Fijn contact, goede service en snelle levering

Al vaker gebruik gemaakt van dit bedrijf. Naar alle tevredenheid.

Bijzonder snelle accurate levering!

Bijzonder snelle accurate levering!

Goede service en fijne mensen!

Altijd meedenkend!

snel

Proefdruk ontvangen en de medewerker heeft het formaat aangepast omdat deze anders niet passend was. Dat is nog eens meedenken.

Heel fijn contact, snelle levering en een foutje onzerzijde was zo opgelost!

Goed en snel

Goed, snel en prima kwaliteit.

snel en correct geprijsd

Stickers vlot geleverd na goede proefdruk

Meedenken en klantgericht

Klantgerichte organisatie met medewerkers die kennis van zaken en de branche hebben. Spelen goed in op de behoefte en de wensen van de klant. Zeker een aanrader.

uitstekend

Vlotte afwerking

Goed werk

De specialisten van Makelaarsborden hebben mij snel en vakkundig geholpen met ook nog goede ideeën voor de lay-out. De borden van UP makelaars hangen er prachtig bij. Bedankt!

Goed product

Prima product en snelle levering

goed en betrouwbaar

Goed en duidelijk in offertes, proefdrukken en prijs in verhouding tot kwaliteit

Vriendelijk, behulpzaam en altijd goed.

Al enkele opdrachten met alleen maar goede resultaten afgewerkt. En dan ook nog eens erg goede kwaliteit tegen een nette prijs. Prima!

Altijd weer een snelle service

Er wordt altijd naar een passende oplossing gezocht.

Altijd goede service

Wij zijn zeer tevreden over de snelle levering van de goederen. Voor ons niemand anders meer !

Snelle levering en goede kwaliteit

Al heel wat orders geplaatst bij dit bedrijf en het gaat eigenlijk altijd goed.

Grote blij !

Prima firma, snel en goed een prima presentatie gemaakt voor een vacaturebord. Mocht je nog een leuke uitdaging zoeken in Veenendaal kijk dan hier: https://www.visionplanner.com/werken-bij Wij hebben alles in huis om de topwerkgever te zijn die je zoekt.

Prima borden, fijn contact, snelle levering

Prima borden, fijn contact, snelle levering

Hele goede opname van order en snelle uitvoering

zeer goed

Prima, snel en goed

Fantastische service, kwaliteit en levering!

Vandaag zijn mijn Te-koop borden geleverd. Wiliam is goed bereikbaar, reageert snel op vragen en komt zijn afspraken na. Top service! En dan de borden, die zien er goed uit en zijn van goede kwaliteit. In het echt nog mooier dan ik had verwacht. De borden zijn ook met alle zorg verpakt zodat er niets beschadigd aan komt. Ik ben er zeer blij mee, ga zo door!

Prachtige makelaarsborden en goede communicatie!

Snelle en duidelijke communicatie vanuit makelaarsbordenspecialist.nl. Dmv een account kan je de bestelling volgen, maar William was ons vaak al voor door een mail te sturen met de updates. Goeie uitleg gekregen, hangt snel op en is prachtig om te zien!

Goeie service

Altijd contact met William en altijd snelle reactie en keurige afhandeling.

Altijd snelle levering, goede service en vriendelijke medewerkers!