Geweldig levering binnen de 24 u

S middags besteld en de volgende dag om 9u voor de deur. Wel had de transporteur geen mailtje gestuurd voor de aflevering dus ik was duidelijk verast. Ook de chauffeur welke het pakket afleverde was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Vlotte reacties en snelle levering.

Supersnelle levering (binnen 20 uur).

Duidelijke web site. Duidelijke betaalinformatie en bevestiging. Zeer uitgebreide handleiding in Nederlands en goede prijs voor een 120 Liter smart boiler. Hij wordt pas volgende week gehangen en ik kan pas echt goed beoordelen na 1 of 2 jaar. Maar eerste indruk is een 10+.

Snelle levering, mooi en goed product

Duidelijke website, concurrerende prijzen en een kwalitatief goed product. Ook de klantenservice is goed, geeft duidelijke info over hoe en wat.

Alles netjes geregeld. Allen tijdstip van levering was een verrassing.

Alles netjes geleverd ga hem morgen uitpakken en gereed maken voor installatie. Alleen het tijdstip van levering was onduidelijk. Zou eerst tussen 16u en 17u zijn. Daarna een aanpassing na 18u. Vervolgens een vraag of het ook na 19u kon. Waar wij OK hadden geantwoord. Echter er kwam niemand na 19u. Tot onze verrassing stond de auto de volgende ochtend om 7u voor de deur. Gelukkig was ik wakker en heb toen de boiler netjes geleverd in ontvangst genomen

Super geleverd

Alles netjes en snel geleverd 👍 top boiler

Perfect en zeer snel

Mijn bestelling is zoals belooft binnen 24 uur bezorgt helemaal top

Snelle levering. Goede klantenservice.

Boiler besteld. Binnen 1 werkdag binnen.

SnelleLevering

De eerste keer was de zending beschadigd en liet de chauffeur de zending op straat omvallen. De tweede keer na het uitpakken zat en plakkerige substantie op het kunststof en het electronica display en weet nog niet hoe je het eraf krijgt. Mooi apparaat en mooi instructie boekje waarin wel een tekening ontbreekt.

Snel en netjes geleverd

Binnen 24 uur geleverd

In orde van begin tot einde

Zeer vakkundig en snel geholpen door Boilergarant.

Zeer positieve ervaring, daar ik zelfs werd gebeld door een medewerker die mij vertelde dat ik veel te veel installatiemateriaal had bijbesteld. Deze materialen zijn van de order afgehaald en het geld is zeer snel teruggestort. Dat mag je service noemen...!!

Top service.

snelle levering, goede prijs

snelle levering en goede prijs.

Boiler niet op de afgesproken dag bezorgd.

Vervoersbedrijf had boiler niet ontvangen terwijl ik een mail van BoilerGarant had gehad van de bezorgdatum. Zelf met vervoersbedrijf gebeld en zij hebben ervoor gezorgd dat ik vandaag de boiler bezorgd heb gekregen. Ik ben er gisteren de hele dag voor thuis gebleven. Jammer dat ik geen bericht heb ontvangen.

Telefonisch zeer correct geholpen

Goed advies via site en supersnel geleverd !! Deze klant is heel tevreden over het leveren en het product.

Volgens afspraak geleverd, de keuze schakelaar tussen 1200 en 2400 watt is handig voor zonnepanelen bezitters. Op 1200 watt kun je overdag meer van je eigen opgewekte stroom gebruiken, dit is van belang als de salderings regeling stopt

Ik heb nu de 2e boiler aangeschaft. Net als de erste een prima levering met duidelijke instructie.

Prima werkende boilers beide zijn een Tess. Prijs is goed en voor een handige klussen of vakman zijn de boilers relatief snel en netjes te monteren.

goed geholpen

bezorgd op de afgespoken tijd

Correcte afhandeling

Snelle bezorging en alles goed verpakt

Twee werkdagen en ik had alles in huis. Super!

Betrouwbaar

Correct betrouwbaar en snelle bezorging

Superservice

Ik ben goed geholpen

prima airco, handleiding zou beter kunnen

Ik heb de airco woensdag binnen gekregen. Zelf geïnstalleerd op een moeilijke plek. De afsluitdop van de binnenunit zat vreselijk vast. Slechts met behulp van een potige buurman die ook over groot gereedschap beschikte is het gelukt de afsluitdop te verwijderen. Verder verwijst de NL mbv cijfers naar de afstandbediening. Helaas is er geen afstandbediening getekend met die cijfers. Ook de Engelstalige handleidingen zijn onvolledig. Er staat bijvoorbeeld nergens waar de "ionizer" voor dient.

Mooi op tijd geleverd goeie service