Met behulp van Boilergarant zelf mijn eigen boiler gereviseerd. Wel even goed doorvragen want er was in eerste instantie wel sprake van een misverstand.

klantvriendelijk

Tijdens een telefoongesprek voor informatie bij een reparatie bleek dat ik een klein onderdeel vergeten was mee te bestellen. Ze waren zo vriendelijk dit onderdeel zonder betaling nog die dag te versturen. Klasse!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Voorzien van de juiste informatie en snel geleverd

Perfect!

Gewoon super. De airco werd netjes de volgende dag geleverd met alles erop en eraan. Duidelijke extra handleiding erbij waarin alles staat uitgelegd. Van het aansluiten tot het vullen en ontluchten van het systeem. Het was een fluitje van een cent! De airco (Haier Tundra Green) draait als een zonnetje. Hier gaan we meer bestellingen plaatsen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd en super service

Snelle levering en heel duidelijke antwoorden op mijn technische vragen

Vlotte levering

Alles perfect geregeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, keurig afgeleverd. Mooie boiler

Het hulppakket kan beter. De aftapkraan is van inferieure kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Onvolledig en licht defect product

Product (keukenboiler) werd tijdig geleverd, maar er ontbrak een afvoerslang. Die had apart bijbesteld moeten worden, zo werd gezegd (stond niet bij de productbeschrijving). Verder waren de afdichtingsringen van een verkeerde maat, zodat er van afdichting geen sprake was. Mijn monteur was in totaal (incl het ophalen van ontbrekende en verkeerde onderdelen) ca. 3 uur bezig met het monteren. Totale extra kosten € 242,==.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Helemaal prima!

Makkelijke website en snelle levering. Bij opmerkingen gevraagd om een specifieke afleverdag, en dat is prima gelukt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd en meegedacht over een aanpassing

Super snel de spullen geleverd en een extra bestelling ivm andere lengte leiding ook snel geleverd en meegedacht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles netjes en snel geleverd 👍

Helemaal goed

Website is duidelijk en overzichtelijk, winkel is prima bereikbaar en bestelling was snel op te halen

Goede service bij problemen

Een probleem met mijn airco is uiteindelijk prima opgelost door een vakkundige monteur.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vandaag alle spullen netjes ontvangen. Nog niets draaiende, maar dat komt goed. Alles nog ingepakt. Tot nu toe zeer tevreden over de communicatie en levering Top

Snelle levering. Goede informatie

Pakket afgehaald in de winkel. Goede uitleg gekregen dor een zeer vriendelijke dame

• Zou u ons aanbevelen? Ja

een perfecte en goed afhandeling van onze deal

Bij Boilergarant een airco besteld ,de andere dag in huis . maar een kleine vergissing er zat geen muurbeugel bij de verzending , meteen opgebeld en gemeld dat er geen muurbeugel bij was . Geen probleem wordt vandaag meteen opgestuurd en ja de volgende dag had ik hem ontvangen , en de airco is al volop in bedrijf . Boilergarant hartelijk dank voor de goede en snelle service en correcte afhandeling van onze deal . Ik zal u echt aanbevelen om bij u iets te kopen gr Nico

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Airco goed afgeleverd en probleempje prima opgelost!

Onlangs een airco split unit gekocht, keurig afgeleverd en goed verpakt. Er miste een onderdeel deze is direct (opnieuw) verzonden zonder moeilijk te doen. Fijn om te zien dat ze niet alleen maar goed kunnen afleveren, maar ook wanneer er problemen met de goederen zijn daadwerkelijk direct reageren en het oplossen! Bedankt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wij hebben de boiler binnengekregen

Helaas kunnen wij u nog niet beoordelen, aangezien deze nog opgehangen moet worden etc...dus helaas. Graag wat later de volgende revieuw!

zeer terug gesteld!

ik stuur het morgen terug. geen gratis bevestigen bij. geen aansluitkabel . dus kan niet gebruiken en als aanraken het is buiten garantie, slim hee!!!! morgen stuur het terug.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle levering, prima contact.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle bestelling, snelle levering. Redelijk duidelijke website.

Levering prima, Boilergarant is aan te bevelen. Alleen de Tesy boiler zelf... onmogelijk om op te hangen. Ook de montageinstruktie is waardeloos.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website, snelle levering en goed product.

Zeer tevreden met Boilergarant. De transporteur heeft klanttevredenheid niet hoog in het vaandel staan. Dat was jammer en zeker een gemiste kans. Deze kan nog wat leren van de service gerichtheid van de transporteurs van o.a. Coolblue en BOL.COM

Besteld en bezorgd!!!

Bestelling verliep soepel van de levering van de airco

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, oogt mooi en goed rendement

De boiler werd snel geleverd. Hij oogt ook wel mooi met de ledverlichting, en na een bad heb je nog steeds warm water. (hadden we bij de vorige boiler van een ander merk en zelfs groter volume niet)

Netjes en duidelijk

Bestelling geplaatst, keurig geleverd op pallet. Buiten unit van de airco was echter erg stoffig/vies. Duidelijke (keurig vertaalde en uitgebreidere dan de engelse) Nederlandse handleiding. Let wel dat je enigszins een degelijk gevulde gereedschapskist nodig hebt (sleutel 14,16,17,19,22) Inc. Electra geredschap. (kabelmes, striptang evt adereind hulsen + tang) misschien mag dit erbij vermeld worden bij aanschaf aangezien ik geen froot fan ben van de bahco, en een moment sleutel heeft niet iedereen in huis. Alle componenten specifiek en netjes verpakt. Keurig keurig! Van mij een 9+ M. Wiggers

Over Boilergarant

Filter op Taal