prompt geleverd wat ik besteld heb

Besteld, op de aangegeven dag gekregen wat ik besteld heb, een laptop. punt je van aandacht. je kunt wel een alternatief aflever adres opgeven, maar geen service punt van de vervoerder, DHL, in dit geval Verder teverden. ook prompt antwoord op mijn email vraag

Lenovo laptop snel geleverd.

Ruimen keuze/ prijs

Onderdelen voor mijn Qnap Nas besteld. Ideaal om via whats app vragen te kunnen stellen om het juiste product te bestellen. Mooie prijs voor product spreekt me zeker aan. Zal zeker vaker hier bestellen en aanraden!

Sneelle levering

Snelle levering.

Scherpe prijzen en snelle levering

Een van de scherpste prijzen van Nederland (voor wat ik besteld heb). De levering was direct de volgende dag. Top verpakt en directe communicatie via de e-mail.

goede prijzen snel geregeld

computer besteld nergens goedkoper en volgende dag in huis

Een van de weinigen....

Als eerste, één van de weinige bedrijven die op 26-12-2019 nog een 21 inch all in one uit voorraad konden leveren. De Lenovo V530 54,6 cm (21.5") voor een mooie prijs en met de aller nieuwste processor! 9de generatie i5.... 2de kerstdag 26ste besteld, 28ste in huis. Netjes! Ook precies op de opgegeven tijd (Op de minuut!) bezorgd, toeval? Maar wel lekker. Jammer dat Lenovo deze all in one levert met een bedraad toetsenbord en muis... Helaas kon ik het niet omruilen bij Redable, maar nu krijg ik dan alsnog een tegoedbon van 10,- voor het plaatsen van een review. Doen ze goed! Moeten meer bedrijven doen. Wij doen er toch moeite voor? En misschien besteed ik het wel aan een draadloos toetsenbord... Je weet maar nooit.

Betrouwbare leverancier

Ondanks de feestdagen is de draadloze muis snel geleverd. Volgens de informatie op de website zou de muis via Bluetooth werken, dit is niet juist deze werkt draadloos via een 2,4 GHz USB invoer apparaat. Verder tevreden over de werking, prima. V7 MW500 Vertical Ergonomic 6-Button Wireless Optical Mouse with adjustable DPI - Black - -1E

Uitstekende service!

Bestellen en verzenden ging makkelijk en snel. Toen bleek dat de kabel die ik had uitgezocht te kort was voor mijn toepassing, hebben ze dat heel netjes afgehandeld.

Geen duidelijkheid over de retouraanvraag

De bestelling is snel gedaan, met goed advies van de medewerkers van de klantenservice Maar de afhandeling van een retour duurde voor mij te lang. Het is een geautomatiseerd proces. Omdat ik op zoek was naar snelle vervanging wilde ik graag meer weten over de status. De klantenservice kan niet meer informatie geven, dan de ene regel die ik ook zie als klant. Dit vind ik een gemis, want bij aankoop en advies stond de medewerker wel centraal en niet het systeem. En dat was voor mij de reden dat ik bij deze winkel heb besteld.

Beste A. Blankespoor, Bedankt voor het invullen van een review. Wat vervelend om te lezen dat u onze service op deze manier ervaart. Wij doen onze uiterste best om onze retouraanvragen zo snel mogelijk te behandelen en u verder te informeren over het proces. Om dit proces zo snel mogelijk te laten verlopen, wordt u hier als klant volledig automatisch en direct per e-mail over geïnformeerd. Wij nemen verder uw feedback erg serieus en zullen dit noteren. Dit doen we om zo voor de toekomst onze service verder te kunnen verbeteren. Groeten, Redable

Snelle service want producten zijn binnen 1 werkdag geleverd. Nadeel is dat je niet achteraf kunt betalen.

Snel, prima communicatie en geen loze beloftes voor een prima prijs

Verder zoeken naar een andere leverancier is niet nodig.

Snelle en goede service voor een scherpe prijs

Telefonisch met medewerker gesproken over de configuratie. Voldoende kennis van zaken. Levering conform afspraak.

Snelle levering scherpe prijs

Helaas was er onduidelijkheid over de voorraad van een bepaalde laptop maar uiteindelijk contact over geweest en de volgende dag geleverd.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

ik ben zeer tevreden

alleen was ik verrast, dat ik Office 365 nog moest bijkopen. Dat had u nergens vermeld en dat had ik wel verwacht. eigenlijk had ik verwacht dat de HP Probook compleet zou zijn.

Accuraat, snel, vriendelijk. Wat wil een mens nog meer?

Prima deskundige telefonische ondersteuning. Vlotte levering van mijn bestelling.

Geheel volgens verwachting

Bestelling geheel volgens verwachting geleverd. 1 klein puntje ter verbetering - de foto op de site komt niet overeen met geleverd product want lijkt oudere versie.

Zeer snelle levering!

Redable is telefonisch goed bereikbaar en helpt je bij het bepalen van je keuze. In mijn geval een laptop.

Bestellen zoals het hoort

Overzichtelijk, goed geprijsd, goed bereikbaar. Besteling ging naar wens en op tijd geleverd. Zo zie ik het graag.

communicatie slecht

pc bij (goede) buren afgeleverd, maar ik moet het wel zelf halen. ik wist niets van aflevering bij buren zodat ik 3 dagen later Redable belde waar mijn pc bleef. kreeg uitleg, foutje en excuses.

Beste Barry, Bedankt voor het invullen van een review. Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling bij de buren is bezorgd en u hier geen directe melding van heeft ontvangen. Dat had natuurlijk niet mogen gebeuren en wij nemen uw review erg serieus. Dit doen we om zo voor de toekomst onze service verder te kunnen verbeteren. Wij willen u graag veel plezier toewensen met uw aankoop. Groeten, Redable

Overzichtelijk bestelproces en transparante afhandeling

Bij Redable zeer scherp geprijsde Surface Book 2 aangeschaft. Prijsverschil was wel erg hoog ten opzichte van andere zaken (incl. Microsoft Online Store). Zekerheidshalve maar even gecheckt of het inderdaad om meest actuele model ging. Goed te woord gestaan door Klantenservice Redable. Afhandeling en aflevering verliep ook keurig waarbij ik tussentijdse afhandeling kon volgen via diverse (voortgangs)emails. Tot dusver zeer tevreden ook met 1e dagen gebruik Surface Book. Wat een mooi apparaat.

Uitzonderlijk goed

Nu twee keer een bestelling geplaatst welke de volgende dag perfect verpakt geleverd zijn. Zelf een fout artikel besteld, ook dat is netjes opgelost.

Snelle levering en scherpe prijs

Ik kwam uit op Redable vanwege de scherpe prijs. De communicatie verliep uitstekend: heldere procedure en duidelijke uitleg. Levering ging razend snel.

Overzichtige website en snel geleverd, top!

Ondanks het zware product (UPS) is deze toch snel en helemaal gratis geleverd. Duidelijke website en redelijke prijzen. Top, ik zou er opnieuw bestellen.

Oosterveldsingel 45

7558PJ Hengelo

085 - 7608816

Over Redable

Redable is een veelzijdige en dynamische ICT-leverancier met maar één doel; De technologische wereld een stuk eenvoudiger achterlaten dan we het vonden.