Alles prima geregeld

Informatie was goed op de website, snel binnen. Tevreden

Hoi Marianne, Dankjewel voor dit prachtige cijfer! Super dat ook alles goed is bevallen. Ik hoop dat al je led kaarsen en foam sticks goed bevallen zijn. Dat heeft er vast mooi uitgezien ;). Hopelijk tot de volgende bestelling! Groetjes, Sjoerd

Betrouwbaar, snel geleverd, top!

Bestelling geplaatst, direct een mail ter bevestiging. En bij levering heel attent een kaartje om ons veel plezier te wensen! Top!

Hoi Mieke, Hopelijk zijn de led foam sticks goed in de smaak gevallen. Fijn dat je ons kaartje zo waardeerde :). En hopelijk is er dan ook veel plezier beleeft! Super bedankt voor dit mooie cijfer. Groetjes, Sjoerd

Prima producten, snel en goed verpakt geleverd met een erg aardig k

Prima producten, snel en goed verpakt geleverd met een erg aardig kaartje

Hoi C.J. Fijn om te horen dat onze kaartjes gewaardeerd worden. We willen altijd net dat stapje extra zetten om onze klant te verassen. Gelukkig is dit gelukt :D. Hopelijk zijn de American red cups goed bevallen. Wie weet een potje bierpong mee gedaan? ;). Groetjes, Sjoerd

Gedaan wat ze zeggen

Hoi Edwin, Dankjewel voor deze dikke 10! Goed om te horen dat we uitstekend zijn ;). Hopelijk zijn de Bengaalse fakkels goed bevallen. Groetjes, Sjoerd

Uitstekende producten en service

De LED foam sticks waren een groot succes op de disco van de basisschool.

Hoi Bastiaan, Leuk om te horen dat de kinderen hier veel plezier aan beleefd hebben! Dat moet vast een heel leuk feestje zijn geweest. Super bedankt voor deze mooie review en hopelijk tot de volgende bestelling! Groetjes, Sjoerd

Betrouwbaar en vriendelijk!

Snel, voordelig, betrouwbaar, kwaliteit, vriendelijk en met klap op de vuurpijl een kaartje met een persoonlijke handgeschreven tekst! Topbedrijf!

Hoi Klaas! Wat een ongelofelijk mooie review! Wij zijn natuurlijk ook ontzettend blij met jou als klant. Aan al die confetti (kanonnen) en ballonnen te zien kan het niet anders dan dat dat een prachtig feest is geweest. Ook is het altijd fijn om te horen dat onze handgeschreven kaartjes gewaardeerd worden. Daar doen we het voor! Hopelijk tot weer een volgende bestelling. Groetjes, Sjoerd

Altijd nette en snelle levering.

Altijd nette en snelle levering.

Hoi Niels, Dankjewel voor je prachtige review en hopelijk zijn de Oeteldonk confetti shooters een succes geweest! Dat is vast een prachtig feestje geworden. Groetjes, Sjoerd

Goede service, snel geholpen.

Ik ben zowel telefonisch als per mail goed en vakkundig geholpen. Ook heb ik het als zeer prettig ervaren dat ik ervan op de hoogte werd gesteld dat mijn zending onderweg was. Helaas waren alleen de LED kaarsjes niet helemaal de kleur die ik had gehoopt (het LED licht was erg wit en fel, ik had liever wat warmer licht gewenst).

Hoi Maxime, Goed om te horen dat bijna alles naar wens is gegaan! Jammer om te horen dat het licht van de Led kaarsjes enigszins tegen viel. Het effect van onze led producten is natuurlijk moeilijk over te brengen via een beeldscherm. Echter zullen we het assortiment nog eens onder de loop nemen om te kijken of we dit kunnen verbeteren zodat de verwachtingen zoveel mogelijk gematcht kunnen worden. Hopelijk zijn de foam sticks wel helemaal goed bevallen! :D. Groetjes, Sjoerd

Dik tevreden

Een goede service snel geleverd

Hoi Lenie, Dankjewel voor je review! Goed om te horen dat de service en levertijd goed bevallen zijn. Hopelijk tot weer een volgende bestelling! Groetjes, Sjoerd

Betrouwbaar en van goede kwaliteit

Uitstekende service, advies en uiteindelijk ook het resultaat.

