Prima kerstmuts

Goede prijs/kwaliteit verhouding! Snelle levering.

Snelle levering voor de jaarwisseling. En de producten zijn van een goede kwaliteit. Ik beveel dit bedrijf aan .

Levering top kwaliteit waardeloos

Levering niks mis mee alleen de kwaliteit! Binnen 2 uur vielen er al lampjes uit

Top geleverd

Besteld betaald en Top geleverd

precies zoals omschreven

Mooie producten. Beleving is het perfecte kernwoord. Wij zijn hier super blij met de spullen en beleven enkel vreugde en blijdschap van al die mooie felle kleuren. Prachtige kleuren precies zoals omschreven. Alles wat we nodig hebben in deze bijzondere tijd. Laten we er wat moois van maken met wat wel nog allemaal kan en genieten. Snel bezorgd ondanks de drukte.

Goed product , snelle levering helemaal naar verwachting dank u wel

Goede producten, goed verpakt

Spullen werden snel bezorgd en waren ook goed verpakt. Geen schade. Prijs/kwaliteit was zeer goed.

Top snel geleverd en goed verplakt

Fijne organisate om iets te betslelen vrijdagmiddag besteld zaterdag in huis Top!

Makkelijk en snel mijn spullen in huis

Makkelijk en snel mijn spullen in huis

Wat de klant ervan verwacht

Goeie communicatie snelle levering goed product

Hele prettige en snelle service

De Horeca Bazaar is erg goed te bereiken en denkt met haar klanten mee. Marleen heeft ons heel goed geholpen. De kerstmutsen waren erg snel geleverd en in dezelfde kleur als ons logo. Ik kan het iedereen aanraden.

prima gegaan!

Duidelijke website. Telefonisch contact ook prima. Snelle levering!

goede en snelle levering

Ondanks de melding van te voren dat levering wat langer zou duren ivm de drukte had ik het pakketje zeer snel in huis.

Uitstekende ervaring!

Ik had 440 kerstmutsen besteld. Deze stonden enkele dagen later aan mijn deur! Top!

Snelle bezorging

Goede service. Had mn pakketje snel en dat kaartje met de quote erop vond ik geweldig!

Super !!

Snelle levering en alles zag er perfect uit !!! Mijn dochter was super blij met haar cadeautjes om uit te delen op school

Goed product, netjes optijd geleverd

Snelle service en vriendelijk personeel

Aanrader! Het personeel is vriendelijk deskundig en snel. Erg tevreden

Super en snelle service

Super goed geregeld

Erg goed... Snelle levering mooie productennl

Netjes

Een leuke rosé kerstboom besteld. Redelijk snelle levering ondanks dat de post punten het nu moeilijk hebben.De kwaliteit van het boompje is super! Ik bestel hier zeker vaker.

Prima service!

Heel leuk dat je persoonlijk kaartje erbij krijgt. Had 240 mutsen besteld en bleek dat bij een aantal de lampjes het niet deden, maar verder prima mits en snel geleverd!

Snelle persoonlijke service!

Je krijgt van je verwacht, met onverwacht een persoonlijk kaartje. LEUK!

Goede snelle levering

Houden zich aan de afspraken, denken mee in 1 woord super!

Waar voor je geld en snel geleverd

Over De Horeca Bazaar

De Horeca Bazaar biedt u de feestartikelen om uw gasten non-stop te entertainen. "Beleving" is dan ook het kernwoord waar de Horeca Bazaar zich op richt! Natuurlijk spelen ook de andere must haves en promotie artikelen voor horeca en evenementen een cruciale rol bij De Horeca Bazaar.