Heel klantgericht!

Werd heel fijn geholpen door Mariëlle aan de telefoon van Horeca Bazaar! Via deze weg bedankt voor de flexibiliteit en moeite, want je ging gewoon net een stapje verder!

Betrouwbaar

Bestellingen altijd op tijd!

Hey Jelle, Wat fijn om te horen dat alles optijd binnen is gekomen! Nogmaals dank voor het achterlaten van je review en wellicht tot een volgende keer. Groetjes, Laura

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit van producten

Hey Hans, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan! Nogmaals dank voor het achterlaten van je review en wellicht tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Laura

Super snelle en goede service

Normaal schrijf ik geen reviews, maar deze horeca bazaar ontzorgt. Heel veel keuze. Maakt het echt waar . De ene dag besteld, volgende dag geleverd..

Hey Marita, Wauw....wat een super compliment is dit :) Fijn om te horen dat je positief bent over onze producten en service! Nogmaals dank voor het achterlaten van je review en wellicht tot een volgende keer. Groetjes Krijn

Zeer netjes geholpen

Doordat het product niet op voorraad was ben ik via de mail op de hoogte gebracht wanneer het wel weer voorradig was. Horeca bazaar super goed

Goedemorgen Ge, Super bedankt voor je 9! Wat fijn om te horen dat je positief bent over onze service :) Ik wil je bedanken voor het vertrouwen in De Horeca Bazaar en voor nu nog een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Krijn

Gedaan wat was gevraagd

Netjes op tijd geleverd en voldoet aan de wensen

Hi René, Laat het feest maar beginnen in de kantine met de nieuwe pitchers ;) Bedankt voor het vertrouwen in De Horeca Bazaar en voor het plaatsten van je positieve review! Nog veel plezier met je bestelling en proost alvast! Groetjes Krijn

Helaas ging er iets fout , maar dat werd snel door een zeer vriendelijke dame opgelost

Goedemorgen Martien, Goed dat je contact hebt opgenomen met een collega van mij :) Wij kijken graag samen naar de mogelijke oplossingen! Verder wens ik je een fijne dag toe en wellicht tot in de toekomst. Groetjes Krijn

Prima! Snelle levering

Mijn ervaring is uitstekend, de vingerlampjes deden het allemaal en de levering was binnen 3 dagen

Hey Lolke, Hopelijk kwamen de vingerlampjes goed van pas! Leuk om te horen dat je positief bent over onze service :) Ik wens je nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Krijn

Perfect product snel geleverd

Perfect product snel geleverd. En dat voor een scherpe prijs.

Hi Tom, Wat leuk om te horen dat je positief bent over De Horeca Bazaar! Ik wens je nog veel plezier toe met je bestelling en wellicht tot een volgende keer ;) Groetjes Krijn

Was top!

De grote strandballen zijn echt erg groot, waar het publiek van onze shows heel goed op gaat. Levering was vlot.

Hey Maurits, Tof om te horen dat de strandballen in de smaak vallen bij het publiek. Ik had niet anders verwacht ;) Bedankt voor je review en veel succes bij de komende shows! Groetjes Krijn

Zeer vlotte en snelle verzending

Ruime keuze in het aanbod, snelle levering na bestelling en indien er een probleem is (in het verleden was er een besteld item niet meer beschikbaar in een bepaalde kleur), dan nemen ze telefonisch contact met je op.

Hey Steven, Bedankt voor je positieve review! Leuk om te lezen dat je al meerdere aankopen hebt gedaan bij De Horeca Bazaar, dank daarvoor :) Ik wens je nog veel plezier met je bestelling en nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Krijn

Ff gebeld, goed geholpen, besteld, dag erop geleverd,

Ha Jan, Super bedankt voor je 10! Goed dat je contact met een collega hebt gezocht, wij helpen je graag ;) Nog een zonnige dag toegewenst en wellicht tot een volgende keer. Groetjes Krijn

Goede prijs en kwaliteit

Alles verliep makkelijk bij bestellen

Goedemorgen Nadine, Super fijn om te horen dat alles soepel is verlopen! Bedankt voor het vertrouwen in De Horeca Bazaar en nog veel plezier met je bestelling :) Groetjes Krijn

Snel en makkelijk te bestellen

Makkelijk toegankelijke website, simpel om te bestellen.