Hoi Dorine, Dankjewel voor dit perfecte rapportcijfer! Fijn dat onze service en advies zo goed bevallen is. En het eindresultaat mocht er natuurlijk ook wezen ;). Ik wens je nog een fijne dag verder en hopelijk tot de volgende bestelling! Groetjes, Sjoerd

geweldig

heel fijn om een gespecialiseerde leverancier te hebben voor glow-in-the-dark materiaal

Dag Bill, Wat een topcijfer! Super bedankt voor je review en we zijn blij dat we je kunnen helpen met de glow in the dark artikelen. Groetjes, Sjoerd

Zeer goed, alleen enkele lichtjes deden het helaas niet maar een stuk of 10 van de 500.

Hoi Berry, Dankjewel voor je mooie cijfer! Jammer om te horen dat niet alle led lichtjes het deden. Ik begrijp dat dit vervelend kan zijn geweest. We gaan er altijd voor om onze klanten de beste kwaliteit te leveren die er bestaat, echter is het bij led lichten altijd moeilijk om een 100% werkende garantie te geven. Door verschillende factoren kunnen led lichtjes het wat lastiger krijgen om 100% te werken. Denk aan temperatuur, vocht, verscheping, enz. Wij vermelden dan ook op onze site dat we een 5% uitval marge hebben. Gelukkig deed het grote merendeel van de volledige bestelling het wel :D. Hopelijk is er, ondanks wat uitval, toch erg genoten van de foam sticks! Groetjes, Sjoerd

Makkelijk te bestellen, snelle levering

Makkelijk te bestellen, snelle levering. Snel antwoord op mijn vraag via de website.

Hoi Sandra, Het kunststof tulpglas heeft vast zijn dienst bewezen :D. Gelukkig was het bestellen en vragen via de site erg gemakkelijk. Dit vinden we altijd fijn om te horen! Super bedankt voor je cijfer én bestelling. Groetjes, Sjoerd

Super Service! En lekker snel.

Hoi Jasper, Super dat onze service zo goed bevallen is. Hopelijk zijn de opblaasmicrofoons goed bevallen of als ze nog niet gebruikt zijn: Het zal vast goed bevallen ;). Dankjewel voor je review! Groetjes, Sjoerd

Uitstekende service en altijd kwaliteitsvolle producten. Snel geleverd.

Hoi Roger, Super bedankt voor dit prachtige cijfer! De ijsfonteinen zullen hopelijk goed ontvangen zijn. Hopelijk tot weer een volgende bestelling. Groetjes, Sjoerd

Prima artikel wat ik besteld heb het Bengaalse vuurwerk.

Was voor een voetbalwedstrijd.En iedereen heeft genoten van de sfeeractie!!

Hoi Ton, Hopelijk Heeft je team de winst binnengehaald ;). Leuk om te horen dat onze bengaalse fakkels de sfeer nóg meer hebben kunnen verhogen! Hopelijk tot weer een volgende bestelling. Groetjes, Sjoerd

Keurige producten en service

Mijn bestelling bestond uit plastic shotglazen, prima kwaliteit. Levering bij het ophaalpunt was uitstekend.

Dag Bjørn, Goed om te horen dat de plastic shotglaasjes goed bevallen zijn! Dankjewel voor je bestelling én dit mooie cijfer. Shot er maar één namens ons ;). Groetjes, Sjoerd

Heldere communicatie met geweldige service

Door wat technische problemen met bevoorrading, uiteinselijk een ander product kunnen kiezen wat nagenoeg gelijk was. Product was snel geleverd en inderdaad meer dan prima!

