geweldig

super snelle bezorging de volgende dag de boiler in huis.

Snel en correct

Goede ervaringen aanbevelingswaardig.

Goed verpakt en snel geleverd

Niet still

Had een electrisch kacheltje besteld de tesy Levering en service heb ik niks over te klagen Maar in de beschrijving stond stille werking Nou stil is hij niet, ding maakt een "t" herrie op ze Rotterdams gezegt Dus omschrijvingen op de site zijn misleidend helaas .

Panasonic Airco (met buiten-unit) gekocht. Alles is prima verlopen qua levering, netjes op tijd. Na het openen van de verpakking bleek de buitenunit transport schade te hebben opgelopen. Na contact is deze meteen zonder problemen omgeruild. De Installatie handleiding is eenvoudig en voldoet aan de meeste vragen.

Snelle verzending en concurerende prijs.

Boiler Tesy besteld, snelle verzending en product was goed verpakt. Boiler functioneert storingsvrij en ziet er mooi uit. Hopen dat de boiler dit ook de komende jaren blijft doen. Tot zover zeer tevreden over boilergarant.

Ik kreeg direct antwoord op de vraag die ik via het contactformulier stelde. Daarna snelle levering van het door mij bestelde product.

Telefonisch extra informatie kunnen krijgen

Ik ben erg tevreden met Boilergarant. De apparaten die zij aanbieden kun je ook op andere plekken kopen maar zij hebben een handige keuzehulp en je kunt ook even bellen om te overleggen. Bezorging binnen 24u!

Echt top!

Super! Netjes geleverd, bij vragen kun je altijd bellen en dan geven ze advies/antwoord, goede handleidingen op de site! Kortom top tent!

Besteld en volgende dag in huis...super

Tesy 150 ltr besteld met nstallatie materialen. Keurig geleverd. Wel een deukje in de boiler door omvallen in de vrachtauto. Gelukkig aan de achterzijde en boiler werkt nog goed. Nu afwachten hoe hij blijft werken maar heb er vertrouwen in.

makkelijk en netjes

duidelijke website, en snel geleverd. makkelijke keuzehulp alleen de complete installatie-set viel een beetje tegen (inhoud en kosten technisch)

Accuraat

Snelle levering en op tijd bezorgd tel.goed bereikbaar zonder uitgebreid keuzemenu.

prima geregeld

Ik had nog nooit wat besteld via internet, dat doen mijn kinderen of mijn kleinzoon. Maar door het virus heb ik mijzelf in afzondering gezet ben 81 jaar dus hoor bij de risicogroep. Dus even geen kinderen in huis en geen kleinzoon. Degene aan de telefoon van jullie heeft mij wegwijs gemaakt en dat is prima gelukt. Aardige meneer en zeer vriendelijk

Dit bedrijf is telefonisch goed bereikbaar. Ik had een order samengesteld en gekozen voor zelf afhalen. Bij het afhalen werd ik keurig te woord gestaan. De order werd nagelopen en ik bleek niet alles nodig te hebben. Eea werd er afgehaald en ter plekke verrekend. Alles werd netjes in mijn auto gezet. Bij installatie klopte alles. Bij dit bedrijf kom ik zeker terug.

Snel geleverd en vriendelijke chauffeur.

Gebeld voor info, besteld en ontvangst

Wij hadden wat problemen met service van de vorige boiler, daarom gebeld en enige vragen gesteld. Antwoorden waren goed, hebben wij de nieuwe boiler besteld, en ontvangst ging prima. Nieuwe boiler opgehangen, en sinds dien werkt het naar behoren, BEDANKT voor de service.

super bedrijf

zeer snel

Ze doen geen enkele moeite

Levering ging snel. Maar de btw aanpassen aan het weiland is te veel werk. De klantenservice weet dit ook in 1 zin allemaal af te handelen

Supertevreden

Supersnelle levering, ik ben tevreden!!!

Zeer goede antwoorden op mijn vragen, supersnel geleverd. Top!

Ik ben zeer tevreden

super snelle levering

Binne 24 uur was er weer warm water

Goed geholpen

Boilergarant heeft mij goed geholpen bij het kiezen van een boiler. Nooit eerder gedaan dus ik had nogal wat vragen. De Tesy boiler kwam na bestelling gelijk de volgende dag aan wat fijn was omdat ik de dag daarna een afspraak had met de installateur. De Tesy hangt inmiddels en ik heb vandaag de TesyCloud geinstalleerd. Dat was overigens wel een gedoe. Maar uiteindelijk is het gelukt. Nu maar hopen dat de boiler inderdaad doet wat hij moet doen (besparen en antikalk zijn) en dat hij lekker lang meegaat.

Snelle service, informatie over evt. relatie met cv kan beter

Mijn zonnecollectoren waren kapot. Om dit in principe klimaatvriendelijke systeem te vervangen door een minder storingsgevoelig en minder complex systeem (minder buizen, pompjes en sensoren) heb ik besloten extra zonnepanelen te plaatsen en tapwater met elektrische energie te verwarmen. Daarbij gebruik ik de smart functie van de Tesy boiler (veel instelmogelijkheden, geeft makkelijk leesbare en bruikbare informatie) om zo veel mogelijk te verwarmen op het moment dat mijn panelen stroom produceren. Zo denk ik nog steeds klimaatvriendelijk bezig te zijn en ben ik ook voorbereid op de eventuele situatie dat de salderingsregeling afgeschaft wordt. Zonnepanelen hebben ongeveer 2,2 zoveel oppervlak nodig als zonnecollectoren om dezelfde hoeveelheid warm water te maken. En zijn ook nuttig als de boiler al vol met heet water zit. Qua investeringskosten is het goedkoper dan zonnecollectoren. Boilergarant levert snel en doet er een duidelijke Nederlands talige handleiding bij. Wat ik miste was informatie over de relatie met zonnepanelen en over de koppeling met mijn CV. Toen mijn installateur vroeg of ik de boiler wilde koppelen aan de CV, zodat ik - net als eerder met mijn zonneboiler - met mijn CV achtervang had, of niet wilde koppelen, had ik geen antwoord.

Snelle levering, boiler goed verpakt met duidelijke beschrijving

Eenvoudige montage dankzij de extra beugel die mee besteld was. Filmpje op site maakte het aansluiten gemakkelijk.