Prima, leveren altijd netjes en compleet. Daarnaast is het niet alleen een webshop, maar bellen ze ook als ze denken dat een andere oplossing wellicht beter is.

prima bedrijf

duidelijke info, snelle reactie en levering

Service staat hoog in het vaandel bij hun

Makelaars borden besteld. Buiten hun schuld om is het pakket beschadigd aangekomen. DPD verantwoordelijk. Maar heel snel nieuwe raamborden geleverd. Helemaal top. En al eerder goede ervaring met hun gehad. Bedankt

Niet goed

Ik heb de bestelde spullen nog niet ontvangen

prima, snelle en goed geleverd

Makelaarsbordenspecialist wist nog precies te achterhalen hoe onze vorige order er uit zag en kon exact hetzelfde leveren. Wel zo prettig wanneer het gaat om je uitstraling We bevelen van harte aan!

Topbedrijf die altijd tijd voor je heeft, meedenkt en goed communiceert./

Sedert jaren al klant van Makelaarsborden specialist. Goede service, altijd meedenken en maatwerk met top kwaliteit.

Fijne website en makkelijk bestellen

We hebben etalage displays besteld snel geleverd gekregen en deze doen het prima. Goede service.

Een heel fijn bedrijf!!

Wij hebben hele goed ervaringen met o.a. Wiliam van de Makelaarsbordenspecialist.nl. - Korte lijnen en denken goed met je mee; - Snelle reactie met ontwerp en offerte; - Keurige en snelle montage door kundige monteurs; - Heel tevreden over het eindresultaat;

Snelle communicatie, goede kwaliteit en mooie borden

Diverse makelaarsborden besteld en heel prettig en vooral super snel geleverd!

Goed product tegen scherpe prijs snel geleverd.

Prima snelle service

Prima snelle service

Fijn contact, goede service en snelle levering

Al vaker gebruik gemaakt van dit bedrijf. Naar alle tevredenheid.

Bijzonder snelle accurate levering!

Bijzonder snelle accurate levering!

Goede service en fijne mensen!

Altijd meedenkend!

snel

Proefdruk ontvangen en de medewerker heeft het formaat aangepast omdat deze anders niet passend was. Dat is nog eens meedenken.

Heel fijn contact, snelle levering en een foutje onzerzijde was zo opgelost!

Goed en snel

Goed, snel en prima kwaliteit.

snel en correct geprijsd

Stickers vlot geleverd na goede proefdruk

Meedenken en klantgericht

Klantgerichte organisatie met medewerkers die kennis van zaken en de branche hebben. Spelen goed in op de behoefte en de wensen van de klant. Zeker een aanrader.

uitstekend

Vlotte afwerking

Goed werk

De specialisten van Makelaarsborden hebben mij snel en vakkundig geholpen met ook nog goede ideeën voor de lay-out. De borden van UP makelaars hangen er prachtig bij. Bedankt!

Goed product

Prima product en snelle levering

goed en betrouwbaar

Goed en duidelijk in offertes, proefdrukken en prijs in verhouding tot kwaliteit

Innovatieweg 13 7007 CD Doetinchem

Over Makelaarsbordenspecialist.nl

Dé specialist voor makelaarsborden, V-borden en (LED) raampresentaties.