100% tevreden.

Ik ben uiterst tevreden over Boilergarant. Heb inmiddels al twee boilers gekocht en ben enorm blij met deze aanschaf. Snel na de bestelling in goede orde ontvangen. De service is prima en ben ook zeer tevreden erover. Boilergarant is een Topper.

Heel vriendelijke en telefonisch naar een oplossing gezocht,. Zonder problemen.

Snelle en keurige levering

Goede service, snelle levering.

Voordat ik bestelde telefonische contact gehad. Zeer goed advies gekregen. Bestelling volgende dag binnen.

Snelgeleverd

Snelgeleverd

Goed en snel geleverd, gewoon keurig

Goede product/ prijsverhouding, snel geleverd.

Goede product/ prijsverhouding, snel geleverd. Moest nog wel even puzzelen bij het aansluiten van de stekker van de Tesy boiler omdat het Italiaans systeem is maar is te doen en werkt perfect.

Prima boiler.

Positief

Zeer positief.

Had artikelen besteld er zijn helaas verkeerde dingen geleverd. Waar gewerkt wordt worden foutjes gemaakt. Dit is na een mailtje naar hun direct opgelost. Had de goede spullen wel al binnen maar hun mail dat het in behandeling was nog niet. Dit zegt voldoende over de service van dit bedrijf dus zeker een aanrader.

zeer goed

Naar informatie heb gevraagd aan de telefoon ben ik zeer goed geholpen . En netjes thuis afgeleverd .

Snelle service en prijs kwaliteit is goed

Goede leverancier

Heeft ook kennis van de producten die ze verkopen.

Super snel en goed te bereiken

Goede te bereiken, meedenkend en adviserend. Op voorraad dus snel geleverd.

snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Heb wel moeten mailen voor gebruikershandleiding wifi.

Snel en okay

Mijn boiler vertoonde deuken en werd super snel omgeruild

prima bedrijf!

alles volgens afspraak en door mij telefonische vragen correct en prettig beantwoord

Prima levering en service!

Ik belde met een vraag en werd netjes geholpen!

Slecht

Er zit een bijzonder slechte informatie bij over de installatie van de boiler!

Uitstekend geadviseerd, makkelijk te bestellen, snel geleverd en goede materialen

Besteld en binnen de beloofde tijd geleverd

Prima ervaring bij mijn aankoop bij boilergarant. Binnen twee dagen geleverd en alles zoals je kunt verwachten. Buffervat stond op een pallet die tot in de gang is afgeleverd. Buffervat zat goed ingepakt en ongeschonden afgeleverd. Ook een compliment naar de bezorger uiteraard.

Besteld en binnen de beloofde tijd geleverd