Een perfecte boiler, een mooie aankoop.

Goede aflevering

We zochten een boiler voor een vakantiehuisje, waarin we een oude 50 liter Inventum hadden hangen. Omdat vee nieuwe boilers een andere hoogte/breedte verhouding hadden, konden we geen 50 liter meer plaatsen. Zo kwamen we bij Boiler Garant en Tesy voor een horizontale 80 liter boiler. Meteen aangesloten op de oude leidingen met flexibele buizen. De boiler heeft halfduims aansluitingen. De temperatuur is regelbaar. Ik miste alleen de uitleg voor de elektrische aansluiting. Bij het opmaken van de afdekken werd dit wel duidelijk waar de draden ingeschroefd konden worden. Na 2 uurtjes konden we weer lekker douchen.

Goed betrouwbaar bedrijf

Ondanks de slechte ervaring met het koeriers bedrijf is het pakket door toedoen van boiler garant netjes en zorgvuldig verpakt verstuurd en ontvangen

Uitmuntend, snel, correct en goede aftersales

Uitmuntend, snel, correct en goede aftersales

Vandaag besteld morgen in huis. Aansluiten was zo gebeurd

Een grote ramp

Service is een hele grote ramp,echt geen aanrader... Eens hun geld ontvangen, laten ze u stikken

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Makkelijk bestellen, vlotte levering, boiler goed verpakt, keurig binnen gezet.

Zeer tevreden over de wijze van bestellen wat eenvoudig gaat. Daarna word je met diverse mails op de hoogte gehouden van het verdere verloop/transport/aflevering.Product, 120 liter boiler, goed verpakt en keurig binnen gezet.

Tot op heden beslist goede ervaring

Bij verschillende vragen een goed antwoord Levering keurig op tijd Bellen geeft geen ellen lange wacht tijden en menu's Goede prijs voor de boiler

levering correct maar communicatie kan beter.

- bij boiler zat overdrukbeveiliging; die had ik onterecht apart meegekocht. Dat werd niet opgepikt; telefoontje was wel zo netjes geweest. - boiler werd niet, zoals beloofd op website, volgende werkdag maar 1 dag later bezorgd. - telefoon werd niet opgenomen. - op e-mail werd niet gereageerd. - geen informatie over retourneren. Daardoor extra kosten gemaakt. ======================================================= Boilergarant reageert snel: - zegt toe extra gemaakte extra verzendkosten voor haar rekening te nemen. - wijst ook op nagekomen belofte over snelheid verzenden; hoe snel bezorgd wordt is buiten hun invloedssfeer. - geeft aan dat meeleveren overdrukbeveiliging (inlaatcombinatie) bij aankoop boiler wel degelijk op hun website wordt vermeld; heb ik kennelijk niet opgepikt. Sorry.

Boiler geleverd prima

Mooie compacte boiler voor goede prijs!

Besteld en geleverd conform wat verwacht mocht worden.

Goed te vinden site met alle informatie.

Via kennis kreeg ik het linkje van de site, uitleg en technische gegevens zijn heel Duidelijk alles staat erop. Snel invullen bestellen én betalen na drie dgn stòje eea op de stoep.

prima boiler

Tesy boiler 15 liter gekocht voor plaatsing onder kraan in werkplaats. De boiler is prima geïsoleerd en verliest weinig warmte. Wel een aparte schakelaar geplaatst om de boiler aan/uit te kunnen zetten zonder de stekker er uit te trekken. Aparte 7 bar inlaatcombinatie geplaatst=maximale werkdruk boiler. Nu 4 weken in gebruik en werkt super!

heel goed

Bestelling gedaan een dag later geleverd heel goede service . mooi boiler voor een mooie prijs .

Goed advies en gekocht

Formulier ingevuld en teruggebeld door boiler garant binnen 2 dagen. Prima te woord gestaan en geholpen in de jungle van mogelijkheden voor een additionele 2e boiler voor een 2e badkamer. Snel afgehandeld en snel geleverd.

Top service.

Gebeld voor informatie omtrent voorraad. Uur later alles opgehaald incl. toebehoren tbv installatie.

Krijgt wat je koopt, niet meer...

Je krijgt wat je koopt, een boiler. Maar zonder de nodige accessoires. Denk aan een elektriciteit kabel of een fatsoenlijk veiligheidsgroep. Uiteindelijk werkt het door de loodgieter die wist wat voor type dit was en dat je zelf nog wel even aan de slag bent... Overigens is de service en behulpzaamheid op locatie matig om het netjes te zeggen. Conclusie: het werkt en dat is fijn, maar de volgende keer zal ik zeker ergens anders dit regelen en niet aanraden aan familie en vrienden.

Scherpe prijs, goede service & snelle levering

tevreden klant

Na 2x goed

Nadat ik eerder al een keukenboiler had besteld en deze goed en snel had ontvangen, ook een grote 120ltr besteld dit ging niet helemaal vlekkeloos , verkeerde( horizontaal ipv verticaal)ontvangen en door het weekend en de feestdagen bijna een week op de boiler moeten wachten, ik moet wel eerlijk zeggen het werd wel direct opgelost.

De importeur van TESY elektrische boilers zit in Barneveld waar ik ook woon. Op dit moment door C. wat lastiger communicatie maar via de telefoon kreeg ik alle antwoorden op mijn technische vragen. Op hun verzoek via de site besteld en een half uur later kon ik hem ophalen. Prima afhandeling. Een dag later de oude 110 liter gasgestookte boiler verwijderd en de volgende dag de TESY 50 liter MODECO elektroboiler gemonteerd. Klopte allemaal met de beschrijving en weer een dag later het systeem opgestart. Lukte goed allemaal en met plezier de eerste douchebeurt ervaren. 50 Liter lijkt misschien niet veel maar bij een instelling van ca. 70 graden levert dat gemengd ca. 120 liter douchewater op. Genoeg voor 2 snelle of één heel lange douche beurt. De boiler is goed instelbaar en heeft optische temperatuur en status-indicatie. Voor € 315 incl. BTW maar ex montage en materiaal een goede manier om van het gas af te gaan. Mede door het feit dat ik enkele zonnepanelen bezit. In twee opzichten een goede zaak dus.

prima prijs goede kwaliteit zeer snelle levering

prima prijs goede kwaliteit zeer snelle levering

Levering compleet en snel

zeer snelle levering en corect . zelfs chaufeur heel behulp zijn. dank u wel

snelle bezorging

ook telefonisch prima geholpen .

Top, bestelling snel binnen. Ondanks Corona.

Prima.