duidelijke info en een goeie service, maar 1 klein dingetje

Voor de aanschaf van de boiler heb ik even wat informatie gewonnen bij de service, dit ging allemaal prima. Echter heb ik bij de boiler een ophang beugel besteld die niet samengaan met de bijgeleverde bouten voor de boiler op te hangen, die ben ik naderhand nog moeten gaan halen.

Zéér goede service - klantvriendelijk.

Verpakking boiler was licht beschadigd. Toch in ontvangst genomen. Maar bij nader toezien was er toch een deukje in de boiler. Contact opgenomen met Boilergarant. 's Anderdaags hadden we al een nieuwe boiler, zonder beschadiging, vergezeld van een retourticket. Ja, dan moet je wel de beschadigde boiler naar een inleverpunt brengen.... Maar dit is nu éénmaal de gang van zaken. Zéér vriendelijke dame aan de telefoon, en kordate aanpak - geen loze woorden! Dat telt heden ten dage!

Prima goede info

Goed en snel

Mooie kachel gekocht, product zoals omschreven, werkt goed. Is snel geleverd.

Goede en snelle reactie, bedankt!

Retour

Aankoop ging goed snel geleverd binnen aangegeven tijd. Terug sturen ging niet goed, blijkt dat er een verpakking om het artikel zat wat er niet aanzit bij levering. Nu houden ze bij hoog en laag vol dat de schuld bij mij zit, maar misschien is er wel een fout bij jullie gemaakt. Hou er ook rekening mee dat jullie mensen ook fouten kunnen maken.

snelle levering voor redelijke prijs

super

snelle correcte levering , bedankt

Halaas jammer

Na een maand stopt hij er mee. Met vriendelijke groet, Jaap Sijbranda 0653152795

Helaas slecht.

Goedendag, Na een maand is de boiler er mee gestopt, ik weet niet wat er aan de hand is. Hij brand rood, en word niet groen of blauw meer. Dus afgelopen weekend werd er niet gedoucht. Met vriendelijke groet. Jaap Sijbranda 0653152795