klik, betalen klaar. helder

Gewoon goed

Gewoon alles ok

TOP

Gistermiddag besteld, vandaag in huis!! Da's top. Assortiment niet supergroot, maar net genoeg. Volgende keer weer. (Maar ik hoop nog wel even met mijn boilertje te doen...)

Goede telefonische informatie

Telefonisch informatie gevraagd over de boiler, kreeg een duidelijk antwoord met nadere waardevolle adviezen erbij.

Goede telefonische informatie

Bestelling goed ontvangen

Ik had wel graag een duidelijkere melding willen hebben dat ik mogelijk een aansluit set moest bijbestellen. Ik heb dit set uiteindelijk nog nabesteld.

snelle service

werd goed naar me geluisterd en tips gegeven

Goede service, snelle levering, verpakking perfect

Snelle correcte levering

Fijn bedrijf

Prima snel geleverd.

Prima advies, vlot geregeld

Duidelijk site en info, telefonisch prima aanvullend advies, bij afhalen vlot en netjes afgehandeld.

Redelijk makkelijk te bestellen via de website. Snel verzonden en prijs kwaliteit dikke prima

Alles volgens afspraak. Doet wat beloofd wordt en geen gedoe. Top

Uitsekend

Goed advies, snelle levering

Snelle reactie en levering.

Mijn eerste ervaring met boilergarant is geweldig. Zoals gezegd volgende dag geleverd.

goed geholpen

In eerste instantie een verkeerde boiler geleverd gekregen, na een telefoontje de volgende dag al de juiste boiler in huis. De andere gelijk terug gestuurd.

Snelle levering.

Snelle levering en een mooie boiler. Jammer dat er geen anode extra bij is.., want die moet over 2 jaar alweer vervangen worden. Misschien kan er eentje in het pakket dat erbij zit, gestopt worden??

Geen problemen gehad, met bestelling. Helaas was de aflevering wel goed maar de bezorgtijd werd minder dan 24 uur veranderd. Dit was voor mij het enigste probleem.

Snelle levering en vriendelijk aan de telefoon

Goede duidelijke informatie bij producten en simpel te bestellen, zeer snelle adequate levering waarover men goed wordt geïnformeerd.

Snelle levering, correct afgehandeld

Nette boiler, snel geleverd