Snelle levering, goeder service

Ik had alleen maar 50 zwarte lepeltjes en nog 2 dingen besteld. Ondanks de bezorgkosten was ik hier goedkoper uit. De levering was er snel, maar ze waren wit. Ik heb een mail gestuurd, ik kreeg heel snel reactie met excuses en had daarna heel snel de goede. Overal kan wel eens iets fout gaan, als het maar goed wordt opgelost. Dat hebben ze netjes gedaan.

Vlotte en snelle service

Zeer tevreden over mijn aankoop. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Moeilijk bij bestellingen

Heb al dingen besteld en er komt totaal iets anders toe Ik probeer als particulier licht buizen te bestellen en dat kan niet....

Snelle reactie op mijn vragen. Goede prijs/kwaliteit. Snelle levering. Heel tevreden dus.

Correcte en snelle levering

Kerstboom werd snel en correct geleverd op het afhaalpunt. Info voor montage vind je op de website. Had de kerstboom iets voller verwacht

Snelle levering en goede kwaliteit

Goed bedrijf

Goede prijs snelle levering

Snelle levering goede prijzen

Tja

Het pakketje zou zaterdag bezorgt worden. We kregen ook mail dat het bezorgt was....maar niet dus. Dinsdags pas en toen hadden we het niet meer nodig. Terug sturen kostte bijna 6 euro. Email contact gehad en super tevreden. We mochten het pakketje houden en het bedrag...wat nog geen 10tje was kregen we retour. Top service. Vandaar de 5 sterren.

Altijd goed geregeld

Meerdere keren besteld altijd compleet en erg leuk het bedank kaartje

Gekleurde gel, bestelling ging goed

We hebben gekleurde gel besteld voor onze zoon. De tubes mogen wel wat groter. :) Zelf opgehaald omdat verzendkosten best veel was, voor de 2 tubes gel. Was goed bereikbaar en bestelling is gewoon verder ook goed verlopen. Zijn cadeautjes voor sinterklaas, dus qua kwaliteit kan ik dus nog niets zeggen. Tot het is uitgepakt en in gebruik wordt genomen haha

Goede levering

Geleverd zoals besteld

Snel, veel contact en goede kwaliteit!

Ik ben van de start van de bestelling (kerst mutsen met bedrukking) telkens zeer goed op de hoogte gehouden door dezelfde persoon. De 64 mutsen zijn vet binnen de tijdsnorm.gearriveerd en ze zijn heel netjes bedrukt en van goede kwaliteit. Ik ben meer dan tevreden.

Ik heb enkele weken geleden besteld op deze site. De producten kwamen op tijd toe. Deze waren goed maar op sommige producten waren er lijmresten te vinden. Ik nam hiervoor contact op met de klantenservice. Deze namen mijn klacht meteen in behandeling. En ze hebben dan ook een goeie oplossing gevonden. De producten zijn prijs kwaliteit in orde. Bedankt voor de samenwerking.

Snelle bezorging, eenvoudige bestelling

Prima 1e ervaring met de Horeca Bazaar! Snelle bezorging, eenvoudige bestelling.

Snelle levering en goede communicatie

Ik ben tevreden en zal een volgende keer zeker ook weer bij De Horeca Bazaar bestellen

Prima spul

Eenden zijn tot nu toe prima

Een telefoontje of inloggen op de website en alles wordt supersnel geregeld.

Recentelijk mijn eerste bestelling geplaatst bij de Horeca Bazaar en alles is perfect geregeld. Vandaag besteld, morgen in huis. Duidelijke communicatie en vriendelijk te woord gestaan.

Zowel de bestelling als de levering verliepen vlot.

Duidelijk verhaal met snelle afhandeling

Moest echt even goed zoeken wat ik wilde. Het is vnl voor afschrikking van meeuwen. De vlaggetjes zijn wel wat dunner dan verwacht en niet echt bestand tegen harde wind. Maar ze doen wel wat ik verwachtte. Duidelijk minder vogels op ons platte dak.

Helemaal top !

Helemaal top

Snelle levering en producten zoals afgebeeld en beschreven!

top organisatie, met snelle levering!

Mijn bestelling was de volgende dag in huis. inmiddels al meer dan 10 bestellingen gedaan en nooit problemen gehad!

Super goed geholpen!!!

Wij hadden bekers nodig met een opdruk voor onze trouwerij en we hadden nog maar een week. Het logo bleek wat lastig goed te krijgen te zijn en uiteindelijk heeft het team het voor ons gefixed en ook nog binnen de tijd!! Hele fijne communicatie. Nogmaals bedankt.

goed en goedkoop

de bestelde glaasjes waren van goede kwaliteit, niet duur en supersnel geleverd.

Snelle levering, klantvriendelijk en goede kwaliteit

De bestelling werd super snel geleverd, de prijs en kwaliteit van de spullen zijn ook super goed en bij vragen word je heel goed te woord gestaan, erg klantgericht en klantvriendelijk. De volgende zal ik hier weer zeker bestellen.

Boogershof 43683

5298MN Liempde

Over De Horeca Bazaar

De Horeca Bazaar biedt u de feestartikelen om uw gasten non-stop te entertainen. "Beleving" is dan ook het kernwoord waar de Horeca Bazaar zich op richt! Natuurlijk spelen ook de andere must haves en promotie artikelen voor horeca en evenementen een cruciale rol bij De Horeca Bazaar.