Hoi Timo, Vervelend dat het originele product dat u wilde hebben, niet meer op voorraad was. Normaliter hebben we alles grootschalig op voorraad zodat we grote schaalvoordelen kunnen krijgen vanuit de fabriek. Deze "kortingen" sluizen we vervolgens door naar onze klanten. Hierdoor kunnen wij ook de laagste prijsgarantie bieden. In een zeldzaam geval wilt er wel is iets tussendoor slippen. Gelukkig hebben we het samen goed op kunnen lossen en is het allemaal gewoon goed gekomen. Hopelijk zijn de ijsfonteinen goed bevallen! Super bedankt voor je prachtige cijfer! Groetjes, Sjoerd

Alles goed voor elkaar!

Enorm veel voorraad en snelle levering. Ik kan iedereen de Horeca Bazaar aanraden.

Hoi Ibo, Dankjewel voor je mooie reactie! Veel voorraad dat is inderdaad één ding dat zeker is, heel het magazijn staat vol ;P. Ik hoop dat alle inflatables goed bevallen zijn. Groetjes, Sjoerd

Elk licht is een feest!

Namens Horeca Bazaar is het feest van mijn nichtje veranderd in een uitmuntend feest festijn!!

Hoi Nancy, Wat super om te horen! Alles draait om beleving, en daar willen we dan ook al te graag mee helpen. Super om te horen dat dat bij jullie zo goed gelukt is. Dankjewel voor je fantastische cijfer! Groetjes, Sjoerd

Snel, mooi verpakt, binnen de afgesproken tijd.

Duidelijk en toegankelijke website

Hoi Robert-Jan, Fijn dat onze site zo goed in de smaak valt bij je. Juist om deze reden hebben we onze site laatst een volledig nieuw uiterlijk gegeven! Hopelijk heeft alles er schitterend uitgezien met de uv en blacklight producten. En als je ze nog niet gebruikt Groetjes, Sjoerd

Snelle en correcte levering

Bestel regelmatig bij de Horeca Bazaar en ben altijd goed geholpen.

Hoi Marco, Wat fijn dat je zo tevreden bent met ons! Dankjewel voor jouw 10!! Hopelijk tot weer de volgende bestelling. Groetjes, Sjoerd

Ik ben zeer tevreden over de service. De site heeft ook nog eens een prachtige upgrade gekregen, zeker zodat ik makkelijker kan bestellen enzo ;-), wat ik graag doe.

Dag Mike, Super dat onze site upgrade zo goed bij je in de smaak valt! Het was wel even nodig om alles weer even een nieuwe frisse look te geven. En natuurlijk nóg gebruiksvriendelijker te maken voor onze klanten! Dankjewel voor dit prachtige cijfer. Groetjes, Sjoerd

goede snelle levering

goede snelle levering

Hoi Patricia, Zeker geen nat pak opgelopen? ;). Altijd een dubio of je blij moet zijn als je de wegwerp poncho's moet gebruiken. Maar áls je ze dan nodig hebt, kunnen je ze maar beter hebben! Hoe dan ook: Hopelijk is iedereen droog gebleven :D. Groetjes, Sjoerd

Goeie producten in combinatie met supersnelle levering; TOP!

Uitgebreid assortiment, goeie producten en een snelle levering; kortom aanrader!

Dag Henri, Dankjewel voor je review! Altijd fijn als onze klanten hun blijk van waardering terugkoppelen. Met die grote ballonnen is dat evenement zeker geslaagd! Hopelijk tot weer een volgende bestelling. Groetjes, Sjoerd

Over De Horeca Bazaar

De Horeca Bazaar biedt u de feestartikelen om uw gasten non-stop te entertainen. "Beleving" is dan ook het kernwoord waar de Horeca Bazaar zich op richt! Natuurlijk spelen ook de andere must haves en promotie artikelen voor horeca en evenementen een cruciale rol bij De Horeca Bazaar.