Prima geadviseerd.

Het advies heeft ertoe bijgedragen dat ik een nieuwe boiler bij jullie gekocht heb . De boiler doet zijn werk prima.

beste technische service en advies!

Super goed klantenservice en georganiseerd logistiek

beste technische service en advies!

Super goed klantenservice en georganiseerd logistiek

Klacht: De nieuwe airco is al bijna 5 jaar oud bij leveren

De binnenunit is geproduceerd 02 2019, de buitenunit 05 2019. Je verwacht een nieuw product, als je nieuw koopt. Als ik dit had geweten zou ik verder gezocht hebben. Helaas kwam ik er pas achter na montage Hoe wordt dit opgelost? Met vriendelijke groet Wilfried Luschen 0622785965

Geachte Heer Luschen, hartelijk dank voor ons plezierig telefonisch onderhoud. Wij zijn blij, dat het misverstand uit de wereld is genomen. Zoals besproken is de door u aangeboden korting van ruim €500,00 gebaseerd op een ouder model airco. Deze nieuwe airco dateert weliswaar van 2019, maar is ongebruikt en geheel fabrieksnieuw. Onze garantievoorwaarden zijn ook op uw airco van toepassing, waardoor u er zorgeloos van kunt genieten. Wij wensen u veel koele zomers toe! Met vriendelijke groeten, Team AircoGarant

Kwaliteit en snelle levering

Duidelijke website en snelle service

Fijn dat er ook bedrijven zijn waar alles loopt zoals afgesproken en ook snel. Aardige jongens die onze nieuwe elektrische boiler hebben geïnstalleerd!

geweldig geholpen

Ging boiler ontkalken en wist niet precies wat ik nodig had, mailtje gestuurd, snel reactie met advies besteld en 2 werkdagen verder alles binnen. nog wat advies gevraagd per telefoon, in 1 woord geweldig

goede service

fijn winkel

Erg tevreden

Toch maar even gebeld om nog wat dingen te vragen. Zeer vriendelijk en goed geholpen. Nog een paar goede tips gekregen

Denken mee, geven goed advies, snel verzonden.

Ik heb afgelopen week mijn electrische boiler ontkalt en de mannen van Biolergarant hebben meegekeken en me goed advies gegeven over wat ik moest vervangen en wat ik moest doen, heel erg fijn. Ook het pakketje wat ik bij ze had besteld was dezelfde dag verzonden. Kortom, snel en goed, nogmaals bedankt.

Denken mee, geven goed advies, snel verzonden.

snelle service en goede uitleg bij vragen

Bij vragen over een warmtepomp boiler ben ik goed geholpen. Boiler snel gelvert.

Overzichtelijke site, snelle en juiste levering, zeer tevreden!

Overzichtelijke site, snelle en juiste levering, zeer tevreden! Mooi product en makkelijk monteerbaar

De bestelde items waren zelfs één dag sneller geleverd dan voorzien. Ik ben tevreden.

goede uitleg en service

Na telefonisch contact is mij goed uitgelegd wat de mogelijkheden waren. Ik heb besloten om de oude boiler te vervangen. Als ik regelmatig onderhoud (ontkalken) zou hebben gepleegd had ik nog een paar jaar verder gekund met de oude boiler. Maar voor deze prijs was vervangen een goede optie.

Goed geholpen snelle levering

Ik bestelde. En moest onverwacht naar Spanje. Ik belde snel naar het bedrijf of ze de levering konden uitstellen naar de 29e december. Boiler en elec kachel kwamen keurig verpakt aan op de aangegeven datum en installatie super snel en makkelijk zelf te doen. Website geeft ook goed aan wat je nodig hebt om te installeren. Zodat je niet 5 keer naar de bouwmarkt hoeft te rijden :)

Aan de hand van het filmpje en de keuze hulp een boiler en onderdelen besteld. Volgende dag al in huis.

zeer goed

zeer goed ,netjes, correct en snel geholpen.

Fijn

Snelle levering, mooi duidelijke invormatie over het product. Wel zou de gebruiksaanwijzing/ instalatie uitleg wat beter kunnen. op een video van de boiler is het opzich goed uitgelegd maar hele andere verbindingen dan in de bioler die wij aan het instaleren waren. Voor de rest top.

De benodigde boiler en kraan waren snel te vinden

Helemaal top

Besteld, betaald andere dag door zeer beleefde chauffeur geleverd. Helemaal goed.

goed bedrijf snelle levering

mijn ervaring is goed met dit bedrijf product is snel geleverd en als je wat wil te vragen hebt krijg je gelijk antwoord