Super goed geholpen!!!

Wij hadden bekers nodig met een opdruk voor onze trouwerij en we hadden nog maar een week. Het logo bleek wat lastig goed te krijgen te zijn en uiteindelijk heeft het team het voor ons gefixed en ook nog binnen de tijd!! Hele fijne communicatie. Nogmaals bedankt.

Dag Nate, Hartelijk dank voor je 10! Hopelijk heb je een onvergetelijke trouwerij gehad :). Wij denken graag met je. Ik wens jullie alle geluk toe en wellicht tot in de toekomst! Groetjes Krijn

goed en goedkoop

de bestelde glaasjes waren van goede kwaliteit, niet duur en supersnel geleverd.

Hey Sandra, Bedankt voor je review! Goede prijs-kwaliteitverhouding en een snelle service zijn onze prioriteiten ;). Leuk om terug te lezen dat je daar tevreden over bent. Fijne dag nog toegewenst! Groetjes Krijn

Snelle levering, klantvriendelijk en goede kwaliteit

De bestelling werd super snel geleverd, de prijs en kwaliteit van de spullen zijn ook super goed en bij vragen word je heel goed te woord gestaan, erg klantgericht en klantvriendelijk. De volgende zal ik hier weer zeker bestellen.

Hi Marit, Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten. Het is altijd leuk om te lezen dat klanten terug komen:). Voor nu nog een hele fijne dat toegewenst en tot de volgende keer! Groetjes Krijn

Onbreekbare Bierpullen besteld. 100 stuks . Prima alleen onder elke pul zat een grote sticker die er met veel moeite afging.

Hi Jolanda, Ten eerste bedankt voor je positieve review! Nog veel plezier toegewenst met de bierpullen. Wat betreft de sticker die moeilijk loslaat. Dat ga ik intern doorgeven en daar gaat naar gekeken worden. Bedankt voor de feedback! Fijne dag! Groetjes Krijn

Vrij laat besteld en toch nog op tijd geleverd!

Netjes ingepakt en keurig bezorgd! Thanks!!

Hi Petra, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je positief bent over onze service. Wellicht treffen we elkaar in de toekomst :) Fijne dag! Groetjes Krijn

Wilde zeer graag een product uitproberen om te kijken naar de qualiteit. Het betrof een pitcher. Na een belletje waarbij ik zeer vriendelijk ben geholpen een pitcher tegen een kleine vergoeding toegestuurd gekregen De qualiteit van het product bevalt goed. Overleg met de vereniging volgt nog, waarna er waarschijnlijk een grotere oplage besteld gaat worden!

Hey Roel, Goed om te horen dat de samenwerking goed is bevallen. Wij denken graag met je mee! Verder wens ik jou een fijne dag toe en wellicht tot ziens! Groetjes Krijn

De bestelling was zo gedaan en ook snel geleverd. Goede producten! Enige minpuntje is dat de prijzen gepubliceerd zijn excl btw. Dit komt er naderhand nog bij.

Hi Linda, Ten eerste super bedankt met je 10! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten. Op onze webshop kun je rechtsboven invullen of je de producten excl. of incl. BTW wilt bekijken. Wellicht heb je er iets aan voor een volgende keer :). Verder wens ik je nog een fijne dag toe en wellicht tot in de toekomst! Groetjes Krijn

Redelijk

Pakket was retour, afhandeling is 2 weken. Pakket retour was overigens fout van post nl

Goedemorgen Nick, Bedankt voor je review! Dit helpt ons enorm om dingen te verbeteren binnen ons bedrijf. Allereerst: onze welgemeende excuses voor het ongemak. Ik zie dat er al contact is geweest tussen jou en een collega van mij. Er gaan hier dagelijks vele zendingen de deur uit, helaas gebeurt het dan ook wel eens dat er iets terug gestuurd wordt. Deze retouren worden dan nagekeken en vervolgens ook terugbetaald. Hier zit natuurlijk wel even werk aan, we willen uiteraard dat dit zorgvuldig gedaan wordt voor iedereen. Dit is de reden dat het uiterlijk 2 weken duurt voordat er geld wordt teruggestord. Wij hebben helaas nog geen reactie mogen ontvangen op onze laatste mail naar jou. Mocht je in de gelegeheid zijn om een reactie te sturen, dan zie ik die graag tegemoet komen, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen! Met vriendelijke groet, Krijn

Snelle en correcte levering

Veel producten in voorraad een snelle en correcte levering voor prima prijs

Hallo Ron, Het is inderdaad een prioriteit van ons om een breed assortiment te hebben, zodat we voor ieder wat wils iets hebben. Leuk dat je het benoemd in je review :). Verder wens ik jou nog een fijne dag toe en wellicht tot in de toekomst! Met vriendelijke groet, Krijn

Leuke spullen, snel binnen. Top!!!

