De bestelling was snel geleverd . Ik heb het uiteindelijk retour gestuurd en het geld was ook weer snel op mijn rekening. Een minpuntje was de BTW, die vond ik hoog.

Hiii! Erg fijn dat de bestelling snel bij je binnen was, en dat de terugboeking ook als vlug is ervaren! De BTW die wij hanteren is vanuit de Belastingdienst vastgesteld, het standaardtarief is 21%. Echter zijn er uitzonderingen, maar hier vallen wij niet onder. Denk bijvoorbeeld aan geneesmiddelen, voedingsmiddelen of branches als onderwijs en sportorganisaties. Op de site van de Belastingdienst kun je er alles over terugvinden! :) Mochten we je in de toekomst nog eens kunnen helpen, horen we dat graag uiteraard! Groetjes, Kirsty

Hey, Bedankt voor je review! Wat goed om te lezen dat je tevreden bent met de levering. :) Hopelijk is alles naar wens geweest, en zien we je nog eens terug bij De Horeca Bazaar! Groetjes, Kirsty

Ik kwam per toeval op jullie site terecht en was meteen verkocht. Alles is erg overzichtelijk en een dag later waren alle producten geleverd. Wij hebben een top feest gehad!

Hiii Jim! Wat een leuke review, dankjewel voor de complimenten. Bij een top feest hoort natuurlijk top producten, en ik ben blij om te lezen dat dit ook het geval was! :) Als we in de toekomst weer eens iets voor je kunnen betekenen weet je ons te vinden! Groetjes, Kirsty

Uitstekende service!

Hoge betrokkenheid, snelle levering, goede prijs en fijne producten!

Hey Kim, Wauw, een 10! Dankjewel. Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent met de halloween producten, glow sticks en de LED ballon, daar doen we het voor! :) Hopelijk zien je we nog eens terug bij De Horeca Bazaar! Groetjes, Kirsty.

Zeer correcte communicatie alsook snelle verzendingen

Zo alles blijven opvolgen, voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Hey Michel, Wat een mooi cijfer, dankjewel voor deze review! Ik wens je heel veel plezier met de foam sticks en de confetti shooters en mochten we in de toekomst weer eens iets voor je kunnen betekenen, horen we dat graag uiteraard! Groetjes, Kirsty

Lograr crear las fiestas con DeHorecaBaazar

Los productos y accesorios ah sido de muy buen uso.

• ¿Nos recomendarías?

Hii Alexander, Thanks for this nice review! I wish you a lot of fun with the balloons and hopefully we'll see you again at De Horeca Bazaar. :) Greetings, Kirsty

Snelle levering, top service

Snelle levering en leuke spullen zoals beschreven. Zeker een aanrader

Hey Patricia, Wat een mooi cijfer, dankjewel! Fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over onze levering, service en producten. :) We blijven ons assortiment uitbreiden, dus blijf zeker onze website in de gaten houden! Hopelijk heb je plezier gehad van de roze glowsticks, red cups en shotglaasjes. :) Groetjes, Kirsty

Had meer verwacht

Had wel wat meer rook verwacht (tegenvallend dus)

Hey Peter, Bedankt voor je review en je feedback. Deze waarderen we enorm, zodat we elke dag beetje bij beetje beter kunnen worden! Hopelijk heeft het contact met mijn collega via de mail geholpen bij het zoeken naar de juist oplossing en heb je dit als prettig ervaren, want dat vinden we belangrijk! Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, horen we dat uiteraard graag! Groetjes, Kirsty

Leuke shooter, enkel batterij ontbreekt!

Om deze geweldige shooter af te schieten heb je een aansluiting nodig op een batterij! Nergens in heel de beschrijving is dat niet terug te vinden. Deze batterij mag er zeker bijzitten vind ik! Anders mag het duidelijk vermeld worden!

Hey Amber, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de shooter. Echter, in de omschrijvingen van al onze elektrische confetti shooters staat: ‘’LET OP: Deze shooters zijn alleen te gebruiken in combinatie met hardware.’’. Maar wellicht heb je dit over het hoofd gezien? Mijn collega heeft je daarover nog een mail gestuurd, mocht je nog vragen of opmerkingen hebben mag je altijd even bellen of mailen! Groetjes, Kirsty

Geen bijzonderheden, zoals het hoort!

Goede levering, product zoals verwacht en netjes op tijd geleverd

Hiii Joyce! Super om te lezen dat je tevreden bent over de levering, hopelijk heb je veel plezier gehad van de Hawaii kransen! :) Mochten we in de toekomst weer eens iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden! Groetjes, Kirsty

Afspraak is afspraak

De door mij bestelde artikelen kwamen meteen naar mij toe. Alleen door de doorgeschoten besparingsmaatregelen van PostNL, geen briefje meer in de bus als het bij buren wordt afgeleverd (het scheelt hun 70.000 kg papier) had ik geen idee bij wie van mijn buren het pakket was afgeleverd.

