Top, snel geleverd, goed spul!

We hebben de Hawai-slinger als keycord gebruikt voor ons event "Zakenreis". Ze voldeden perfect. We hebben wel even werk gehad om de 600 productkaartjes van alle individuele keycords af te knippen :-)

Alles makkelijk te bekijken en snelle levering.

Mijn ervaring met jullie vind in een woord prima

Prima snelle levering.

snel en goed geholpen! Top service

Mijn eerste ervaring is goed. Er was een verkeerd product geleverd, maar dit is keurig en snel door het bedrijf opgelost! Ik zou hier zeker nog een keer bestellen!

Positief alles compleet en in één keer geleverd.

X

Uitstekende snelle service.

nvt

Snelle service en zeer tevreden

Super snel geleverd

Gister besteld en vandaag in huis. Verder verreweg de goedkoopste. Kwaliteit is uitstekend.

Nog niets ontvangen (inmiddels opgelost)

Ik ben nog steeds aan het wachten tot het bezorgd wordt. Volgens de App van PostNL zou het al bezorgd moeten zijn, de klantenservice van PostNL geeft aan dat ik geduld moet hebben. Nu denk ik niet dat het aan jullie ligt, maar op dit moment ben ik geen tevreden klant. (Nav deze reactie heeft HorecaBazaar direct contact met me gezocht. Ik krijg het bedrag teruggestort op mijn rekening, daarmee heeft HorecaBazaar het keurig opgelost)

Nvt

Nvt

Duidelijke website, snelle levering en een prima prijs

Ik heb een goede ervaring met Horeca Bazaar. De website is duidelijk, de levering snel en de prijzen zijn prima. Ook de klantenservice is netjes met een snelle reactie.

Hi, Dankjewel voor je review! Leuk om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt met onze webshop. Hopelijk kunnen we je in de toekomst nog eens van dienst zijn :) Groetjes Zoë

uitstekend

producten snel en in goede orde ontvangen. En hetwas een groot succes!

Hey M, Dankjewel voor het mooie punt! Fijn om te horen dat je producten snel in huis waren. Hopelijk heb je, of ga je, een mooi feestje kunnen bouwen met onze led armbanden :) Groetjes Zoë

Producten van goede kwaliteit

Klantenservice reageert snel en denkt altijd met je mee indien nodig.

Goedemorgen Dennis, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat mijn collega's je goed hebben kunnen ondersteunen bij de bestelling :) Groetjes Zoë

Groot assortiment voor redelijke prijzen

Hi Dave, Dankjewel voor je review! Hopelijk ga je veel plezier hebben van onze kunststof pitchers. Groetjes Zoë

Goede producten en geweldige service!

Hoi Martijn, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat mijn collega's je goede service hebben kunnen bieden! Groetjes Zoë

Product zoals omgeschreven, snelle levering

Hi Lana, Dankjewel voor de review! Goed om te horen dat we je product(en) snel hebben kunnen leveren. Groetjes Zoë

Stevenen pullen

Gaan niet kapot als ze vallen

Hey Dion, Dankjewel voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze pullen. Groetjes Zoë

Troep

Kwam alleen maar vuur en geen groen of witte rook

Hoi Gert-Jan, Dit kan kloppen, je hebt namelijk vuurfakkels besteld en geen rookfakkels. Dit staat ook in de specificaties van het artikel. Mijn collega heeft je een mailtje gestuurd, mocht je in de gelegenheid zijn om te reageren, willen we graag met je kijken naar een oplossing. Groetjes Zoë

Goed product snelle levering

Goedemorgen Danielle, Dankjewel voor de review! Fijn om te horen bent dat je tevreden bent met onze kunststof glazen, hopelijk ga je er nog veel plezier van hebben. Groetjes Zoë

Prima alles volgens afspraak

Bestelling geplaatst, keurig op de hoogte gehouden en geleverd, dus gewoon zo als het bij een goed bedrijf hoort te gaan

Hoi Carla, Dankjewel voor het mooie punt en de fijne complimenten! Goed om te horen dat we je goed hebben geupdated over de status van je bestelling. Hopelijk kunnen we je in de toekomst nog een keer aan feestartikelen helpen :) Groetjes Zoë

Gewoon hartstikke goed en snel geregeld

Gewoon hartstikke goed en snel geregeld

Hi Humphrey, Bedankt voor de review. Fijn dat mijn collega's alles snel voor je hebben kunnen regelen! Groetjes Zoë

Snel binnen, goed verpakt.

De sterretjes kwamen snel en goed verpakt binnen.

Goedemorgen Natasja, Dankjewel voor de review! Fijn om te horen dat je bestelling snel op de mat lag. Groetjes Zoë

Super bedrijf

Iets voor 18u nog iets besteld en de volgende dag keurig in huis Ook nog contact gehad met klantenservice en ook deze was keurig en behulpzaam! Ik kom hier zeker nog is terug !!!

Goedemorgen Marlinda, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen :) Groetjes Zoë

Top-ervaring

Bestelling op de juiste dag en adres afgeleverd en het zag er allemaal netjes uit.

Hi Thea, Dankjewel voor de mooie review! Fijn dat je bestelling helemaal goed is gegaan. Groetjes Zoë

Breaklights snel geleverd, kleur wijkt iets af

Hele snelle levering van de break lights, kleur is iets anders dan verwacht, de roze zijn in het donker meer paars. Ze werken gelukkig prima.

Hi S, Dankjewel voor de review! Fijn dat de breaklights wel goed werken. Vervelend dat de kleur niet naar verwachting is, ik ga het intern voorleggen zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Hopelijk ga je toch nog veel plezier hebben van de glowsticks. Groetjes Zoë

Over De Horeca Bazaar

De Horeca Bazaar biedt u de feestartikelen om uw gasten non-stop te entertainen. "Beleving" is dan ook het kernwoord waar de Horeca Bazaar zich op richt! Natuurlijk spelen ook de andere must haves en promotie artikelen voor horeca en evenementen een cruciale rol bij De Horeca Bazaar.