Pluspunten

Snel de bestelde ski’s ontvangen

Zou het niet weten, ik ben zeer tevreden

Pluspunten

Vandaag een nieuwe Burton snowboardbinding gekocht bij Sportief. Prima en deskundig geholpen en ook goed de onderlinge verschillen uitgelegd gekregen. Bij deze winkel weten ze waar ze over praten, dus laat die wintersport maar komem

Pluspunten

Vanmiddag nieuwe wandelschoenen gekocht. Hier nemen ze nog echt de tijd voor hun klanten! Bovendien werden mijn voeten gemeten, nog nooit ergens meegemaakt. Ik kan Sportief Tilburg dan ook aanbevelen als een adres waar ze nog echt aandacht aan hun klanten geven

Pluspunten

Top bedrijf, jarno heeft mij zeer vriendelijk geholpen. Het product bleek helaas toch niet op voorraad te zijn. Jarno is samen met zijn collega's hard gaan zoeken naar een passende oplossing om mij toch te kunnen helpen. Ze hebben een mooi aanbod gedaan met 20% extra korting. Na keuze was deze binnen no time, buiten de reguliere verzending, opgestuurd.

Beter de voorraad op orde hebben.

Pluspunten

Vorige week een snowboardschoen besteld echter de maat was te klein:( Door Sportief heel snel opgelost had afgelopen weekend al weer een grotere maat binnen!!! TOP!!!! voor jullie service en uitleg

geen

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk,behulpzaam en verstand van zaken.

Zou het op dit moment niet weten.

Pluspunten

Overzichtelijk en duidelijke webshop Snelle levering

Pluspunten

Klant gericht en goede service

Kan er nu geen noemen

Pluspunten

Duidelijkere omschrijving van de maatvoering. Ik ging ervan uit dat de bestelde Teva wandelschoenen een maat hadden van 7 UK. Dit bleek later 7 USA te zijn. Omdat ik de binnenzolen al gewisseld had kon ik ze niet meer retourneren en heb ik ze met verlies moeten doorverkopen.

Pluspunten

Mooie wandelschoenen van Meindl binnen gekregen, na telefonisch overleg de goretex uitvoering besteld omdat deze waterdicht is !!! En de leren versie niet waterdicht gegarandeerd kon worden, prima advies en nu na 1 dag gebruik en 15km lopen geen problemen:)

Pluspunten

Zelden mee gemaakt dat een bedrijf echt meedenkt, ik vond het artikel wat ik zocht niet op hun website en heb toen gebeld. Een medewerker heeft toen hard zijn best gedaan om alles als nog te regelen. na een kleine week was alles geregeld en had ik mijn bestelling binnen TOP:)

Pluspunten

Super , fijn en goed bedrijf. Erg goede service.Een klacht wordt erg snel opgelost,

Pluspunten

klantvriendelijk, service, meedenkend, meewerkend, adviserend, oprecht ! Geholpen door Quinten van der Ploeg ! Als Sportief Tilburg net zo is als Quinten dan bent u in deze zaak goed af.

Pluspunten

Zojuist zijn mijn wandelschoenen bezorgd. Heel mooi, waren net even goedkoper dan bij Bever sport. Wel eventjes geduld moeten hebben kleine week levertijd...gelukkig is mijn geduld beloond!

binnen 48 uur zoals op de site beschreven was niet meer mogelijk omdat het weekend er tussen zit. Wel goed telefonisch hierover op de hoogte gesteld

Nvt

Pluspunten

Gisteren besteld vandaag al afgeleverd, helemaal super:) ook via de telefoon kreeg ik super goede uitleg waarop ik mijn uiteindelijke keus op heb kunnen maken, bedankt!!!