top site , reden om hier mog meer te hestellen

Hey Stephan, Wat super om te horen dat je positief bent over De Horeca Bazaar! Het streven van ons is om te zorgen dat klanten terugkeren, daarom is het leuk om dat terug te lezen in je review! Nog veel plezier toegewenst met je pitchers! Groetjes Krijn

Perfekt !

Mijn aankoop is snel aangekomen en in goede staat. Alles was perfekt met mijn bestelling!

Salut Christelle, Bedankt voor je 10! Leuk om te horen dat je positief bent over je bestelling. Voor nu een hele fijne dag toegewenst en wellicht zien we elkaar in de toekomst! Groetjes Krijn

Fijne Communicatie en Proeflevering.

Communicatie uitstekend!

Goedemiddag! Wat fijn om te horen dat je positief bent over onze service en communicatie! Nog een fijne dag toegewenst en nogmaals dank voor je review:). Groetjes Krijn

Super, netjes op tijd geleverd!

Het is op tijd geleverd en het product voldoet aan de verwachting, top!

Goedemiddag Jos, Super bedankt voor de 10! Fijn om te horen dat je bestelling voldoet aan je verwachtingen. Wellicht tot in de toekomst en voor nu een fijne dag verder! ;) Groetjes Krijn

Snel & professioneel

Recent voor het eerst via horeca bazaar besteld en dit is zeer positief bevallen. Zeer binnenkort zal ik weer een bestelling plaatsen. :)

Hi Ashley, Hartelijk dank voor je mooie woorden! Het doet ons goed als klanten terug komen:). Voor nu nog een hele fijne dag toegewenst en tot snel! Groetjes Krijn

Slecht

De levering is niet binnengekomen, zou tussen 17 en 19 augustus geleverd worden.

Hi Tijn, Bedankt voor je review! Allereerst; onze welgemeende excuses dat je je bestelling nooit hebt mogen ontvangen. Ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega en dat jullie samen gelukkig tot een oplossing zijn gekomen. Mochten we je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Krijn

alles vlot verlopen

Alles ik vlot verlopen

Hey Deborah, Goed om te horen dat alles vlot is verlopen! :) Fijne Dag! Groetjes Krijn

super

we hebben een bestelling geplaatst en super snel geleverd

Goedemiddag Truus, Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met onze service! Voor nu een fijne dag toegewenst en wellicht tot in de toekomt. Groetjes Krijn

Een tevreden klant

Prima, een zeer vriendelijke host aan de telefoon. Zoals beloofd op de website werd mijn bestelling binnen de 24u aan mijn deur afgeleverd. De herbruikbare wijnglazen reeds verschillende maal gebruikt, zien er nog steeds als nieuw uit. Zeer goede kwaliteit. Bedankt

Hallo Frank, Jij ook bedankt voor je mooie woorden! Het is altijd fijn om te horen wanneer iemand tevreden is met onze producten. Santé alvast en nog veel plezier toegewenst met de wijnglazen :)! Groetjes Krijn

Goede kwaliteit van de producten

Ruime keuze aan producten, welke voor diverse (thema)feesten te gebruiken zijn. Snelle levering en kwaliteitsvol assortiment.

Goedendag Sjors, Goed om te lezen dat je jouw gewenste producten hebt gevonden binnen ons assortiment! Bedankt voor je mooie worden en wie weet zien we elkaar in de toekomst...;) Fijne dag! Groetjes Krijn

Snelle levering en mooie kwaliteit

Onze levering kwam super snel onze richting uit en een zeer mooie kwaliteit van producten

Hey Brenda, Bedankt voor je mooie woorden! Ik ben blij om te lezen dat je tevreden bent over je bestelling en onze service. Voor nu nog een fijne dag toegewenst:). Groetjes Krijn

Super snelle levering

Snelle aankoop en levering

Hi Joanne, Bedankt voor je 10! Het doet ons goed als bedrijf zijnde om te lezen dat je tevreden bent met je zonnebrillen! Hopelijk zien we je in de toekomst. :) Groetjes Krijn

Prijzen en service is oke

Hi Tess, Bedankt voor je bestelling! Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons aanbod. Fijne dag! Groetjes Krijn

Netjes en snel afgeleverd

Dit specifieke product is niet makkelijk te vinden. Het assortiment van horeca bazaar is zeer uitgebreid en geeft genoeg keus om te vinden wat je zoekt

Hey Ruud, Hopelijk gaat het goed met je! Bedankt voor je review. Het is voor ons inderdaad een streven om een zo'n breed mogelijk assortiment aan te bieden. Fijn om te horen dat je bij ons hebt kunnen vinden wat je zocht :). Fijne dag! Groetjes Krijn

snelle levering correct uitgevoerd

Zoals altijd vlotte levering en order precies uitgevoerd.

