Slecht

Het product heeft niet aan mijn verwachtingen voldaan.

Uitstekende organisatie

Leuk team; vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Alles netjes geregeld en voor elkaar. Chapeau!

perfecte service

Heel goede service en snel.

Snelle levering en blij met de producten!

Ik had ijsfonteinen bestelt voor de verjaardag van mijn dochter. We hadden er een letterbord van gemaakt met haar naam. Kindje was helemaal blij!

quality items, fast delivery

The items were of good quality, fair price, and delivered on time. I would definitely order again! Thank you!

uitstekende service, vriendelijk, snel. Gewoon top!

uitstekende service, vriendelijk, snel. Gewoon top!

Snelle, correcte, goed ingepakte levering

Snelle, correcte, goed ingepakte levering

Altijd op tijd en een goede prijs

Meerdere keren spullen besteld nog nooit problemen gehad!

Hoi Jasper, Leuk om te horen dat jij als terugkerende klant nog altijd tevreden bent! We proberen elke dag weer iets extra's te doen voor onze klanten en hopelijk heb je dit ook gemerkt. De kerstmutsjes en mega ballonnen zijn vast en zeker weer goed bevallen! Groetjes, Sjoerd

Uitstekend geholpen en een goed product geleverd

Goed geholpen bij het bepalen van het juiste product. Zeer snel geleverd. Erg tevreden.

Hoi Alexander, Mooi om te horen dat je goed geholpen bent door ons. De bestickerde feesthoedjes zijn vast en zeker goed bevallen ;). Het zal er mooi uit hebben gezien! Groetjes, Sjoerd

Positief

Na klacht over product Door snelle reactie Opgelost

Snel geleverd, product voldoet aan verwachtingen

Bovenstaand.

Hoi Yorick, Fijn om te horen dat de glowsticks aan je verwachtingen voldeden! Het heeft er vast en zeker super mooi uitgezien. Hartstikke bedankt voor dit mooie cijfer en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Sjoerd

Snel en persoonlijk

Fakkels werden super snel aangeleverd en het geschreven kaartje erbij maakte dat het heel persoonlijk aanvoelde. Bedankt voor de levering!

Dag Sandra, Wat leuk om terug te horen dat ons kaartje goed ontvangen is! Hopelijk hebben we je nog eventjes in het zonnetje weten te zetten. Hopelijk zijn de bengaalse fakkels goed bevallen en heeft het er fantastisch uit gezien! Groetjes, Sjoerd

Mooi spul

Netjes verzorgd afgeleverd

Hoi Erik, Goed om te horen dat alles netjes verzorgd is afgeleverd. Hopelijk zijn de fluoriserende shotglaasjes goed bevallen en heeft het voor een extra beleving gezorgd. Groetjes, Sjoerd

Spullen op tijd geleverd en goede service.

Ik ben erg goed geholpen. Door de spullen welke wij geleverd hebben gekregen is het nog een mooier feest geworden

Hoi Wim, Wat goed om te horen dat onze feestartikelen bij hebben gedragen aan een nog mooiere avond! Dat is waar wij voor staan :D. Dankjewel voor dit mooie cijfer en hopelijk tot weer een volgende bestelling! Groetjes, Sjoerd

Top bedrijf

Besteld voor 4 uur en de volgende dag in huis van super kwaliteit

Hoihoi, Dankjewel voor deze dikke 10(!!). Goed om te horen dat de led foamsticks zo goed bevallen zijn. Hopelijk tot weer de volgende bestelling. Groetjes, Sjoerd

Correcte service en goede prijskwaliteit

Altijd al correcte service en goede prijskwaliteit, bij onze orders.

Hoi Roger, Fijn dat de service en de prijs-kwaliteit zo goed bevallen is! De ijsfonteinen zijn hoogstwaarschijnlijk weer goed bevallen en hopelijk tot de volgende bestelling weer. Groetjes, Sjoerd

kwaliteit staat op 1

laatst confetti shooters besteld en ze waren geweldig

Hoi Milan, Goed om te horen dat de confetti kanonnen goed bevallen zijn! Wat fijn dat we deze mooie 10 van je hebben mogen krijgen. De confetti heeft vast en zeker een geweldige beleving toegevoegd. Groetjes, Sjoerd

Vlotte afhandeling

Hoi Marc, Dankjewel voor dit mooie cijfer. Hopelijk zijn de led armbandjes goed bevallen! Het is vast schitterend geweest met al die kleuren. Groetjes, Sjoerd

Heel blij mee

Heel blij met mijn bestelde spullen, snel geleverd en goeie kwaliteit.

Hoi Mayke, Goed om te horen dat je tevreden bent geweest met de American red cups en de cocktail rietjes! Super bedankt voor dit prachtige rapportcijfer en hopelijk tot de volgende bestelling! Groetjes, Sjoerd

Behulpzaam, snel.

Behulpzaam. Snel. Goed geholpen.

Hallo Jaap, Goed om te horen dat we behulpzaam en snel zijn! Elke dag proberen we weer iets extra's te doen voor onze klanten. Hopelijk heb je dit gemerkt bij de bedrukte shotglaasjes die je besteld hebt en dat ze zo goed bevielen dat we je nog vaker voorbij mogen zien komen! Groetjes, Sjoerd

Overzichtelijke site en snelle levering Zijn superblij met onze shotjes bierpulletjes Stevig materiaal en ,wind vast , ook tijdens n optocht

Hoi Nicole, Erg fijn dat je onze site overzichtelijk vindt en dat de levering goed bevallen is! Maar nog mooier is dat je super tevreden bent geweest met onze shotglaasjes. Hopelijk heb je genoten van de optocht en heb je jezelf (of anderen) warm kunnen houden met een paar shotjes! Groetjes, Sjoerd

Ballon lek maar goed geholpen

Helaas was mijn folie ballon lek. Omdat ze in het weekend dicht zijn kon ik niet op tijd een nieuwe ontvangen. Maar na het weekend gelijk mijn geld terug gekregen.

Hoi Danique, Nogmaals excuses voor het lek in de folieballon. Hopelijk hebben we alles goed met je weten op te lossen! Mocht er nog iets zijn, mag je ons altijd mailen. Groetjes, Sjoerd

Snelle levering van borrelgaalsje. 👍

👍

Hoi Jan, Wat fijn dat de plastic shotglaasjes en de levering daarvan goed bevallen zijn. Super bedankt voor dit prachtige rapportcijfer en hopelijk tot de volgende bestelling! Groetjes, Sjoerd

perfecte service, snelle reacties.

prettige mensen aan de telefoon.

Hallo hallo! Dankjewel voor jullie mooie 10 als rapportcijfer! Goed om te horen dat je ons personeel prettig vindt om mee te praten, er hoeft vandaag weer niemand ontslagen te worden ;p. Hopelijk zijn ook de polycarbonaat pitchers goed bevallen en zijn er een "aantal" lekkere biertjes uit gevloeid. Groetjes, Sjoerd

duidelijk en correct

duidelijke site en de afspraken worden nagekomen

Hallo Ad, Dankjewel voor deze prachtige review en hopelijk zijn de hawaii kransen weer goed bevallen. Maar ik ga er van uit dat dat wel goed is gekomen ;). Tot weer de volgende bestelling! Groetjes, Sjoerd

Over De Horeca Bazaar

De Horeca Bazaar biedt u de feestartikelen om uw gasten non-stop te entertainen. "Beleving" is dan ook het kernwoord waar de Horeca Bazaar zich op richt! Natuurlijk spelen ook de andere must haves en promotie artikelen voor horeca en evenementen een cruciale rol bij De Horeca Bazaar.