Alles is perfect verlopen.

Alles is naar wens verlopen.Het is ook fijn dat je even kunt bellen voor informatie

Online besteld en volgens omschrijving binnen 2 dagen geleverd.

Dik tevreden

Vlot geleverd, inclusief grebruiksaanwijzing, werkt prima.

Goede service komen afspraken zeker na. Groet Woningontruiming Ruttenberg

GOEDE ERVARING MET TESY

Hoewel onze eerste boiler wat te vroeg was overleden (na 3 jr) hebben we opnieuw dezelfde besteld . Wel deze keer met anti-kalk systeem. Indien goed voorbereid, eenvoudig (o.a. YouTube) zelf te monteren en aan te sluiten.

te vrede

Super snel geleverd bedankt

Gewoon, geen andere woorden voor, perfecte levering.

Keurig en op tijd geleverd wat er was besteld.

prima prijskwaliteit verhouding

zeer tevreden

Om te beginnen wil ik graag mijn waardering uitspreken voor de uitstekende klantenservice die ik heb ontvangen. Vanaf het eerste contactmoment was Senna Klinker zeer behulpzaam en stond het altijd klaar om al mijn vragen te beantwoorden. Hij gaf me goed advies om de beste airco-oplossing voor mijn huis te vinden. De installatie zelf verliep vlekkeloos. De handleiding was duidelijk en de benodigde materialen waren allemaal inbegrepen. Binnen no-time had ik de airco gemonteerd Voor het in bedrijf stellen kwamen Jerom en Dennis. mooi op tijd en met alle benodigde apparatuur. Ze werkten efficiënt en zorgden ervoor dat de montage snel en professioneel werd uitgevoerd. Echt een aanrader.

Op tijd en netjes geleverd.

Snel afgeleverd volgens afspraak.

Makkelijk bestellen, betalen , afhalen

Op zoek naar onderhoud middelen voor onze airco`s kwam ik de Advanced onderhoudsset tegen welke ook nog een mooie aanbiedings prijs had. Makkelijk bestellen, betalen en gekozen voor afhalen daar een collega om de hoek woont. Kreeg ook snel het factuur en afhaal bericht via de mail binnen. Kortom mijn eerste kennismaking is top.

prima boiler, prima prijs

prima boiler, prima prijs, zeer snelle verzending, erg fijn.

is prima op tijd geleverd

oke

Sneller Service goede Boiler

Goede boiler en snelle levering

Goed en snel geregeld

Snelle service. Ook telefonisch

Verkeerde koeleiding besteld. Retour snel terug betaald. Nieuwe koelleiding snel geleverd. Prima

Snelle levering, netjes verpakt , netjes in achterhuis gebracht, zeer goede service.

Slordig en eigenwijs-slechte website

Snelle levering van een beschadigde boiler in een meerdere malen geopende verpakking die weliswaar snel en na ampele verontschuldiging is vervangen.Chagrijnige reactie op mijn klachten via mail. Website raadt aan onderdelen te bestellen die niet nodig zijn.Aansluitslangen met slechte knelaansluiting deels onbruikbaar en vervangen door betere kwaliteit uit een bouwmarkt. De bij de boiler standaard geleverde inlaatcombinatie is een kwetsbaar onderdeel en is door mij vervangen door een robust exemplaar dat nauwelijk prijsverhogend zou zijn.Onnodig vindt Boilergarant en dus een nieuwe bestelling aan Boilergarant met relatief hoge verzendkosten.

De waterdruk van mijn Tesy boiler was helaas afgenomen tot een klein stroompje. Even langs BoilerGarant gereden en werd goed geholpen, het vervangende onderdeel kostenloos meegekregen. Was eenvoudig te vervangen. Deze boiler doet het nog wel even, maar mocht ik ooit een nieuwe nodig hebben, kom ik terug.

Duidelijke site mooie prijzen en snel geleverd

Zeer duidelijk site. Alles te vinden wat je wilt weten.

Betrouwbare webshop zeer tevreden

Goede service boiler besteld volgende dag geleverd top!

Gildenstraat 8

3861 RG Nijkerk