Mooie website met groot assortiment. Scherpe prijsstelling. Snelle levering en goede communicatie naar de klant.

Vragen goed beantwoord en toen snel geleverd

Ik had wat vragen over een boiler en over de bezorging. Omdat onze boiler ineens was stukgegaan hadden we snel een nieuwe nodig. 20 uur na mijn telefoongesprek stond de bezorger voor de deur. Het enige opvallende: op de website heeft de boiler een afgeronde driehoeksvorm maar de geleverde is rond. Gelukkig past hij onder ons schuine dak

waardeloze service

Een boiler ontvangen die slechts 1,5 liter heet water geeft. Loodgieter heeft deze geinstalleerd. Enige oplossing die geboden wordt is terugsturen en dan gaan ze er naar kijken. Ondertussen zit je dan zonder en kan je 2 x de kosten van een monteur voor deinstallatie en weer installatie betalen. In 1 woord: teleurstellend.

Snelle levering en bij vragen snel contact.

Prima service.

Had bij Boilergarant een Tesy elektrische boiler 80 liter Modeco besteld, en wilde deze laten monteren waarbij gelijk de CV ketel en het expansievat moesten worden verwijderd. De monteurs kwamen keurig op tijd. De CV weghalen was geen probleem. De boiler monteren bracht een uitdaging met zich mee, want de muur was een gipswand. De monteurs zijn toen even langs een bouwmarkt gereden om een houten plaat te halen die tussen de boiler en de muur gemonteerd kon worden. Alle niet meer gebruikte leidingen zijn keurig afgedopt. Toen ze weg waren bleek er toch een klein mankement; de afvoer waarlangs de boiler overtollig water kan lozen bleek te lekken. Meteen met Boilergarant gebeld, en gelukkig bleken de monteurs nog in de buurt. Binnen half uur waren ze terug om het probleem op te lossen. Sindsdien heb ik geen problemen meer met de boiler gehad.

best goed

Ik ben erg tevreden met het product dat ik heb gekocht, we hebben na lang onderzoek besloten het te kopen. Het uiterlijk, de esthetiek en de wifi-verbinding zijn geweldig. Het voldeed ruimschoots aan mijn behoeften.

Goede boiler

Boiler is goed spullen die erbij zitten is troep

Goed product dat snel geleverd is

Ik telefonisch goed geholpen en er werd na bestelling snel geleverd

Snelle levering.

Vandaag besteld voor 1600u en morgen in huis klopt helemaal. Z

Snelle levering, weinig informatie bij product

Na beoordeling van diverse soorten en maten boilers kwam ik uit bij de Tesy5 liter uitvoering. Deze is relatief goedkoop en eenvoudig te installeren (dacht ik). Verder wordt er verwezen naar een bijlage (1) die echter nergens is te vinden. Kortom, waarschijnlijk een prima product (moet natuurlijk nog eerst een tijdje in gebruik zijn voor je daar iets over kunt zeggen) maar wat meer info zou toch wel wenselijk zijn.

top top top

vriendelijk bezorger geholpen met boiler op ze plaats zettewn top!

Prima technische ondersteuning. Niet gebaseerd op duurste model verkopen. Prima

Zie boven

goede Service

goede service

Slechte communicatie over order en levering

Duurde 4 dgn voordat ik een track entrance code kreeg en dus de volgende dag ineens moest regelen dat er iemand thuis was voor ontvangst. Boiler is eenvoudig te monteren en functioneert prima.

Duidelijke website

Ruime keuze , goed verpakt voor verzending. Boiler werkt prima met duidelijke handleiding.

Vrijdag besteld zaterdag in huis dus kon niet beter..

snelle bezorging, goed verpakt

Een hele mooie boiler ontvangen, en is gemonteerd in gebruik genomen heel erg tevreden

Duidelijke site.

Gemak dient de mens

Gemakkelijk om te kiezen met de keuzen hulp Ook eenvoudig te bestellen en afrekenen rekenen Snelle levering

Ik beveel dit bedrijf voor iedere klant aan

Heb net airco nummer 5 en 6 ontvangen. Soms opgehaald bij vriendelijke mensen. Nu laten bezorgen ook helemaal goed. Fijn bedrijf met goede producten en scherp geprijsd.

Boiler is nog niet geïnstalleerd maar de aanschaf verliep vlekkeloos. Klantenservice echt top Snelle levering. Koerier was online te volgen. Meer dan 100 procent tevreden

Vragen vooraf deskundig beantwoord en levering door eigen mensen.

Super team bij Boiler Garant

Met de levering van mijn nieuwe boiler was er iets niet goed gegaan. Het team van Boiler Garant heeft dit meteen op een perfecte manier opgelost !

Bestellen en leveren binnen de 20uur. Mooie boiler;makkelijk aan te sluiten en te plaatsen. Nu nog even wachten tot er terug water is op de camping.

Snelle levering en top prijs!

Snelle levering en top prijs!