Correcte en snelle levering

Kerstboom werd snel en correct geleverd op het afhaalpunt. Info voor montage vind je op de website. Had de kerstboom iets voller verwacht

Hi Geert, Bedankt voor het delen van je eerlijke ervaring! Het is erg leerzaam voor ons als klanten hun ervaring delen over onze producten, service..etc. :). Alvast fijne feestdagen en wellicht treffen we elkaar nog ;) Groetjes Krijn

Snelle levering en goede kwaliteit

Goed bedrijf

Goedenmorgen Jeffrey, Hartelijk dank voor je review! Dit helpt ons om constant te blijven verbeteren. Voor nu nog een fijne dag gewenst en nogmaals dank voor het delen van je ervaring! Groetjes Krijn

Goede prijs snelle levering

Snelle levering goede prijzen

Hey Mok, Bedankt voor je 10! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en prijzen :). Voor nu nog een hele fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Krijn

Tja

Het pakketje zou zaterdag bezorgt worden. We kregen ook mail dat het bezorgt was....maar niet dus. Dinsdags pas en toen hadden we het niet meer nodig. Terug sturen kostte bijna 6 euro. Email contact gehad en super tevreden. We mochten het pakketje houden en het bedrag...wat nog geen 10tje was kregen we retour. Top service. Vandaar de 5 sterren.

Hi Johnny, Goed om te horen dat je het contact met ons als positief hebt ervaren! Hier zijn we dan ook meer dan blij mee :). Bedankt voor je 10 en wellicht treffen we elkaar in de toekomst! Groetjes Krijn

Altijd goed geregeld

Meerdere keren besteld altijd compleet en erg leuk het bedank kaartje

Hi Michael, Super bedankt voor je 10! Het is altijd leuk om te lezen dat klanten zoals jij keer-op-keer tevreden zijn met hun bestelling:) Nog veel plezier toegewenst met de kerstmutsen & foam sticks! Fijne dag! Groetjes Krijn

Gekleurde gel, bestelling ging goed

We hebben gekleurde gel besteld voor onze zoon. De tubes mogen wel wat groter. :) Zelf opgehaald omdat verzendkosten best veel was, voor de 2 tubes gel. Was goed bereikbaar en bestelling is gewoon verder ook goed verlopen. Zijn cadeautjes voor sinterklaas, dus qua kwaliteit kan ik dus nog niets zeggen. Tot het is uitgepakt en in gebruik wordt genomen haha

Goedenmiddag Angelique, Spannend...;) In ieder geval super bedankt voor je review! Dit helpt enorm om ons bedrijf continue te blijven verbeteren. Voor nu nog een fijne dag toegwenst en een fijne Sinterklaas! Met vriendelijke groet, Krijn:)

Goede levering

Geleverd zoals besteld

Goedemorgen Koen, Bedankt voor je 10! Het is voor ons een streven om zulke reviews te ontvangen :) Goed om te horen dat je tevreden bent met je producten en dat het voldoet aan je verwachtingen! Fijne dag! Groetjes Krijn

Snel, veel contact en goede kwaliteit!

Ik ben van de start van de bestelling (kerst mutsen met bedrukking) telkens zeer goed op de hoogte gehouden door dezelfde persoon. De 64 mutsen zijn vet binnen de tijdsnorm.gearriveerd en ze zijn heel netjes bedrukt en van goede kwaliteit. Ik ben meer dan tevreden.

Hi Ruud, Bedankt voor je mooie woorden! Het doet ons goed als bedrijf zijnde om te lezen dat je tevreden bent met je producten :). Nog veel plezier toegwenst met je mutsen, ze zullen goed van pas komen met dit weer;)! fijne dag! Groetjes Krijn

Ik heb enkele weken geleden besteld op deze site. De producten kwamen op tijd toe. Deze waren goed maar op sommige producten waren er lijmresten te vinden. Ik nam hiervoor contact op met de klantenservice. Deze namen mijn klacht meteen in behandeling. En ze hebben dan ook een goeie oplossing gevonden. De producten zijn prijs kwaliteit in orde. Bedankt voor de samenwerking.

Hey Makayen, Wij denken graag met je mee! Goed om te horen over je positieve ervaring met onze klantenservice :). Nog veel plezier met je Halloween spullen! Groetjes Krijn

Snelle bezorging, eenvoudige bestelling

Prima 1e ervaring met de Horeca Bazaar! Snelle bezorging, eenvoudige bestelling.

Kirsten, Wat leuk om te horen dat je alles goed hebt kunnen terugvinden op onze webshop! Voor nu nog een fijne dag toegwenst en wellicht zien we elkaar nog in de toekomst;) Groetjes Krijn

Snelle levering en goede communicatie

Ik ben tevreden en zal een volgende keer zeker ook weer bij De Horeca Bazaar bestellen

Hey Henry, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je positief bent over je eerste ervaring met De Horeca Bazaar. Goed om te lezen dat je in de toekomst terug komt naar ons. Fijne dag! Groetjes Krijn

Prima spul

Eenden zijn tot nu toe prima

Hallo Wouter, Goed om te horen dat onze zwembad eenden nog drijven;). Verder bedankt voor het delen van je ervaring met De Horeca Bazaar. Fijne dag! Groetjes Krijn

Een telefoontje of inloggen op de website en alles wordt supersnel geregeld.

Recentelijk mijn eerste bestelling geplaatst bij de Horeca Bazaar en alles is perfect geregeld. Vandaag besteld, morgen in huis. Duidelijke communicatie en vriendelijk te woord gestaan.

