Ruim assortiment en vriendelijk geprijsd

Snel geleverd ruime keuze

Doen wat ze beloven!

Bestelling snel en goed geleverd, top!

Snelle levering , prima producten.

Er wordt door horeca bazaar , snel geschakeld, producten meestal op voorraad en het is snel in huis. Minpuntje, zelfde product in juli 25% duurder dan in maart , 2022

Leuke sticks

Helaas werkte sommige sticks niet.

We hadden een ballondier besteld die lek was. Ze hebben snel gereageerd en een nieuwe besteld.

Perfecte ervaring !

Voldoende stock, scherpe prijs, snelle en correcte levering snel antwoord van de klantendienst, heel leuk aanbod... wat wilt ne mens nog meer ? Ne stylo als cadeautje bij elke levering ?

Verkeerde bestelling? Geen probleem,retour sturen, wordt gecrediteerd

Hi Henk, Dankjewel voor de review! Goed om te horen dat mijn collega's je retournering goed hebben verwerkt. Groetjes Zoë

Vergeet de Action

Snel (heel snel), goede prijzen, makkelijk bestellen en veel op voorraad. Erg goede ervaring!

Hoi Camiel, Dankjewel voor de review! Dat vind ik een goed idee :) Goed om te horen dat je een goede ervaring hebt met onze webshop. Hopelijk kunnen we je in de toekomst nog eens van dienst zijn. Groetjes Zoë

Goed product

Was snelle levering product werkte super

Hoi Patrick, Dankjewel voor de 10! Goed om te horen dat alles van je bestelling naar wens was. Groetjes Zoë

makkelijk te bestellen en een snel aanlevering

tevreden

Hoi MagdaLena, Dankjewel voor de review! Goed om te horen dat je het bestelproces van onze webshop makkelijk en duidelijk vond. Groetjes Zoë

Prima in orde

Alles werkte zoals verwacht

Hey Guillaume, Dankjewel voor het mooie punt. Fijn om te horen dat alle producten aan de verwachting voldoen! Groetjes Zoë

Prima webshop!

goede prijzen, vlotte levering, niets op aan te merken.

Hoi Saskia, Een 10! Dankjewel daarvoor. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze webshop. Hopelijk ga je veel plezier hebben van onze opblaasbare led ballen. Groetjes Zoë

Uitstekende service en kwaliteit

Zeer attent bij de bestelling die eerst uitverkocht was maartoch heel snel geleverd kon worden.

Hey Leny, Dankjewel voor de 10! Fijn om te horen dat mijn collega's je een goede service hebben kunnen bieden door alsnog de producten te leveren. Hopelijk heb je er een knallend feestje mee kunnen bouwen. Groetjes Zoë

Een perfect feestje gehad dankzij jullie spullen

Ik heb voor mijn dochter een Ibiza disco feestje georganiseerd en heb wat opblaasbeesten, strandballen, hawaislingers etc besteld bij jullie… de levering was top! En de mensen waren te spreken over de aankleding! Nogmaals bedankt en wie weet tot snel!

Hoi Kim, Dankjewel voor de leuke review! Wat fijn om te horen dat alles naar wens was. Hopelijk heeft je dochter een leuke dag/avond gehad op haar feest :) Hopelijk tot snel. Groetjes Zoë

Helemaal top

Snelle verzending en levering en een goede prijs.

Hoi Audry, Dankjewel voor het mooie punt! Fijn om te horen dat we je bestelling netjes de volgende dag hebben kunnen leveren. Groetjes Zoë

Fijne service

Hi Lidwina, Dankjewel voor de 9! Goed om te horen dat je tevreden bent met onze service. Groetjes Zoë

Snelle levering, goede kwaliteit

Aantal dingen besteld. Bestelling os snel geleverd. Producten zagen er goed uit. Prima dus.

Hi Annelie, Dankjewel voor de review! Fijn dat de levering en kwaliteit van de producten naar wens is. Hopelijk ga je nog veel plezier hebben van onze feest artikelen :) Groetjes Zoë

Perfecte prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Levering is snel en alles zit erg netjes ingepakt. Gewoon top!

Hi Paul, Dankjewel voor de review! Leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze webshop. Groetjes Zoë

Bestellen en binnen

Nadat ik op de site een bestelling wilde doen bleek dat item uitverkocht te zijn. Maar dagen erna kreeg ik automatisch bericht dat ze weer leverbaar waren. Direct besteld en direct in huis!

Hi Roland, Dankjewel voor de review! Fijn om te horen dat mijn collega's je goed op de hoogte hebben kunnen houden over de voorraad van onze LED foam sticks. Hopelijk kunnen we je in de toekomst nog eens aan feest artikelen helpen :) Groetjes Zoë

Snel en goede kwaliteit

Ballonnen besteld en die voldoen aan de kwaliteit die je kan verwachten!

Hoi Johnny, Dankjewel voor het mooie punt! Fijn om te horen dat de ballonnen aan je verwachtingen voldoen. Hopelijk ga je er veel plezier van hebben. Groetjes Zoë

Snelle service!

Snel verstuurd, netjes verpakt.

Hi Anne, Dankjewel voor de review. Fijn om te horen dat je bestelling in een nette staat is geleverd! Groetjes Zoë

Prima spullen maar te duur en verzenden duurt te lang

Besteld en te laat aangekomen er stond binnen een dag maar duurde 5 dagen , vervolgens vond ik het te duur

Hey Rijk, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. In de track & trace staat dat je bestelling wel op tijd is geleverd, mijn collega heeft je een mailtje gestuurd waarin we het een en ander nader uitleggen. We verwachten dat je ons verward met een andere webshop. Mocht je nog in de gelegenheid zijn om op onze mail te reageren dan kunnen we even kijken waar het fout is gegaan. Groetjes Zoë

Snelle levering, goede prijs

Hoi G, Een 10! Wat een mooi punt :) Goed om te horen dat je bestelling snel geleverd was. Groetjes Zoë

Prima prijs kwaliteit

Goedemiddag Joke, Dankjewel voor het mooie punt! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de prijs kwaliteit verhouding van onze producten. Groetjes Zoë

Snelle levering, netjes verpakt

Hey Lizzy, Dankjewel voor de review. Goed om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering die wij bieden. Groetjes Zoë

Over De Horeca Bazaar

De Horeca Bazaar biedt u de feestartikelen om uw gasten non-stop te entertainen. "Beleving" is dan ook het kernwoord waar de Horeca Bazaar zich op richt! Natuurlijk spelen ook de andere must haves en promotie artikelen voor horeca en evenementen een cruciale rol bij De Horeca Bazaar.