makkelijke website, snel in huis.

prima voor elkaar.

Doen wat ze beloven!

Doen wat ze beloven

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering.

Tevreden Alleen jammer dat er geen stekker bij zat. Was niet duidelijk aangegeven

Goede prijs en snelle levering

Product voldeed volkomen aan de verwachting en omschrijving. Zelfs meer dan dat, want er werd ook nog een inlaatcombinatie bijgeleverd, welke ik gemist had in de omschrijving.

Altijd top service

Top producten Super snelle service En veel kennis als je belt helpen je ze heel snel

Gemakkelijk keuze, correcte levering

Prettige website om een keuze te maken.

een prima ervaring

Zeer klantvriendelijk/hulpvaardig

De Tesy Bellislimo 100 door ons eigen montagebedrijf laten monteren maar helaas gaf deze na inschakelen een foutmelding over een sensor die niet aangesloten zou zijn. We kregen het zelf niet opgelost dus de volgende ochtend meteen contact opgenomen met Boilergarant en een uur later stond de monteur voor de deur met een nieuwe sensor! Zeer blij met deze geweldige snelle en goede service en aardige mensen!!

Boiler veel te laat geleverd en zonder iets te laten weten

Boiler aan andere kant van de weg afgeleverd waar we hem zelf zijn kunnen gaan halen. Ligt niet zozeer aan boiler garant maar aan de transporteur!!

Valt erg tegen

Tesy boiler besteld Geen Nederlandse gebruiksaanwijzing Snoer bij besteld volgens filmpje op de site zit er een oogje aan de aardedraad dus niet En volgens de site zit er 5 jaar garantie op wat nergens terug is te vinden in de papieren

Uitstekende service.

Ik had snel mijn bestelling in goede staat ontvangen. Wat wil je nog meer. Snel en goed.

Snel en makkelijk kunnen bestellen en snel thuis

Ging heel snel en goed bedankt

snelle levering, goede service

bij levering van mijn Grohe blue home, was een onderdeel defect. binnen 2 dagen had ik het onderdeel met briefpost in de bus goede service!!!

Alles klopt

Snelle reactie en levering

Klantenservice reageert snel op vragen, product snel en goed verpakt geleverd en de boiler doet het erg goed.

Alles oké, graag weer.

Goed product, snelle levering.

bestellen en levering snel/goed volgens hun beschrijvingen.

voor de levering geen klachten.

Snel en duidelijke levering

Duidelijke website en snel geleverd

Op webshop staat nog het oude type boiler

Tesy boiler 50 ltr via webshop besteld, bij aflevering blijkt en na telefonisch contact dit een nieuw type te zijn . Hierdoor aanpassingen moeten doen voor het plaatsen van de boiler. Zorg dat de webshop up to date is

Goed geleverd

De levering is goed en snel gebeurd. De communicatie via de mail ook

Mooi design

Makkelijk in gebruik, snel aan te sluiten. Aangesloten aan de bestaande CV ketel. Even afwachten wat het gasverbruik gaat doen. Goed advies erbij gekregen.

Uitstekende apparatuur en fijne mensen die meedenken.

Allereerst voordat ik verder ga een 10+ voor Yannick. Meedenkend en snel reagerend met positieve insteek. De, in mijn geval, boiler van 150 liter kwam snel keurig afgeleverd en goed verpakt. Nu nog even wachten op de loodgieter die hem moet installeren. Dank jullie wel team. Groet, Peter Doorgeest.

top winkel

Snel en goed geleverd,