Accuraat

Makkelijk en accuraat bedrijf ,vriendelijke hulp bij vragen over artikelen en accesoires.

Prima communicatie en uitleg

nvt

uitstekend

vlotte afhandeling

Snelle levering van de artikelen besteld

Telefonisch goede support van de technische vragen gesteld. Snelle levering van de artikelen besteld

Heel goed advies gekregen

Vriendelijk, zakenkundig en snel.

Fantastische service, ongekend goed

Ik ben fantastisch telefonisch geholpen, door hun advies een nieuwe boiler uitgespaard, Super goed

geweldig

Handig apparaat. Het werkt ook goed. Maar meest geweldig vond ik de hulp die ik telefonisch kreeg, toen het bij mij niet werkte. Dat advies opgevolgd (klem andersom) en het werkt.

Prima levering en service

Prima levering en service

Snelle levering duidelijke websait

Snelle levering en goede service

Ik was nog iets vergeten erbij te bestellen, dit was geen probleem dit werdt vlekkenloos verwerkt.

Na vele jaren stopte de boiler er mee. Boilergarant gebeld en super vriendelijk en goed geholpen. Helaas kon ik het zelf niet verhelpen maar de zelfde dag stonden zij er en hebben het vakkundig en tegen een mooie prijs verholpen. Super service.

Buiten de snelle levering is ook de webshop overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik

Goed geluisterd en daarna advies gegeven tevens oplossing aangedragen en dat alles binnen 1 werkdag , top!!

Mijn boiler bellisimo gaf geen warmwater meer, ik belde met Boilergarant, kreeg een duidelijke uitleg, direct een link toegestuurd om de onderdelen te bestellen plus handleiding. Volgens het stappen te werk gegaan. Prima werk !!!

Snelle reactie op je mail en een goede uitleg op je vraag

Behulpzaam

Een vraag via e-mail gesteld. Correct beantwoord incl. Url naar het juiste artikel. Levering is daarna naar tevredenheid gebeurt, incl. telefonisch contact met de koerier over het afleveren vh grote pakket. Tevreden klant hier.

Vlotte en correcte hulp zowel via telefoon als per mail

Drie jaar geleden mijn Tesy BelliSlimo gekocht via boilergarant.nl. Door de hardheid van het water in mijn woonplaats, was ontkalking helaas na drie jaar al nodig. Ik woon in België, waar Tesy helaas minder bekend is en ik niet onmiddellijk een HVAC-installateur vond die me kon verder helpen. Daarop nam ik telefonisch contact op met Boilergarant en vroegen ze me om gedetailleerde foto's van de onderkant van de boiler te nemen. Op basis van die foto's werd ik per mail goed verder geholpen. Enige klusvaardigheid als koper is wel aangewezen. ;-) Ik kocht twee anodekits voor mijn boiler. Eén om de boiler onmiddellijk te herstellen, de andere zodat ik in de toekomst minder lang zonder warm water zou zitten. Er kwam maar één kit toe per post, maar na een mailtje werd ook de tweede kit onmiddellijk opgestuurd. Ik schrijf niet vaak reviews, maar Boilergarant heeft mijn aanbeveling zeker verdiend na dit weekend!

snelle levering.

correcte levering en snel

Heel goed product en vriendelijke mensen

super snel

zeer goed

Zeer snelle en correcte levering.

Super snel geleverd helemaal top

Super snel geleverd helemaal top

Netjes op tijd geleverd..

Gewoon goed

Snel geleverd volgens afspraak

Werd 5 minuten van te voren nog gebeld voor tijd bezorging

Nette levering

Ik was opzoek naar een mooie gevel-afwerking voor een klant van mij. Levertijd was bij AircoGarant wat langer maar kwalitatief wel beter. Toch maar gedaan en geen spijt van, ziet er top uit, bedankt!

Gildenstraat 8

3861 RG Nijkerk