Snelle verzending

Woensdagavond besteld, maandagochtend in huis. Netjes een mail met de locatie van de bezorger. Deze mail zou voor het mooie net iets eerder mogen komen, dan kun je plannen/zorgen dat er iemand thuis is. Nu kwam de mail binnen en een paar uur later was de bezorging al. Je kunt niet altijd zo snel schakelen...

Gewoon goed

Leveren volgens afspraak en is het niet compleet word alsnog super snel geregeld

Supersnelle levering en goede communicatie

Binnen 24 uur na bestelling 2 boilers geleverd. Bezorging was perfect gecommuniceerd.

Snel, correct, doen wat ze beloven

Snel, correct, doen wat ze beloven

Aardig en zeer behulpzaam. Ik heb heeeeeeellllll goede ervaringen mee gemaakt. Perfecte bedrijf met perfecte personeels

Goede service en snelle levering

Goed bereikbaar voor vragen en advies. Werd dezelfde dag nog geleverd door een van de medewerkers die in de buurt woonde.

Goede onderdelen service

Vind het wel vreemd dat boilers in combinatie met CV wordt geadviseerd en door uw J.W wordt ontraden.

Boiler

Boiler besteld met als doel terugleverkosten en gas te besparen, als voorverwarming van de combiketel Zocht een vloermodel met droog verwarmingselement. Uiteindelijk bleek alleen Tesy nog vloermodellen te leveren. Aangesloten middels slimme stekker van HomeWizzard, bij negatieve stroomprijzen wordt de boiler gratis opgeladen. Bijbestelde aansluitset voldeed niet. Te kleine diameter aanluitslangen, heb zelf twee nieuwe moeten kopen ( zou anders ten koste zijn gegaan van de water capaciteit, nu 6) Ook bijgeleverde aansluitsnoer bleek te kort. boiler liggen verzonken, kost wat extra moeite om de tape goed om de nippel te wikkelen . Beschrijving aansluitset kan beter, had deze dan niet besteld Levering verder zeer snel , apparaat bleek goed verpakt.

Prima bezorging en na services.

Duidelijk wanneer bestelling komt. Complete levering. Wat onduidelijkheid over electrische aansluiting. Gebeld en omgaande oplossing per email.

Goed advies en zorgvuldige installatie

Via internet hebben we ons voorbereid, we hadden een voorkeur voor Tesy. Contact gezocht met Boilergarant en uitgebreid advies gekregen via de telefoon. Blijkt Boilergarant ook een showroom te hebben in Nijkerk. Daarheen gegaan om de apparaten te bekijken en een keuze te maken. Ook daar kregen we vakkundig advies. De installatie was een uitdaging omdat er een gasgestookte boiler moest worden verwijderd… 180 Liter, dus een enorm gevaarte, op zolder. Met veel creativiteit en geduld is de oude boiler afgevoerd en de nieuwe geïnstalleerd. Duidelijke uitleg van de TesyCloud app (gebruik niet de Tesy app van 4 jaar oud)! Als je een elektrische boiler zoekt dan zou ik zeker de Boilergarant showroom bezoeken!

Positief

Na mijn bestelling van de Tesy 120 Liter boiler met droge keramisch verwarmingselement kwam er achter dat de lengte van deze boiler net iets te groot was was deze zonder veel problemen kunnen omzetten naar de 100 Liter. De RVS-ophangbeugel kon ik eerder krijgen om deze voortijdig te kunnen plaatsen. Snelle verrekening van het verschil 120 liter naar 100 liter boiler. Voor mij een zeer positieve ervaring met BOILERARANT.

Helemaal volgens afspraak

Via website besteld en betaald. Keurig via mail op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling en netjes binnen de tijd bezorgd. Overigens met een vervoersbedrijf die ook een pluim verdient. Chauffeur belde dat hij voor de deur stond en met hem afgesproken waar hij het pakket kon achterlaten.

Goed geholpen door technische afdeling

Boiler onderhoud gegeven met behulp van boilergarant heb ik onderdelen besteld. Goede service. Personeel klantvriendelijk. Top

Zoals afgesproken

Zeer correcte bestelling en aflevering, via track @ trace keurig op tijd en keurig verpakt afgeleverd op het adres. Top !

Elektrische boiler zaterdag besteld met expressie levering. Maandag morgen om 10.00 uur stond hij bij mijn klant. Kan weer lekker douchen. Uitstekend, zeer tevreden. Simon.

Na een jaar kapot, gevolgd door de slechtste service ooit

Gekocht voor installatie in nieuwe woning. Is tijdens de verbouwing een maand of 2 even in de doos gebleven. Daarna geinstalleerd, en nauwelijks een jaar gebruik gaat hij niet meer aan. Na wat heen en weer gemail ontdekt dat 1 van de warmtesensoren de termische beveiliging in laat gaan. De "service" die we dan kregen was: Een nieuwe sensor opgestuurd krijgen met een pdfje met installatie instructies en zelf maar mogen uitzoeken hoe we monteur moeten spelen. Nadat dit niet geholpen had krijgen we het leuke "aanbod" om hem te laten ontkalken voor €400. Echt te belachelijk voor woorden... dat is bijna de nieuwprijs.

Goede snelle reactie.

Goede snelle reactie.

Alleen heb geen factuur gekregen

TOP bedrijf

prima producten, goede klantenservice, zeer snelle verzending

De service is altijd goed en vriendelijk

Mijn eerste Tesy boiler (kalkvrij) werkt nog steeds zeer goed, een verwarmingselement was kapot, en de technische dienst heeft mij uitmuntend advies gegeven en geholpen. Daarom mijn tweede boiler deze close in ook bij jullie gekocht.

bijna top geregeld

prima website, overzichtelijk en bestellen gaat gemakkelijk. Deze keer wel het nadeel dat er tussen de bevestinginsmail dat het verstuurd zou worden en de daadwerkelijke levering 3 dagen wachttijd zat en je zo niet snel verder kon.

Verrassend goed geholpen

Verrassend goed geholpen bij het zoeken naar het juiste onderdeel als service in een winkel helemaal top

Super fijne communicatie en snel geleverd

Fijne levering snel ook, je krijgt ze ook snel aan de telefoon als je vragen heb! Al met al zijn wij enorm tevreden en door de duidelijke uitleg van jullie site hebben we zelf de boiler opgehangen

Telefonisch goed bereikbaar en dienstverlenend

Boilergarant is een goede zaak die me goed te woord staan als ik ze bel. Zeker aan te bevelen.

Bedrijfsgegevens

Gildenstraat 8

3861 RG Nijkerk

033 200 2551

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.