Helaas slecht.

Goedendag, Na een maand is de boiler er mee gestopt, ik weet niet wat er aan de hand is. Hij brand rood, en word niet groen of blauw meer. Dus afgelopen weekend werd er niet gedoucht. Met vriendelijke groet. Jaap Sijbranda 0653152795

Helaas slecht.

Topper in product en service (aanrader)

De boiler was kapot en dezelfde dag nog geholpen.

super goed en snel geleverd

Mijn eerste bestelling bij Boilergarant verliep niet zo heel goed. Had een keramisch verwarming element besteld voor mijn boiler en deze was beschadigd afgeleverd, dit kwam omdat deze was ingepakt in een kartonnen koker, dus weinig bescherming. Op gebeld naar Boilergarant en het probleem uitgelegd. Boilergarant maakte daar geen probleem van en vertelde mij dat ze zonder pardon een nieuwe op zouden sturen. Nieuwe ontvangen en onbeschadigd aangekomen ,nu goed ingepakt in een doos met veel chippies.

Helemaal top

Duidelijke pagina, goede uitleg, en snelle reaktie van het team

briljant

Ik werd vriendelijk te woord gestaan bij twijfel om welke boiler ik zou moeten kiezen. Uiteindelijk mijn keuze kunnen maken en de volgende dag de boiler in huis. Geweldige service, Nu moet de aansluiting en in werking stelling nog plaats vinden maar dat gaat helemaal goed komen door een vakman.

Vriendelijk, snelle levering en response

Helemaal goed

Keuringen en snelle service

Netjes aan de lijn en servicegericht.

Snel leverbaar

Goed om zaken mee te doen

De levering van mijn Boiler is perfect op tijd en netjes afgeleverd.

De levering van mijn Boiler is perfect op tijd en netjes afgeleverd. Alle onderdelen in orde, ik heb hem inmiddels geïnstalleerd en hij werkt perfect.

could be more correct

totally bullshit heater

• Would you recommend us? No

Fantastische service met een beetje bittere nasmaak

Fantastisch bedrijf met goede concurrerende prijzen en goede telefonische service. Al mijn vragen werden goed en ruimschoots beantwoord. Het verzenden van mijn bestelling gebeurde nog dezelfde dag. Wel jammer dat de verzending via DPD ging, want daar komt het woord service en klantvriendelijkheid niet voor. Kreeg een bericht dat er in de middag tussen twee en drie uur zou worden bezorgd. De koerier was inderdaad om die tijd bij mij in de buurt en is zeker drie maal voorbij mijn huis gereden. Reed 's-avond rond half tien nog steeds daar rond. Echter bezorgde mijn poakket niet. Zit je dus al die tijd voor niets aan huis gebonden. Geen enkel bericht ontvangen dat de bezorging niet lukte. Volgende ochtend gebeld. Ze zouden uitzoeken wat er gebeurd was en mij bericht terug sturen. Nooit meer wat van gehoord. Overigens werd er die middag opeens een nieuw bezorgmoment gecommuniceerd en toen werd wel binnen de afgesproken tijd mijn pakket afgeleverd. 23 uur later dan oorspronkelijk aangekondigd. Nu ik weet dat boiler garant verstuurd via DPD zal ik daar niet snel meer iets bestellen en ook niet aanbevelen helaas, want het bedrijf zelf is helemaal oke. Behalve dan de keuze om met DPD te verzenden.

Geweldig geholpen en goede service

mooi bedrijf

prima organisatie, en er word snel gehandeld

mooi bedrijf

prima organisatie, en er word snel gehandeld

Alles is perfect verlopen.

Alles is naar wens verlopen.Het is ook fijn dat je even kunt bellen voor informatie

Alles is perfect verlopen.

Online besteld en volgens omschrijving binnen 2 dagen geleverd.

Dik tevreden

Vlot geleverd, inclusief grebruiksaanwijzing, werkt prima.

Goede service komen afspraken zeker na. Groet Woningontruiming Ruttenberg

Doctor Willem Dreeslaan 14 3771 RW Barneveld