perfecte service

snel geleverd, keurig verpakt, echt een aanrader

Snelle en correcte service, perfecte samenwerking !

heel snel antwoord op de vraag via mail, snelle levering en correct factuur; best Ok op die manier.

Altijd een snelle levering

Als wij een bestelling plaatsen, krijgen we netjes een opdrachtbevestiging en de gevraagde zaken worden altijd op korte termijn geleverd. Een betrouwbaar bedrijf.

Goed, snel en voordelig!

Klantvriendelijk, snelle levering, goede kwaliteit

Het contact is prima. Snel geregeld en precies wat er besteld is. Ga zo door!

Super betrouwbare partij!

Meerdere malen bestellingen geplaatst en nooit teleurgesteld. Denken altijd mee en gaan voor een persoonlijke benadering. Blijf zo doorgaan!

Snelle service en goed product

Ik had geen mail ontvangen wanneer mijn bestelling geleverd zou worden, maar de verrassing was groot toen het de volgende dag al binnen kwam. Ik moest veel moeite doen om het karton open te krijgen, zat namelijk goed vastgetaped met plakband. Zijn content met de corona-mat.

Traag en onzorgvuldig

Mijn eerste, kleine bestelling heeft bijna 2 weken op zich laten wachten. Na een telefoontje bleek dat de stickers uit voorraad waren en dat deze bijgedrukt moesten worden. Niet erg, maar communiceer dit even. Ik heb geen orderbevestiging gekregen per mail en weet ook niet waar ik die kan vinden. Ondertussen heb ik mijn bestelling ontvangen. bedankt hiervoor maar ik wacht nog op de factuur. Gelieve deze zsm te bezorgen via immo@dreambuilding.be Alvast bedankt, Bie

goede communicatie

Fijn en klantvriendelijk bedrijf

Snelle reactie en super service!

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Service met een hoofdletter S

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Service met een hoofdletter S

Eerlijk betrouwbaar

Fijn bedrijf, komt afspraken na, en denkt met je mee.

Super mooie en kwalitatief goede borden!

Ze denken goed met je mee en ontwerpen een persoonlijk en uniek bord. Goede kwaliteit van de borden.

goede en snelle communicatie

aangename communicatie en vlotte levering.

Persoonlijk contact en goede aftersales!

Makelaarsbordenspecialist.nl denkt mee, levert snel en de service houdt niet op na de koop. Aanrader!

Snel en duidelijk

Onzeervaring is dat alles netjes wordt uitgevoerd en geleverd.

Snel, goed en uitstekende prijzen

Aanrader, William denkt met je mee en zorgt voor een passende oplossing tegen een prima prijs!

Profukt voldoet aan de beschrijving en is snel en correct geleverd.

Snelle service en goed contact

Binnen no time een antwoord op mijn vragen en prima offerte. Zeer vlotte levering en materiaal volgens verwachting.

Pluspunten

Goede afspraken gemaakt. Korte lijnen, directe contacten en helder in de communicatie. Op ons verzoek op korte termijn de borden te leveren hebben zij positief gereageerd en dit ook waargemaakt.

Pluspunten

Pluspunten

Meedenken

Website prijzen in totaal berekening kloppen niet met kortingen

Pluspunten

Snelle en duidelijke communicatie en goede kwaliteit V borden.

Pluspunten

Fijne, open en makkelijke communicatie. Goed en duidelijk advies

Levering, er werd bijvoorbeeld beloofd 15 minuten van te voren te bellen wat niet is gebeurd.