Pluspunten

Prijs en levering bij afhaalpunt is gratis,gemakkelijke site.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk en snel te woord gestaan. Levering exact als gepland. Goede prijs. Lage verzendkosten. Mogelijkheid om op te halen op meerdere locaties.

Details met maatvoering van de voorzetramen staan niet op de website.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel glas, duidelijke site, leuke mensen, mooi makkelijk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Als leek vond ik het prettig dat ik telefonisch goed advies kreeg over de verschillende dubbel glassoorten.

Meer informatie op de website plaatsen over driedubbelglas.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snelle levering, vriendelijke mensen aan de telefoon en mooi product! Zeer tevreden met ons tafelblad.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Makkelijk bestellen

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. 31 juli een bestelling ingevoerd (2 enkel glas ruitjes), vervolgens 3 weken niks van het bedrijf gehoord. Na een telefoontje bleken de fabrieken dicht te zitten. Dus gevraagd of de bestelling geannuleerd kon worden om het elders te halen (omdat ik het al lang nodig had). Kon niet, bestelling was al ingevoerd. Bedrijf heeft via de mail bevestigd dat het 30-8 klaar staat. Dus 30-8 1,5uur gesnipperd op het werk om het glas op te halen, blijkt het pas een week later klaar te zijn. Daarbij zegt het glasbedrijf dat het pas heel recent is ingevoerd, en nooit zo snel klaar kan zijn. Dus waarschijnlijk weer nalatigheid van inkoopglas door de bestelling te laat door ge geven

• Zou u ons aanbevelen? Nee

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Eerst een ruit besteld en de communicatie ging niet goed. Het is een tussenpersoon en het bleek dat ze alleen de informatie gingen doorzenden naar mij als klant toe. Ik dacht prima en kon de ruit netjes afhalen en alles was achter de rug. Vervolgens bij het ophalen van de eerste ruit bij de leverancier nog een ruit besteld. Dit ging niet goed want de factuur is verzonden naar Inkoopglas. Ik heb contact opgenomen met Inkoopglas en er werd niet naar mij geluisterd oftewel ik werd steeds onderbroken waardoor ze het verhaal niet begrepen. Vervolgens gingen ze dreigen met je krijgt de ruit niet terwijl ik die al had. Na meerdere pogingen heb ik de ruimte gekregen en heb het uitgelegd. Vervolgens werd de medewerker heel erg agressief en wou alles van mij noteren. Ik werd behandeld als een crimineel en vond dit erg vervelend. In mijn leven heb ik vaker iets gekocht via internet, maar nog nooit zo behandeld. Uit goedwilligheid gebeld zodat ze niets voor mij hoefden te betalen. Resultaat: slechte behandeling.

Luisteren, luisteren en nogmaals luisteren. Ik zal letterlijk NOOIT meer zaken doen met Inkoopglas.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

duidelijke bestelprocedure redelijke transportkosten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede comunicatie en denken ook mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Op iedere vraag wordt een vriendelijk antwoord gegeven. De kwaliteit van het geleverd product is hoog en voldoet aan de verwachting. Levering is vlot uitgevoerd.

Geen montageinstructie meegeleverd en ook niet op de website gevonden. Geleverd gladband was niet toereikend.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk en meedenkend

Sneller leveren ha ha

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Levering volgens afspraak, prima product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering na eenvoudige manier van bestellen.

Houden zo!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

uitstekende levering en prijs en kwaliteit

het zou fijn zijn ls het moment van leveren niet ops de dag maar op een interval van 2 uur kan worden bepaald

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Absoluut beste service betreft klantvriendelijkheid en bereikbaarheid.

Er blijken meer mogelijkheden binnen de verschillende glas producten te zijn die van te voren beter afgestemd moeten worden om mis verstanden te voorkomen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

prima product, stipte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bezorger zette het glas nog binnen voor mijn moeder.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelheid

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een relatief grote, ongebruikelijke order voor een serre van glas; Inkoopglas heeft eraan bijgedragen dat de serre er heel mooi bijstaat! - Snelle respons, - orderafwikkeling snel en correct, - netjes en open voor feedback, - 1 fout bij levering correct opgelost

-Glas was goed ingemeten en keurig afgeleverd, maar bij de glasproducten zat een verkeerde berekening en levering; Een meer accuraat advies en kennis over de bijproducten zal een extra meerwaarde opleveren voor Inkoopglas.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goed advies en scherpe prijzen Keurig nette monteurs echt vakmensen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super scherpe prijzen! En ik ben goed geholpen door vriendelijk personeel. Met een woord:TOP!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

levering correct

mee geleverde en geadviseerde glas kit en glasband niet in over een stemming met wat er nodig was.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gewoon tevreden

Gewoon goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima hoor!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en correcte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Inkoopglas

Filter op Taal