Hallo Joyce, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over je bestelling. Veel plezier nog met je Halloween spullen :) Groetjes Krijn

mooie producten, goede prijs, snel geleverd

Hey Birgit, Bedankt voor de mooie opsomming van onze prioriteiten bij De Horeca Bazaar ;). Tevens bedankt voor je vertrouwen in ons en wellicht tot in de toekomst! Groetjes Krijn

Altijd al tevreden geweest over Bazaar

Positief

Hi Petra, Wat super om te horen dat je wederom tevreden bent over De Horeca Bazaar. Het is altijd leuk om te zien dat klanten terug komen :). Voor nu nog een hele fijne dag toegewenst en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Krijn

Geen klachten

Kwaliteit beter dan verwacht.

Hey Peter, Fijn om te horen dat onze producten boven je verwachting zijn gestegen! Voor nu nog een fijne dag gewenst en wellicht tot de volgende keer;) Groetjes Krijn

Snelle levering en zonder fouten

Goedemiddag Rene, Leuk om te lezen dat je positief bent over onze service, dat doet ons goed als bedrijf zijnde! Voor nu nog een fijne dag toegewenst en wellicht zien we elkaar nog in de toekomst. :) Groetjes Krijn

Heel blij

Heel blij en snelle gekregen zoals beloofd: voor ..u de dag na levering

Hey Sindy, Super bedankt voor je positieve review! Leuk dat je tevreden bent met onze service. Nog veel plezier toegewenst met je Hardcups en wellicht tot in de toekomst! Groetjes Krijn :)

Geleverd volgens afspraak, gewoon goed.

Hallo Mike, Voor ons is het ook gewoon goed om te lezen dat je tevreden bent;). Hartelijk dank voor je review en voor nu nog een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Krijn

Groot assortiment mooie producten, snelle levering

Keuze uit een groot assortiment Halloween producten. De levering is heel snel. Jammer dat het licht in de Halloween foam stick kapot is, en van 3 Halloween hangdecoratie geest - 90 cm op hun kopje de doorschijnende doekjes / kleding ook kapot zijn. Verder een hele leuke site om Halloween producten de kopen.

Goedemorgen Will, Hartelijk dank voor je eerlijke review! Dit waarderen wij als bedrijf zijnde. Allereerst; onze welgemeende excuses voor het tweetal producten die kapot zijn. Dit is absoluut niet onze werkwijze en daarom neem ik je review graag in acht. Ben je in de gelegenheid om een mail te sturen naar De Horeca Bazaar met een foto van de defecte spullen? Dan kunnen we vanuit daaruit kijken naar een passende oplossing! Nogmaals dank voor je review en ik zie je mailtje hopelijk snel verschijnen. Met vriendelijke groet, Krijn

Zoals steeds perfect in orde.

Snelle levering zoals beloofd.

Hi Guy, Ten eerste hartelijk dank voor je 10! Een snelle service is een van onze prioriteiten, daarom is het fijn om te lezen dat je daar tevreden over bent. Fijne Dag :) Groetjes Krijn

Snelle en uitstekende service

Verrast door de mooie kwaliteit van de kunststof wijn en cocktail glazen!

Hey Tamara, Hopelijk gaat alles goed met je! Ten eerste bedankt voor je 10! Voor nu nog veel plezier toegewenst met je wijn- & cocktailglazen:) Groetjes Krijn

Steeds correct en snelle levering

Steeds correct en snelle levering Nog nooit problemen gehad. Zelfs al eens opgebeld geweest om dat gevraagd artikkel niet in stock was en of het ok was om iets soortgelijks te leveren!

Hi Wim, Wat leuk om te horen dat je wederom tevreden bent over je producten en over onze service. Het is altijd leuk om te lezen als klanten terug komen! Voor nu nog een fijne dag gewenst en wellicht tot in de toekomst! Groetjes krijn

Super goede snelle service

Goedendag Tamara, Ten eerste bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze snelle service. Voor nu nog een fijne dag toegewenst :) Met vriendelijke groet, Krijn

Goede service altijd snel

Ik heb tot nu toe een goed gevoel, als ik bestel is het binnen 2 dagen op locatie dus de snelheid is top

Hey Presley, Goed om te horen dat je tevreden bent met onze service! Veel plezier nog met je cocktailglazen en wellicht tot in de toekomst:) Groetjes Krijn

Product voldoet aan verwachting

Hallo Slob, Super om te horen dat je bestelling voldoet aan je verwachtingen! Voor nu een fijne dag toegewenst en wellicht tot in de toekomst! Groetjes Krijn

Ik had eerst de verkeerde pul besteld. Zonder gedoe weer opgehaald en super snel de nieuwe variant geleverd. Top!

Hi Jeroen, Fijn om te horen dat onze samenwerking goed is verlopen! Wij denken graag met je mee! Nog veel plezier toegewenst met je pullen! Groetjes Krijn

Zeer tevreden over de levering

Hey Andy, Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service! Bedankt voor je vertrouwen in De Horeca Bazaar. Wellicht tot in de toekomst! Groetjes Krijn

Boogershof 43683 5298MN Liempde

Over De Horeca Bazaar

De Horeca Bazaar biedt u de feestartikelen om uw gasten non-stop te entertainen. "Beleving" is dan ook het kernwoord waar de Horeca Bazaar zich op richt! Natuurlijk spelen ook de andere must haves en promotie artikelen voor horeca en evenementen een cruciale rol bij De Horeca Bazaar.