Hoi Peter, Bedankt voor je review! Wat vervelend dat er geen briefje bij je in de brievenbus is gedaan vanuit PostNL, begrijpelijk dat het dan een zoektocht wordt. Wel erg fijn om te lezen dat je ons een 10 geeft en tevreden bent! Hopelijk heb je snel kunnen achterhalen waar het pakketje was afgeleverd en heb je nog veel plezier gehad van de waaiers en champagneglazen. :) Groetjes, Kirsty

perfect

Correct, snel en goede service. Overzichtelijke website. Top

Heey Cor, Wat een mooie review, daar doen we het voor! Bedankt voor je complimenten :). Heel fijn om te lezen dat tevreden bent, ik wens je nog veel plezier met de verschillende vlaggenlijnen en de UV glow naggellak en hopelijk zien we je nog eens terug bij De Horeca Bazaar! Groetjes, Kirsty

Heb je een feestje ...zoek niet verder

Geweldig Alles voor je feestje. Ik ga zeker vaker gebruik maken van deze site. ☆☆☆☆

Hii Petra, Wauw, een tien! Daar worden we vrolijk van, bedankt. :) Wij blijven ons assortiment uitbreiden, dus blijf onze website zeker in de gaten houden! Heel veel plezier met de Hawaii kransen en wie weet tot snel. Groetjes, Kirsty

Hey, Bedankt voor je mooie review! Ontzettend fijn dat de communicatie uiteindelijk goed is verlopen en dat we je verder hebben kunnen helpen! Hopelijk zien we je nog eens terug bij De Horeca Bazaar. :) Groetjes, Kirsty

Tegenvallend product, uiteindelijk netjes opgelost

In eerste instantie een vervelende ervaring. nadat we een slechte beoordeling hebben gegeven is het toch heel netjes opgelost.

Hey Evelien, Bedankt voor je feedback en de review. We waarderen dat enorm! Vervelend om te horen dat het artikel en de ervaring met ons in eerste instantie wat minder was. Maar fijn dat we het toch nog voor je hebben kunnen oplossen! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we dat uiteraard graag! Groetjes, Kirsty

Snelle levering en prima producten

Met de Hawaï slingers werd de afsluiting van het studiejaar een gezellig feestje!

Hiii Christine, De Hawaï slingers zijn zeker een perfecte aanvulling voor een gezellig feestje! Heel leuk om dan ook te lezen dat de afsluiting van het studiejaar mede dankzij onze Hawaï slingers is geslaagd! Mochten we in de toekomst nog eens wat voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden! Groetjes, Kirsty

Snelle bezorging

Snelle service en bezorging. De vingerlampjes waren echt van slechte kwaliteit. Een aantal was defect geleverd en de lampjes die het deden gingen ook snel stuk. Overige producten waren prima.

Top service!

Ik heb niks anders dan goede ervaringen met de service die De Horeca Bazaar levert.

Hiii! Een dikke 10, daar doen we het voor! Bedankt voor je review en je vertrouwen in ons. :) Hopelijk kunnen we in de toekomst vaker wat voor je betekenen, je weet ons te vinden! Groetjes, Kirsty

Van voor naar achter ruim voldoende.

Hey, Bedankt voor je review, hopelijk zijn de Bengaalse vuur fakkels naar wens geweest! :) Mochten we je in de toekomst nog eens ergens mee kunnen helpen, weet je ons te vinden! Groetjes, Kirsty

TOP

Uitstekende levering

Hiii! Wat een mooie review, dankjewel daarvoor! Goed om te lezen dat de levering prima is verlopen, hopelijk heb je ook veel plezier gehad van de vingerlampjes en de foam sticks! :) Groetjes, Kirsty

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service

Hey Dimitri, Bedankt voor dit mooie cijfer en fijn om te lezen dat de service prima is verlopen! :) Heel veel plezier met de ijsfonteinen, en mochten we vaker iets voor je kunnen betekenen horen we dat graag uiteraard! Groetjes, Kirsty

Heel fijn bedrijf, die met je meedenkt!

Hiiii, Wauw een 10, dankjewel! Wat leuk om te lezen dat je zo te spreken bent over De Horeca Bazaar, daar doen we het voor :). We wensen je heel veel plezier met de sterretjes en hopelijk tot snel! Groetjes, Kirsty

Snel en beleefde klantenservice

Ik had enkele lampjes besteld die onder flessen geplaatst kunnen worden. Deze waren snel binnen; echter, 1 van de lampjes was stuk. Na telefonisch contact te hebben gehad met een zeer vriendelijk persoon kreeg ik snel een nieuw lampje toegestuurd zonder extra kosten.

Haa Sander, Dankjewel voor je review. Wat fijn om te lezen dat het contact met mijn collega als prettig is ervaren en dat er een oplossing is gekomen. :) Hopelijk heb je uiteindelijk veel plezier gehad van de LED stickers! Groetjes, Kirsty

Hey Ger, Wat een mooi cijfer, daar doen we het allemaal voor! :) Fijn om te lezen dat de service als prettig is ervaren. Hopelijk heb je veel plezier gehad van de vlaggen! Groetjes, Kirsty

Snel geleverd, alles compleet

Hii Sandra, Bedankt voor je bestelling en je mooie cijfer! We wensen je veel plezier met de Hawaii kransen, en mochten we in de toekomst weer iets voor je kunnen betekenen horen we dat graag uiteraard! :) Groetjes, Kirsty

Over De Horeca Bazaar

De Horeca Bazaar biedt u de feestartikelen om uw gasten non-stop te entertainen. "Beleving" is dan ook het kernwoord waar de Horeca Bazaar zich op richt! Natuurlijk spelen ook de andere must haves en promotie artikelen voor horeca en evenementen een cruciale rol bij De Horeca Bazaar.