Hi john, Bedankt voor het achterlaten van je review! Fijn om te horen dat je gemakkelijk overweg kan met onze webshop :) Ik wens je nog een zonnige dag toe en wellicht tot een volgende keer. Groetjes Krijn

Goed product

Hi Grace, Bedankt voor je 8! Hier zijn we heel blij mee. Fijn om te horen dat onze bierglazen evenementen goed bevallen. Groetjes Mariëlle

Prima service!

Hard plastic bier en wijnglazen besteld die snel geleverd werden. Er bleek een glas te ontbreken en deze werd na een belletje naar de klantenservice nog dezelfde dag verstuurd en had ik 2 dagen later alsnog thuis. Prima service!

Hi Gijs, Goed om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Soms gaat er wel eens iets mis, maar dan zijn wij er natuurlijk ook om het voor je op te lossen! Groetjes Mariëlle

fijn dat proefsamples mogelijk zijn en meegedacht wordt aan vervangende opties

Fijn dat het mogelijk is om een proefsample te ontvangen en dat meegedacht wordt aan vervangende opties indien nodig

Hey Riette, Wij denken graag met je mee :) Ik hoop dat je een goed beeld hebt van onze producten door middel van de samples! Nog een fijne dag toegewenst en wellicht tot een volgende keer ;) Groetjes Krijn

deskundig advies en super snelle levering

zeer prettige ervaring met de klantenservice gehad. Mijn vraag werd snel en naar volle tevredenheid beantwoordt.

Hi Berry, Fijn om te horen dat je het contact met mijn collega's als positief hebt ervaren. Wij denken immers graag met je mee :) Ik wens je voor nu nog een fijne dag toe en wellicht treffen we elkaar in de toekomst! Met vriendelijke groet, Krijn

GOED

Super Correct Snel Geleverd

Goedemorgen Gregor, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review en voor je 10 uiteraard ;) Goed om te horen dat je ook tevreden bent met onze service! Nog veel plezier met je glowsticks en nog een fijne dag. Groetjes Krijn

Snel geleverd. Top product, nice prize

Goedemorgen Johan, Zijn de cupkeepers al goed van pas gekomen ;)? Super bedankt voor je 10! Die zijn altijd welkom :) Ik wens je nog veel plezier met je bestelling en nog een fijne dag. Met vriendelijk groet, Krijn

Prima kwaliteit en op tijd geleverd

Prima kwaliteit en op tijd geleverd

Ha John, Top! Hartelijk dank voor het achterlaten van je eerlijke mening :) Ik wens je nog veel plezier met je bestelling en wellicht tot een volgende keer. Groetjes Krijn

Vlot, makkelijk, duidelijk

Verliep heel vlot, geen storingen, prima service

Goedemorgen Pauline, Super bedankt voor je positieve review! Dit waarderen wij enorm :) Ik wil je nog veel plezier wensen met je bierpullen en nog een fijne dag. Proost alvast ;) Groetjes Krijn

Top bedrijf!

Door de jaren heen meerdere malen dingen besteld, ging zeer gemakkelijk. Meestal al de volgende dag in huis. Weleens meegemaakt dat er iets mis was met de bestelling maar dat werd echt heel goed en zonder moeite opgelost. Het contact verliep echt fijn. Ik kan van harte aanraden om hier je bestellingen te doen

Hi Vivek, Wow....wat een compliment! Ten eerste super bedankt voor het plaatsen van je review en voor het vertrouwen in De Horeca Bazaar :) Fijn om te horen dat na al die jaren nog steeds onze producten aan je verwachting voldoen. Ik wens je nog een fijne dag toe en tot de volgende keer! Groetjes Krijn

Prima product, op tijd geleverd

Het product voldoet aan de verwachtingen, is op tijd geleverd en prima Website.

Hi Eric, Super! Goed om te horen dat het product voldoet aan je verwachtingen en dat je tevreden bent met onze service :) Voor nu nog een fijne dag toegewenst en wellicht tot in de toekomst! Groetjes Krijn

Super content van de prodocten

Hey Juri, Fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling! Ik wens je nog veel plezier met je bestelling en nog een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Krijn

Bedrijfsgegevens

Boogershof 43683

5298MN Liempde

[email protected]

Over De Horeca Bazaar

De Horeca Bazaar biedt u de feestartikelen om uw gasten non-stop te entertainen. "Beleving" is dan ook het kernwoord waar de Horeca Bazaar zich op richt! Natuurlijk spelen ook de andere must haves en promotie artikelen voor horeca en evenementen een cruciale rol bij De Horeca Bazaar.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.