Hi Henk, Bedankt voor je mooie woorden! Wat leuk om te lezen dat je wederom tevreden bent over je bestelling. Het doet ons goed om te zien dat klanten terug komen :). Voor nu een fijne dag toegewenst en wellicht tot in de toekomst. Groetjes Krijn

Geen bezorging door PostNL

Kies een andere bezorgdiensten

Beste Hans, Bedankt voor je review. Allereerst; onze welgemeende excuses voor het ongemak. We vinden het onwijs vervelend om te horen dat je pakket niet op tijd geleverd is vanwege verschillende problemen bij PostNL. Helaas ligt dit buiten onze macht om, waar we zelf ook enorm van balen. In 99% van de gevallen worden pakketten altijd de dag erna geleverd, maar in dit geval is dit dus helaas niet gebeurd. Ik zie dat mijn collega je op 29-08 hierover heeft gemaild om te kijken naar een oplossing. Hier hebben we echter nog geen reactie op mogen ontvangen. Mocht je in de gelegenheid zijn, dan horen we graag van je zodat we het voor je kunnen oplossen. Nogmaals excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Marleen

geweldig

Hele goede service

Hallo Andre, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Voor nu nog een fijne dag toegewenst. Groetjes Krijn

Verschikkelijk

Alle ballonen waren leeg binnen 24 uur

Beste Jasper, Bedankt voor je review. Wat onwijs vervelend om te horen dat de ballonnen al binnen 24 uur leeg waren! Dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. Ik zie dat mijn collega je op 29-08 hierover heeft gemaild om te kijken naar een oplossing. Hier hebben we echter nog geen reactie op mogen ontvangen. Mocht je in de gelegenheid zijn, dan horen we graag van je zodat we het voor je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Marleen

De leveringstijd klopt niet.

Had een product besteld en stond volgende dag in huis. En ik had hem ook de volgende dag nodig. Maar helaas was dit niet het geval. Waar door ik een probleem had. En dit gebeurd hier helaas wel vaker.

Hi JJ, Bedankt voor je bestellingen en natuurlijk voor je review. Onze excuses voor het ongemak dat je je bestelling niet optijd in huis had.. Echter ben ik even gaan kijken naar je afgelopen orders en ik zie dat je steeds na 18:00u hebt besteld. Dit betekent dat we je bestelling de eerste werkdag erna hebben opgestuurd en dat het ook de dag erna bij je geleverd is. Hier zie ik (gelukkig) geen vertragingen in. Zie ik verder iets over het hoofd? Anders hoor ik dit graag van je zodat we kunnen kijken naar een oplossing! Groetjes, Marleen

Snel, gemakkelijk en goedkoop

Bestnwel veel aan spullen, makkelijk te bestellen en lekker betaalbaar, ook zeer snel geleverd. Mogelijk de artikelen wat groter presenteren.

Dag Rob, Ten eerste bedankt voor je woorden! Leuk om te horen dat je tevreden bent over onze webshop. Feedback is altijd welkom en ik ga dit meteen intern bespreken. Voor nu nog een hele fijne dag toegewenst:). Groetjes Krijn

Prima producten en prima levering

Goedemiddag Jordy, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je tevreden bent over je prdoucten! Wellicht tot in de toekomst;). Groetjes Krijn

Snelle levering en naar wens!

Op de site was de bestelling snel en heel eenvoudig af te ronden. Na de bevestiging was de bestelling goed te volgen en volgens afspraak geleverd. Zeer de moeite waard!

Hi Boyd, Hopelijk gaat alles goed met je! Wij streven naar reviews zoals die van jou. Leuk om daarom ook te horen dat je tevreden bent over onze service! Veel plezier met je LED foam sticks. Groetjes Krijn

Zoals je het verwacht

Geen gekke dingen tijdens het bestellen. Alles komt goed aan. De prijzen zijn competitief. Ps. Met een andere insteek van deze enquete kunnen jullie veel meer (onderzoek) resultaat halen.

Hi Benjamin, Top, hier doen we het voor! Veel plezier met de Red Cups. Groetjes Mariëlle

Fijne service met goed meedenken

Mijn ervaring met Horeca Bazaar is positief. Ik bestelde bekers met eigen opdruk voor onze bruiloft. De laatste vraag over de proefdruk ging over de zwartheid, hiervoor werd mij een extra proefdruk gestuurd om dit aan te tonen. In deze proefdruk waren 2 lijntjes in het ontwerp weggevallen, welke wel in de eerste proefdruk zaten. Het was me niet opgevallen omdat het alleen even ging over hoe het zwart uitkwam. Toen ik de bekers ontving viel het me op, en zag ik dat inderdaad in de laatste proefdruk deze lijnen ook niet zaten. Balen dus, ik had namelijk beter op moeten letten. Toch tegemoetkoming gekregen en gekozen voor korting ipv opnieuw drukken, ook met de wetenschap dat het anderen niet zal opvallen, al is dat wat zurig omdat ik zelf als vormgever / ontwerper werk. Het ging om de bekers op onze bruiloft, die ook zonder die lijntjes gewoon nog steeds hartstikke mooi zijn. Blij met het meedenken en vooral het begrip en ondersteuning hierbij van Pleun. Top!

Hi Berdi, Samenwerking is de sleutel tot succes! Geniet van jullie grote dag! Aan de bekers en het weer zal het zeker niet liggen! Groetjes Mariëlle en Pleun

Snelle en zeer vriendelijke service!

Het contact verliep goed, zeer vriendelijk personeel en snelle service. De levertijd van onze gepersonaliseerde producten was veel korter dan aangegeven. Zeer tevreden over het eindresultaat.

Hi Ruud, Bedankt voor je mooie woorden! Wij wensen jullie een geweldige dag! Misschien een atje voor de sfeer? Groetjes mariëlle

Boogershof 43683

5298MN Liempde

Over De Horeca Bazaar

De Horeca Bazaar biedt u de feestartikelen om uw gasten non-stop te entertainen. "Beleving" is dan ook het kernwoord waar de Horeca Bazaar zich op richt! Natuurlijk spelen ook de andere must haves en promotie artikelen voor horeca en evenementen een cruciale rol bij De Horeca Bazaar.