuk eenvoudiger achterlaten dan we het vonden.