Hi Hans, Bedankt voor je mooie woorden! :) Fijn om te horen dat alles vlot is verlopen. Voor nu nog een fijne dag toegewenst! Groetjes Krijn

Zowel de bestelling als de levering verliepen vlot.

Godemorgen Anne-Marie, Bedankt voor je positieve review. Nog veel plezier toegewenst met de hardcups! Verder nog een fijne dag en wellicht zien we elkaar nog in de toekomst :) Groetjes Krijn

Duidelijk verhaal met snelle afhandeling

Moest echt even goed zoeken wat ik wilde. Het is vnl voor afschrikking van meeuwen. De vlaggetjes zijn wel wat dunner dan verwacht en niet echt bestand tegen harde wind. Maar ze doen wel wat ik verwachtte. Duidelijk minder vogels op ons platte dak.

Hey Henri, Hopelijk gaat het goed met je! Fijn om te horen dat de overlast van de meeuwen is afgenomen! Voor nu nog een fijne dag toegwenst. :) Met vriendelijke groet, Krijn

Helemaal top !

Helemaal top

Hi Tion, Bedankt voor je 10! Goed om te lezen dat je tevreden bent. Voor nu nog een fijne dag toegwenst en wellicht tot de volgende keer! :) Groetjes Krijn

Snelle levering en producten zoals afgebeeld en beschreven!

Goedemorgen Linda, Ik hoop dat alles goed met je gaat! Fijn om te lezen dat je tevreden bent ;). Fijne dag! Groetjes Krijn

top organisatie, met snelle levering!

Mijn bestelling was de volgende dag in huis. inmiddels al meer dan 10 bestellingen gedaan en nooit problemen gehad!

Hey Steef, Het is leuk om te lezen dat je wederom tevreden bent met je bestelling! Het doet ons goed om te zien dat klanten zoals jij keer-op-keer tevreden zijn en terugkomen. Voor nu nog een fijne dag toegwenst en tot de volgende ;) Groetjes Krijn

Super goed geholpen!!!

Wij hadden bekers nodig met een opdruk voor onze trouwerij en we hadden nog maar een week. Het logo bleek wat lastig goed te krijgen te zijn en uiteindelijk heeft het team het voor ons gefixed en ook nog binnen de tijd!! Hele fijne communicatie. Nogmaals bedankt.

Dag Nate, Hartelijk dank voor je 10! Hopelijk heb je een onvergetelijke trouwerij gehad :). Wij denken graag met je. Ik wens jullie alle geluk toe en wellicht tot in de toekomst! Groetjes Krijn

goed en goedkoop

de bestelde glaasjes waren van goede kwaliteit, niet duur en supersnel geleverd.

Hey Sandra, Bedankt voor je review! Goede prijs-kwaliteitverhouding en een snelle service zijn onze prioriteiten ;). Leuk om terug te lezen dat je daar tevreden over bent. Fijne dag nog toegewenst! Groetjes Krijn

Snelle levering, klantvriendelijk en goede kwaliteit

De bestelling werd super snel geleverd, de prijs en kwaliteit van de spullen zijn ook super goed en bij vragen word je heel goed te woord gestaan, erg klantgericht en klantvriendelijk. De volgende zal ik hier weer zeker bestellen.

Hi Marit, Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten. Het is altijd leuk om te lezen dat klanten terug komen:). Voor nu nog een hele fijne dat toegewenst en tot de volgende keer! Groetjes Krijn

Onbreekbare Bierpullen besteld. 100 stuks . Prima alleen onder elke pul zat een grote sticker die er met veel moeite afging.

Hi Jolanda, Ten eerste bedankt voor je positieve review! Nog veel plezier toegewenst met de bierpullen. Wat betreft de sticker die moeilijk loslaat. Dat ga ik intern doorgeven en daar gaat naar gekeken worden. Bedankt voor de feedback! Fijne dag! Groetjes Krijn

Vrij laat besteld en toch nog op tijd geleverd!

Netjes ingepakt en keurig bezorgd! Thanks!!

Hi Petra, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je positief bent over onze service. Wellicht treffen we elkaar in de toekomst :) Fijne dag! Groetjes Krijn

Wilde zeer graag een product uitproberen om te kijken naar de qualiteit. Het betrof een pitcher. Na een belletje waarbij ik zeer vriendelijk ben geholpen een pitcher tegen een kleine vergoeding toegestuurd gekregen De qualiteit van het product bevalt goed. Overleg met de vereniging volgt nog, waarna er waarschijnlijk een grotere oplage besteld gaat worden!

Hey Roel, Goed om te horen dat de samenwerking goed is bevallen. Wij denken graag met je mee! Verder wens ik jou een fijne dag toe en wellicht tot ziens! Groetjes Krijn

De bestelling was zo gedaan en ook snel geleverd. Goede producten! Enige minpuntje is dat de prijzen gepubliceerd zijn excl btw. Dit komt er naderhand nog bij.

Hi Linda, Ten eerste super bedankt met je 10! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten. Op onze webshop kun je rechtsboven invullen of je de producten excl. of incl. BTW wilt bekijken. Wellicht heb je er iets aan voor een volgende keer :). Verder wens ik je nog een fijne dag toe en wellicht tot in de toekomst! Groetjes Krijn

Bedrijfsgegevens

Boogershof 43683

5298MN Liempde

[email protected]

Over De Horeca Bazaar

De Horeca Bazaar biedt u de feestartikelen om uw gasten non-stop te entertainen. "Beleving" is dan ook het kernwoord waar de Horeca Bazaar zich op richt! Natuurlijk spelen ook de andere must haves en promotie artikelen voor horeca en evenementen een cruciale rol bij De Horeca Bazaar.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.