prima, is gedaan wat er is afgesproken

prettig, is gedaan wat er is afgesproken, snel geleverd

Uitstekend!

Woensdag V-borden besteld en donderdag helemaal compleet geleverd!

Top dienstverlening!

Bij mijn eerste bestelling alle tijd en energie erin gestoken om mij optimaal van dienst te zijn. Zo is er ook goed en proactief meegedacht om het juiste product te kiezen en ook om kosten te besparen. Kortom, zeer tevreden en zal zeker noet de laatste keer zijn dat ik hier een bestelling plaats!

Uitstekende communicatie, goedkoop en een snelle levering. TOP!!!

Zeer vriendelijk en bekwaam, mooi design van het V-bord en goed geprijsd.

Uitmuntend en opnieuw bewezen de beste te zijn in kwaliteit en service!

Dankzij de persoonlijke service en het maatwerk waarbij echt mee wordt gedacht hebben wij opnieuw prachtig v-borden mogen ontvangen.

Prima! Goede service

Prettig contact met de medewerkers, denken mee in mogelijkheden.

Snelle levering, goede communicatie

Snelle levering en goede communicatie. Dus je weet waar je aan toe bent! Bij vragen wordt er ook snel gereageerd. Top!

Top geïnformeerd, zeer snelle levering

Geen poespas, snel antwoord op mijn vragen (telefonisch) en snelle levering (maandagmiddag besteld, woensdag nodig, op woensdag keurig geleverd). Enige 'minpunt' was dat de profielen niet op maat waren en wij deze zelf nog op hebben moeten zagen. Hadden verwacht dat het meteen monteerbaar zou zijn.

Goed.

Bij bestelling altijd snel reactie en snelle bezorging.

Komen de gemaakte afspraken na

Onze ervaring is meer dan prima met dit bedrijf. De gemaakte afspraken worden altijd netjes en correct nagekomen. Wij hebben geen enkel minpunt te noemen.

Wij worden al jaren erg goed geholpen en met een zeer snelle levering.

Meedenken en snelle service en levering.

Er werd snel meegedacht en direct geleverd.

Prima dienstverlening!

Tot nu toe een goede ervaring gehad met deze leverancier!

Super meegedacht, erg tevreden met het resultaat

Super meegedacht, erg tevreden met het resultaat

Bedrijf denkt mee!

Prettig bedrijf waar we al jaren bestellen en denken altijd mee bij nieuwe ontwikkelingen. Een aanrader!

Snelle en goede service!

Snelle en goede service! zeer tevreden

Bestelling gedaan, geen levering

Bestelling gedaan in de veronderstelling dat levering binnen 2 a 3 dagen plaatsvindt. Na 4 dagen nog niets. Blijkt men op vakantie... wellicht handig als dat even gecommuniceerd wordt als reactie op de bestelling! Nota bene nog telefonisch contact gehad toen ik de bestelling plaatste. Wordt nu wellicht 2 weken ipv 2 dagen. Niet zo netjes.

Overtreffen verwachtingen

Adequate dienstverlening en meedenken

Gewoonweg heel fijne service

Zeer vriendelijke service en ontzettend vlot!

Fijn bedrijf. Goede communicatie. Goede service

Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen

Ze leveren wat ze beloven!

Goede eerste ervaring!

perfecte service

snel geleverd, keurig verpakt, echt een aanrader

Snelle en correcte service, perfecte samenwerking !

heel snel antwoord op de vraag via mail, snelle levering en correct factuur; best Ok op die manier.

Altijd een snelle levering

Als wij een bestelling plaatsen, krijgen we netjes een opdrachtbevestiging en de gevraagde zaken worden altijd op korte termijn geleverd. Een betrouwbaar bedrijf.