Mooi product, super service

Zeer mooie raampresentatie voor ons makelaarskantoor hier gekocht en een paar jaar later super service nadat we bij de verhuizing een paar onderdelen waren kwijtgeraakt. Top!

Uitmuntend !

Bestelling zeer snel geleverd en mooier resultaat als verwacht, klasse !

Goed geholpen

Zeer tevreden met het persoonlijke contact en de fijne service

prima. snelle actie

Prima en snel geholpen

Goed, achter m’n bestelling aangebeld. Bleek niet verzonden te zijn, maar na contact snel opgelost.

Snel, degelijk, meedenkend, prettig

Al sinds 12 jaar mijn leverancier voor makelaarsproducten. Wat goed is blijft.

Snelle en goede service!

Al jaren werken wij als groot makelaarskantoor met de Makelaarsbordenspecialist. Fijn contact met een snelle service!

Goede en snelle service

Al jaren een goed en betrouwbaar bedrijf om borden te bestellen.

Super professioneel

De borden zijn heel snel en vakkundig gemaakt. Ziet er top uit; daarom een dikke 10

prima service

prima ervaringen met dit bedrijf

Fijn contact en snelle afhandeling

Snel en enthousiast zoals altijd

Doen wat ze beloven!

Heel eenvoudig! Direct, en doen wat ze beloven. Kwalitatief hoogstaand. Beter dan wat ik tot op heden heb laten maken aan makelaarsborden.

Mooi product geleverd

Fijn bedrijf om mee samen te werken!

Wat een toppers de monteurs van Makelaarsbordenspecialist.nl!!

Deze mannen zijn goud waard! Super vriendelijk, vrolijk en behulpzaam. Hebben gelijk ook even onze deur gemaakt die al jaren slecht sloot. Echt heel fijn!

Snelle verzending

Via de website eenvoudig mijn keuze kunnen maken en bestellen. Snel geleverd en voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Tot nu toe altijd positieve ervaringen gehad met de heer W. Volman.

Goed bereikbaar; korte communicatielijnen; doen wat ze zeggen; nette afhandeling.

Makelaarsborden.nl voldoet aan mijn verwachtingen

Bestelling via de website verliep gemakkelijk. Berichtgeving over verwachtte levering zou nog iets beter kunnen. In het geheel zijn wij tevreden met het gehele proces en voldoet eea aan onze verwachtingen.

Prima contact

Duidelijke communicatie en snelle levering.

Erg tevreden met de kwaliteit van de geleverde borden. Communicatie met medewerker was ook erg goed. Ze nemen echt de moeite om er voor te zorgen dat alles goed verloopt.

Helemaal in orde

V-bord met stormzuignappen besteld en ben zeer tevreden zowel met het product als dienstverlening. Super goed!

Korte lijnen, vlot geleverd

Flexibel en snel.

Ze gingen op vakantie, maar de stikkers werden nog snel even opgestuurd.

Prima bedrijf

Werk al jaren met Makelaars borden specialist. Komen afspraken na, werken precies en secuur.

Over Makelaarsbordenspecialist.nl

Dé specialist voor makelaarsborden, V-borden en (LED) raampresentaties.