niet geinteresseerd wanneer je niet groot genoeg bent

wanneer je volume niet hoog genoeg is, wordt je doorverwezen naar een vaag kantoor in Venlo. En dat, terwijl ik al een jaar in contact was met ze voor de fulfilment voor onze nieuwe websites. Al die tijd was er geen vuiltje aan de lucht en werd ik actief opgevolgd. Alleen toen we klaar waren om van start te gaan, kwam er plots het bericht dat ze niet geinteresseerd meer waren. Mocht ik contact opnemen met een ander bedrijf dat de 'kleinere' klanten zou doen, en dat terwijl dat bedrijf totaal nog niet aan onze verwachtingen qua internationale leveringen kan voldoen. Dat hadden ze wel wat eerder mogen vertellen. Weinig sympathiek, Active Ants!

Active Ants ongeschikt voor hoogwaardige producten

Een zeer sterk groeiend bedrijf met in basis bereidwillige medewerkers die je helpen, maar... De groei betekent ongetwijfeld dat ze zeer veel tevreden klanten zullen hebben, waarvan wij er één waren. Totdat zaken mislopen en waarschijnlijk de sterke groei en ego dat toch maar voor elkaar te hebben gekregen, voorrang krijgt op de grip op de operatie. Zeer veel aantoonbare diefstallen van je kostbare voorraad, waarbij je te horen krijgt dat voorraadverschillen nu eenmaal voorkomen. Het woord "Sorry" staat niet in hun woordenboek overigens. Voor het personeel leuk te weten dat je ongeveer ongestraft kunt shoppen in andermans voorraad smartphones. Na vele duizenden euro's verlies mede daardoor maar besloten te stoppen met die actieve mieren. Die zijn me iets te actief geworden.

Denk 2x na of je zaken wilt doen met hun!

Waardeloos bedrijf, komen hun afspreken niet na, factureren niet juist en specificatie van de factuur is onduidelijk. Het ergste is zeggen dat ze dingen doen die ze niet doen. Dus liegen.!!! De directie is onbekwaam voor de functie welke ze vervullen. Overstapt naar Montapacking en is een hele verademing. Dit hadden wij veel eerder moeten doen

Pluspunten

Sinds 2,5 jaar verzorgt Active Ants onze gehele orderafhandeling. Vanaf dag 1 voelen we ons meer dan welkom en er wordt proactief meegedacht door alle medewerkers op alle afdelingen. Ook de bouw van onze Magento 2 shop is door Active Ants verzorgd. Prima voorbereiding en uitvoering door het team ! Ook de verdere uitbreidingen zijn perfect uitgevoerd. Kortom, een zeer tevreden klant.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijne samenwerking, innovatief sterk, MAYA biedt veel inzicht.

Glaswerk nog beter verpakken, scherpere afspraken met zowel reguliere vervoerders als koerier(s).

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijne samenwerking, zeer innovatief en meedenkend.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vooruitstrevend, klantvriendelijk, gewoon goed!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede centrale locatie in NL Goede services, zoals een late cut off tijd en zondagverwerking. Betrokken medewerkers.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Active Ants is goed aan het innoveren. Late cut off tijd is top. Pick & pack gaat vlot en meestal foutloos.

Active Ants groeit snel, communicatie en respons tijden kunnen soms beter. Tariefstelling mag nog scherper.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Verbeteren voortdurend hun bedrijfsvoering/organisatie, die ten dienste staat van hun klanten. Medewerkers zijn altijd goed bereikbaar en zeer (klant)vriendelijk.

Logistiek programma Novulo zou gebruiksvriendelijker kunnen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

degelijk, grondig, goede kwaliteit.

bedrijf groeit sterk, veel nieuwe mensen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Active Ants komt in onze samenwerking altijd de gemaakte afspraken na. Problemen die zich voordoen worden goed en pro-actief opgelost. Door gebruik te maken van de logistieke services van Active Ants kunnen wij onze hoge service standaard waarmaken.

Incidenteel gaat er weleens iets mis met een zending, het systeem is dus niet helemaal waterdicht. Dit blijft trouwens ver binnen de marges.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Duidelijke structuur, snelle verwerking van orders en continue bezig met innovaties en vernieuwingen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Active Ants is betrokken en behulpzaam, door de hele organisatie heen. Dit merk je bij de klantenservice, maar ook door het continu verbeteren van de diensten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede mentaliteit van de medewerkers maken een positieve sfeer. De mensen zijn betrokken en ik voel me als bedrijf in beeld en er toe doen. Er vindt innovatie plaats en we ontvangen regelmatig signalen dat er aan ons wordt gedacht. Fouten worden gecorrigeerd en opgelost.

Novulo is niet goed te gebruiken op een Imac, de toepasbaarheid laat daardoor te wensen over. In drukke perioden gaat er meer mis door onwetendheid of slordigheid van tijdelijke medewerkers.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Active Ants is constant in ontwikkeling en verbetert zichzelf en de service die zij leveren non stop.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Scherp geprijsd, pro-actief, betrouwbaar en service gericht. Mijn klanten worden exact op de hoogte gehouden over hun bestelling, kan dit zelf niet beter of goedkoper doen!

Verbeterpunten? Nee, voor 23.00 besteld, volgende dag al in huis. Doe dat maar eens na!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede en degelijke partner.

Europese distributie verder uitbouwen.