Top, erg snel

Prijs kwaliteit TOP, klantenservice minder goede ervaring

Prijs kwaliteit TOP Klantenservice kan beter Product niet op afgesproken bezorgmoment geleverd, geen berichtgeving omtrent vertraging, geen reactie op mail, toezegging dat er teruggebeld zou worden niet nagekomen Verdienen zeker nog een 2e kans

Goed Producten, Alles in Order

Heel goed product, Prima communicatie met Marianne bij klantenservice! Top Bedrijf!

Correcte behandeling

Batterij besteld en correcte afhandeling.

Correct

Bij de bestelling krijg je de leveringsdatum en die is juist. Geen probleem. Goede kwaliteit.

Alles is perfect verlopen.

Alles Topie

kan beter

product besteld, een gedeelte verkeerd geleverd. op vandaag nog niet opgelost. geen factuur ontvangen.

Betere prijs maar met wat verwarring

Alles verliep vlot maar de online bestelling was niet heel duidelijk (afbeelding) waardoor een product niet juist werd geleverd. De rechtzetting liet op zich wachten.

Gewoon 0 sterren

SPULLEN BESTELD STAAT OP DE WEBSITE OP VOORAAD. BETAALD EN EN DAN HET VOLGENDE BERICHT NIET LEVERBAAR VERVOLGENS 5 WEKEN OP HET PRODUCT MOETEN WACHTEN GEWOON WAARDELOOS IK KOOP HEMEMAAL NIETS MEER BIJ JULLIE GEGROET

prima bedrijf

Mijn bestelling was op een ander adres bezorgd, nadat ik gebeld had werd er enkele dagen later alsnog mijn bestelling bezorgd! prima bedrijf met goede produkten. ik ga hier zeker nog een keer bestellen.

Slecht

Mijn bestelling nog steeds niet gehad zou eind April al bezorgd worden en nooit meer iets gehoord.

bestelling wel ontvangen , maar communicatie zeer slecht.

bestelling later ontvangen dan in de bevestiging , geen verdere status van de levering ontvangen, telefonisch niet te bereiken , regageren niet op mail. kortom , levering bestelde artikelen ontvangen , maar komt niet erg betrouwbaar over .

Niet op de hoogte gehouden, zonder overleg anders geleverd dan besteld.

Op de website stonden de bestelde artikelen als zijnde op voorraad, wat ook de reden was dat ik hier op dat moment bestelde. Maar op de dag waarvoor ik ik gekozen had als dag van levering ontving ik niks, ook geen bericht dat mijn bestelling nog niet geleverd kon worden en wanneer ik deze dan wel kon verwachten. Ik heb er uiteindelijk drie keer achteraan moeten bellen voor ik een reactie kreeg via de mail (met best wel wat taalfouten, maar dat hoeft niks af te doen aan de service), om te weten waar ik aan toe was. Ook lastig dat de telefonistes je alleen vriendelijk te woord mogen/kunnen staan, maar verder niks voor je kunnen doen, behalve de boodschap doorgeven. Uiteindelijk werd mijn bestelling bijna een maand na het bestellen geleverd. Vervolgens kreeg ik niet de kleur geleverd waar ik voor had gekozen. Ook dit weer gewoon zonder overleg, wat ik zeker geen goede service vind, dat je als klant niet gevraagd wordt of je ermee akkoord gaat dat er een andere kleur geleverd wordt of dat je de bestelling (deels) wilt cancellen. Ik had het misschien terug kunnen sturen, maar heb dat niet meer gedaan omdat ik geen zin meer had om me er nog verder over op te winden en er nog meer energie in te steken.

Mijn bestelling was niet direct leverbaar, maar er was goede communicatie en alles is vlotjes verlopen

geen communicatie

Bestelling zou half mei geleverd worden, omdat ik in juni nog niets gehoord had, maar een mail gestuurd. Ook daar geen reactie op. Gelukkig mid juni bestelling mogen ontvangen.

De melden worden geholpen

Toen mijn bestelling steeds niet toekwam in depo,hebben jullie een alternatief voorgesteld. In enkele dagen was mijn bestelling terecht. Chapeau daarvoor

Levering is zoals afgesproken en verpakking was in orde. Ga zeker nig bestellen.

Onbetrouwbaar

Koop hier niet! Ze keveren niet, zijn niet bereikbaar voor informatie, reageren niet op mails... Maar betaald is er wel! Schandalig om in moeilijke tijden nog zo te profiteren van de mensen.

Allereerste aankoop

Snelle en correcte verzending!!! Verdere aankopen in toekomst verzekerd.

Puur slecht!!!

Laatste mail, waarin ik mijn geld heb terug gevraagd vanwege late levering en niet op de hoogte gehouden te worden, nog geen reactie ontvangen. Als je niet kan leveren dien je het betaalde bedrag terug te betalen. Iedereen heeft het zwaar nu. Dat geeft je niet het recht geen reactie te geven of, wanneer je niet kan leveren, het betaalde niet terug te storten. Leuk verdien model. Innen en niet leveren.

snelle levering zou het aan iedereen aanbevelen top

Betalen via overschrijving is wat verouderd

Doordat ik het verschuldigde bedrag moest overschrijven duurde het nogal lang voordat het bestelde artikel werd geleverd. Na telefonisch contact, waarbij ik overigens vriendelijk werd geholpen, is alles vlug in orde gekomen. Nog kleine opmerking! Er staat een dt-fout in jullie mail met de vraag om een beoordeling te schrijven..."Als je ons beoordeeld...".

Vlotte levering (sneller dan gedacht). Overzichtelijke website.