Eenvoudig, snel én goed geholpen!

Eenvoudig, snel én goed geholpen!

Geheel aan de verwachting voldaan! Prima service.

Geheel aan de verwachting voldaan! Prima service.

zoals het hoort

vlotte communicatie, goeie opvolging, snelle levering, goedkoper dan zelfde product bij concurrentie.

Zonder problemen alles goed gegaan

Op een eenvoudige manier bestelling geplaatst en alles snel en correct afgewerkt, chapeau

Goede commissie en service

Goede commissie en service

Goeie service voor een goede prijs

Al jaren bestel ik mijn borden bij deze club en altijd goede kwaliteit, snelle service, ze weten wie je bent wanneer je belt en goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Prima communicatie en snelle levering

Onze communicatie loopt via William Volman en gaat altijd goed. Hij reageert snel en regelt dat onze opdrachten snel verlopen.

Mee denken met de klant perfecte service.

Goed met de klant meedenken, snelle reactie. Gewoon perfect, nu kijken of de levering ook vlotjes verloopt

Prima stormzuignappen en snel geleverd.

De bestelde stormzuignappen werden correct en snel geleverd en voldoen volledig aan de verwachting. Een klein nadeel vind ik dat je een account moet aanmaken om de bestelstatus te kunnen volgen. Bestellen zonder account is mogelijk, maar dan kun je de bestelstatus niet volgen.

Top bedrijf!

Fijne communicatie, goed product en snel geleverd.

Afspraak is afspraak

Zeer leuk en netjes geholpen.

Top geregeld en snel

communicatief en vriendelijk bedrijf

V Borden besteld, snel en vriendelijk geholpen.

Denken met je mee

William van Makelaarsbordenspecialist is flexibel, denkt met je mee en blijft betaalbaar en heel belangrijk supermooi resultaat. Bedankt.

Altijd bereid om net iets harder te lopen dan een ander om de klant van dienst te zijn. Top!

Altijd meedenken in mogelijkheden en komen afspraken altijd na. Een topleverancier in tijden dat snelheid geboden is.

Top en snel geregeld

Top en snel geregeld, vooraf kleurmonster is erg fijn.

Professioneel, klantvriendelijk en snelle service!

Fijn contact, goede kwaliteit en snel geregeld.

Vlotte opvolging en perfecte kwaliteit!

Al meerdere keren borden laten maken, steeds correcte opvolging en mooie kwaliteit!

Service

Hele goede en snelle service

Mooie maatwerkofferte gehad en lekker vlot geleverd

Komt afspraken na.

Prima zaken doen. Betrouwbaar bedrijf,

Altijd prima service nu al 3 jaar!!!

Zeer vlot, vriendelijke service.. en prima kwaliteit

snel en goed

vlot te bestellen en snel geleverd tegen correcte prijs

Niet alleen de eerste bestelling was prettig en vlot geregeld, maar daarna nog 2x een bestelling geplaatst waar wat meer haast mee was. Beide keren supersnel geregeld! Prettig zaken doen hier!

Goed geluisterd naar de wens

Geleverd wat er gevraagd werd. Van te voren wensen geïnventariseerd en daarop doorgepakt.